no i temat wyjaśniony, winowajcą okazał się tylny czujnik wywinięty w drugą stronę
fotka przed
podnośnik typu żabka w dłoń, 5 min roboty i .... fotka po korekcie
wieczorkiem na nowo adaptacja + korekta wysokości i w końcu zobaczyłem jak działa poziomowanie
tutaj jeszcze miałbym jedno pytanko - na reflektorze są 3 śruby do regulacji - jedna do świateł drogowych i dwie do mijania.
Ustawiając wysokość świecenia świateł mijania zauważyłem, że kręcąc jedną i drugą śrubeczką zmieniam wysokość. W tradycyjnych, halogenowych reflektorach, jedna była do wysokości a druga do regulacji na boki. Jak to jest w zenonach?
Zamieszczone przez krzynol
kolo kadmar wrzuć no zdjęcie z VCDS pokazujące ustawienie w % czujników poziomowania bo mam pewną teorię
krzynol stawiam flaszkę, ze chyba właśnie to podejrzewałeś :twisted:
Ustawiając wysokość świecenia świateł mijania zauważyłem, że kręcąc jedną i drugą śrubeczką zmieniam wysokość. W tradycyjnych, halogenowych reflektorach, jedna była do wysokości a druga do regulacji na boki. Jak to jest w zenonach?
Panowie, po montażu tempomatu przestały działać ksenony skrętne, przy odpaleniu robi ich test prawo lewo góra dół ale podczas jazdy stoją nieruchomo, gdzie szukać przyczyny?
kadmar, w maxidocie mam zaznaczoną funkcję bend light, sprawdziłem przy odznaczeniu i ponownym zaznaczeniu i nic. Dalej podczas jazdy się nie skręcają.
nic się nie pokazało, porobiliśmy testy w trakcie jazdy i skręcanie wróciło :shock: albo ja wcześniej tego nie dostrzegałem. Wydawało mi się, że reflektory skręcały przy niskich prędkościach a tu się okazuje że działają powyżej 20km/h.
nic się nie pokazało, porobiliśmy testy w trakcie jazdy i skręcanie wróciło :shock: albo ja wcześniej tego nie dostrzegałem. Wydawało mi się, że reflektory skręcały przy niskich prędkościach a tu się okazuje że działają powyżej 20km/h.
Panowie po niespełna dwóch miesiącach od założenia ksenonów zgodnie z tym co niektórzy przewidywali doszedłem do wniosku - zajeb....ta sprawa tylko dlaczego tak późno :twisted:
po poprawieniu kodowania i położenie tylnego czujnika w zasadzie światełka hulają bez zarzutu. Ostatnio zawracałem cztery litery kilku znawcom tematu ponieważ chciałem wyjaśnić zagadnienie testu AFS po zapaleniu świateł. Miałem wrażenie, że jest wykonywany w sposób losowy. Tymczasem test jest wykonywany pełny ale .... od razu po zapaleniu silnika a nie dopiero po zapaleniu świateł. Tymczasem z lektury forum wynika, że test powinien być wykonany dopiero po zapaleniu światełek. Panowie jak to jest?
kadmar, Po zapaleniu silnika nie światełek :!: :!: :!:
nie wiem dlaczego ubzdurałem sobie, że dopiero po zapaleniu świateł.
Czyli szafa gra a ja się dziwiłem dlaczego jak zapalam światła to nie mam testu. No ale czas spędzony w garażu na sprawdzaniu kodowania, adaptacji itp bezcenny :roll: hehehe
1- CAN H do sterownika zasięgu/skrętu świateł
2- CAN L do sterownika zasięgu/skrętu świateł
3- wolne
4- + po stacyjce do zasilania sterownika skrętu
5- masa mijania ( Ksenon )
6- + mijania ( Ksenon )
7- masa pozostałych żarówek
8- + drogowego
9- + kierunku
10- + postojówki
11- wolne
12- wolne
13- wolne
14- masa sterownika skrętu
Здравствуй, мой Дорогой читатель! Сегодня я буду говорить о системе адаптивного освещения. Ни для кого не секрет, что в своё время Octavia A5 FL оснащалась штатным ксеноном, но меня такая комплектация…
Krótko mówiąc - kodujemy moduł poziomowania lamp na
1441868
zamiast standardowego
1507354
Komentarz