Na razie są jakieś pęcherze powietrza. Fotka robiona z IV piętra. Jak znikną pęcherze, zrobię więcej zdjęć. Tak jak pisałem, brzegi ramki z primera trochę się postrzępiły przy odklejaniu folii, ale nie jest źle. Gorzej z tymi pęcherzami. Dam im kilka dni a potem może im pomogę.
No i stała się tragedia. :evil: Postanowiłem pozbyć się bąbelków i pękła szyba. Nie od czujnika, ale jak dopychałem lusterko po uprzednim zdjęciu. Nie myślałem, że jest ona taka słaba, zresztą sami popatrzcie. Mam AC w AXA (od maxpaynemm). Ciekawe, czy nie będą robić jakiś problemów? Mam im się przyznać, ze dociskałem lusterko? Moze uda sie wydębić szybę z czujnikiem w lusterku?
Poradźcie. Jeszcze nigdy nie likwidowałem szkody.
a po co dociskać? trzeba było odkrecić trzpień na niego nasadzić lustro i przykrecic do szyby. ja tak dzis robiłem... i wszystko gra
[ Dodano: Wto 11 Wrz, 12 21:03 ]
ps sprawa hujowa ciekawe jak to axa rozstrzygnie ale jak na twoja rekę to odrazu przy wstawianiu nowej szyby kupuj lusterko sciemniające i będziesz miał ori zrobione
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Lusterko schodziło łatwo, trudniej sie je wciskało, ale już chyba 5 razy tak robiłem i nic . A tak dbałem o szybę. Garaż, mata na szybę w zimie, praktycznie zero skrobaczki, 30 tys. przebiegu i prakrtycznie żadnej ryski.
teraz zamów sobie nową z uchwytem na czujnik i będziesz miał ori...
do tego lusterko foto i czego chcieć więcej. Najwyżej wybulisz 550 PLN w Jaan i po temacie.
Mam jeszcze 4,5 miesiąca gwarancji i wolałbym szybę z ASO. Co prawda w moim misteczku mam partnera Nord Glass, ale do tej firmy nie mam przekonania. Kiedyś zmieniałem szybę w drugim aucie - P.206 i bardzo szybko się ponownie zarysowała. Jutro sprawdzę, jakie opcje miałem zafajkowane w AC, gdyż te rzeczy wożę w aucie, a już nie chce mi się gnać do garażu.
Przeleciałem od początku watek i proszę o potwierdzenie:
1. Kupując szybę pod lusterko samościemniajace czujnik do niego podejdzie ten, co mam (AH)?
2. Czy szukać lusterek do Golfa V czy jakies inne podchodzą do szyby BC lub BQ?
Jakoś mnie ściemnianie lusterka nie jest potrzebne do szczęścia, trzeba kolejne kabelki ciągnąć no i chwilowo straciłem ochotę na jakiekolwiek mody. Z drugej strony, jeżeli lusterko nie ma tego pśtyczka na dole do ściemniania, to wypada je od razu podłączyć (gdzie, bo schematy tutaj są chyba do przed FL).
3. Macie namiary na jakiś sprzedawców (lusterko, rynienka).
OK to małe podsumowanko: .....
6. Kostka 4B0 971 833 - ASO - ?? zł ....
Czyli na zakończenie, do gratów, które mam z obecnego montażu, dokupuję:
1. szybę pod lusterko z czujnikiem
2. lusterko np. takie: http://allegro.pl/vw-golf-v-5-luster...580403598.html ,
3. kilka dodatkowych pinów
4. kostkę 4B0 971 833? Mam rozumieć, że to jest kostka podpinana do lusterka. Żadnych uchwytów pod sensor już nie trzeba?
5. Korytko (dłuższe lub krótsze - zależnie od szyby)
Czy były może lusterka pod czujnik a bez ściemniania?
Jakby ktoś widział na aukcji lusterko godne uwagi, proszę o lnk, żebym czegoś nie spieprzył.
Ten schemat jest do O2 przed FL? Jeśli tak, proszę jeszcze o podanie, gdzie podpiąć kabelki lusterka.
Lusterko schodziło łatwo, trudniej sie je wciskało, ale już chyba 5 razy tak robiłem i nic . A tak dbałem o szybę. Garaż, mata na szybę w zimie, praktycznie zero skrobaczki, 30 tys. przebiegu i prakrtycznie żadnej ryski.
Ale wdepnąłeś Albo za mocno cisnąłeś szybę albo miałeś pecha bo miała np za duże naprężenia.
Współczuje Ci niezmiernie
Ostatnia konsultacja, proszę o potwierdzenie: 1 - zasilanie (bezpiecznik Nr 4) ???
2 - masa
3 - sygnał wstecznego (pin 12 wtyczka C w CE)
4 - sygnał do zewnętrznego lusterka samościemniającego (na razie sobie daruję)
5 - sygnał do zewnętrznego lusterka samościemniającego (na razie sobie daruję) 6 - sygnał od wewnętrznej lampki w podsufitce (ciągnąć od niebieskoszarego przewodu lampki czy z pinu w CE - domniemuję, że pin 10 wtyczka C?)
Czy tak zatem?
Jeżeli tak, to już dłużej już nie męczę. Napiszę jeszcze, że w moim miasteczku od reki mają zieloną szybę pod czujnik, z szarym pasem na górze, firmy Pilkington, w cenie 530 zł z montażem. Na razie do likwidatora nie dzwoniłem.
[ Dodano: Sro 12 Wrz, 12 11:44 ]
Zamieszczone przez drgranatt
Zamieszczone przez obrus
Lusterko schodziło łatwo, trudniej sie je wciskało, ale już chyba 5 razy tak robiłem i nic . A tak dbałem o szybę. Garaż, mata na szybę w zimie, praktycznie zero skrobaczki, 30 tys. przebiegu i prakrtycznie żadnej ryski.
Ale wdepnąłeś Albo za mocno cisnąłeś szybę albo miałeś pecha bo miała np za duże naprężenia.
Współczuje Ci niezmiernie
Faktycznie, mocno naciskałem, ale siłaczem to ja raczej nie jestem
1 - zasilanie (bezpiecznik Nr 4)
2 - masa
3 - sygnał wstecznego (A28 w CE - czarno/niebieski)
4 - sygnał do zewnętrznego lusterka samościemniającego (na razie sobie daruję)
5 - sygnał do zewnętrznego lusterka samościemniającego (na razie sobie daruję)
6 - sygnał od wewnętrznej lampki w podsufitce (kabel niebiesko/szary przy lampce lub C10 w CE)
[ Dodano: Sro 12 Wrz, 12 22:47 ] misiek^wro
wtyczki czarne 12 pinowe w słupku A/B, piny 7 i 8
Nowa szyba pod czujnik (BD) z paskiem na górze - 999 zł. Jest ona ok. 60 zł droższa od tej bez paska i tyle samo od standardowej. Wymiana - 700 zł :shock: :shock: . Ceny brutto w ASO. Upewnijcie mnie, że szyby w O2 i O2fl i O2 tour są takie same rozmiarowo, gdyż facet zamawiając mi szybę zasiał mi pewną niepewność. O ile ja umiem posługiwać się Etką - podejdzie bez problemu i nie ma różnicy. Wymiana po niedzieli. Z AC, przy czym ja zapłacę a rachunek wysyłam do ubezpieczyciela. Obyło się bez wizji likwidatora i nawet robieniu zdjęć. Wystarczył telefon i zdanie relacji z przygody :roll:
Kupiłem lusterko od Golfa V i tam są inne kolory kabelków w uciętej wtyczce. Pytanie takie, gdyż robię sobie wiązkę, czy poza tym numery pinów wtyczki lusterka zgadzają się ze Skodowskimi?W sumie dorwałem jakiś schemat Golfa, jest tak samo, choć pin 6 jest niewykorzystywany :?:
Kolejne pytanie, czy muszę kupić jeszcze konektor N90764701 do skrzynki bezpieczników, by przez niego dołączyć kabelek od pinu 1 z wtyczki pod bezpiecznik Nr 4, czy ewentualnie podpiąć się szybkozłączką pod inny kabelek (jaki??)
Wystarczył telefon i zdanie relacji z przygody :roll:
a jaką przygode oficjalnie miałes?
umnie kodowanie ostateczne kodowanie jednak nie wyszło i sie okazało ze muszę pociągnąc jeszcze jeden kabelek z wlacznika gdzieś tam wiec może w nast tyg już będzie chodziło
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz