Zamieszczone przez Andja
er-es nówka sztuczka - wrażenia
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
MisiekWAW, Ale nie ma duzo aut normalnie w ruchu, co sie moga tak bujac. Zwlaszcza jak jedziemy na niskim biegu i podciagniemy podczas wyprzedzania z obrotami :wink:
Ja czesto jade trase, to zadko spotykam prawdziwego bujaka, co smignie i nie da sie go dogonic. Zazwyczaj na trasach szaleja 3 litrowe V6 w Omegach, BMW 5 2,5, 2,8, czasem sluzbowy Saab 95 2,3T ale one nie sa wcale takie ambitne, bo maja mase duza. Jakbym mial taka RS-ke, to wogole nie byloby o czym rozmawiac. Ciezko o cywilne auto, zeby moglo podskoczyc wiec zostaje wrazenie, ze sie obrabia 99% wspoluczestnikow.
Czekam na wasz pojedynek :szeroki_usmiechByła O1 jest F2.
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez MisiekWAWa teraz pojawiają się wyższe obroty i pierwsze przegrane
Komentarz
-
Zamieszczone przez Dig DugMisiekWAW, Ale nie ma duzo aut normalnie w ruchu, co sie moga tak bujac. Zwlaszcza jak jedziemy na niskim biegu i podciagniemy podczas wyprzedzania z obrotami :wink:
Ja czesto jade trase, to zadko spotykam prawdziwego bujaka, co smignie i nie da sie go dogonic. Zazwyczaj na trasach szaleja 3 litrowe V6 w Omegach, BMW 5 2,5, 2,8, czasem sluzbowy Saab 95 2,3T ale one nie sa wcale takie ambitne, bo maja mase duza. Jakbym mial taka RS-ke, to wogole nie byloby o czym rozmawiac. Ciezko o cywilne auto, zeby moglo podskoczyc wiec zostaje wrazenie, ze sie obrabia 99% wspoluczestnikow.
Zamieszczone przez Dig DugCzekam na wasz pojedynek :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez Dig DugCiezko o cywilne auto, zeby moglo podskoczyc wiec zostaje wrazenie, ze sie obrabia 99% wspoluczestnikow.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Dig DugAle nie ma duzo aut normalnie w ruchu, co sie moga tak bujac.
Zamieszczone przez MisiekWAWjestem na 99% pewien ze do niego nie dojdzie a legendarna potega TFSI nie zostanie zweryfikowana :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez Andjatak sobie czytam ten temat i niedlugo bedziecie pisac ze RS'ka lyka STI :roll:
a ja już pisałem, że chętnie stanę swoim klekotem z tym potworem 8)
bo niebieskiej to nie ma co ruszac z garazu nawet mimo ze to nie STI :zlosnik:
no ale grunt to dobre samopoczucie wlascicieli RS'ek :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAEŁ, nie gadaj tyle, tylko bierz swoja granatowa i tez sie w kolejce ustawiaj
a co do dobrego samopoczcia właścicieli RS to mysle ze jest w pełni uzasadnione bo to całkiem fajne autko i nie zapomnajcie panowie że chcecie sie mierzyć już przynajmniej lekko dłubnietymi autkami z pełna serią :roll: ......co do wypowiedzi kolegi Miecza o zrzucam to na karb tego że wczesniej jezdził czymś co zamiast silnika miało słabnik :lol: takie wrażenie może odnosić.......ja miałem podobnie jak sie przesiadłem kedyś dawno temu z lanosa na cupre, tez sie czułem królem ulicy dopuki mnie prawie seryjna astra gsi nie wyłomotała
Komentarz
-
-
Fajny ten RS...
Co do osiagow to sadze ze dobrze zadlubany TDi da mu rade albo bedzie rowno...Mialem kiedys stycznosc (maly wyscig)z OI RS i az wielkiej takiej roznicy nie bylo a mam ze 25KM mniej.. A jak bym byl zaczipowany na jakies 170 km to sadze ze bylbo by dobrze..
Jednakze jest to motor nowej generacji wiec i tak sam w sobie jest niezly i wsrod staszrych autek ciezko szukac wspolzawdnika
pozdrawiam--------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁnie zapomnajcie panowie że chcecie sie mierzyć już przynajmniej lekko dłubnietymi autkami z pełna serią :roll:
Przeciez nie mowimy, ze Octavia RS to zly samochod Wrecz przeciwnie Tylko troszke dystansu to tych "super-hiper" osiagow
Komentarz
-
-
generalnie octavia RS to dobry samochod ale Panowie rozmarzyli sie okrutnie z tymi 99% zostawionymi z tylu. polowa sukcesu to kierownik tego "bolidu" :P
pozdrawiam
PS: nie chwalac sie ostatnio swoim samochodzikiem, zwyklym ATD objechalem golfa V 2.0 tdi i gosciu patrzyl ze zdziwieniem a na 3 swiatlach juz nie podja wyzwania :lol: . jakby byl lepszy kierownik to powachalbym tylko spaliny klekota :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAZamieszczone przez EŁnie zapomnajcie panowie że chcecie sie mierzyć już przynajmniej lekko dłubnietymi autkami z pełna serią :roll:
Przeciez nie mowimy, ze Octavia RS to zly samochod Wrecz przeciwnie Tylko troszke dystansu to tych "super-hiper" osiagowTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
skoro tak sie juz temat rozwinal to chcialbym zacytowac dane ze stronki skody dotyczace elastycznosci :
Elastyczność
* 0-100 km/h 5/6 bieg (s) 7,2-9,5
* 80-120 km/h 5/6 bieg (s) 7,6-9,6
O ile ten pierwszy wynik jest troche dziwny to 80-120 na biegach 5 i 6 to wynik raczej niespecjalny :? - az malo prawdopodobny... ja mam jakies 60 koni mniej i 80-120 (stoper + licznik ) to u mnie na V ok. 8 sekund...
trza by to doswiadzalnie :szeroki_usmiechpozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskiskoro tak sie juz temat rozwinal to chcialbym zacytowac dane ze stronki skody dotyczace elastycznosci :
Elastyczność
* 0-100 km/h 5/6 bieg (s) 7,2-9,5
* 80-120 km/h 5/6 bieg (s) 7,6-9,6
O ile ten pierwszy wynik jest troche dziwny to 80-120 na biegach 5 i 6 to wynik raczej niespecjalny :? - az malo prawdopodobny... ja mam jakies 60 koni mniej i 80-120 (stoper + licznik ) to u mnie na V ok. 8 sekund...
trza by to doswiadzalnie :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskiO ile ten pierwszy wynik jest troche dziwny to 80-120 na biegach 5 i 6 to wynik raczej niespecjalny :? - az malo prawdopodobny... ja mam jakies 60 koni mniej i 80-120 (stoper + licznik ) to u mnie na V ok. 8 sekund...O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
ok zajrzalem troche glebiej - w pdfie z cenami sa takie cyferki:
Osiàgi 2.0 TFSI/147 kW 2.0 TDI DPF/125 kW
– 60-100 km/h 5/6 bieg (s) 7,2/9,5 8,7/13,5
– 80-120 km/h 5/6 bieg (s) 7,6/9,6 8,2/10,7
dla limuzyny ...
szkoda ze nie ma danych dla bardziej optymalnych przy tych predkosciach biegach - te cyferki to mowiac delikatnie srednie wyniki sa...pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
Komentarz