ja pare razy pisalem. Wymienalem modul w kilku samochodach. W jednym musiaelm zrobic chyba blisko 50km zeby wspomagnaie zaczelo dzialac. Pomimo prawdidlowych adaptacji.
[O2] [O2FL] montaż MFA (komputer pokładowy) w Classic/Mint
Zwiń
X
-
Czy zegary 1Z0-920-800-D beda wyswietlac dane komputera pokladowego?
Tempomat uruchomiony, dziala ale nie ma kontrolki.
skreen z zegarow (17-instruments) nie wrozy niczego dobrego
Jesli ktos ma zegary pasujace do mojego rocznika (2005) moga byc z 1/2 FIS - moze komus zostaly po zmianie na MaxiDot-a to jestem zainteresowany - pisac na PRIV
Numery zegarow z ETKA 1Z0-920-812-D, 1Z0-920-822-D i Maxi DOT 1Z0-920-842-DOctavia II 1.9 TDI 2005 Liftback (Classic)
Komentarz
-
-
Witam serdecznie - Proszę o pomoc - postanowiłem założyć tempomat i komputer pokładowy do O2 FL Mint 1.6MPI z 04.2009r - zamontowałem moduł 1K0 953 549CM; moje zegary to dokładnie 1Z0920803B - tempomat chodzi super i wyświetla się symbol na zegarach - zakodowali na 00034 (mówią, że trzeba wymienić zegary bo te co mam nie są zakodowane pod manetkę - oczywiście im nie wierzę, bo nawet jak robił test zegarów to nawet łopatki od automatu pokazało) - co mam powiedzieć czarodziejom w aso żeby to dobrze ustawili
Komentarz
-
-
Pacjent: Octavia II fl kombi rocznik 2010
Operacja: doposażenie w komputer i tempomat
Lekarz prowadzący: kolega kropeck.
Przebieg leczenia:
1.Wymiana manetki 1K0 953 519 A - dla komputera (O.K.)
2.Wymiana manetki dla tempomatu powinna być 1K0 953 513 G, a sprzedawca wcisnął mi
1K0 953 513 A, więc ponowny demontaż - wymiana u sprzedawcy - montaż poprawnej.
3.Wymiana modułu pod kierownicą (był 1K0 953 549 DA) na zakupiony na allegro 1K0 953 549 CP (zaczął wywalać błąd poduszki), kolejny od tego samego sprzedawcy 1K0 953 549 CQ wcale nie miał zamiaru się odezwać. Trzeci w kolejności ( też 1K0 953 549 CQ ) zakupiony od forumowicza, któremu został po założeniu kierownicy multifunkcyjnej, zachował się bez zarzutu.
Tak więc pomimo trudnego przebiegu leczenia efekt .
Podsumowanie:
trzeba uważać przy zakupie używanych modułów które pomimo tych samych oznaczeń różniły się umiejscowieniem pinów. Najlepiej kupować te które wymontowano ze skody
( moje nieudane zakupy - moduły podobno pochodziły z golfa V).
I na koniec najważniejsze:
Wielkie podziękowania dla kolegi kropeck za:
- profesjonalizm,
- poświęcony (zmarnowany) czas,
- cierpliwość w odpowiadaniu na niemerytotyczne (powiedzmy szczerze głupie) pytania oraz tolerowanie permanentnego wgapiania się na ręce podczas pracy.
- wykonania gratisów (wyłączenie brzęczyka niezapiętych pasów, uruchomienie pokazu zegarów).
Tak więc jeśli tego typu usługa, to tylko poza ASO.
Komentarz
-
-
Witam wszystkich - chciałbym bardzo podziękować koledze kowaltom99 z Torunia za bezbłędne zakodowanie wskaźników vcds-em - pełen profes - teraz mam i tempomat i komputer pokładowy - wielkie dzięki - szkoda tylko, że nie chciał ani grosza - mam nadzieję, że będe miał okazję się zrewanżować - pozdrawiam
Komentarz
-
-
Witam,
Panowie przygotowuję się do montażu MFA+Tempomat do O2FL MINT.
Pacjentem jest O2FL 2009r MINT.
Zakupiona manetka 1K0 953 519 J oraz 1K0 953 513 G.
Zakupiony sterownik 1K0 953 549 CP(obecnie jest 1K0 953 549 DA).
Pomimo, iż przeleciałem przez wszystkie strony tego wątku mam kilka wątpliwości.
Czy w/w sterowniki po zmianie pokażą mi błędy związane ze wspomaganiem. Pytam, gdyż sterownik DA i CP są wg ross-tech bez czujnika G85 przy kierownicy?
Czy manetka 1K0 953 519 J jest odpowiednia aby obsługiwała MFA z w/w modułem w tym aucie?
W sumie to mam jeszcze pytanie czy jest ktoś chętny na pomoc przy kodowaniu w sobotę 9 marca w Krk? Jak polegnę przy ewentualnych błędach Steering Angle to przydała by się pomoc. Oczywiście mam potrzebny kabel do kodowaniaicer
Komentarz
-
-
Podpowiedzcie bo czytam i czytam i nie mam pewności. Jak sprawdzić żeby mieć 100% pewność jaki przełącznik czy pojedynczy czy zespolony i czy tylko to potrzebuję aby w swoim O2T zamontować i aktywować tempomat. Bo nawet cenowo za ten przełącznik to spora różnica.
Jak potrzeba to mogę wkleić AutoScan z VCDS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris17009Jak sprawdzić żeby mieć 100% pewność jaki przełącznik czy pojedynczy czy zespolony i czy tylko to potrzebuję aby w swoim O2T zamontować i aktywować tempomat.
Komentarz
-
-
Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
Part No SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C
Component: LENKS.MODUL 014 0140
Revision: FF010041 Serial number: 20120524800100
Coding: 5080040000
Shop #: WSC 73430 790 00075
ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004
ROD: EV_SMLSNGVOLWSXS_SK35.rod
VCID: 75EB9070D4DA296
Rozumiem że w moim przypadku jak mam MFA to tylko ten przełącznik zespolony VCDS i wsio ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris17009
Rozumiem że w moim przypadku jak mam MFA to tylko ten przełącznik zespolony VCDS i wsio ?
Komentarz
-
-
Witam.
Chciałbym rozbudować mojego Classica o komputer pokładowy. Na razie blokuje mnie brak funduszy, ale jak fundusze się znajdą, czy znajdzie się na forum dobra dusza z okolic Jaworzna (Katowice, Sosnowiec), która znalazłaby trochę czasu i ochoty na pomoc, a właściwie zrobienie większej części, bo nie ukrywam, że nieco przerasta mnie to.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Miłosz.Moja "córeczka"
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...554967#1554967
Komentarz
-
Komentarz