A ja robie to inaczej. Tankuje 10 litrów paliwa zaraz po zapaleniu rezerwy i za kazdym rezem tak robie i tez wychodzi ile benzynki pali :diabelski_usmiech Wiec najwiecej w baku mam 18 litrów paliwa, a najmniej 8 bo tyle jest jak zapala się rezerwa
60km/h na tempomacie, tam gdzie ITD 50km/h.
Poniżej 7l da się, ale trzeba 600km trasy
beatnik, to jest lepsze niż joga jakaś i medytacje . Przy takiej jeździe ćwiczysz opanowanie, samokontrolę, wyciszanie pokus (drogowych oczywiście), siłę woli. I to wszystko przy zmieniającym się krajobrazie .
U mnie wychodzi średnio z kilkunastu tankowań ok 10,5 litra - jazda mieszana, miasto, wieś, przeloty ekspresówkami.
beatnik napisał/a:
60km/h na tempomacie, tam gdzie ITD 50km/h.
Poniżej 7l da się, ale trzeba 600km trasy
beatnik, to jest lepsze niż joga jakaś i medytacje . Przy takiej jeździe ćwiczysz opanowanie, samokontrolę, wyciszanie pokus (drogowych oczywiście), siłę woli. I to wszystko przy zmieniającym się krajobrazie .
Po to mamy LPG, coby się nie szczypać o super małe spalanie 8/100 @ O2 @ 1.6MPI jest IMO bardzo dobrym wynikiem - przy zachowaniu normalnej dynamiki jazdy.
Lepiej tak, niż ew. zasnąć z nudów za kółkiem :diabelski_usmiech
Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
60km/h na tempomacie, tam gdzie ITD 50km/h.
Poniżej 7l da się, ale trzeba 600km trasy
beatnik, to jest lepsze niż joga jakaś i medytacje . Przy takiej jeździe ćwiczysz opanowanie, samokontrolę, wyciszanie pokus (drogowych oczywiście), siłę woli. I to wszystko przy zmieniającym się krajobrazie .
U mnie wychodzi średnio z kilkunastu tankowań ok 10,5 litra - jazda mieszana, miasto, wieś, przeloty ekspresówkami.
powiem ci ze tak to wlasnie traktuje .
Jak pojade szybko do pracy (a lubie sobie pozap***, mam dwa motory klr 650 i sv 650), to jestem 7min wcześniej i strasznie wkurwiony, bo sieroty (takie jak ja w drugim wcieleniu) jada 60. Puszcze sobie Chopina, lub nagranie ksiażek i pełen relaks, po co mam sie stresować dla tych 5min.
[ Dodano: Wto 15 Sty, 13 11:30 ]
Zamieszczone przez Andrzej.P
Zamieszczone przez Northeusz
beatnik napisał/a:
60km/h na tempomacie, tam gdzie ITD 50km/h.
Poniżej 7l da się, ale trzeba 600km trasy
beatnik, to jest lepsze niż joga jakaś i medytacje . Przy takiej jeździe ćwiczysz opanowanie, samokontrolę, wyciszanie pokus (drogowych oczywiście), siłę woli. I to wszystko przy zmieniającym się krajobrazie .
Po to mamy LPG, coby się nie szczypać o super małe spalanie 8/100 @ O2 @ 1.6MPI jest IMO bardzo dobrym wynikiem - przy zachowaniu normalnej dynamiki jazdy.
Lepiej tak, niż ew. zasnąć z nudów za kółkiem :diabelski_usmiech
oj tam oszczędności nigdy mało. Jak można 100zł/miesiąć zaoszczędzić ja jestem za. Mam za to na basen 3 razy w tyg!. I to jest szczytny cel i sie oplaca.
oszczędności oszczędnościami, a ja w drugą mańkę:
niedziela, minimalny ruch na autobanie, z Poznania do Marek po A2/S8, cały czas 140km/h, zatrzymania tylko na bramkach - 11,9L/100. gdzie jest szósty bieg?
oszczędności oszczędnościami, a ja w drugą mańkę:
niedziela, minimalny ruch na autobanie, z Poznania do Marek po A2/S8, cały czas 140km/h, zatrzymania tylko na bramkach - 11,9L/100. gdzie jest szósty bieg?
spko mi max spalila 15L, do duzych predkosci to to sie nie nadaje z ta skrzynia
[ Dodano: Wto 15 Sty, 13 20:26 ]
Zamieszczone przez Maicroft
Zaraz uslyszysz ze popsute to auto jest. Bo innym pali 8,5l :lol:
niedziela, minimalny ruch na autobanie, z Poznania do Marek po A2/S8, cały czas 140km/h, zatrzymania tylko na bramkach - 11,9L/100. gdzie jest szósty bieg?
Jakie są obroty mniej więcej przy takiej prędkości? Spalanie jak na prędkość masz wg mnie nieco więcej niż "econo", ale nie niepokojące
Ja mogę tylko dodać, że ostatnie dwa miesiące roku 2012 "dżetka" nalatała ponad 20tyś - trasa Kato / Szczecin przez germanie i średnie spalanie wynosiło 12,4L
Nie ukrywam....non stop ogień
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz