Zamieszczone przez shado
Octavia II Xenony
Zwiń
X
-
W międzyczasie wyszła nowa rzecz. Zgodnie z poradami odpiąłem wtyczki od silniczków w xenonach i okazało się, że po włączeniu "długich" wyskakuje kontrolka spalonej żarówki (ale nie wyskakuje info, która to żarówka). Po podpięciu się kompem okazuje się, że są zgłoszone błędy od silniczków. Wygląda więc na to, że tak czy inaczej warto wymienić silniczki
Komentarz
-
-
Już właśnie przełączyłem na Bi i teraz wszystko gra Dzięki
A miałem tak źle zakodowane, bo:
Zamieszczone przez palioza
Wchodzimy do Centralnej Elektryki -> 09, kodowanie dlugie, zmieinamy w bajcie 00 bit 01 na 1, zapisujemy, mozemy przy okazji skasowac blad i.... TO WSZYSTKO
Komentarz
-
-
Wracając do tematu parowania lamp to uważam temat za zamknięty, ponieważ po zamknięciu szczelnie dekielków od świateł drogowych jakiś czas jeszcze parowały ale po wygrzaniu para całkowicie zeszła. Nawet jak pada deszcz i na dworzu jest wilgotno to nic sie nie dzieje. Nawet jak wróce z długiej trasy maska i lampy są nagrzane od silnika i poleje lampy zimną wodą to nie ma nawet grama pary w środku lampy co jest dziwne bo przy takiej różnicy temperatury powinna być.
PozdrCo minute rodzi się głupek :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kropeckPonoć, że na polskich drogach autopoziomowanie nie jest zbyt dobrym gadżetem - stosunkowo szybko się psuje na dziurach.
Natomiast zdecydowanie autopoziomowanie "coś daje" wczoraj jechałem najpierw superb z autopoziomowaniem, później tę samą trasę octavią bez i jest różnica. Bez autopoziomowania strumień światła "tańczy" góra-dół z znacznie większą amplitudą - specjalnie zwróciłem na to uwagę.
Komentarz
-
-
Ja też mam autopoziomowanie w Skodzie Superb od nowości 150kkm i zawsze po uruchomieniu silnika sprawdza wysokość, nigdy nie słyszałem żeby coś się z tym działo. Tak samo jak nie ma autopoziomowania tylko jest normalna ręczna regulacja silniczki w lampach mogłyby się od dziur popsuć. Co innego jest gdy soczewki drżą na naszych polskich dziurawych drogach. Widać to zwłaszcza na ksenonach i troche to denerwuje ale no norma w soczewkach i każdy samochód na ksenonach tak ma.
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto 27 Kwi, 10 20:29 ]
Witam, wiem że nie jest to na temat ale założyłem nowy temat i nikt nie odpisuje a jest to pilne bo nie wiem co robić. Mam Skode Superb 1.9 TDI 131KM. Przy wyłączniu silnika targa motorem, i na komputerze z vagiem pojawia się komunikat "błąd klapy kolektora ssącego - błąd sporadyczny". Jak sobie z tym poradzić? Czy jest to na tyle poważnie żeby to wymianiać? bo na moje oko to chyba nie ? Przy gaszeniu targa motorem. Przebieg mam około 150kkm. Jutro jade do skody tylko chciałbym wcześniej wiedzieć czy nie chcą mnie naciągnąć na koszty bo według eksperta z serwisu to cały kolektor ssący jest do wymiany a koszt to 2 tyś + wymiana 400zł. Pozdrawiam i czekam na poradę i pomoc.Co minute rodzi się głupek :-)
Komentarz
-
-
Koledzy przeczytałem cały dział odnośnie xenonów ale nadal mam pytania.
Cyz jak kupię zestaw xenonów od Grygy albo z alledrogo np od kolegi Superbmana to będą one wymagały przeróbki czy tylko P&P plus ewentualnie kodowanie VAGiem?? Mam O2 z 2008r. i chciałbym sobie zafundować xenony ale chyba narazie na zakupie się zakończy bo na dalsze przeróbki nie będzie funduszy (samopoziomowanie itp.) Więc czy jak to kupię to wystarczy podmiana czy muszę przerabiać wtyczki i silniczki??
Dziekuję
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osmaxpaynemm, bedziesz musiał silniczki wstawic od zwykłych lamp i przełaczyc Vagiem w aucie na ksenony
Czy ktoś z Was może mi pomóc przy zakodowaniu autka i zmianie parametrów na xenony?? Ma ktoś w warszawce możliwość zakodowania mi bryki???
O takie kupiłem Może ktoś z was wie jak odczytać datę produkcji??
Komentarz
-
-
maxpaynemm, w Wa-wie mogę Ci to zrobić w ciągu dnia ( g. 10 - 16 ) , ale dopiero od wtorku. Jak masz "ciśnienie" to możesz teraz w weekend podjechać do mnie do Leszna, ale to w sumie ok. 30 km od Wa-wy. W Mińsku Maz. masz kolegę robekcool on na pewno ma Vag-a i wie jak przekodować elektrykę i dobrze ustawić lampy...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, dzięki więc najpierw spróbuję uderzyć do kolegi robekcool , ciśnienia nie mam bo xenony będą u mnie dopiero w środę . Już sprawdziłem że są z 2008 roku więc ok, bo moje autko z tego samego . Panowie a powiedzcie jak to jest z xenonami i ich świeceniem?? Czy świecą tak samo jak np. HID-y czy słabiej? Porównuję do HID-ów bo widziałem jak świeci O2 na HID-ach a nie widziałem na xenonach wiecie może ile kelwinów mają żarniki w xenonach O2??
Pozdrawiam i dziękuję
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maxpaynemm... Panowie a powiedzcie jak to jest z xenonami i ich świeceniem?? Czy świecą tak samo jak np. HID-y czy słabiej? Porównuję do HID-ów bo widziałem jak świeci O2 na HID-ach a nie widziałem na xenonach wiecie może ile kelwinów mają żarniki w xenonach O2??
Pozdrawiam i dziękuję
Jeśli chodzi stricte o wytwarzanie światła to xenon i HID to tak naprawdę to samo. Zazwyczaj HID ma tylko inne mocowanie palnika ( takie, żeby pasowało zamiast zwykłej żarówki np. H7). Oczywiście "jakość" HID -a może być różna, dlatego może świecić tak samo jak ori Philips czy Osram a może świecić całkiem beznadziejnie ( np. źle położony środek palnika ).
Strumień świetlny dla Osram Xenarc 3200 lm ( +-450 lm ).
Zwykła halogenowa H7 1200 - 1600 lmJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Witam!
Dziś zainstalowałem xenoniki, dodałem ledy (kupione od kolegi który się tu na forum reklamuje) do postojówek i pojechałem do Maru123 który zakodował mi autko co by xenony dyskoteki nie robiły (dzięki Maru123 ) ale mam problem jak zapaliłem długie to na szafie zapaliła się kontrolka od uwalonych świateł i niestety nie gaśnie już a wszystkie żarówki i xenony działają jak należy Może wiecie co jest tego powodem??
Z drugiej strony to orginalne xenony wcale nie są białe jak pisaliście... to że świecą SUPER w porównaniu ze standardową żarówką czy HID-em to PRAWDA ale światło z xenona jest żółte a napewno żółte w porównaniu z ledem zainstalowanym w postojówce no ale nic z czasem zamienimy na 6000K :wink:
Będę wdzięczny za pomoc co z tą kontrolką na szafie wszystko pali jak należy a tu taki zonk . Dodam że silniczków nie przerabiałem... jeszcze
HELP
Komentarz
-
Komentarz