Prawie wszystkie posty dotyczą 1.8 TSI, post dotyczący etki informuje że w 1.4 TSI jest inny napinacz niż w 1.8, inny post twierdzi że etka informuje tylko o tym co powinno być zamontowane a nie to co jest dlatego moje wątpliwości.
1,8 TSI nie chce odpalic
Zwiń
X
-
youtube i odgłosy padającego napinacza :-/
Dla mających mocne nerwy - na youtube jest kilka filmów z odgłosami padających napinaczy, objawia się to stukaniem od razu po odpaleniu samochodu. Co ciekawe, to są 1,4 TSI 122km w większości Golfy.
chyba najlepszy filmik :
i opis też adekwatny.
Swoją droga, napisałem do AutoŚwiata, żeby zainteresować ich sprawą, może napiszę też do UOKiK, zobaczymy co powiedzą.
Z Waszej strony, proszę o przesłanie mi na PW wszystkich informacji o osobach, którym wysypały się te napinacze. Przy jakim przebiegu to było, co na to skoda i jak się skończyło.
Będę potrzebował tych info do UOKiK.
Pozdrawiam!
PS.
A tutaj visual :
Komentarz
-
-
Re: koledzy - czytajcie temat obok...
Zamieszczone przez koskihttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=43392&postdays=0&postorder=asc&sta rt=90
moim zdaniem trzeba zacząć coś w tym temacie robić, bo zostaniemy z przysłowiową "ręką w nocniku".
koski
W mojej firmie padły 4 Skody 1.8 TSI kupione w styczniu 2009 (4 z 4) dwie na gwarancji (jedna naprawa silnika, druga wymiana silnika) i dwie po gwarancji jedna tydzień temu druga wczoraj. Przebiegi: 35k, 70k, 65k, 60k - wszystkie miały zwalony rozrząd.
Osobiście jeżdżę 1.8 TSI z 2010, autko odebrane w maju,40k przebiegu, razem mamy w firmie 10 takich furek, jak się zaczną wszystkie wysypywać to masakra.
Pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RaderiusWitam
W mojej firmie padły 4 Skody 1.8 TSI kupione w styczniu 2009 (4 z 4) dwie na gwarancji (jedna naprawa silnika, druga wymiana silnika) i dwie po gwarancji jedna tydzień temu druga wczoraj. Przebiegi: 35k, 70k, 65k, 60k - wszystkie miały zwalony rozrząd.
Osobiście jeżdżę 1.8 TSI z 2010, autko odebrane w maju,40k przebiegu, razem mamy w firmie 10 takich furek, jak się zaczną wszystkie wysypywać to masakra.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TO_MEKraderius przedstaw może jaki jest finał tych spraw. gwarancja rozumiem a co u tych po gwarancji. gdzie w serwisie się pokazujecie
Przedostatnia padła gdzieś na południu Polski nie wiem dokładnie gdzie, podobno SAP ma wyłożyć 80%, ale nie wiem czy za całość naprawy czy tylko za części.
Może z powodu "dużej chodliwości rozrządu do TSI " czas oczekiwania jest taki długi
[ Dodano: Nie 30 Sty, 11 12:44 ]
Zamieszczone przez TO_MEKraderius przedstaw może jaki jest finał tych spraw. gwarancja rozumiem a co u tych po gwarancji. gdzie w serwisie się pokazujecie
Komentarz
-
-
Panowie, a może by tak:
Przed końcem gwarancji zgłaszamy usterkę:
Hałas silnika - podejrzewam napinacz łańcucha.
ASO stwierdza że nic nie słyszą (jak zwykle) i oddala sprawę, ale mu mamy wpis że sprawę zgłosiliśmy na gw. -jakby co jest podkładka że zaczęło się już na gwarancji ułatwiająca walkę z ASO. Poza tym trzeba nasłuchiwać i w razie zmiany dźwięku silnika od razu gnać na wymianę napinacza.
Równocześnie dobrzeby było gdy ktoś z nas faktycznie wystosował pisemko z podpisami nas wszystkich do rzecznika i może SAP.
Komentarz
-
-
kross12
JOY, Mimo że mam dobry (nowy) napinacz chętnie się podpiszę pod takim pismem. Podobne pisemko można by napisać w sprawie pakietu Sport Dynamic - tu można jeszcze kopie wysłać do UOKiKu bo nie wiadomo jak zachowa się poduszka w czasie kolizji.
Komentarz
-
Zamieszczone przez JOYPrzed końcem gwarancji zgłaszamy usterkę:
Hałas silnika - podejrzewam napinacz łańcucha.
ASO stwierdza że nic nie słyszą (jak zwykle) i oddala sprawę
kombinuj dalejsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Ja juz po akcji naprawczej, auto robione w AutoBarcelona na Malowniczej w Warszawie, finał- wymiana całego silnika, bez osprzętu, bo okazało się, że dół tez jest walnięty, cała akcja na gwarancji, czas-około dwóch tygodni, tak więc generalnie jestem bardzo zadowolony, serwis in plus, informacja na bieżąco ze strony serwisu o statusie naprawy i co najważniejsze pod maską wszystko wygląda tak jak dawniej, oprócz tego, że spod osłony przebija nowiutkie czyściutkie serducho. W jezdzie też nie ma różnicy. Tak więc śmiało mogę polecić ten serwis.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paderoJa juz po akcji naprawczej, auto robione w AutoBarcelona na Malowniczej w Warszawie, finał- wymiana całego silnika, bez osprzętu, bo okazało się, że dół tez jest walnięty, cała akcja na gwarancji, czas-około dwóch tygodni, tak więc generalnie jestem bardzo zadowolony, serwis in plus, informacja na bieżąco ze strony serwisu o statusie naprawy i co najważniejsze pod maską wszystko wygląda tak jak dawniej, oprócz tego, że spod osłony przebija nowiutkie czyściutkie serducho. W jezdzie też nie ma różnicy. Tak więc śmiało mogę polecić ten serwis.
ale też wynika z tego, że po gwarancji to byłaby masakra, jeżeli należało wymienić cały silnik :?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez paderoJa juz po akcji naprawczej, auto robione w AutoBarcelona na Malowniczej w Warszawie, finał- wymiana całego silnika, bez osprzętu, bo okazało się, że dół tez jest walnięty, cała akcja na gwarancji, czas-około dwóch tygodni, tak więc generalnie jestem bardzo zadowolony, serwis in plus, informacja na bieżąco ze strony serwisu o statusie naprawy i co najważniejsze pod maską wszystko wygląda tak jak dawniej, oprócz tego, że spod osłony przebija nowiutkie czyściutkie serducho. W jezdzie też nie ma różnicy. Tak więc śmiało mogę polecić ten serwis.
ale też wynika z tego, że po gwarancji to byłaby masakra, jeżeli należało wymienić cały silnik :?
no nawet wole nie myslec, a tak swoją drogą to ciekawe ile moze kosztowac taki nowy silniczek?
Komentarz
-
Komentarz