MAM TAŚMĘ PODUSZKI 1K0-959-653-C . Sterownik jaki potrzebuje to 1K0-953-549-CH ?. Proszę o potwierdzenie.
[O2] Multifunkcje mam i ja :)
Zwiń
X
-
Panie i Panowie, naprawdę nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie zadane w poście powyżej ? Chciałbym się upewnić jak wygląda sytuacja z tymi modułami pod kierownicę, żeby nie wtopić bez sensu paru PLN-ów. Jeśli ktoś z Was wie co i jak to bardzo proszę o odpowiedź.
PS A tutaj taka ciekawa kierownica do O II przed FL. Chodzi mi konkretnie o przyciski z lewej strony (Cancel, Set +, Set -) http://allegro.pl/kierownica-multi-s...290479797.html W mojej instrukcji takiej kierownicy nie ma
Komentarz
-
-
neo007303, zatrybią te moduły u Ciebie na 99%->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez namoCo trzeba rozkręcić żeby zczytać numer sterownika dla upewnienia się czy obsłuży multifunkcję i tempomat?
Twój sterownik to 1K0 953 549 CQ, więc obsłuży tylko tempomat. Do kierownicy trzeba sterownik z linii highline, czyli poziom wyżej.Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
dobra przeczytałem wszystko i .....
mam kilka pytań :
1. Mogę założyć zamiast zwykłej kiery MF zostawiając stara tasmę powinien byc klakson, nie powinno byc błedów do czasu aż kupie odpowiedni moduł i manetki ?
2. Obsługa Maxi Dota w wersji FL też jest w kierownicy, więc co z przyciskami w prawej manetce ?
3. Jaki moduł (5K0 953 569 H lub B ?????) i jakie manetki ( najchetniej w postaci numeru części) potrzebuje mam niestety ten zintegrowany shit w postacie 5K0953521BJ , jesli obsługa maxi dota prze MF to dobrze byłoby aby nie było w prawej przycisków oraz może przy okazji w lewej pojawił się tempomat ?
Auto to Oktavia FL z listopada 2010 , z Maxidotem, Columbusem oraz od pewnego czasu z GSM IIIbył PASSAT B5 3BG 101 KM AVB
jest Octavia II FL - 1,9 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez volciudobra przeczytałem wszystko i .....
mam kilka pytań :
1. Mogę założyć zamiast zwykłej kiery MF zostawiając stara tasmę powinien byc klakson, nie powinno byc błedów do czasu aż kupie odpowiedni moduł i manetki ?
2. Obsługa Maxi Dota w wersji FL też jest w kierownicy, więc co z przyciskami w prawej manetce ?
3. Jaki moduł (5K0 953 569 H lub B ?????) i jakie manetki ( najchetniej w postaci numeru części) potrzebuje mam niestety ten zintegrowany shit w postacie 5K0953521BJ , jesli obsługa maxi dota prze MF to dobrze byłoby aby nie było w prawej przycisków oraz może przy okazji w lewej pojawił się tempomat ?
Auto to Oktavia FL z listopada 2010 , z Maxidotem, Columbusem oraz od pewnego czasu z GSM III
2. Możesz zostawić manetkę z przyciskami kompa. Ale po montażu kierownicy MF i modułu musisz manetkę wykodować z modułu kierownicy (ustawić kodowanie dla manetki bez przycisków). W przeciwnym wypadku sterowanie MAXI DOT bedzie tylko z manetki a przyciski do sterowania kompem na kierownicy nie bedą działać.
3. Nie wiem
Komentarz
-
-
Witam wszystkich,
Chciałbym się Was poradzić w sprawie modułu który mam zamiar nabyć. Jak już wcześniej pisałem upolowałem sobie moduł BS jako zamiennik mojego BN (BK jak pisałem wyżej jest totalnie nieosiągalny). Tutaj link do aukcji : http://allegro.pl/modul-sterownik-go...343285182.html Moje wątpliwości wynikają z faktu, iż jest to moduł wg. aukcji przeznaczony do VW Caddy itd. Czy zatem podejdzie on do Skody ? Nie będzie problemu w sterowaniu radiem z kiery ? Pytam dlatego, że w VW są inne kierownice niż w Skodzie. Nie mam ETKI więc nie mogę sobie nic sprawdzić. Pomóżcie proszę bo już bujam się z tym tematem dłuższy czas i jak na razie bez efektów, a chciałbym się uporać wreszczcie z tym. Z góry dziękuję za odpowiedźi i pozdrawiam.
PS Wielu z Was do tej pory bardzo mi pomogło i stąd moje banalne pytanie - w jaki sposób mogę przyznać + za pomoc ? Nie widzę tutaj nigdzie takiej opcji. Bardzo przepraszam za OT i głupie pytanie ale chciałbym się odwdzięczyć jakoś za wszystkie porady.
Komentarz
-
-
neo007303, zakładaj, będzie działał na 100%
a punkty pomógł może dawać tylko założyciel wątku->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
namo
Zamieszczone przez Andys1K0 953 549 CQ to stary moduł i nie obsługuje on MF. Można go zastąpić CF lub CH.
Moje:
Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY9.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 CQ HW: 1K0 953 549 CQ
Komponent: J0527 053 0111
Kodowanie: 0000004
Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
VCID: 830EF4C1BB84
Nie znaleziono błędów.
Komentarz
-
Temat modułów był wałkowany wielokrotnie na forum. Wystarczy dobrze poszukać.
Odpowiem jednak w skrócie.
G85 to czujnik kąta skrętu. I możesz go mieć w kierownicy jako moduł który wchodzi w twój moduł CH,CN,CJ,CK itd ale możesz go mieć w kolumnie kierownicy i wtedy jest inaczej.
moduły CQ,DA,CF,CE i CD nie obsługują tego kąta sprętu.
Wystarczy podpiąć fejs zczytać jaki masz ori i wtedy dojdziesz co ci będzie potrzebne. Jeśli ktoś chce to mam CF (multi, komp i temp) do sprzedania w rozsądnej cenie.
[ Dodano: Czw 07 Cze, 12 13:54 ]
Podrzucę jeszcze kodowanie dla potomności.
Orginał - sam komputer:
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 CN HW: 1K0 953 549 CN
Component: J0527 053 0111
Coding: 0000004
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 800B0433AA93
No fault code found.
Tak wyglądało z tempomatem:
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 CN HW: 1K0 953 549 CN
Component: J0527 053 0111
Coding: 0000034
Shop #: WSC 20970 456 97241
VCID: 800B0433AA93
No fault code found.
A tak z kierownicą multifunkcyjną:
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 CK HW: 1K0 953 549 CK
Component: J0527 855 0111
Coding: 0000534
Shop #: WSC 20970 456 97241
VCID: 7DF5FDC75D61
Part No: 3T0 959 537
Component: E221__MFL-URO H07 0011
Coding: 00000128
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Może komuś się to przyda w wejsciu świat multifuncji
Komentarz
-
-
krzynol, po raz kolejny bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Właśnie dlatego pytałem o "pomógł" ehhh ... szkoda, że nie mogę ich przyznawaćPozdrawiam.
[ Dodano: Wto 12 Cze, 12 20:23 ]
Witam wszystkich,
Chciałbym podzielić się z Wami przykrym doświadczeniem w kwestii modułów pod kierownicęOtóż nabyłem ostatnio moduł z końcówką BS wg ross - tech - a niemalże idealnie pasujący jako zamiennik mojego BN. Moduł przyszedł dzisiaj i okazało się, że jest ch... warty ponieważ nie posiada czujnika kąta skrętu (czy jak to się tam prawidłowo nazywa)
Wychodzi więc na to, iż informacje podane na w/w stronie można sobie włożyć między bajki
Wiem, że było już o tym, że niektóre dane tam się nie zgadzają ale żeby taka lipa ... Ehhh ... Szkoda słów. Efekt jest taki, że zostałem z modułem który do niczego nie jest mi potrzebny i jestem lżejszy o parę PLN ... Gdyby ktoś chciał jednak moduł BS to oddam za grosze
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez namoZamieszczone przez Andys1K0 953 549 CQ to stary moduł i nie obsługuje on MF. Można go zastąpić CF lub CH.
Moje:
Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY9.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 CQ HW: 1K0 953 549 CQ
Komponent: J0527 053 0111
Kodowanie: 0000004
Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
VCID: 830EF4C1BB84
Nie znaleziono błędów.
Tak, więc musisz mieć CF lub CD i będzie dobrze.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Witam
Dostałem kiedyś od znajomego moduł 1K0-953-549-CC i kabelek 3T0 971 584 oraz zakupiłem kierownice multi FL , podłączyłem wszystko dzisiaj i zakodowałem i poza multi funkcją wszystko działa i ciągle pokazuje błąd :
01426 - Controls in Steering Wheel (E221)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Teraz moje pytanie czy to może wina kabelka czy też modułu , pomoże ktoś ?
Dodam że oryginalnie był moduł CQ i wiem że ten CC nie jest dedykowany ale może to wina czegoś innego .
Komentarz
-
-
moduł CC jest z czujnikiem kąta skrętu, a moduł CQ miałeś bez
powinny być błędy w silniku i ABS dodatkowo
dla ciebie to moduły: CD, CE, CF
a ten błąd to nie podłączone/uszkodzony sterownik w kierownicy, bo jest brak komunikacji z guzikami w kierze
lub coś źle zakodowane
CC to do mnie podchodzi jakby chciał się pozbyć->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam serdecznie.
Mam auto z listopada 2004 roku.W standardzie jest kierownica multi,maxi-dot,tempomat, a radio Bolero i zestaw BT są już zamontowane prze mnie.Po zmianie kierownicy,która obsługuje telefon(kierownica przed liftowa)nie działają przyciski po lewej stronie.Wiem,że jest to wina sterownika pod kierownicą.Obecnie jest zamontowany 1K0 953 549 B-jaki zamontować aby wszystko działało.Przeglądając sterowniki w/g Ross-Tech obstawiał bym serowniki z końcówką AC AD AM.Jeżeli to możliwe proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam gorąco.Witek
Komentarz
-
-
Witek 703, najlepiej żebyś miał wersję softu od 0101
ale w tych modelach trzeba wymienić pierścień ślizgowy
czyli tak jak piszesz, najwyższy możliwy to AM->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolmoduł CC jest z czujnikiem kąta skrętu, a moduł CQ miałeś bez
powinny być błędy w silniku i ABS dodatkowo
dla ciebie to moduły: CD, CE, CF
a ten błąd to nie podłączone/uszkodzony sterownik w kierownicy, bo jest brak komunikacji z guzikami w kierze
lub coś źle zakodowane
CC to do mnie podchodzi jakby chciał się pozbyć
Komentarz
-
Komentarz