Zamieszczone przez AdamB
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Ze względu na użyty modyfikator tarcia w AFL silnik powinien "lżej" odpalać...ale będzie też wolniej się nagrzewał. W lecie to niewątpliwie +, natomiast nad zastosowaniem w zimie można się zastanowić (tz. wziąć poprawkę na to, czy olej da radę się dogrzać w trasie).
Mam w domu fają wypowiedź przedstawiciela Amsoil na temat olejów i zastosowania grupy bazowej oleju jak wrócę do domu to wkleję na forum.
Jak obstawiacie co jest nośnikiem w AFL (i nie tylko) ? I skąd te dobre wyniki Amsoila :diabelski_usmiechPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOJak obstawiacie co jest nośnikiem w AFL (i nie tylko) ? I skąd te dobre wyniki Amsoila
Ciekawe co tam masz ciekawego :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziekco tam masz ciekawego
Zamieszczone przez AdamBtestowałem Motula 5w30 i blado wypad na tle Mobila 5w30 ESP a na tle Edga to już całkowita klapa.
Zalałem bratu (bo on chciał, nie ja - żeby było jasne) FST - silnik pracuje lepiej niż na fabrycznym ale bez szału.
Zamieszczone przez AdamBdopytuje odnośnie XFE-PD 5w40
Natomiast Amsoil 5W/20 w moim silniku jest w porządku, choć powiem szczerze...spodziewałem się czegoś więcej :roll: mam do tego oleju pewne uwagi ale też i pozytywne spostrzeżenia. Opiszę to za niedługo w wątku olej do benzyny bo olej z przebiegiem niecałych 5 tys km więc teoretycznie jeszcze za wcześniej by wyciągać daleko idące wnioski.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
haha... ja to raczej jak na fotce http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/art...WSKO/120919726 + http://www.17wbz.wp.mil.pl/pl/66_302.htmlZałączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekZamieszczone przez PAOLO ESCOJak obstawiacie co jest nośnikiem w AFL (i nie tylko) ? I skąd te dobre wyniki Amsoila
Ciekawe co tam masz ciekawego :-)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez AdamBTak sobie plułem w brodę po zalaniu Motula 5w30 do swojego auta i dlatego się tu dopytuje odnośnie XFE-PD 5w40.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOhaha... ja to raczej jak na fotce
[ Dodano: Czw 20 Wrz, 12 22:53 ]
Zamieszczone przez natashMotul X-Clean C3 5W-40
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnjedzie na wywczasyPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekA może niech bedzie zadość terminologii metalorecamicznej i przyznam rację niechaj nano bedzie znaczyć coś mikro .
Nanodrive nie ma C60 to wiem na pewno.
Popytaj kolegi wlyszkowa wyczaił temat gdzieś na stronie za ocenanem że to coś innego coś co już jest ale w innej formie, po publikacji tego linka na forum na drugi dzień jego adres był "no avaible"
Fiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.
Komentarz
-
-
Ja nie piszę o XADO tylko o Nanodrive a tam nie ma fulerenów węglaProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
jako że zbliża mi się mój pierwszy przegląd z wymianą oleju, zacząłem się znastanawiać czy może by nie zalać czegoś innego do silnika. pacjent to OII 2.0 TDI BKD 140km rok prod 2007. Do tej pory autko było zalewane Castrol EDGE 5W30. okres między wymianami do 15 tys km.
czy jest to dobry olej za tę cene czy może kupić coś innego lepszego, nie koniecznie w tej samej cenie lub tańszy moze byc droższy jesli będzie tego wart. Co możecie polecić? Wszelkie uwagi mile widzianeOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Jeśli chodzi o Amsoila AFL 5W40 to byłem na Chorwacji Audi A3 1.9TDI ASZ 130@200KM. Temperatury na zewnątrz 25-30 stopni. Na autostradzie przy prędkościach 140-160km/h pokazywał 98-100 stopni. Najwięcej doszedł do 114stopni, ale to przy ostrej jeździe od 140-220 częstym zwalnianiu i przyspieszaniu. Na 4000km dosyć mocnej jazdy autostradowej oleju nie ubyło nic. W sumie to nie pomyślałem, bo jadąc tam mogłem wcześniej zdjąć osłonę spod silnika.
Komentarz
-
-
Kurczę, ostatnio strasznie ubywa mi oleju. Znów po tym jak przekroczyłem 10-11 tyś. km strasznie szybko olej znika. Mam teraz zalanego Millersa XFD 5w40. W sklepie nie mieli nic innego w tej lepkości tylko Valvoline MaxLife 5W40, z połowy 2010 :lol: z tego co teraz widzę. Mogę go trochę dolać bo już mi się niebezpiecznie do minimum zbliża, a nie mam kiedy w najbliższym czasie podjechać na wymianę. Na Millersie zrobione jest 12500 km i potrzebuję jeszcze przez 1000-2000 km pojeździć.
Swoją drogą to zastanawiające, że po przekroczeniu 10 tyś. wyraźnie zwiększa się pobór oleju. Ciekawe czym to jest spowodowane? Chyba, że faktycznie zaczęła mi się już turbina rozpadać, ale to sprawdzę po wymianie na nowy olej i czy jak zwykle pobór oleju zwolni.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez parasiteMogę go trochę dolać bo już mi się niebezpiecznie do minimum zbliża
Mogli to lepiej troszkę rozwiązać bo różne są wskazania w zależności gdzie auto stoi. Chciałem tylko wiedzieć czy można bez obaw dolać, bo w opisie nigdzie tego wyraźnie nie napisali.
Komentarz
-
-
Witam, kolega kupił sobie OI AGR teoretycznie ma przebieg 230 jak wiadomo rzeczywistość może być troche inna, oczywiście nie wiadomo jaki olej tam siedzi ogólnie silnik troche był umyty do sprzedaży ale jakichś wycieków za bardzo nie widać moje pytanie jest takie czy zalać go 10W40 czy 5W40? zgodnnie z zasadą nie zmieniac na olej o nizszej lepkości bezpieczniej chyba zalać 10W40 i sie nie martwić tym bardziej że przy tym przebiegu chyba AGR-owi to nie bedzie przeszkadzac?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iwanowiczWitam, kolega kupił sobie OI AGR teoretycznie ma przebieg 230 jak wiadomo rzeczywistość może być troche inna, oczywiście nie wiadomo jaki olej tam siedzi ogólnie silnik troche był umyty do sprzedaży ale jakichś wycieków za bardzo nie widać moje pytanie jest takie czy zalać go 10W40 czy 5W40? zgodnnie z zasadą nie zmieniac na olej o nizszej lepkości bezpieczniej chyba zalać 10W40 i sie nie martwić tym bardziej że przy tym przebiegu chyba AGR-owi to nie bedzie przeszkadzac?
Zamieszczone przez iwanowiczzgodnnie z zasadą nie zmieniac na olej o nizszej lepkości bezpieczniej chyba zalać 10W40
Komentarz
-
Komentarz