Dzięki wielkie
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Zwyrolek Zobacz wpisNarazie znalazłem autogornik z Gdyni ktoś poleci?
Zostaw komentarz:
-
-
Czy ktoś może polecić jakiś warsztat na Śląsku? Problem z 1.8TSI CDAA.
Zostaw komentarz:
-
-
Nie nie kute tylko przerobione pod szersze pierścienie
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez [email protected] Zobacz wpisPrzy jakim zużyciu oleju zastanowić sie nad robieniem pierścieni??? Co lepsze przetoczenie czy tuningowe tłoki??? Jakie koszta całej operacji ???
Zostaw komentarz:
-
-
Jeśli silniczek zaczoł ci dodatkowo smarować układ wydechowy to jest kilka sposobów na usuniecie tej dolegliwości.
Wszystkie opisane w tym wątku.
Raczej nie spodziewaj się poprawy po zastosowaniu cudownych olejów i plukanek.
Ostatnio edytowany przez chrzanek; 34389.
Zostaw komentarz:
-
-
Przy jakim zużyciu oleju zastanowić sie nad robieniem pierścieni??? Co lepsze przetoczenie czy tuningowe tłoki??? Jakie koszta całej operacji ???
Zostaw komentarz:
-
-
Witam w nowej odsłonie forum.
Równo rok temu odebrałem swojego szkodnika po leczeniu problemu olejowego. Przebieg od czasu naprawy 15kkm (łącznie na blacie jest już 190kkm). Z jedną wymianą oleju po dotarciu.
Jedna dolewka w okolicach 5kkm od naprawy (200 ml). Przebiegi głównie miasto, ale w okresie letnim około 3kkm z obciążeniem i po drogach szybkiego ruchu - bez oszczędzania - już bez dolewek.
Poszerzenie rowków, nowe pierścienie itd., wiadomo - Krasnobrodzka Racing.
Rozbiórka, mycie i złożenie silnika - Auto-Bis,ul. Powstańców 7A, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie.
Ogólnie polecam, bo jest zupełnie inny komfort jazdy (psychiczny).
Zostaw komentarz:
-
-
Msm, a to ktoś ma szukać za Ciebie? Przeczytaj wątek i/lub użyj szukajki, znajdziesz odpowiedź na swoje "pytanie".
Zostaw komentarz:
-
-
Panowie jaki serwis polecicie do naprawy problemu olejowego przebieg 92 000 km
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez nowinZamieszczone przez rezonZamieszczone przez nowinOgólnie wszystko było spowodowane oczywiście nadmierną konsumpcją oleju.
Czy ja gdzieś napisałem że założyłem oil catch?
Czy ja gdzieś napisałem że soft rozwiązuje problem spalania oleju?
Chyba każdy średnio rozgarnięty użytkownik forum po lekturze kilku stron tego tematu wie że jedynym rozwiązaniem problemu zużycia oleju w 1.8 TSI jest wymiana pierścieni.
Napisałem że soft rozwiązał sprawę szarpania bo sonic pytał się jak można to usunąć, a to jest potwierdzony sposób rozwiązania problemu, co nie zmienia faktu jaka jest jego pierwotna przyczyna (choć jest to tylko moja teoria).
Fajnie ale wątek jest o zużyciu oleju, a nie szarpaniu i tak robi się bu.. bałagan. :wink:
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez nowinOgólnie wszystko było spowodowane oczywiście nadmierną konsumpcją oleju.
Czy ja gdzieś napisałem że założyłem oil catch?
Czy ja gdzieś napisałem że soft rozwiązuje problem spalania oleju?
Chyba każdy średnio rozgarnięty użytkownik forum po lekturze kilku stron tego tematu wie że jedynym rozwiązaniem problemu zużycia oleju w 1.8 TSI jest wymiana pierścieni.
Napisałem że soft rozwiązał sprawę szarpania bo sonic pytał się jak można to usunąć, a to jest potwierdzony sposób rozwiązania problemu, co nie zmienia faktu jaka jest jego pierwotna przyczyna (choć jest to tylko moja teoria).
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez nowinOgólnie wszystko było spowodowane oczywiście nadmierną konsumpcją oleju.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez sonicZamieszczone przez Kamasdzięki tak właśnie zrobię, polecasz jakiś preparat to kupię bo zbliża się tankowanie
nowin - przed updatem softu sprawdzałeś tak własnie jak opisałeś stan świecy u siebie, czy je wymieniłeś ? Wymieniałeś też może cewki - pytam bo generalnie większość od tego zaczynała - a tu proszę nowy sofcik za 2 stówki i auto wyleczone.
Ogólnie wszystko było spowodowane oczywiście nadmierną konsumpcją oleju.
Zostaw komentarz:
-
-
Podobno wypuszczenie odmy luzem a nie w kolektor ssący pomaga w redukcji "syfu". Oczywiscie otwor w kolektorze po tym zabiegu do zaslepienia, mozna tez zamiast puszczac luzem zastosowac oil tank catch. Zalecaja tez kontrole zaworu odmy, bo lubi sie zatykac, tak samo bylo w 1,8T.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Kamasdzięki tak właśnie zrobię, polecasz jakiś preparat to kupię bo zbliża się tankowanie
nowin - przed updatem softu sprawdzałeś tak własnie jak opisałeś stan świecy u siebie, czy je wymieniłeś ? Wymieniałeś też może cewki - pytam bo generalnie większość od tego zaczynała - a tu proszę nowy sofcik za 2 stówki i auto wyleczone.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez KamasPanowie, mam jeszcze jedno pytanko nie chcę zakładać nowego wątku dlatego piszę tutaj.
Czy to normalne, że przy zimnym silniku i chwilę po rozgrzaniu w zakresie obrotów 1800-2200 podczas dodawania gazu samochód delikatnie poszarpuje, nie przyśpiesza płynnie? Po rozgrzaniu przypadłość praktycznie znika, podejrzewałem, że ma to związek z rozgrzaniem turbiny ale wolę dopytaćpierwsze tsi po kilku tdi stąd wolę dopytać
z góry dzięki
Ogólnie moim zdaniem szarpanie wynika z brudnych świec zapłonowych które mają już solidną warstwę nagaru ze spalonego oleju, wydaje mi się że w nowszym sofcie dostrzegli ten problem i dają większą moc z cewki na świecę żeby iskra przebiła się przez nagar i wtedy jest prawidłowe spalanie (nie dzieje się to jak się daje gaz w podłogę i przy mocniejszym przyspieszaniu, bo silnik wtedy daje i tak max moc na cewkę) .
Ogólnie polecam Ci wykręcić świece (nie jest skomplikowane w tym silniku, bo jest dobry dostęp) i zobaczyć je czy są czarne od oleju który przepalają, przy okazji zobaczysz sobie przez otwór po świecach czy denka tłoka są czyste czy też brudne od nagaru ze spalonego oleju i dużo dowiesz się o kondycji sławetnych pierścieni zgarniających na tłokach.
Pozdrawiam
PS: pod spodem link do wątku który naprowadził mnie na rozwiązanie problemu u mnie
Zostaw komentarz:
-
-
rezon, dzięki tak właśnie zrobię, polecasz jakiś preparat to kupię bo zbliża się tankowanie ( przy okazji zaleję go pb98)
[ Dodano: Pon 15 Sie, 16 13:45 ]
Po wyjezdzie wakacyjnym policzylem sobie zuzycie oleju. Zrobione rowno 1500km ( z reguly autostrady +/-160km/h + duze miasta). Dolalem okolo 250ml co przy cyklu wymian 10 000km
daje 1,67l/ 10 000km.
Zostaw komentarz:
-
-
Kamas, kup jakiś preparat do czyszczenia wtrysków i zalej. Jak nie ma błędów to nic poważnego się nie dzieje. może być jakieś gorsze paliwo albo lekko zabrudzone wtryski.
Zostaw komentarz:
-
-
wlasnie problem w tym, ze nie mam kompa zeby podlaczyc auto a bledow jako takich nie.pokazuje zero kontrolek. Moze uda mi sie znalezc kogos w poblizu kto uzyczy kabelekale rozumiem, ze jak nie ma checka lub innego info to usterka jesli jest, jest malo znaczaca ?
[ Dodano: Pon 01 Sie, 16 21:03 ]
sprawdziłem w książce kiedy wymieniane były świece: 10.2013 przy przebiegu 90tys km , obecnie auto ma 137tys km. Możliwe, że to jednak to chociaż nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem, a obroty nie falują. Podpięcie pod kompa pokaże, że świeca jest do wymiany?
[ Dodano: Wto 02 Sie, 16 17:40 ]
dzisiaj podlaczylem z.kolega octavie do mini vag 505, nie wykazalo zadnych bledow.
Zostaw komentarz:
-
-
Obczajcie ten test i ujecia rur wydechowych na zblizeniu
Tak samo up... olone sadza jak i w moim tsi, wiec one nadal przepalaja nieco oleju
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Kamasrezon, przebieg 137tys program seria. Dzialo sie to zarowno na starym rozrzadzie jak i teraz po jego wymianie. To podszarpywanie jest minimalne
[ Dodano: Nie 31 Lip, 16 23:00 ]
Zamieszczone przez MsmBo zawsze mi mówiono że to zrobić przed odpaleniem auta, jak cały olej ścieknie, a czytam na forum ze się po zgaszeniu auta
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: