Zamieszczone przez rezon
zagazowanie 1,4 TSI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez rezonprzynajmniej 1,6 z LPG
Co innego gdyby instalcja kosztowała max 3500-4. Ale o czym mowa.. Przy przebiegach 15-20tys rocznie precz z gazem!!! psuje tylko osprzęt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprpsuje tylko osprzętsprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
To nie jest moja opinia, tylko opinia 90% mechaników, 10% uważa inaczej. Nik nie broni TObie być w mniejszości ; ). Pozatym 100tys to w sumie nie dużo. Jak lpg ma się zwrócić i jeszze dużo zaoszczędzić to rocznie trzebra robić zapewne od 30tys w zwyż albo lepiej.
Nie uważam jednak że 1.6mpi + gaz to bez sensu rozwiązanie, jest oki. ale nikt mi nie powie, że na gazie kóry po prostu jest dużo uboższym paliwem niż benzyna jest to bez znaczenia dla silnika itg
COś za coś.
Komentarz
-
-
krzysiek83wpr, gaz jest lepszy niż benzyna - ale wymaga znacznie większego ciśnienia podania żeby było lepiej, jedynie robienie takiego twinpower wypacza prawdziwą moc gazu.
Zamieszczone przez vince123mam 2auta z lpg na ktorych jest nakrecone ponad 100 000tys km
Ja bym się jednak nie zdecydował na TSI z gazem, jeśli miał bym b dużo jeździć to wolał bym sprawdzone technologie w postaci TDI niż eksperyment gazowo paliwowy.
Zamieszczone przez kurczak1985Zawsze jest gwarancja, a auto można też sprzedać
pooglądaj sobie TURBO Kamerę a dowiesz się jak wiele ludzi musi udowadniać że nie jest wielbłądami i ciągać się po sądach w celu wyegzekwowania gwarancji w sprawach OCZYWISTYCH- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprtylko opinia 90% mechaników, 10% uważa inaczej.
Zamieszczone przez krzysiek83wprale nikt mi nie powie, że na gazie kóry po prostu jest dużo uboższym paliwem niż benzyna jest to bez znaczenia dla silnika
Natomiast jeśli chodzi o zaproponowaną przez LR instalację do TSI to podzielam zdanie sceptyków co do sensu jej montażu, a przede wszystkim co do jego niezawodności i możliwych oszczędności (co czwarty cykl wtrysku benzyna, bieg jałowy benzyna).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_eki żadne z nich to nie TSI.
Zamieszczone przez krzysiek83wprNik nie broni TObie być w mniejszości ; )
Ps. w przyszlosci chce jednak sobie kupic diesla..ot tak na sprobowanie czegos innegosprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vince123Zamieszczone przez krzysiek83wprpsuje tylko osprzęt
Masz dwa proste auta z prostym silnikiem. 20 lat temu gazownicy nie ogarniali Polonezow czy Fiatow 125p na gazniku, a dzis kazdy by to zrobilSilnik TSI to nie silnik MPI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftSilnik TSI to nie silnik MPI
Zamieszczone przez krzysiek83wprPrzy przebiegach 15-20tys rocznie precz z gazem!!! psuje tylko osprzętsprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
Witam,
Swoją droga to b. dziwi mnie brnięcie Skody w ślepą uliczkę jaka jest wtrysk gazu w fazie lotnej do TSI. Skoro na koniec 2009 Vialle przedstawiło instalację LPDI (bezpośredni wtryska gazu w fazie ciekłej) http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html?L=1, która wykorzystuje oryginalne wtryskiwacze benzynowe do wtrysku gazu! Problemem jest jedynie koszt - tak instalacja w Reichu to ok. 2500EUR. W tym rozwiązaniu nie wystepuje problem dodatkowego zużycia benzyny na biegi jałowym. A auto nawet odpala na gazie!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez epokjacSwoją droga to b. dziwi mnie brnięcie Skody w ślepą uliczkę jaka jest wtrysk gazu w fazie lotnej do TSI.
Niestety w mojej ocenie na razie dla TSI nie ma sensownego rozwiązania LPG. Rozwiązanie firmy Vialle za drogie, a rozwiązanie LandiRenzo nie ekonomiczne w użytkowaniu i prawdopodobnie awaryjne.
Komentarz
-
-
o ekonomice jazdy na LPG chyba nie warto dyskutować. Jeździłem do tej pory fabią która spalała średnio 7 litrów gazu na 100 km, instalacja kosztowała 2,5 tys. Zrobiłem 150 tys, problemów żadnych. w tej chwili to wychodzi jakieś 15-16 zł na 100 km - w jakim dieslu to osiągnięcie, uwzględniając dodatkowo wyższy koszt zakupu silnika?. Dla mnie informacja o pojawieniu się możliwości przerobienia 1.4 TSI na gaz jest super. Zmieniam właśnie auto na Octavie (pierwotnie miało być 1.2 TSI, ale ponieważ w Skodzie powiedzieli że prędzej na gaz da się przerobić 1.4 - zmieniłem na 1.4). Koszt założenia ok 6.300 w skodzie- zobaczymy co powiedzą inni. Na 100 km ma podobno spalać 8l gazu i 1l beznzyny - chyba do zaakceptowania.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maciek.szNa 100 km ma podobno spalać 8l gazu i 1l beznzyny - chyba do zaakceptowania.
Czekam, bardzo czekam na pierwsze TSI z LPG na forum, ktore ma juz oficjalnie oferowac Skoda, a nie jakies tam prototypy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo wlasnie podobno, tu ludziom 1.4TSI pala tyle co 1.8TSI i 2.0TSI czyli po miescie okolice 10l.
w każdym razie naszym chłopakom gratuluję wyników, tym napędzanym ON też :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maciek.szo ekonomice jazdy na LPG chyba nie warto dyskutować.
Zamieszczone przez AdamBktórym chłopakom :roll: :szeroki_usmiech- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zagazowanie tak udanego i zaawansowanego technicznie silnika i co najwazniejsze bardzo ekonomicznego silnika uwzam za całkowite bezzasadne i nie uzasadnione ekonomicznie.
Jesli przez kilkuletni okres wystepowania tego silnika na rynku jescze zadna firma nie dedykuje instalacji tzn ze nie jest to takie proste lub koszty znacząco przewyzszają jaki kolwiek rachunek oplacalnosci.
Zadając sobie pytanie przy zakładaniu gazu do 1.4 TSI , proponuję napierw zadac sobie pytanie czy aby napewno stac mnie na utrzymanie tego samochodu?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctaviaFLKrakZadając sobie pytanie przy zakładaniu gazu do 1.4 TSI , proponuję napierw zadac sobie pytanie czy aby napewno stac mnie na utrzymanie tego samochodu?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez winni77Jeśli to kwestia kalkulacji, to powinien zawczasu przekalkulować, że bardziej opłacałoby się brać diesla.
Komentarz
-
-
Wiecie mam panowie diesla i chętnie bym się skusił, na opcje gazu i tsi. Klekot klekotem ale cisza jest fajna 8) . W UK jeszcze nie widziałem TSI na gaz, ani nie czytałem takich informacji. Ale nie dziwie się tu 80% samochodów to Diesle (przykład Skody 1 silnik Tsi 15 diesla na sprzedaż) . Nie będę tu mówił o fabii itp. z mniejszymi jednostkami.
Komentarz
-
-
Na dzis ktos kupuje to auto jako nowe. Za dwa-trzy lata bedzie to auto uzywane, np 5 letnie, bo juz 2 lata mamy te TSI pod maskami i wtedy to auto bedzie kosztowac nie 60tys , a 25tys - tak wiec jak kogos stac na auto za 25 tys, a nie za 60 to mozliwe ze chce oszczedzac - pytanie czy bedzie to zauwazalna oszczednosc :idea: :?:
Komentarz
-
Komentarz