No wiadomo. Z silnikiem 1.8 tsi nie widzę sensu zamulać auto. Ma konie i jak można to czemu je nie wykorzystać
Dylemat jaki silnik 1,4 TSI czy 1,8 TSI w wersji Ambiente
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez rkbTakże fanboiom jazdy ponizej 2k obrotów już radze rozglądać sie za dwumasąMorgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Jest jedna zaleta 1.8 TSI. Ma większe możliwości tuningowe.
Ale nie dla każdego to musi być przewaga 1.8 nad 1.4. Dla mnie jest bo
1.8 ma spore gifty i samym chipem podnosimy moc o ok 40-50KM
1.4 prawie nie ma giftow a chip daje 15-25KM
1.8 to jest prawie to samo co 2.0 i po wymianie IC i Turbo od S3 mamy juz pod 270-280KM
W odstępach 2 letnich wykonywane zmiany dają efekt nowego auta :-)
Sam juz jestem prawie po gwarancji i zbieram kase na chipa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adriandJest jedna zaleta 1.8 TSI. Ma większe możliwości tuningowe.
Ale nie dla każdego to musi być przewaga 1.8 nad 1.4. Dla mnie jest bo
1.8 ma spore gifty i samym chipem podnosimy moc o ok 40-50KM
1.4 prawie nie ma giftow a chip daje 15-25KM
1.8 to jest prawie to samo co 2.0 i po wymianie IC i Turbo od S3 mamy juz pod 270-280KM
W odstępach 2 letnich wykonywane zmiany dają efekt nowego auta :-)
Sam juz jestem prawie po gwarancji i zbieram kase na chipa
[ Dodano: Sro 28 Lip, 10 20:02 ]
Zamieszczone przez MorgothZamieszczone przez rkbTakże fanboiom jazdy ponizej 2k obrotów już radze rozglądać sie za dwumasą
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rkbchodzi mi o to ze niektorzy ludzie przy 50 kmh- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rkbkrzysiek83wpr, jedynka i 2ka to inna bajka - z 2ki normalnie da sie nawet ruszyc, ba - w zime na lodzie nawet zalecane, chodzi mi o to ze niektorzy ludzie przy 50 kmh w miescie wbijaja 6-tke
3jke daję - przy ok35-40km/h
4ke - przy ok 55-60km/h
5ke - przy 70-75
6tke - przy 90
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekZamieszczone przez rkbchodzi mi o to ze niektorzy ludzie przy 50 kmhWitam
Passat 1.8 TSI R-Line MY2010
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez theOnewięc teoretycznie tą skrzynią VAG strzelił by sobie w kolano - z powodu afer z dwumasami i innymi dolegliwościami takiej jazdy, zrazili by starych i nowych klientów, więc durniami chyba nie są... Mimo wszystko ja wolę trochę pokręcić
trzeba mieć nadzieję, że w benzynie będzie lepiej.
niestety tak EKO ustawiona skrzynia w dieslu to jest morderstwo dla dwumasy jeśli się na to nie zwraca uwagi.
a VAG taki głupi nie jest skoro wymiana dwumasy w BKD kosztuje circa czwórkęsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez theOnewięc teoretycznie tą skrzynią VAG strzelił by sobie w kolano - z powodu afer z dwumasami i innymi dolegliwościami takiej jazdy, zrazili by starych i nowych klientów, więc durniami chyba nie są... Mimo wszystko ja wolę trochę pokręcić
trzeba mieć nadzieję, że w benzynie będzie lepiej.
niestety tak EKO ustawiona skrzynia w dieslu to jest morderstwo dla dwumasy jeśli się na to nie zwraca uwagi.
a VAG taki głupi nie jest skoro wymiana dwumasy w BKD kosztuje circa czwórkę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adriandJest jedna zaleta 1.8 TSI. Ma większe możliwości tuningowe.
Ale nie dla każdego to musi być przewaga 1.8 nad 1.4. Dla mnie jest bo
1.8 ma spore gifty i samym chipem podnosimy moc o ok 40-50KM
1.4 prawie nie ma giftow a chip daje 15-25KM
1.8 to jest prawie to samo co 2.0 i po wymianie IC i Turbo od S3 mamy juz pod 270-280KM
W odstępach 2 letnich wykonywane zmiany dają efekt nowego auta :-)
Sam juz jestem prawie po gwarancji i zbieram kase na chipaCała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez theOneNiby jest to niezdrowe (wolna jazda na wysokich biegach),- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekZamieszczone przez theOneNiby jest to niezdrowe (wolna jazda na wysokich biegach),
[ Dodano: Czw 29 Lip, 10 08:06 ]
Zamieszczone przez loydW 1.4 tsi nie ma dwumasy
zresztą nie wiem jak jest w 1,4 ale oprócz dwumasy w samochodzie są jeszcze inne elementy
a w dupę dostaje całe przeniesienie napędu.
tak jak mówię - mam nadzieję, że w benzynie jest inaczej z uwagi na mały momentsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rufixoglądalem jakiś czas temu niemiecki program i tam jakis ekspert z ADAC mówił że szkodliwość jeżdzenia na niskich obrotch to jest taki sam mitsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rufixszkoda,
to w takim razie jeżdzać z "podpowiadaczem" przy niskich obrotach ale eko, napęd szybciej się zużyje?
mógłbys ujawnic czym jeździsz w profilu :?:
w civicu 1,8 jazda na podpowiadaczu skutkuje tym, że nie da się wyprzedzić zastawy 1100psaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz