[O2] Ksenony O2 FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • elmer80
    odpowiedział(a)
    Na 3 śrubkach. Na 4 też jest miejsce ale oszczędności tam skoda zrobiła :lol:

    Zostaw komentarz:


  • kadmar
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez siemi1
    czy po takim czyszczeniu czy rozbiórce lampy trzeba jakoś soczewkę odpowiednio ustawić i adaptacje jakies robić?
    Nie trzeba nic ustawiać - soczewka z odbłyśnikiem jest znitowana na stałe, natomiast do konstrukcji lampy jest mocowana 3ma lub 4ma wkrętami (nie pamiętam).

    Zostaw komentarz:


  • elmer80
    odpowiedział(a)
    Myślę że nic nie trzeba później ustawiać. Soczewka z odblysnikiem jak i obudową jest na sztywno przykręcona. Dodatkowo warto prysnąć przesłonę w czarny mat od strony soczewki daje to fajny efekt czarnej soczewki :-)

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    Też mam takie mleczko na soczewkach niestety... ale boje się trochę za to brać, żeby czegoś nie schrzanić, czy po takim czyszczeniu czy rozbiórce lampy trzeba jakoś soczewkę odpowiednio ustawić i adaptacje jakies robić?

    Zostaw komentarz:


  • elmer80
    odpowiedział(a)
    Tak to wyglądało w mojej A4 B6

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    jak już musisz ciąć plastik no najprościej wziąć lutownicę i to przepalić grotem a na koniec usunąć syf

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    Wrzuć jakies fotki jak to wyglada po takiej operacji dla potomnych.

    Zostaw komentarz:


  • kadmar
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez siemi1
    chyba lepszym rozwiazaniem jest wziac skalpel/dobry noz do tapet i po jednej lini jezdzic nim az sie wytnie otwor wgedy jest cienszaszpara a przy okazji nie ma opilkow
    Może tak, może nie - ten plastik jest gruby i dosyć twardy.
    Uważam, że mój sposób jest szybszy, jedynie trzeba uważać na opiłki plastiku ale odkurzacz z dobrym ssaniem i "piłowanie" w jednym kierunku (na zewnątrz) załatwia sprawę. Ponadto nie ma problemu ze sklejaniem reflektora i jego uszczelnianiem.
    Co do oddawania reflektora do speca.... sprawa indywidualna. Jeden rozrząd zrobi sam, inny odda do ASO. Z reflektorem podobnie :roll: nie mówimy tutaj o regeneracji odbłyśnika ale tylko o "wyglancowaniu" zakurzonej soczewki. Moja po 280kkm wyglądała jak mleczna szyba z drzwi do łazienki :P

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    kadmar, chyba lepszym rozwiazaniem jest wziac skalpel/dobry noz do tapet i po jednej lini jezdzic nim az sie wytnie otwor wgedy jest cienszaszpara a przy okazji nie ma opilkow. Ale sam bym sie na to chyba nie zdecydowal, lepij juz do speca oddac co ladnie rozkleii i sklei lampe.

    Zostaw komentarz:


  • kadmar
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez elmer80
    Rozumiem że nie ma możliwości wyjęcia soczewki zenona od tyłu? Podobnie jak i soczewki H7? Jak jest brudna to trzeba rozgrzewać lampę?

    Miałem problem brudnych soczewek w reflektorze z żarówka halogenową. Do wyboru miałem albo rozgrzewać lampę albo powiększyć tylny otwór. Wybrałem drugi wariant - wystarczyło odpiłować niewielki kawałek plastiku w odpowiednim miejscu i można było wyjąć cały projektor
    Jedyną wadą tego rozwiązania są opiłki plastiku, które mogą się dostać do środka - wygląda to potem mega nieestetycznie. Trzeba powoli piłować z włączonym dobrym odkurzaczem. Po czyszczeniu, odpiłowany kawałek przyklejasz na swoje miejsce i jazda po ciemku znów sprawia przyjemność

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Podobno da sie, ale wymaga to wprawy niczym chirurg neorolog :twisted:

    Zostaw komentarz:


  • elmer80
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    na patyczku z watką - może .....
    Rozumiem że nie ma możliwości wyjęcia soczewki zenona od tyłu? Podobnie jak i soczewki H7? Jak jest brudna to trzeba rozgrzewać lampę?

    Zostaw komentarz:


  • ravas
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    to dziwne, bo u mnie dopóki nie odpalę silnika to żadne testy się nie wykonują - coś jest nie tak z zasilaniem/podłączeniem/kodowaniem - wklej na początek jakiś autoscan
    Dobra Pany temat ogarnąłem w adaptacjach Xenon Range. W kanale 14 zmieniłem z 0 na 1.
    Skrętne działają

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    to dziwne, bo u mnie dopóki nie odpalę silnika to żadne testy się nie wykonują - coś jest nie tak z zasilaniem/podłączeniem/kodowaniem - wklej na początek jakiś autoscan

    Zostaw komentarz:


  • ravas
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    co to znaczy "jak ustawię po odpaleniu" ?
    być może trzeba ustawić lampy?
    Jak wybiorę testowanie przy przekręconej stacyjce to wszystko jest ok - test góra wykonany, test dół wykonany, test skrętu lewo wykonany, test skrętu w prawo wykonany.
    Ale jak już uruchomię silnik i powtarzam procedurę testów wówczas wykonany jest tylko test góra i test dół, natomiast w momencie kiedy uruchamiam test skrętu w lewo od razu obciążenie jest na 102% i nic się nie dzieje i tak samo test w prawo.

    Co jest nie tak?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    co to znaczy "jak ustawię po odpaleniu" ?
    być może trzeba ustawić lampy?

    Zostaw komentarz:


  • ravas
    odpowiedział(a)
    Witam,

    Panowie u mnie na pokładzie zawitały zenonki. Mam tylko problem z brakiem skrętu soczewki.

    Moduł 5M0907357C z softem 148
    CAN 1K0 907 530AA
    CE 1K0 937 087D

    Sterownik zakodowany dla skody 1507354, kodowanie przyjęte, zero błędów.

    W 55 blok 03 Dynamic Cornering light po zapłonie ma 50% a po odpaleniu zmienia się w 102% i tak stoi nawet podczas przejazdu i kręcenia. Podejrzewam, że jest to górna wartość graniczna.
    Zauważyłem jeszcze jedną rzecz: Po zapłonie jest pełny TEST góra, dół, zez ale jak ustawię po odpaleniu wówczas jest tylko ogóra-dół.
    Może ktoś wie co może być nie tak.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    oj tam, podziwiam kunszt spawalniczy plastiku

    Zostaw komentarz:


  • KulfonP
    odpowiedział(a)
    Marcin, tzn. ulepił z halogena BI-XENONA z HIDEM.

    A fuj...

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    w ramach ciekawostki
    tu miszcz przeszczepił bi-ksenona od octavii 2FL
    oczywiście bez poziomowania, ale ... można popatrzeć:

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez velmo
    czy tylny czujnik zamiast "1K0 941 273 N" może być z końcowką E, albo M
    wydaje mi się, że tak, bo różnią się tylko blaszką

    w lampie ksenonowej duże piny to żarówki i ich numery odpowiadają numerom wtyczki obecnej, a na niej widać gdzie masa i żarówki

    Zostaw komentarz:


  • velmo
    odpowiedział(a)
    Panowie czy tylny czujnik zamiast "1K0 941 273 N" może być z końcowką E, albo M??
    Będzie to grało?

    No i druga sprawa - czy ma ktoś opis pinów lampie? Chciałbym sprawdzić lampę "na stole" zanim zamontuje do auta..

    Zostaw komentarz:


  • ravas
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez samin
    Zamieszczone przez Enriquez
    trzeba kupić moduł z końcówką C i chyba będzie banglać.
    nie tak do końca, moduły mają dodatkowo oznaczenie serii softu ( 132, 133, 142, 148) trzeba dokładnie dobrać serię to posiadanego modułu centralnej elektryki oraz Can-a. w innym przypadku nie da się zakodować ustawień Octavii ( tak mam teraz i śmigam na kodzie z tiguana )a i jeszcze jedno instalacja nowszego modułu nie rozwiązuje problemu mam w tej chwili 148 i nie mogę go zakodować- musi być w moim przypadku 142.
    Witam,

    Panowie wg powyższego do CAN (1K0 907 530AA) i CE (1K0 937 087D) najlepiej kupić moduł 5M0907357C z softem ...?

    Pozdrawiam,
    Rafał

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    wojtisek1, piny numer 8 we wtyczkach lamp (biały i biało/czarny)

    Zostaw komentarz:


  • LUKI
    odpowiedział(a)
    kadmar, napisz do Michała

    Zostaw komentarz:

Pracuję...