Zalałem po płukaniu synpowera i olej czarny jeszcze przed odpaleniem auta. Chyba trzeba będzie powtórkę zrobić przy następnej wymianje.
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Wrzuć pare kropli oleju z bagnetu na papier i jak się rozleje to ocen kolor czy jest jasne tluste tlo czy czarna sadza ... bo jak to drugie to pewnie całego oleju nie zmieniłeś albo zaszlamione zakamarki masz. Miałem 1.9 1Z a rotacji ... uwielbiał płukanki a olej słomkowy przez pl 100km potem już sadze było widać wyraźnie.Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpisZalałem po płukaniu synpowera i olej czarny jeszcze przed odpaleniem auta. Chyba trzeba będzie powtórkę zrobić przy następnej wymianje.
Komentarz
-
-
Jedyne co jeszcze mogę zrobić żeby więcej oliwy zeszło to ewentualnie przód podnieść na lewarku. Co do filtra to mam wkład papierowy. Oczywiście był czarny, ale wszystkie napisy na nim było dokładnie widać bez wycierania. We wnętrzu puchy tam gdzie olej spłynął też widać czysty metal. Ogólnie jakoś się tym nie przejmuje ,bo silnik chodzi super, a olej robi się czarny zawsze od 9 lat jak mam to auto. Po prostu zarówno w peugeocie 307 którego miałem, czy teraz bmw olej tak ciemnieje dopiero po kilku tysiącach i byłem ciekaw czy w skodzie też tak może być, stąd pomysł na płukanie.
Komentarz
-
-
Dużo starego oleju pozostaje w chłodnicy. Warto go odessać dużą strzykawką z wężykiem.Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpisJedyne co jeszcze mogę zrobić żeby więcej oliwy zeszło to ewentualnie przód podnieść na lewarku. Co do filtra to mam wkład papierowy. Oczywiście był czarny, ale wszystkie napisy na nim było dokładnie widać bez wycierania. We wnętrzu puchy tam gdzie olej spłynął też widać czysty metal. Ogólnie jakoś się tym nie przejmuje ,bo silnik chodzi super, a olej robi się czarny zawsze od 9 lat jak mam to auto. Po prostu zarówno w peugeocie 307 którego miałem, czy teraz bmw olej tak ciemnieje dopiero po kilku tysiącach i byłem ciekaw czy w skodzie też tak może być, stąd pomysł na płukanie.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
W skutecznym pozbywaniu się syfu z silnika pomaga Archoil AR2300 lub olej płuczący (np. Millersa). Szybka płukanka Archoil aR2820 tez może być bardzo skuteczna jak potrzymamy nieco dłużej np. 20-25 minut. Również Archoil AR9100 ma na tyle mocne właściwości czyszczące, że Archoil zaleca go jako alternatywę dla AR2300, szczególnie w okresie zimowym. AR9100 podnosi przy okazji TBN i bardzo dobrze "współpracuje" z olejami low-mid saps poprawiając smarowanie i w pewnym sensie "zastępując" okrojony pakiet ZDDP. W dieslu naprawdę robi robotę.
Komentarz
-
-
Nie wiem czy to jest odpowiednie rozwiązanie Bizol przeładowany jest siarką .Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisdodatek Bizol Oil Life+ o91 do silnika 1.6 hdi.
Moim zdaniem lepiej byś zrobił dodając np AR 9100 lub zwykły Molibden od Liqui Moly
Wynik badania labolatoryjnego Bizol Oil Life+o91
http://www.oil-club.ru/forum/uploads...1507882585.jpgOstatnio edytowany przez Robert1; 44264.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Tak tylko ,że ilości są podane w mg/ kg produktu a puszka ma 250ml ,trzeba by było to rozkminić dokładniej.Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisA co miał dać....z taki poziomem molibdenu i fosoru, o siarce nie wspomnę...będzie cicho i gładko...super płynnie przy 40C......rewelacja przy mrozach
Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
ten sam olej podlinkowałem parę postów niżej, ale do dzisiaj nie znalazłem nikogo kto by podzielił się jakimikolwiek informacjami. Tak więc przypuszczam, że wszystkie nasze guru olejowe albo o tych olejach nic nie słyszało, albo nie mają żadnej wiedzy. O inne powody nie chcę ich podejrzewać.Zamieszczone przez STREAMHD Zobacz wpis
Komentarz
-
-
No to dziwne bo to chyba taki "rodzynek" bo co innego 505.01 zawiera PAO w tej cenie? Po co ciągle "amerykański penrite HC" skoro jest Mitasu z 20% PAO? Czy to za mała różnica aby zejść z pewniaka Penrite na rzecz Mitasu? On jest jakiś niepewny itp?Ostatnio edytowany przez STREAMHD; 44080.
Komentarz
-
-
tu coś znalazłem http://www.accordklubpolska.pl/index...-oleje-mitasu/ i chyba zaleję ponownie LM TT 4100. Przynajmniej sprawdzony w moim szkodniku.Zamieszczone przez STREAMHD Zobacz wpisNo to dziwne bo to chyba taki "rodzynek" bo co innego 505.01 zawiera PAO w tej cenie? Po co ciągle "amerykański penrite HC" skoro jest Mitasu z 20% PAO? Czy to za mała różnica aby zejść z pewniaka Penrite na rzecz Mitasu? On jest jakiś niepewny itp?
Komentarz
-
-
Robert1 już kiedyś pisaliśmy o dodatkach....
Odnośnie Mitasu już dawno ta marka została rozgryziona...więc nic dziwnego że nie ma odzewu...
tu lista oficjalnych 505.01 https://erwin.volkswagen.de/erwin/do...0500_50501.pdf
Komentarz
-
-
A ja dodam, ze 504,00/507,00 zastępuje 505.01 i o wiele łatwiej trafić oleje oparte o PAO i to w relatywnie dużym jego udziale.Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisRobert1 już kiedyś pisaliśmy o dodatkach....
Odnośnie Mitasu już dawno ta marka została rozgryziona...więc nic dziwnego że nie ma odzewu...
tu lista oficjalnych 505.01 https://erwin.volkswagen.de/erwin/do...0500_50501.pdf
A dla „nie wierzących” są jeszcze witaminy polepszającej założenia projektowe oleju.
Na marginesie PAO są różne i na dajmy się ogłupić producentom stosujacym sprytny zabieg jak w spożywcze jeśli kiełbasa zawiera 1%miesa z dzika to nie jest wbrew intencji producenta kiełbasa z dzika
nadal podtrzymuje ze lepiej stosować dobry HC i częściej zmieniać niż jarac się PAO - za które przełaca się krocie a nadal dużo ludzi nie ma pojęcia co dają poli alfa olefiny
Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.
Komentarz
-


Komentarz