nie jeżdze co nie znaczy ze sie nie da
przy 120 jest ponad 7k rpm i odcina - calkiem powaznie, aczkolwiek nigdy tak bym nie wyprzedził bo bałbym sie ze drazek od zmiany biegów mi w rece zostanie - przy tej predkosci sie jezdzi na 5-tce i redukcja na 2 to lekki hardcore
przy 120 jest ponad 7k rpm i odcina - calkiem powaznie, aczkolwiek nigdy tak bym nie wyprzedził bo bałbym sie ze drazek od zmiany biegów mi w rece zostanie - przy tej predkosci sie jezdzi na 5-tce i redukcja na 2 to lekki hardcore
Jeżeli mówimy o spojrzeniu obiektywnym i o maksymalnym momencie obrotowym, to warto wspomnieć o takim szczególe, że ten moment w BKD jest gdzieś o połowę większy niż w CDAA... Kolejna sprawa jest taka, że w tym 1.8 TSI wychodzi rzeczywiście po 180KM na hamowni, ale do porównań bierzecie tylko 140KM w BKD, gdzie parę osób tutaj na forum prezentowało wykresy seryjnych 2.0 TDI i wartość mocy maksymalnej przekraczała tam 160KM.
Komentarz