TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kam5
    odpowiedział(a)
    Drodzy klubowicze bardzo proszę o pomoc. Wyjazd urlopowy blisko ,a ekspresówka już do stolicy na finishu więc chciałbym zamontować pomocnika w postaci tempomatu do mojej O2 TOUR.

    Golas 1.6 z LPG.

    Po zaczytaniu danych z VCDS mam takie info ,że niby obsługuje tempomat mój moduł

    Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
    Part No SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C
    Component: LENKS.MODUL 014 0140
    Revision: FF010040 Serial number: 20120413800398
    Coding: 5080040000
    Shop #: WSC 73430 790 00098
    ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004
    ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod
    VCID: 7504315BDCCEAEBAE6A85C-8020
    -----------------------------------------------------------------------------
    Midline TBD Yes Yes No Yes
    Highline TBD Yes No Yes Yes
    Highline TBD TBD TBD TBD TBD
    Midline TBD Yes Yes No TBD

    Teraz kolej na części jakie musiałbym zakupić do tej operacji.

    Znalazłem coś takiego:

    Informacje o MANETKI PRZEŁĄCZNIKI VW 5K0953501BL 5K0953502M - 7460533542 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2018-09-18 - cena 199 zł


    oraz taki przykład.

    Informacje o Manetka przełącznik pająk 5K0953501BH VW TOURAN - 7429205604 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2018-08-22 - cena 70 zł


    Czy opcja 1sza wystarczy, czy musi być kompletna z jakąś taśmą ?

    Bardzo proszę o pomoc znawców tematu.

    Spieszy mi się bo wyjazd tuż tuż


    Dziękuje fan dobrego modelu.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Na takie:
    https://allegro.pl/przelacznik-5k095...016740055.html

    Aukcja przykładowa, żebyś widział co kupić.

    Zrobisz sobie tempo i komputer.

    Jakbyś chciał to możesz do mnie przyjechać. Coś Ci dobiorę.

    Najlepiej dzwoń. Numer widać.
    Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.

    Zostaw komentarz:


  • Maciek_0850
    odpowiedział(a)
    Cześć Panowie,
    podpowiecie na jaki przełącznik wymienić fabryczny 5K0953502K, żeby bezproblemowo działał?
    Na allegro przejrzałem chyba wszystko z obsługą tempomatu i komputera i powoli te numerki zaczynają mi świdrować mózg, a wizualnie jak różnicy nie widziałem tak dalej nie widzę
    Z góry dzięki

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krychol88 Zobacz wpis
    Już sie zgłosiłem

    Zostaw komentarz:


  • krychol88
    odpowiedział(a)
    Już sie zgłosiłem

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
    No tak to inaczej wygląda. Jakąś taśmę mam więc może by chciał przyjechać i spróbować.
    Wspominałem mu o Tobie. Być może się zgłosi.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez georgg Zobacz wpis
    w przyszłości będzie zakładał multifunkcję więc dobrze by było jakby kupił od razu odpowiednią taśmę airbag.
    No tak to inaczej wygląda. Jakąś taśmę mam więc może by chciał przyjechać i spróbować.

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
    Wystarczy kupić manetki. Jeszcze nie spotkałem Octavii, w której trzeba by było wymieniać sterownik kierownicy.
    Piotrek tylko na spocie dogadaliśmy się z kolegą Krzyśkiem, że w przyszłości będzie zakładał multifunkcję więc dobrze by było jakby kupił od razu odpowiednią taśmę airbag. Według mnie najlepsza to 5K0-953-569-H bo teraz ma 5K0-953-569.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krychol88 Zobacz wpis
    do o2 tour 2011
    Wystarczy kupić manetki. Jeszcze nie spotkałem Octavii, w której trzeba by było wymieniać sterownik kierownicy.

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krychol88 Zobacz wpis
    Witam panowie jaki moduł tempomatu do o2 tour 2011 , jeśli pytanie jest tendencyjne to z góry przepraszam .
    Nie ma czegoś takiego jak moduł tempomatu. Jest taśma airbag, która realizuje tę funkcję.
    Musiałbyś sprawdzić co masz teraz.
    Możesz dzisiaj podjechać na spota do Jaworzna do Borowej Chaty to się sprawdzi.

    Zostaw komentarz:


  • krychol88
    odpowiedział(a)
    Witam panowie jaki moduł tempomatu do o2 tour 2011 , jeśli pytanie jest tendencyjne to z góry przepraszam .

    Zostaw komentarz:


  • Neg
    odpowiedział(a)
    Nareszcie dziś zabrałem się za zmianę manetek (zespolonych) na takie z obsługą tempomatu. Wszystko przebiegło pomyślnie, nic nie urwałem (uff) i nawet kogowanie udało się samemu ogarnąć, mimo iż nie byłem przygotowany na long coding - po obejrzeniu instruktażu na YT na pewniaka poszedłem go garażu a tu zonk, ale jakoś poszło i nawet działa!

    Dzięki koleś za telefoniczną konsultację jakiś czas temu w tym temacie.

    ​​​​​​​Pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez pakeroso Zobacz wpis
    czy moduły są uniwersalne i podejdzie taki za dychola od Seata Altea?
    Tak. Marka dawcy nie jest ważna.

    Zostaw komentarz:


  • pakeroso
    odpowiedział(a)
    Dziękuję za odpowiedź.
    A czy moduły są uniwersalne i podejdzie taki za dychola od Seata Altea?
    Kup teraz na allegro.pl za 10,00 zł - SEAT ALTEA MODUL CZUJNIK SKRETU 1K0953549B (7396737385). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez pakeroso Zobacz wpis
    jakiego sterownika szukać w przypadku, gdy mam podstawwową wersję 1K0 953 549?
    1K0 953 549 B powinien Ci zadziałać z tempomatem i kierownicą multi.
    Zamieszczone przez pakeroso Zobacz wpis
    Czy moja uboga wersja auta (O2 Classic 2004) obsłuży multikierę (chociaż radio)?
    Tak. Powinno się udać ze sterownikiem jak wyżej + przeróbka kabelka w kierownicy.

    Zostaw komentarz:


  • pakeroso
    odpowiedział(a)
    Podpowiedzcie jakiego sterownika szukać w przypadku, gdy mam podstawwową wersję 1K0 953 549?
    Czy moja uboga wersja auta (O2 Classic 2004) obsłuży multikierę (chociaż radio)?
    Ostatnio edytowany przez pakeroso; 44255.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)




    Zamieszczone przez Neg Zobacz wpis
    Teoretycznie wiem jakie narzędzia potrzebuję i jak się za to zabrać tylko nie mogę nigdzie trafić na filmik co zobaczę po zdjęciu kierownicy i obudowy kolumny kierowniczej. Przy dwóch osobnych manetkach są one wpięte w moduł który jest pod kierownicą w dolnej części kolumny.
    W przypadku manetek zespolonych jest tak samo? Moduł jest w tym samym miejscu?
    No to na co czekasz? Rozbieraj.

    Jak zdejmiesz kierownicę i obudowę kolumny kierowniczej to zobaczysz manetki i przykręcony do nich sterownik kierownicy. Przykręcony trzema śrubkami torx 15 do manetek. Odkręć te trzy śrubki. Wyjmij białą wtyczkę od góry (od świateł) i drugą białą z prawej strony (od wycieraczek). To wystarczy. Teraz zdejmujesz sterownik z manetek.

    Poniżej dolnej śrubki trzymającej moduł jest zaczep manetek. Odczepisz go wkładając tam płaski śrubokręt. Dwa pozostałe zaczepy są od tyłu manetek i wystarczy je nacisnąć palcami. Manetki wysuną się z mocowania na kolumnie kierowniczej.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Moduł jest od dołu kierownicy manetki są wsunięte na kolumnę, i podłączone wtyczkami białymi
    Ostatnio edytowany przez Maly745; 34973.

    Zostaw komentarz:


  • Neg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
    śrubokręt torx T15 do odkręcenia sterownika kierownicy
    Pozbieraj te narzędzia i zadzwoń 510 150 407
    Teoretycznie wiem jakie narzędzia potrzebuję i jak się za to zabrać tylko nie mogę nigdzie trafić na filmik co zobaczę po zdjęciu kierownicy i obudowy kolumny kierowniczej. Przy dwóch osobnych manetkach są one wpięte w moduł który jest pod kierownicą w dolnej części kolumny.
    W przypadku manetek zespolonych jest tak samo? Moduł jest w tym samym miejscu?

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Neg Zobacz wpis
    chciałbym się dobrze przygotować do "operacji".
    Płaski śrubokręt do odczepienia poduszki
    nasadka spline M12 do odkręcenia kierownicy
    śrubokręt torx T25 do odkręcenia obudowy kolumny kierowniczej
    śrubokręt torx T15 do odkręcenia sterownika kierownicy


    Pozbieraj te narzędzia i zadzwoń 510 150 407

    Zostaw komentarz:


  • Patryk
    odpowiedział(a)
    Ja tez znalazłem przyczynę niedziałającego tempomatu. Teraz tylko tam sie dostać,posługiwac i mam nadzieje ze wszystko wróci do normy
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Neg
    odpowiedział(a)
    Witam kolegów, w mojej O2 fl z drugiej połowy 2010 roku mam manetki zespolone 5K0... czy ktoś dysponuje może instrukcją lub filmikiem na YT jak się wymienia manetki zespolone? Nie mogę znaleźć a chciałbym się dobrze przygotować do "operacji". Pozdrawiam !

    Zostaw komentarz:


  • flipper0
    odpowiedział(a)
    Witam Serdecznie,
    W swojej Octavi II fl classic 2010 (wg vin 2011) mam manetki zespolone, bez obsługi kompa i tempomatu, oznaczenie 5K0 953 502 K I 5K0 953 521 BH.
    Chciałbym zamontować manetki z obsługą kompa i tempomatu. Proszę o info jakie oznaczenie powinny mieć manetki aby to wszystko zagrało.

    Zostaw komentarz:


  • maciek30_pl
    odpowiedział(a)
    Dziwna sprawa ale okazało się, że przerwał się kabel w manetce :O

    Dziękuję serdecznie za pomoc
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • maciek30_pl
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez cinek2004 Zobacz wpis
    W sterowniku kierownicy wszystkie przyciski widzi poprawnie?
    A jak to sprawdzić?


    EDIT:
    Już znalazłem

    Ostatnio edytowany przez maciek30_pl; 8216.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...