TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez 1 6 D Zobacz wpis
    Może nie Skoda ale elektronika ta sama co Octavia 2 przed liftem. Szukam różnych możliwości edycji eepromu i trafiłem dla VDO Micronasa możliwość włączenia wskazania tempomatu na MFA jak w FLu, nie tylko kontrolka że działa tempomat:



    Przeglądając eepromy to na 1Z0920842C i D powinno być spokojnie do włączenia
    no no ...stara szafa wieczna
    a gdzie Ci przebieg znikną? bo film dość okrojony zrobiłes
    jeszcze kropki na nią nie postawiłes
    a kontrolką można sterować na 2 sposoby :
    1 - zapala się dopiero jak się wciśnie SET
    2- zapala się jak manetka tempomatu jest ON, ale nie jest aktywny

    Zostaw komentarz:


  • majonezz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez 1 6 D Zobacz wpis
    Może nie Skoda ale elektronika ta sama co Octavia 2 przed liftem. Szukam różnych możliwości edycji eepromu i trafiłem dla VDO Micronasa możliwość włączenia wskazania tempomatu na MFA jak w FLu, nie tylko kontrolka że działa tempomat:

    Przeglądając eepromy to na 1Z0920842C i D powinno być spokojnie do włączenia
    Fajne!
    Myślałem, że tylko w Pasku tak się da. Da się jakoś odczytać ten eeprom przez obd?
    Ja mam taką:

    Part No SW: 1Z0 920 842 H HW: 1Z0 920 842 H
    Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614
    Revision: V0004000

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    miodzio!

    Zostaw komentarz:


  • 1 6 D
    odpowiedział(a)
    Może nie Skoda ale elektronika ta sama co Octavia 2 przed liftem. Szukam różnych możliwości edycji eepromu i trafiłem dla VDO Micronasa możliwość włączenia wskazania tempomatu na MFA jak w FLu, nie tylko kontrolka że działa tempomat:



    Przeglądając eepromy to na 1Z0920842C i D powinno być spokojnie do włączenia
    Ostatnio edytowany przez 1 6 D; 17997.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez gallangher Zobacz wpis
    Do Kolesia pierwszego stycznia na kacu dzwonić nie będę
    Jestem trzeźwy jak Kwaśniewski. Możesz dzwonić.


    Napisz, która opcja?

    Przyjedziesz i mam ja wszystko przygotować, zamontować i zakodować?

    Chcesz żeby Ci wskazać co kupić i sam to zrobisz?



    Zostaw komentarz:


  • gallangher
    odpowiedział(a)
    cześć,

    obecnie mam moduł kierowncy z typowego golca:
    1K0-953-549-DA Typ 2 SW 0111 Lowline żadne dodatkowe opcje
    samochód OII FL 2010

    docelowo chcę (muszę ) miec tempomat.
    Kierownica multifunkcyjna mnie nie kręci ale chciałbym wykorzystać to co dają mi zegary (czyli pewnie tylko spalanie średnie... bedzie pokazywal chwilowe ? coś jeszcze ?)
    poza modułem musze więc wmienić jeszcze obie manetki.

    c86a6abe95cc.jpg



    możecie prosze zerknąć na poniższe zdjęcie i podpowiedzieć jakie manetki kupić ? Ewentualnie jeżeli ktos ma na sprzedaż to prosze o priv. Do Kolesia pierwszego stycznia na kacu dzwonić nie będę


    P.S. mam kombi - więc musi mieć obsługę tylnej szyby
    Załączone pliki
    Ostatnio edytowany przez gallangher; 27099. Powód: linki nie działały

    Zostaw komentarz:


  • felt_pl
    odpowiedział(a)
    Jedno zdjęcie znaczy więcej niż tysiąc słów.

    Dzięki za pomoc koleś.

    Dla potomnych: faktycznie źle kodowałem. 20181130_215945.jpg ​​​​​​​

    My już cali i zdrowi na wschodzie. Tempomat działa bez zarzutu

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    To musi działać. Manetkę masz zamontowaną?

    Myślę, że źle kodujesz.

    Masz błąd komunikacji z radarem a przecież nie montujesz aktywnego tempomatu tylko zwykły.


    Najlepiej dzwoń lub przyjedź. Numer 510 150 407
    Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.

    Zostaw komentarz:


  • felt_pl
    odpowiedział(a)
    To jest polift 2011.
    Mieszkam we Wrocławiu.
    Masz jakiś pomysł co to za problem?

    Dodam jeszcze że Mint biedaedyszyn poleasingowy

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    A z którego roku masz Octavię?
    Wygląda jakbyś miał poliftową więc nie będzie to problem z kabelkiem, o którym myślisz.
    Gdzie mieszkasz?
    Możesz do mnie przyjechać?

    Lub dzwoń. Numer jest poniżej.

    Zostaw komentarz:


  • felt_pl
    odpowiedział(a)
    Cześć,

    podjąłem kilka prób kodowania. Tempomat nie działa. W silniku 3 błedy. Podejrzewam że to ten słynny brak kabelka.
    Jeśli tak to proszę o info gdzie go można dostać.
    Mam nadzieję, że to pomoże bo już głowa mi pęka od tego...


    6082 - Steering Column Control Module
    U0212 00 [040] - No Communications
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 254
    Mileage: 228556 km
    Date: 2018.09.02
    Time: 22:06:36

    Engine speed: 0.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 64 °C
    Intake air temperature: 34 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 12.198 V
    Unlearning counter according OBD: 35
    Driver request torque-TQI_DRIV_SUB: 0.00 Nm
    Control Module temperature-TECU: 21 °C

    6058 - No Communications with Cruise Control (Front) Distance Sensor
    U0235 00 [045] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 254
    Mileage: 228556 km
    Date: 2018.09.02
    Time: 22:06:36

    Engine speed: 0.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 64 °C
    Intake air temperature: 34 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 12.198 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Driver request torque-TQI_DRIV_SUB: 0.00 Nm
    Control Module temperature-TECU: 24 °C

    6116 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
    U1113 00 [040] - -
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 10
    Mileage: 230989 km
    Date: 2018.11.19
    Time: 20:57:50

    Engine speed: 858.25 /min
    Normed load value: 7.5 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 43 °C
    Intake air temperature: 13 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 11.520 V
    Unlearning counter according OBD: 38
    Accelerator position: normalized-Accelerator position: 0.00 %
    Cruise Control System (CCS): switch position-STATE_CRU_SWI_POS: 00000010

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    5K0 953521 GD będą OK

    Zostaw komentarz:


  • jelinskiartur
    odpowiedział(a)
    Witam Szanowne Grono .Mam pytanko w temacie dołożenia tempomatu;pacjentka to Octavia 2 FL kombi 2010 RySy..Moduł jaki posiadam to 5K0 953 569 C wiem że podoła nowemu wyzwaniu,obecne manetki mają symbol 5K0 953 521 BJ .O jakim symbolu manetki muszę dokupić żeby była całość? Upatrzyłem sobie takie o symbolu 5K0 953521 GD nie wiem czy trafnie...

    Zostaw komentarz:


  • Tulipan83
    odpowiedział(a)
    I u mnie już wsio działa, tempomat i mfa, dzieki Pyjter za porady a Radkowi za ogarnięcie prawie wszystkiego haha wspomaganie samo sie naprawiło w Chorzowie pod Tesco

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebos81 Zobacz wpis
    Tzn kontrolke mam zielona obok swiatel mijania ale gdzies mi sie rzucilo w oczy na wyswietlaczu w dolnym lewym rogu z podaniem predkosci ok dzieki wszystkim za info
    I tak już zostanie. Na maxi-docie w dolnym rogu ikonka jest w autach z fabrycznie montowanym tempomatem. Przy dokładanym tempomacie aby ikonka była na dole trzeba zmieniać sterownik silnika. Z tego co pamiętam tak kiedyś napisał kolega spacewalker .

    Zostaw komentarz:


  • sebos81
    odpowiedział(a)
    Tzn kontrolke mam zielona obok swiatel mijania ale gdzies mi sie rzucilo w oczy na wyswietlaczu w dolnym lewym rogu z podaniem predkosci ok dzieki wszystkim za info

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    ostatnio w golfie 5 z 2005 roku robiłem tempomat (nie było przewodu z wtyczki kiery do podszybia - tak na marginesie)
    ale kontrolka działała tak, że wystarczyło manetką pstryknąć na ON i już kontrolka się zapalała, nawet bez ustawienia prędkości

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebos81 Zobacz wpis
    tylko czy jest możliwość zakodowania kontrolki na wyświetlaczu w lewym dolnym rogu gdzieś widziałem coś takiego.
    Nie ma takiej możliwości w kodowaniu.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Jak nie ma kontrolki to nie będzie. Taki masz po prostu licznik.

    Zostaw komentarz:


  • sebos81
    odpowiedział(a)
    Udało się tempomacik śmiga wymiana manetki zespolonej + wymiana sterownika na F od audi A2.
    tylko czy jest możliwość zakodowania kontrolki na wyświetlaczu w lewym dolnym rogu gdzieś widziałem coś takiego.
    Dziękuje wszystkim za pomoc

    Zostaw komentarz:


  • MQ1977
    odpowiedział(a)
    U mnie siedzi aktualnie chinol CH, i żadnych problemów z nim nie ma.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Montowałem kilka chińskich modułów. Nie było problemów. Moduł nie ma nic do licznika.

    Zostaw komentarz:


  • Tulipan83
    odpowiedział(a)
    No faktycznie na ali przy dobrych wiatrach CH i CD idzie wyrwać nawet za 180/200 zl, brał to już ktoś od chinoli ? To jednak chińskue i jak to sie ma do oryginału ? Jeszcze takie pytanie co do CM i CN, obsłuży licznik maxidot ? Czy moduł pod kierą to tylko tempomat, mfa i kiera a licznik nawet wypasiony i tak zadziała ?

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Jak masz CS to szukaj CM lub CN. CH kupisz taniej na aliexpress.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    zdarzy się że czasami trzeba w starszych rocznikach dołożyć jeden przewód, sprawdź czy w tej wtyczce czarnej masz obsadzony pin 13 z przewodem czarno/białym
    ostatnio miałem golfa piątego z 2005r i nie miał tego mitycznego kabelka, klient przyjedzie jeszcze raz na dołożenie przewodu tempomatowego do sterownika silnika.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...