zagazowanie 1,4 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • loru
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 4286
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #76
    Zamieszczone przez rezon
    przynajmniej 1,6 z LPG
    no i tu jest problem bo fakt 1,6 + LPG było/jest dobra alternatywą dla TDI ale czy TSI + LPG też tak będzie to możemy sobie gdybać.
    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

    Komentarz

    • krzysiek83wpr
      Rider
      • 2010
      • 362

      #77
      Zamieszczone przez loru
      Zamieszczone przez rezon
      przynajmniej 1,6 z LPG
      no i tu jest problem bo fakt 1,6 + LPG było/jest dobra alternatywą dla TDI ale czy TSI + LPG też tak będzie to możemy sobie gdybać.
      Szczerze to jak bym miał kupić 1.4tsi + gaz przy cenie 6200 to wolał bym 1.9tdi, ciut tylko droższe... tak że dla mnie za drogo!!
      Co innego gdyby instalcja kosztowała max 3500-4. Ale o czym mowa.. Przy przebiegach 15-20tys rocznie precz z gazem!!! psuje tylko osprzęt

      Komentarz

      • vince123
        Elegance
        • 2009
        • 923

        #78
        Zamieszczone przez krzysiek83wpr
        psuje tylko osprzęt
        a swistak siedzi .... niewlasciwy montaz,uzytkowanie moze ku temu poprowadzic..mam 2auta z lpg na ktorych jest nakrecone ponad 100 000tys km i jak do tej pory nic sie nie popsulo... :idea:
        sprzedam do OI :

        szyby cala lewa strona
        nadkole nowe LP
        kontakt PW

        Komentarz

        • krzysiek83wpr
          Rider
          • 2010
          • 362

          #79
          To nie jest moja opinia, tylko opinia 90% mechaników, 10% uważa inaczej. Nik nie broni TObie być w mniejszości ; ). Pozatym 100tys to w sumie nie dużo. Jak lpg ma się zwrócić i jeszze dużo zaoszczędzić to rocznie trzebra robić zapewne od 30tys w zwyż albo lepiej.
          Nie uważam jednak że 1.6mpi + gaz to bez sensu rozwiązanie, jest oki. ale nikt mi nie powie, że na gazie kóry po prostu jest dużo uboższym paliwem niż benzyna jest to bez znaczenia dla silnika itg

          COś za coś.

          Komentarz

          • Jac_ek
            RS
            • 2009
            • 1733

            #80
            krzysiek83wpr, gaz jest lepszy niż benzyna - ale wymaga znacznie większego ciśnienia podania żeby było lepiej, jedynie robienie takiego twinpower wypacza prawdziwą moc gazu.

            Zamieszczone przez vince123
            mam 2auta z lpg na ktorych jest nakrecone ponad 100 000tys km
            i żadne z nich to nie TSI.

            Ja bym się jednak nie zdecydował na TSI z gazem, jeśli miał bym b dużo jeździć to wolał bym sprawdzone technologie w postaci TDI niż eksperyment gazowo paliwowy.

            Zamieszczone przez kurczak1985
            Zawsze jest gwarancja, a auto można też sprzedać
            chyba Ci się coś pomyliło !!, chciałbym ci przypomnieć że mieszkasz w POLSCE!!
            pooglądaj sobie TURBO Kamerę a dowiesz się jak wiele ludzi musi udowadniać że nie jest wielbłądami i ciągać się po sądach w celu wyegzekwowania gwarancji w sprawach OCZYWISTYCH
            - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

            Komentarz

            • Pawel11
              Drive
              • 2010
              • 99

              #81
              Zamieszczone przez krzysiek83wpr
              tylko opinia 90% mechaników, 10% uważa inaczej.
              Możesz podać źródło tych danych.

              Zamieszczone przez krzysiek83wpr
              ale nikt mi nie powie, że na gazie kóry po prostu jest dużo uboższym paliwem niż benzyna jest to bez znaczenia dla silnika
              To co powiesz na to Renault Clio 1.2 (czyli samochód na "F") gaz II generacji założony przy przebiegu 117 kkm, czynności eksploatacyjne wykonywane były, tak jakby samochód jeździł tylko na benzynie. Luz zaworowy sprawdzany pierwszy raz po 80 kkm, od założenia instalacji, wykazał minimalne odchyłki tylko na dwóch zaworach. Samochód sprzedałem z przebiegiem 272 kkm. Silnik nie brał oleju i nie miał żadnych wycieków.


              Natomiast jeśli chodzi o zaproponowaną przez LR instalację do TSI to podzielam zdanie sceptyków co do sensu jej montażu, a przede wszystkim co do jego niezawodności i możliwych oszczędności (co czwarty cykl wtrysku benzyna, bieg jałowy benzyna).

              Komentarz

              • vince123
                Elegance
                • 2009
                • 923

                #82
                Zamieszczone przez Jac_ek
                i żadne z nich to nie TSI.
                tak to prawda..Jac_ek, odniosłem się do ogolnej wypowiedzi kolegi..
                Zamieszczone przez krzysiek83wpr
                Nik nie broni TObie być w mniejszości ; )
                ta 'mniejszosc ' jest jednak zauwazalna nawet na naszym forum 8) co do ankiet ...to przeczytaj sobie ten temat ...
                Ps. w przyszlosci chce jednak sobie kupic diesla..ot tak na sprobowanie czegos innego
                sprzedam do OI :

                szyby cala lewa strona
                nadkole nowe LP
                kontakt PW

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #83
                  Zamieszczone przez vince123
                  Zamieszczone przez krzysiek83wpr
                  psuje tylko osprzęt
                  a swistak siedzi .... niewlasciwy montaz,uzytkowanie moze ku temu poprowadzic..mam 2auta z lpg na ktorych jest nakrecone ponad 100 000tys km i jak do tej pory nic sie nie popsulo... :idea:

                  Masz dwa proste auta z prostym silnikiem. 20 lat temu gazownicy nie ogarniali Polonezow czy Fiatow 125p na gazniku, a dzis kazdy by to zrobil Silnik TSI to nie silnik MPI
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • vince123
                    Elegance
                    • 2009
                    • 923

                    #84
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Silnik TSI to nie silnik MPI
                    nawet nie smialbym porownywac MPI do TSI :roll: bardziej chodzilo mi o te ogolne zdanie:
                    Zamieszczone przez krzysiek83wpr
                    Przy przebiegach 15-20tys rocznie precz z gazem!!! psuje tylko osprzęt
                    dlatego odnioslem te zdanie do swoich aut zeby pokazac, ze lpg to nie takie awaryjne cudo :wink: ...
                    sprzedam do OI :

                    szyby cala lewa strona
                    nadkole nowe LP
                    kontakt PW

                    Komentarz

                    • krzysiek83wpr
                      Rider
                      • 2010
                      • 362

                      #85
                      DObra... Każdy gada co chce, no i o to chodzi :P gdyby były jedne opinie było by nudnawo : p

                      Komentarz

                      • epokjac
                        Classic
                        • 2010
                        • 1

                        #86
                        Witam,
                        Swoją droga to b. dziwi mnie brnięcie Skody w ślepą uliczkę jaka jest wtrysk gazu w fazie lotnej do TSI. Skoro na koniec 2009 Vialle przedstawiło instalację LPDI (bezpośredni wtryska gazu w fazie ciekłej) http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html?L=1, która wykorzystuje oryginalne wtryskiwacze benzynowe do wtrysku gazu! Problemem jest jedynie koszt - tak instalacja w Reichu to ok. 2500EUR. W tym rozwiązaniu nie wystepuje problem dodatkowego zużycia benzyny na biegi jałowym. A auto nawet odpala na gazie!

                        Komentarz

                        • Pawel11
                          Drive
                          • 2010
                          • 99

                          #87
                          Zamieszczone przez epokjac
                          Swoją droga to b. dziwi mnie brnięcie Skody w ślepą uliczkę jaka jest wtrysk gazu w fazie lotnej do TSI.
                          Nie tyle Skoda co LandiRenzo, które nie opracowało jeszcze dobrego systemu i próbuje "drutować". Tak samo jak osoby które wstawiały gaz drugiej generacji do silników z wielopunktowym wtryskiem i plastikowym kolektorem.

                          Niestety w mojej ocenie na razie dla TSI nie ma sensownego rozwiązania LPG. Rozwiązanie firmy Vialle za drogie, a rozwiązanie LandiRenzo nie ekonomiczne w użytkowaniu i prawdopodobnie awaryjne.

                          Komentarz

                          • maciek.sz
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 102
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • DADA 1.5 TSI 150 KM

                            #88
                            o ekonomice jazdy na LPG chyba nie warto dyskutować. Jeździłem do tej pory fabią która spalała średnio 7 litrów gazu na 100 km, instalacja kosztowała 2,5 tys. Zrobiłem 150 tys, problemów żadnych. w tej chwili to wychodzi jakieś 15-16 zł na 100 km - w jakim dieslu to osiągnięcie, uwzględniając dodatkowo wyższy koszt zakupu silnika?. Dla mnie informacja o pojawieniu się możliwości przerobienia 1.4 TSI na gaz jest super. Zmieniam właśnie auto na Octavie (pierwotnie miało być 1.2 TSI, ale ponieważ w Skodzie powiedzieli że prędzej na gaz da się przerobić 1.4 - zmieniłem na 1.4). Koszt założenia ok 6.300 w skodzie- zobaczymy co powiedzą inni. Na 100 km ma podobno spalać 8l gazu i 1l beznzyny - chyba do zaakceptowania.

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #89
                              Zamieszczone przez maciek.sz
                              Na 100 km ma podobno spalać 8l gazu i 1l beznzyny - chyba do zaakceptowania.
                              No wlasnie podobno, tu ludziom 1.4TSI pala tyle co 1.8TSI i 2.0TSI czyli po miescie okolice 10l.


                              Czekam, bardzo czekam na pierwsze TSI z LPG na forum, ktore ma juz oficjalnie oferowac Skoda, a nie jakies tam prototypy
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • szkoda
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 22543

                                #90
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                No wlasnie podobno, tu ludziom 1.4TSI pala tyle co 1.8TSI i 2.0TSI czyli po miescie okolice 10l.
                                sam znam tylko jeden 2.0TSI, wprawdzie w większym passacie, którym zdarza mi się jeździć głównie jako pasażer i mam swoją opinię na temat spalania, ale nie chcę sam rozpętywać takiej dyskusji, którą będę musiał zakończyć :lol:

                                w każdym razie naszym chłopakom gratuluję wyników, tym napędzanym ON też :lol:
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz

                                • AdamB
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 8033
                                  • Octavia IV (NX3)
                                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                  #91
                                  w każdym razie naszym chłopakom gratuluję wyników, tym napędzanym ON też :lol:
                                  którym chłopakom :roll: :szeroki_usmiech
                                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #92
                                    Zamieszczone przez AdamB
                                    w każdym razie naszym chłopakom gratuluję wyników, tym napędzanym ON też :lol:
                                    którym chłopakom :roll: :szeroki_usmiech
                                    a w ogóle wszystkim :!:
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • Jac_ek
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 1733

                                      #93
                                      Zamieszczone przez maciek.sz
                                      o ekonomice jazdy na LPG chyba nie warto dyskutować.
                                      No właśnie tylko ekonomia - bo gaz ma sens jak się dużo jeździ, inaczej to ideologia - choć nie każdemu zależy na jak najtańszym pokonaniu trasy z pkt. A do pkt. B.

                                      Zamieszczone przez AdamB
                                      którym chłopakom :roll: :szeroki_usmiech
                                      tym, co, uderz w stół a oni się sami odezwą :szeroki_usmiech
                                      - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                                      Komentarz

                                      • AdamB
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 8033
                                        • Octavia IV (NX3)
                                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                        #94
                                        Jac_ek, szkoda, :szeroki_usmiech
                                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                        Komentarz

                                        • OctaviaFLKrak
                                          Ambiente
                                          • 2009
                                          • 138

                                          #95
                                          Zagazowanie tak udanego i zaawansowanego technicznie silnika i co najwazniejsze bardzo ekonomicznego silnika uwzam za całkowite bezzasadne i nie uzasadnione ekonomicznie.

                                          Jesli przez kilkuletni okres wystepowania tego silnika na rynku jescze zadna firma nie dedykuje instalacji tzn ze nie jest to takie proste lub koszty znacząco przewyzszają jaki kolwiek rachunek oplacalnosci.

                                          Zadając sobie pytanie przy zakładaniu gazu do 1.4 TSI , proponuję napierw zadac sobie pytanie czy aby napewno stac mnie na utrzymanie tego samochodu?

                                          Komentarz

                                          • loyd
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 2342

                                            #96
                                            Zamieszczone przez OctaviaFLKrak
                                            Zadając sobie pytanie przy zakładaniu gazu do 1.4 TSI , proponuję napierw zadac sobie pytanie czy aby napewno stac mnie na utrzymanie tego samochodu?
                                            Kwestia kalkulacji. Ktoś kto jeździ rocznie > 30 kkm pewnie się skusi i wyjdzie na swoje (niezaleźnie od tego, iż wg. mnie na gaz to są kuchenki i zapalniczki :wink: ).

                                            Komentarz

                                            • winni77
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 2183
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              #97
                                              Zamieszczone przez loyd
                                              Kwestia kalkulacji. Ktoś kto jeździ rocznie > 30 kkm pewnie się skusi i wyjdzie na swoje
                                              Jeśli to kwestia kalkulacji, to powinien zawczasu przekalkulować, że bardziej opłacałoby się brać diesla.
                                              Mój "Batmobil"

                                              Komentarz

                                              • loyd
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 2342

                                                #98
                                                Zamieszczone przez winni77
                                                Jeśli to kwestia kalkulacji, to powinien zawczasu przekalkulować, że bardziej opłacałoby się brać diesla.
                                                Nie wiem - nie liczyłem. Trzeba by excella uruchomić i wprowadzić kilka zmiennych. Tak tylko założyłem, że skoro jest taka mozliwość to pewnie ktoś z tego korzysta i pewnie jakoś to policzył ....

                                                Komentarz

                                                • Damian19840
                                                  Drive
                                                  • 2009
                                                  • 57

                                                  #99
                                                  Wiecie mam panowie diesla i chętnie bym się skusił, na opcje gazu i tsi. Klekot klekotem ale cisza jest fajna 8) . W UK jeszcze nie widziałem TSI na gaz, ani nie czytałem takich informacji. Ale nie dziwie się tu 80% samochodów to Diesle (przykład Skody 1 silnik Tsi 15 diesla na sprzedaż) . Nie będę tu mówił o fabii itp. z mniejszymi jednostkami.

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    Na dzis ktos kupuje to auto jako nowe. Za dwa-trzy lata bedzie to auto uzywane, np 5 letnie, bo juz 2 lata mamy te TSI pod maskami i wtedy to auto bedzie kosztowac nie 60tys , a 25tys - tak wiec jak kogos stac na auto za 25 tys, a nie za 60 to mozliwe ze chce oszczedzac - pytanie czy bedzie to zauwazalna oszczednosc :idea: :?:
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...