to dziwne, bo u mnie dopóki nie odpalę silnika to żadne testy się nie wykonują - coś jest nie tak z zasilaniem/podłączeniem/kodowaniem - wklej na początek jakiś autoscan
[O2] Ksenony O2 FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Enriquezto dziwne, bo u mnie dopóki nie odpalę silnika to żadne testy się nie wykonują - coś jest nie tak z zasilaniem/podłączeniem/kodowaniem - wklej na początek jakiś autoscan
Skrętne działają
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elmer80Rozumiem że nie ma możliwości wyjęcia soczewki zenona od tyłu? Podobnie jak i soczewki H7? Jak jest brudna to trzeba rozgrzewać lampę?
Miałem problem brudnych soczewek w reflektorze z żarówka halogenową. Do wyboru miałem albo rozgrzewać lampę albo powiększyć tylny otwór. Wybrałem drugi wariant - wystarczyło odpiłować niewielki kawałek plastiku w odpowiednim miejscu i można było wyjąć cały projektor
Jedyną wadą tego rozwiązania są opiłki plastiku, które mogą się dostać do środka - wygląda to potem mega nieestetycznie. Trzeba powoli piłować z włączonym dobrym odkurzaczem. Po czyszczeniu, odpiłowany kawałek przyklejasz na swoje miejsce i jazda po ciemku znów sprawia przyjemność
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez siemi1chyba lepszym rozwiazaniem jest wziac skalpel/dobry noz do tapet i po jednej lini jezdzic nim az sie wytnie otwor wgedy jest cienszaszpara a przy okazji nie ma opilkow
Uważam, że mój sposób jest szybszy, jedynie trzeba uważać na opiłki plastiku ale odkurzacz z dobrym ssaniem i "piłowanie" w jednym kierunku (na zewnątrz) załatwia sprawę. Ponadto nie ma problemu ze sklejaniem reflektora i jego uszczelnianiem.
Co do oddawania reflektora do speca.... sprawa indywidualna. Jeden rozrząd zrobi sam, inny odda do ASO. Z reflektorem podobnie :roll: nie mówimy tutaj o regeneracji odbłyśnika ale tylko o "wyglancowaniu" zakurzonej soczewki. Moja po 280kkm wyglądała jak mleczna szyba z drzwi do łazienki :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez siemi1czy po takim czyszczeniu czy rozbiórce lampy trzeba jakoś soczewkę odpowiednio ustawić i adaptacje jakies robić?
Komentarz
-
-
niekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
trasek, ... przeczytaj cały wątek (jest tego nie za dużo) i będziesz miał odpowiedź na swoje pytania
"Dołączył: Wczoraj 18:05", no to troszkę miałeś czasu na przeczytanie choćby tego wątku :wink:
Koszt całej operacji od zera (spryski, poziomowanie, sterownik, lampy, paliniki, kostki, piny) jest zależny od ceny zakupu poszczególnych elementów plus koszt robocizny jeśli zleciłbyś w/w robotę specjaliście. Średnio cała inwestycja powinna oscylować w okolicach 3 tysięcy.
Komentarz
-
Komentarz