oczywiście
montaż tempomatu - problemy
Zwiń
X
-
jo, od 2007 dopiero jest ta kontrolka->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Mam małe pytanko. Kupiłem manetkę 1K0 953 513 A, a mam Octavię z 2009 roku. Co trzeba zrobić, żeby to zadziałało? Czytałem o połączeniu kabelka 5 i 10. Czy mógłby ktoś to jakoś potwierdzić, albo zdementować?
Łączenie kabelków to rozumiem, wziąć kawałek przewodu i zlutować mostek?
Albo czy ktoś ma jakiś dokładny opis kabelków, który w tej manetce i manetce G za co odpowiada?
Komentarz
-
-
Zrobiłem tak jak mówiliście, połączyłem 5 i 10. Po złożeniu wszystkiego świeci mi się ESP i kierownica na żółto. Nie działają długie, da się tylko mrugnąć. Ale kierunki działają. Tempomat ustawiony na Off i nie ruszany.
Jakieś pomysły? Czy jak teraz zmienię na tą manetkę co była to wróci mi to do normy?
Komentarz
-
-
Pożar zażegnany, wielkie dzięki za pomoc dla koleś. Wystarczyło przejechać kawałek i zrobiła się autoadaptacja. Ale może i dobrze, jak by ktoś jeszcze to robił to będzie wiedział co się stało, jakoś o tym nie czytałem i całkiem mocno mnie to zestresowało :P
Teraz tak, tak wyglądała kupiona manetka:
Tak po łączeniu pinów, musiałem dorobić kawałek kabelka bo mi się na początku to urwało:
Teraz jeszcze trzeba uruchomić i zdam relacje czy działa.
Jeszcze raz wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc
P.S.
Długie nie działały, bo... były wyłączone światała :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiKierownica świeci na żółto bo odłączyłeś prawdopodobnie aku...Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
odgrzeję trochę temat w związku z tym, że już niedługo będę dokładał m.in. tempomat
mam odpowiednie manetki, sterownik i jest oczywiście człowiek, który będzie mi to montował :szeroki_usmiech
Ale dostałem od niego pytanie odnośnie "kabla od sterownika co idzie do sterownika silnika bezpośrednio"
i teraz moje pytanie:
czy jestem w stanie sprawdzić w jakiś sposób czy on u mnie jest,
inaczej niż organoleptycznie czyli bez zdejmowania obudowy kierownicy pod spodem by zobaczyć czy jest tam kabel we wtyczce :?:Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiWally masz auto z 2008 roku. Możesz z góry zalożyć, że kabel jest :szeroki_usmiechByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiJak zauwazyłeś, czytając temat, to problem dotyczył tych aut z pierwszych lat produkcji.Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
Komentarz