http://uzywane-zabrze.oto...-C19588568.html znalazłem takie coś - może ktoś skorzysta
Niech sie zdjęcia nauczą robić bo to co wstawili to żenująca wizytówka. Kolejna.
Za 48 k zł. to chyba nie jest dobra okazja. A na pewno nie jedyna.
Ciekawe, że ma długą antenę. Ja mam krótką, autko zamówione bez radia. W tych z radiem montują długie czy w roku modelowym 2012 poszli po rozum do głowy? :P
Polecam dokupić sobie zestaw naprawczy ORI w Emida, Koszt 150 zł. Dostajemy rewelacyjnej jakości kompresor + płyn który daje nam komfort kolejnego zapasu.
a ktos to juz testowal na dużej dziurze ? bo ja sie zastanawiam and tym co zrobic z zapasem. ogólnie chcialem postawic opone pionowo ale 15 jest zawysoka. 14 dojazdówka chyba by weszła tylko ciekawe czy wejdzie na kolo tzn czy hamulce nie będa za duze i czy sie zmieści. te zestawy do konca mnie nie przekonuja bo załurzmy ze strzeli mi porzadnie opona w środku nocy gdzieś w polu i raczej jej nie zakleje wiec tylko zapas. jak ktos już kleil tym zestawem i ma dobre wrażenia to niech opisze co i jak.
sory za ot ale nie chce zakaldać specjalnie nowego tematu a myśle ze te wiadomości mogą sie przydać nie tylko mnie
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Polecam dokupić sobie zestaw naprawczy ORI w Emida, Koszt 150 zł. Dostajemy rewelacyjnej jakości kompresor + płyn który daje nam komfort kolejnego zapasu.
a ktos to juz testowal na dużej dziurze ? bo ja sie zastanawiam and tym co zrobic z zapasem. ogólnie chcialem postawic opone pionowo ale 15 jest zawysoka. 14 dojazdówka chyba by weszła tylko ciekawe czy wejdzie na kolo tzn czy hamulce nie będa za duze i czy sie zmieści. te zestawy do konca mnie nie przekonuja bo załurzmy ze strzeli mi porzadnie opona w środku nocy gdzieś w polu i raczej jej nie zakleje wiec tylko zapas. jak ktos już kleil tym zestawem i ma dobre wrażenia to niech opisze co i jak.
sory za ot ale nie chce zakaldać specjalnie nowego tematu a myśle ze te wiadomości mogą sie przydać nie tylko mnie
ja słyszałem od znajomego wulkanizatora, że większość takich zestawów naprawczych owszem całkiem nieźle się sprawdza, ale robi w środku opony taką masakrę (nie wiem na czym dokładnie to polega, może mu chodziło o doczyszczenie tego potem), że on ludzi po użyciu takiego specyfiku wystawia za bramę i takich opon nie robi, bo za dużo roboty i nerwów go to kosztuje...
Eidos71, w moim przypadku też tych papierów jeszcze nie było, a w wydziale komunikacji okazało się, że nawet nikt o nie nie pytał. Normalnie procedura rejestracyjna przebiegła bezproblemowo bez nich. Ta akcyza chyba tylko jest potrzebna w przypadku aut używanych IMO.
Borsuk2 - dzięki za info, będę próbował uzyskać z salonu dokumenty do zarejestrowania autka bez tych akcyzowych. A ile czekałeś na te akcyzowe papiery ?
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Eidos71, w ogóle ich nie dostałem. Dostałem faktury, jakieś homologacje, książkę serwisową, komplet instrukcji, coś tam jeszcze. Auto mi zarejestrowali, to więcej do salonu nie jeździłem po odbiorze.
A powinny mi być do czegoś potrzebne te kwity akcyzowe ?
Rejestruję dużo nowych aut i tylko Skoda daje dokumenty o zapłacie akcyzy. Ale do niczego nie jest on potrzebny. Fiat i Iveco nie daje takiego dokumentu. Do rejestracji wystarczy faktura zakupu, karta pojazdu i wyciąg ze świadectwa homologacji.
BTW - byłem dzisiaj u mnie w ASO. Odbierałem Fabie, a przy okazji zobaczyłem mojego Tour'a. Liczę że po niedzieli uda mi się go odebrać. Na razie jest nas etapie lakierowania lusterek, montażu czujników cofania i instalacji LPG. Jutro dowiozę radio do zamontowania.
no to nareszcie ja się pochwalę
zamówienie było złożone 27 lutego, a odbiór samochodu był w poniedziałek, autkiem jeździ się super ( pierwsze 50 km), a teraz wyprawa do włoch na 2 tyg. jak przyjadę to założe temat i opiszę wyprawe ponad 3 tyś km. nowiutkim turem
no to nareszcie ja się pochwalę
zamówienie było złożone 27 lutego, a odbiór samochodu był w poniedziałek, autkiem jeździ się super ( pierwsze 50 km), a teraz wyprawa do włoch na 2 tyg. jak przyjadę to założe temat i opiszę wyprawe ponad 3 tyś km. nowiutkim turem
Proszę bardzo koledzy - jeśli dane w profilu są prawdziwe (Auto: Octavia 2 Tour Silnik: 1.4 16V CGGA) szykuje się koledze dłuższa traska silnikiem 1.4 MPI - czekamy na wieści w odpowiednim topicu
W sobotę poszło zamówienie na O2FL a w poniedziałek poznałem wstępny termin produkcji ....
:shock: POCZĄTEK GRUDNIA :shock:
Jutro ma się pojawić nowy termin - może będzie coś szybciej ehhhhhh.
wielb, zamawiałeś coś nietypowego? Ja złożyłem zamówienie 3 czerwca na Ambiente Combi z 1.4 TSI i potwierdzony termin produkcji na 37 tydzień - połowa września. Wczoraj rozmawiałem z dilerem bo zastanawiałem się nad całkowita zmianą konfiguracji i podał mi orientacyjny termin na koniec października.
pzdr,
It's nice to be important but it's more important to be nice.
emale a bo ja wiem czy coś nietypowego 02FL 1,6 TDI Elegance z kilkoma dodatkami. Jak na razie to był wstępny termin i mam nadzieje że sie mocno skróci :|
b8tz jak się pobawisz to daj znać jak wrażenia i czy nie było problemów z zestrojeniem
No i odebrana. Równo 2 miesiące od złożenia zamówienia. Model Family Plus 1,6 z LPG i z kilkoma dodatkami.
Pierwsze wrażenia po przesiadce z Lanosa 1.6 - cisza, czy ten silnik działa czy zgasł? :lol: Demon prędkości to to nie jest. Wydaje mi się, że Lanos nieco lepiej się zbierał, ale może to kwestia, że w środku jest cicho :lol: :lol:
Stres z jazdy samochodem z 18 km. na liczniku w warszawskim ruchu bezcenny, wydawało mi się, że każdy na mnie poluje :lol:
Z tego całego zamieszania chyba nie dostałem w salonie kodu do fabrycznego Swinga, gdzieś powinno być w papierach? A jak nie ma to mają w ASO?
Jeśli jest to radio fabryczne nie wymaga kodu. Nawet w chwili kiedy rozłączysz akumulator nie powinno się rozkodować. A o kod możesz spytać przy pierwszej regulacji gazu. Miłej jazdy
Komentarz