Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Multifunkcje mam i ja :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • MAM TAŚMĘ PODUSZKI 1K0-959-653-C . Sterownik jaki potrzebuje to 1K0-953-549-CH ?. Proszę o potwierdzenie.
    * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
    * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

    Komentarz


    • powinieneś podać nie numer taśmy a numer modułu jaki aktualnie masz
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz


      • Panie i Panowie, naprawdę nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie zadane w poście powyżej ? Chciałbym się upewnić jak wygląda sytuacja z tymi modułami pod kierownicę, żeby nie wtopić bez sensu paru PLN-ów. Jeśli ktoś z Was wie co i jak to bardzo proszę o odpowiedź.

        PS A tutaj taka ciekawa kierownica do O II przed FL. Chodzi mi konkretnie o przyciski z lewej strony (Cancel, Set +, Set -) Link W mojej instrukcji takiej kierownicy nie ma

        Komentarz


        • neo007303, to kiera raczej tylko do Superba FL, bo on mial tempomat w kierze
          Marek



          Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
          Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

          Komentarz


          • neo007303, zatrybią te moduły u Ciebie na 99%
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • Zamieszczone przez namo
              Co trzeba rozkręcić żeby zczytać numer sterownika dla upewnienia się czy obsłuży multifunkcję i tempomat?
              Hej,
              Twój sterownik to 1K0 953 549 CQ, więc obsłuży tylko tempomat. Do kierownicy trzeba sterownik z linii highline, czyli poziom wyżej.
              Pozdrawiam,
              Michał

              Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

              Komentarz


              • marbab, tę kierownicę dałem tak tylko z ciekawości nie żebym chciał taką montować ale i tak dzięki za odpowiedź.
                krzynol, dzięki Ci ogromne za odpowiedź, w takiej sytuacji zaczynam kompletować wszystko i realizować temat.

                Komentarz


                • dobra przeczytałem wszystko i .....
                  mam kilka pytań :
                  1. Mogę założyć zamiast zwykłej kiery MF zostawiając stara tasmę powinien byc klakson, nie powinno byc błedów do czasu aż kupie odpowiedni moduł i manetki ?
                  2. Obsługa Maxi Dota w wersji FL też jest w kierownicy, więc co z przyciskami w prawej manetce ?
                  3. Jaki moduł (5K0 953 569 H lub B ?????) i jakie manetki ( najchetniej w postaci numeru części) potrzebuje mam niestety ten zintegrowany shit w postacie 5K0953521BJ , jesli obsługa maxi dota prze MF to dobrze byłoby aby nie było w prawej przycisków oraz może przy okazji w lewej pojawił się tempomat ?

                  Auto to Oktavia FL z listopada 2010 , z Maxidotem, Columbusem oraz od pewnego czasu z GSM III
                  był PASSAT B5 3BG 101 KM AVB
                  jest Octavia II FL - 1,9 TDI

                  Komentarz


                  • Mam pytanie odnośnie wiązki kierownicy, czy ona jest uniwersalna pod kierę MLF i ma oznaczenie 1K0 971 584 C, czy jest różna do różnych modułów?

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez volciu
                      dobra przeczytałem wszystko i .....
                      mam kilka pytań :
                      1. Mogę założyć zamiast zwykłej kiery MF zostawiając stara tasmę powinien byc klakson, nie powinno byc błedów do czasu aż kupie odpowiedni moduł i manetki ?
                      2. Obsługa Maxi Dota w wersji FL też jest w kierownicy, więc co z przyciskami w prawej manetce ?
                      3. Jaki moduł (5K0 953 569 H lub B ?????) i jakie manetki ( najchetniej w postaci numeru części) potrzebuje mam niestety ten zintegrowany shit w postacie 5K0953521BJ , jesli obsługa maxi dota prze MF to dobrze byłoby aby nie było w prawej przycisków oraz może przy okazji w lewej pojawił się tempomat ?

                      Auto to Oktavia FL z listopada 2010 , z Maxidotem, Columbusem oraz od pewnego czasu z GSM III
                      1. Tego nie wiem - trzeba sprawdzić
                      2. Możesz zostawić manetkę z przyciskami kompa. Ale po montażu kierownicy MF i modułu musisz manetkę wykodować z modułu kierownicy (ustawić kodowanie dla manetki bez przycisków). W przeciwnym wypadku sterowanie MAXI DOT bedzie tylko z manetki a przyciski do sterowania kompem na kierownicy nie bedą działać.
                      3. Nie wiem

                      Komentarz


                      • Witam wszystkich,
                        Chciałbym się Was poradzić w sprawie modułu który mam zamiar nabyć. Jak już wcześniej pisałem upolowałem sobie moduł BS jako zamiennik mojego BN (BK jak pisałem wyżej jest totalnie nieosiągalny). Tutaj link do aukcji : Link Moje wątpliwości wynikają z faktu, iż jest to moduł wg. aukcji przeznaczony do VW Caddy itd. Czy zatem podejdzie on do Skody ? Nie będzie problemu w sterowaniu radiem z kiery ? Pytam dlatego, że w VW są inne kierownice niż w Skodzie. Nie mam ETKI więc nie mogę sobie nic sprawdzić. Pomóżcie proszę bo już bujam się z tym tematem dłuższy czas i jak na razie bez efektów, a chciałbym się uporać wreszczcie z tym. Z góry dziękuję za odpowiedźi i pozdrawiam.

                        PS Wielu z Was do tej pory bardzo mi pomogło i stąd moje banalne pytanie - w jaki sposób mogę przyznać + za pomoc ? Nie widzę tutaj nigdzie takiej opcji. Bardzo przepraszam za OT i głupie pytanie ale chciałbym się odwdzięczyć jakoś za wszystkie porady.

                        Komentarz


                        • neo007303, zakładaj, będzie działał na 100%
                          a punkty pomógł może dawać tylko założyciel wątku
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Andys
                            1K0 953 549 CQ to stary moduł i nie obsługuje on MF. Można go zastąpić CF lub CH.
                            Enriquez, wiem, że wiesz lepiej, ale ... CQ to midline bez G85 (taki miałem), więc nie można go zastąpić CH (z G85), a zamiast CF-a teraz należy kupić CD :wink: . Przynajmiej u mnie takie było właśnie zastępstwo.
                            Ja mam 1K0 953 549 CQ, o co chodzi z tym G85? Jak chce mieć tempomat i multifincje to czemu nie mogę wymienić na 1K0-953-549-CH ? To jaki moduł powinienem kupić?

                            Moje:
                            Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY9.lbl
                            Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 CQ HW: 1K0 953 549 CQ
                            Komponent: J0527 053 0111
                            Kodowanie: 0000004
                            Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                            VCID: 830EF4C1BB84

                            Nie znaleziono błędów.

                            Komentarz


                            • Temat modułów był wałkowany wielokrotnie na forum. Wystarczy dobrze poszukać.
                              Odpowiem jednak w skrócie.
                              G85 to czujnik kąta skrętu. I możesz go mieć w kierownicy jako moduł który wchodzi w twój moduł CH,CN,CJ,CK itd ale możesz go mieć w kolumnie kierownicy i wtedy jest inaczej.
                              moduły CQ,DA,CF,CE i CD nie obsługują tego kąta sprętu.
                              Wystarczy podpiąć fejs zczytać jaki masz ori i wtedy dojdziesz co ci będzie potrzebne. Jeśli ktoś chce to mam CF (multi, komp i temp) do sprzedania w rozsądnej cenie.

                              [ Dodano: Czw 07 Cze, 12 13:54 ]
                              Podrzucę jeszcze kodowanie dla potomności.
                              Orginał - sam komputer:

                              Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
                              Part No SW: 1K0 953 549 CN HW: 1K0 953 549 CN
                              Component: J0527 053 0111
                              Coding: 0000004
                              Shop #: WSC 31414 790 00001
                              VCID: 800B0433AA93

                              No fault code found.

                              Tak wyglądało z tempomatem:

                              Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
                              Part No SW: 1K0 953 549 CN HW: 1K0 953 549 CN
                              Component: J0527 053 0111
                              Coding: 0000034
                              Shop #: WSC 20970 456 97241
                              VCID: 800B0433AA93

                              No fault code found.

                              A tak z kierownicą multifunkcyjną:


                              Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
                              Part No SW: 1K0 953 549 CK HW: 1K0 953 549 CK
                              Component: J0527 855 0111
                              Coding: 0000534
                              Shop #: WSC 20970 456 97241
                              VCID: 7DF5FDC75D61

                              Part No: 3T0 959 537
                              Component: E221__MFL-URO H07 0011
                              Coding: 00000128
                              Shop #: WSC 00000

                              No fault code found.
                              Może komuś się to przyda w wejsciu świat multifuncji

                              Komentarz


                              • krzynol, po raz kolejny bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Właśnie dlatego pytałem o "pomógł" ehhh ... szkoda, że nie mogę ich przyznawać Pozdrawiam.

                                [ Dodano: Wto 12 Cze, 12 20:23 ]
                                Witam wszystkich,
                                Chciałbym podzielić się z Wami przykrym doświadczeniem w kwestii modułów pod kierownicę Otóż nabyłem ostatnio moduł z końcówką BS wg ross - tech - a niemalże idealnie pasujący jako zamiennik mojego BN. Moduł przyszedł dzisiaj i okazało się, że jest ch... warty ponieważ nie posiada czujnika kąta skrętu (czy jak to się tam prawidłowo nazywa) Wychodzi więc na to, iż informacje podane na w/w stronie można sobie włożyć między bajki Wiem, że było już o tym, że niektóre dane tam się nie zgadzają ale żeby taka lipa ... Ehhh ... Szkoda słów. Efekt jest taki, że zostałem z modułem który do niczego nie jest mi potrzebny i jestem lżejszy o parę PLN ... Gdyby ktoś chciał jednak moduł BS to oddam za grosze Pozdrawiam.

                                Komentarz


                                • Panowie może ktoś ma z was do sprzedania taką wiązkę 1K0971584C sorka za ot

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez namo
                                    Zamieszczone przez Andys
                                    1K0 953 549 CQ to stary moduł i nie obsługuje on MF. Można go zastąpić CF lub CH.
                                    Enriquez, wiem, że wiesz lepiej, ale ... CQ to midline bez G85 (taki miałem), więc nie można go zastąpić CH (z G85), a zamiast CF-a teraz należy kupić CD :wink: . Przynajmiej u mnie takie było właśnie zastępstwo.
                                    Ja mam 1K0 953 549 CQ, o co chodzi z tym G85? Jak chce mieć tempomat i multifincje to czemu nie mogę wymienić na 1K0-953-549-CH ? To jaki moduł powinienem kupić?

                                    Moje:
                                    Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY9.lbl
                                    Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 CQ HW: 1K0 953 549 CQ
                                    Komponent: J0527 053 0111
                                    Kodowanie: 0000004
                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                    VCID: 830EF4C1BB84

                                    Nie znaleziono błędów.
                                    Kolego ja miałem CQ, założyłem CF i wszystko działa. Powinien również u Ciebie działac CD ponieważ jest nowszy i jest zamiennikiem zarówno CQ jak i CF.
                                    Tak, więc musisz mieć CF lub CD i będzie dobrze.

                                    Pozdrawiam

                                    Komentarz


                                    • Po kilku tygodniach i u mnie zagościła kierownica MLF.

                                      Moduł BN został zastąpiony modułem BP...

                                      Nie obyło się bez mały niespodzianek, ale Misiek dał radę.

                                      Dzięki Misiek!

                                      Komentarz


                                      • Witam
                                        Dostałem kiedyś od znajomego moduł 1K0-953-549-CC i kabelek 3T0 971 584 oraz zakupiłem kierownice multi FL , podłączyłem wszystko dzisiaj i zakodowałem i poza multi funkcją wszystko działa i ciągle pokazuje błąd :
                                        01426 - Controls in Steering Wheel (E221)
                                        004 - No Signal/Communication - Intermittent
                                        Teraz moje pytanie czy to może wina kabelka czy też modułu , pomoże ktoś ?
                                        Dodam że oryginalnie był moduł CQ i wiem że ten CC nie jest dedykowany ale może to wina czegoś innego .

                                        Komentarz


                                        • moduł CC jest z czujnikiem kąta skrętu, a moduł CQ miałeś bez
                                          powinny być błędy w silniku i ABS dodatkowo

                                          dla ciebie to moduły: CD, CE, CF

                                          a ten błąd to nie podłączone/uszkodzony sterownik w kierownicy, bo jest brak komunikacji z guzikami w kierze
                                          lub coś źle zakodowane

                                          CC to do mnie podchodzi jakby chciał się pozbyć
                                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                          poprzednie modele:
                                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                          Komentarz


                                          • Witam serdecznie.
                                            Mam auto z listopada 2004 roku.W standardzie jest kierownica multi,maxi-dot,tempomat, a radio Bolero i zestaw BT są już zamontowane prze mnie.Po zmianie kierownicy,która obsługuje telefon(kierownica przed liftowa)nie działają przyciski po lewej stronie.Wiem,że jest to wina sterownika pod kierownicą.Obecnie jest zamontowany 1K0 953 549 B-jaki zamontować aby wszystko działało.Przeglądając sterowniki w/g Ross-Tech obstawiał bym serowniki z końcówką AC AD AM.Jeżeli to możliwe proszę o podpowiedź.
                                            Pozdrawiam gorąco.
                                            Witek

                                            Komentarz


                                            • Witek 703, najlepiej żebyś miał wersję softu od 0101
                                              ale w tych modelach trzeba wymienić pierścień ślizgowy
                                              czyli tak jak piszesz, najwyższy możliwy to AM
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz


                                              • Kolego krzynol dziękuję za odpowiedź-w takim razie co kupić,jaką taśmę i jaki moduł aby w dalekiej przyszłości zamontować kierownicę poliftową(sterowanie radiem i telefonem).Na razie w mojej kierownicy będę używał tylko przycisków od radia.
                                                Pozdrawiam gorąco.
                                                Witek

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez krzynol
                                                  moduł CC jest z czujnikiem kąta skrętu, a moduł CQ miałeś bez
                                                  powinny być błędy w silniku i ABS dodatkowo

                                                  dla ciebie to moduły: CD, CE, CF

                                                  a ten błąd to nie podłączone/uszkodzony sterownik w kierownicy, bo jest brak komunikacji z guzikami w kierze
                                                  lub coś źle zakodowane

                                                  CC to do mnie podchodzi jakby chciał się pozbyć
                                                  Nie ma żadnych błędów oprócz tego jednego , kodowanie to 0003042 , auto posiada maxi dot i tempomat , zapomniałem dodać że tempomat też nie działa , sprawdzę jeszcze dzisiaj podłączenie a jak nic nie da to chętnie się pozbędę tego CC lub zamienię na właściwy

                                                  Komentarz


                                                  • ma ktos do sprzedania sterownik + kabelki aby zadzialala kierownica razem z bolero
                                                    bez bluetooth i tempomatu

                                                    Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                                                    https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X