kurde , nie mogę znaleźć, może tutaj dostanę odpowiedź
Potrzeba mi nr pina lub kolor przewodu w kostece zasilającej w światłach przednich żarówke drogowych (długich). Reflektory są z xenonami O II FL, a chcę założyć dodatkowe halogeny dalekosiężne i potrzebuję sygnał do sterowania
[O2] Ksenony O2 FL
Zwiń
X
-
Panowie a Grygy zagląda jeszcze na OCP od czasu do czasu? Napisałem do niego ws części do moda i jak widzę od tygodnia nie logował się na forum.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez eaglemirekZamieszczone przez krzynolkadmar, a potem powiesz "to był najlepszy mój mod"
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez krzynolkadmar, a potem powiesz "to był najlepszy mój mod"
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez eaglemirekjak świecą zenony w OII FL to możesz podjechać na spota do Jaworzna (24.10) i zobaczyć np u mnie :!:
Zostaw komentarz:
-
-
Szwagry, sorry za małe OT ale mam pytanko - jest ktoś ze śląska, kto doposażał swoją czeszkę w zenony? Chciałbym na własne gały zobaczyć jak to świeci i czy warto się w to babrać.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez kadmarczy warto się w to babrać.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez kadmarczy warto się w to babrać.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez kadmarSzwagry, sorry za małe OT ale mam pytanko - jest ktoś ze śląska, kto doposażał swoją czeszkę w zenony? Chciałbym na własne gały zobaczyć jak to świeci i czy warto się w to babrać.
Zostaw komentarz:
-
-
Szwagry, sorry za małe OT ale mam pytanko - jest ktoś ze śląska, kto doposażał swoją czeszkę w zenony? Chciałbym na własne gały zobaczyć jak to świeci i czy warto się w to babrać.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez sparrovZ tego co się orientuję, to czujniki są uniwersalne dla całej grupy VW.
velmo, pisz do krzynol-a, swego czasu miał coś w zapasie. Ja kupiłem graty do tego moda na alledrogo, czujnik na przód kupiłem zupełnie nowy, miałem farta. Troszkę cierpliwości a uda Ci się upolować to czego szukasz. Ważna sprawa aby nie kupić czegoś co nie jest od O2, u mnie w piwnicy jeden taki leży, nie wiadomo od czego. :wink:
Zostaw komentarz:
-
-
Z tego co się orientuję, to czujniki są uniwersalne dla całej grupy VW. Ja u siebie mam czujnik oryginalnie z Q7 (tył) i chyba Golf (przód). Szukaj po numerze części, nie po modelu auta.
Zostaw komentarz:
-
-
Panowie wyjaśnijcie mi jedną rzecz - dlaczego na rynku wtórnym jest mnóstwo lamp i sterowników AFS, a prawie wcale czujników poziomu (oczywiście mam na myśli Oct II FL) :?:
Planuje zrobić sobie moda, lampy już mam, ale odpowiednich czujników za choinkę nie mogę znaleźć
Zostaw komentarz:
-
-
Ja sobie nie wyobrażam kolejnego auta bez ksenonów, choć są takie auta (np. stare Vito) gdzie oświetlenie standardowe jest po prostu wystarczające. Nie mniej jednak w przypadku O2FL jest to przepaść. Jak nie wierzysz - załóż sobie na chwilę jakieś HIDy - poczujesz różnicę.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez kadmarczy jesteście zadowoleni z jakości oświetlenia drogi po dołożeniu zenonów
Zamieszczone przez kadmarzwykłe światła w moim służbowym yeti były porównywalne do zenonów tej octaviiZamieszczone przez kadmarNie mam tutaj na myśli funkcji skrętnych soczewek
Zamieszczone przez kadmarwydanie ok 2.5kzł na założenie zenonów
Zostaw komentarz:
-
-
kadmar, Miałem O1 i O2 do każdej dokładałem xenony i nie żałowałem tego
W deszczu Twoje lampy nie świecą a xenon tak
Zostaw komentarz:
-
-
Koledzy, powiedzcie tak szczerze - czy jesteście zadowoleni z jakości oświetlenia drogi po dołożeniu zenonów? Nie mam tutaj na myśli funkcji skrętnych soczewek ale jakości oświetlenia drogi.
Czy w porównaniu do markowych żarówek klasy premium, jest jakaś porażająca różnica, która uzasadniałaby wydanie ok 2.5kzł na założenie zenonów?
Skąd takie pytanie - poobserwowałem sobie ostatnio światła jakie mają samochody spod znaku zielonej kury. Ostatnio miałem okazję jechać w nocy za OIII. Po wjechaniu na dwupasmowy odcinek drogi baaardzo spokojnie rozpocząłem manewr wyprzedzania i przyznam szczerze - zwykłe światła w moim służbowym yeti były porównywalne do zenonów tej octavii. Podobne wrażenie odniosłem przy porównaniu swoich świeczek z zenonami superb II i III. Niestety nie miałem okazji przyobserwować w nocy zenonów OII FL. Jakoś mało tych samochodów jeździ z ksenonami.
Zostaw komentarz:
-
-
KulfonP, te "nastawy podstawowe" w ksenonach to trochę co innego niż Basic Settings np. w Climatronicu.
Ta procedura w ksenonach powoduje ustawienie silniczków w położeniu środkowym ( powiedzmy, że silniczki poziomujące mają 720 możliwych kroków od min <dół> do max<góra> - komp ustawia je w pozycji 360 ) i dodatkowo zapisuje bieżące położenie czujników wysokości na wahaczach przód/tył - uznając je jako zerowe ( środkowe ). Teraz Ty ustawiasz mechanicznie ( przy pomocy śrub regulacyjnych góra-dół i lewo-prawo ) lampy tak, żeby świeciły tam gdzie powinny ( tak ja napisał Enriquez, opadanie wiązki na -1% ). Po wszystkim kończysz procedurę ( Done ) i światła masz ustawione a komp pamięta zapisane ustawienia i traktuje je jako startowe.
Światła można oczywiście ustawić bez tej procedury, ale istnieje niebezpieczeństwo, że np. w chwili, w której robisz regulacje ( bez procedury ) silniczki są ustawione blisko jednego z krańców regulacji, co może spowodować, że po dociążeniu/odciążeniu przodu/tyłu komp będzie próbował podnieść/opuścić lampy i dojdzie do mechanicznego "krańca" zakresu regulacji, choć według zapisanych w sterowniku danych powinien mieć jeszcze zapas. Po to jest ta procedura...
Jeśli masz dobrze ustawione światła i uruchomisz tą procedurę ( ale nie będziesz nic kręcił śrubami ) to nic się w ustawieniach nie zmieni.
Zresztą jeśli chcesz mieć naprawdę dobrze ustawione światła, to trzeba to zrobić "organoleptycznie", na ciemnej prostej drodze; ustawienie na przyrządzie to dla mnie kicha - nigdy nie byłem z tego zadowolony. Poświęcam na takie ustawienie ( na drodze ) ok. 30-45 minut, ale światła świecą idealnie tak jak powinny.
Zostaw komentarz:
-
-
Marcin,
Ano dlatego że trudno jest znaleźć ścianę w takiej odległości na idealnie poziomym terenie szczególnie jeśli mieszka się w mieście bez parkingów podziemnych itp.. na stacji za 10zł światła są wyregulowane.
Aczkolwiek skoro mam już wyregulowane na stacji to teraz teoretycznie mogę wjechać na poziomy teren, zrobić jeszcze raz nastawy podstawowe bez ruszania imbusowych pokręteł i też powinno być git co nie?
Zostaw komentarz:
-
-
nie, zanim majster się dorwie do regulowania, zrobić nastawy podstawowe, a jak skończy kliknąć DONE.
Nie rozumiem, po co w ogóle jeździć na stację - samemu można wyregulować - stanąć przed ścianą, zmierzyć odległość do soczewki, wynik w metrach zamienić na centymetry (np. 11,53m = 11,53cm) i o tyle ma być niżej punkt odcięcia względem wysokości soczewki. Najprościej to zrobić używając dalmierza laserowego.
Zostaw komentarz:
-
-
Krzynol,
Od razu regulować to znaczy z laptopem w OBD i uruchomionymi nastawami podstawowymi przed nacisnięciem Done w VCDS czy moge zrobić nastawy podstawowe, kliknąć Done, odpiać kabel i pojechac na stację regulować światła?
Zostaw komentarz:
-
-
wsiadasz za kierownicę i robisz nastawy podstawowe w sterowniku
potem od razu reguluje się wiązkę światła na przyrządzie w stacji i tyle
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez KulfonPKtoś wie jak powinna wyglądać pełna prawidłowa procedura regulacji xenona?
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: