[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
Czekamy na pozytywne efekty. Pytałem czemu nie wyjmujesz ( widać na wcześniejszym foto), bo to zdecydowanie ułatwiłoby proces.
Zostaw komentarz:
-
-
No to na serio można się w....ć , tego właśnie obawiałem się widząc stan moich cylindrów, teraz mnie upewniłeś że dobrym wyborem jest wymiana tłoków.
Będę pisał jak wszystko przebiega
Zostaw komentarz:
-
-
Honowanie plus obróbka tłoka pod grubsze pierścienie. 1000km i dolalem 400ml i nawet maxa nie ma...
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Zostaw komentarz:
-
-
Problem znika w 100% , silnik praktycznie zaczyna życie od nowa , mam taką nadzieję
Zostaw komentarz:
-
-
Ok. Dzięki za info. Daj znać jaki nadwymiar będzie (+0.25 czy 0.5) i jakiej firmy tłoki jak będziesz wiedział.
Mówili że jakaś konsumpcja oleju będzie czy zapowiedzieli 0 pobór oleju?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Zostaw komentarz:
-
-
Na Krasnobrodzkiej tylko honowanie i wymiana pierścieni, ale u mnie jak widać na zdjęciu cylindry dostały po doopie.
W Katowicach Auto Szlif Prause dopasują odpowiednie tłoki z szerszymi pierścieniami i powiększą cylinder, koleś megadoświadczony w tych sprawach ms juz za sobą takie operacje
Zostaw komentarz:
-
-
Ryba, krasobrodzka zasugerowala nadwymiarowe tłoki? Czyli robisz szlif cylindrów tak? W jakiej firmy tłoki idziesz?
Dopytuje bo jestem po nieudanym remoncie i chyba też pójdę w nadwymiary +0.25 tyle że w 2.0tsi ccza.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowany przez Staszek Alkatras; 44949.
Zostaw komentarz:
-
-
pisząc normalne miałem na myśli szersze, czyli takie które działają tak jak powinny
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Ryba Zobacz wpisWitam wszystkich
postanowiłem wybrać opcję z wymianą tłoków na nadwymiarowe z „ normalnymi pierścieniami „
Jak ktoś ma pytania to chętnie na bierząco będę składał relacje jak to wszystko przebiega
2. Zakładasz tłoki nad wymiarowe i standardowe pierścienie?
Zostaw komentarz:
-
-
Tak to umnie wygląda
Zostaw komentarz:
-
-
Witam wszystkich
postanowiłem wybrać opcję z wymianą tłoków na nadwymiarowe z „ normalnymi pierścieniami „
Jak ktoś ma pytania to chętnie na bierząco będę składał relacje jak to wszystko przebiega
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11 Zobacz wpis
Zostaw komentarz:
-
-
U mnie po remoncie 40 tys km zrobione po naprawie i jak na razie OK.Jak masz zamiar tym jeździć dalej to bym sie nie zastanawiał na twoim miejscu.Pamiętam jak pojechałem do Aso napełnić klimę i juz nie wyjechałem od nich bo wyskakiwały błędy (wypadanie zapłonu) co wiązało sie już z koniecznością remontu branie oleju w granicach 1.5 L na 1000km : (
Zostaw komentarz:
-
-
Czyli nic tylko biore się za rozbieranie serducha Passeratti i na Krasnobrodzką
Zostaw komentarz:
-
-
Dwa i pół roku po naprawie i 65 tys. przejechanych km... wszystko OK
Zostaw komentarz:
-
-
Jeszcze jedno pytanie, czy wymiana pierścieni wpływa znacząco na apetyt paliwowy ?
Zostaw komentarz:
-
-
Jak silnik będzie dobrze złożony po naprawie to problem zużycia oleju zostaje wyeliminowany w 100%
Zostaw komentarz:
-
-
Witam wszystkich , czytam od kilku dni te wszystkie opinie i opowieści bo sam mam problem z Passeratti 1,8 tsi 2010 r. auto w świetnym stanie ( gdyby nie motor )
super mi się nim śmiga ( virus na 203 km ) ale spala ok 1,5 l/ 1000 km oleju, szkoda mi się go pozbywać, nalatane tylko 98 tyś , pytanie do doświadczonej ekipy czy wizyta na Krasnobrodzkiej trwale eliminuje problem bo mam zamiar jeździć tym jeszcze min ok 5 lat
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez tom007 Zobacz wpisSzarpanie może być spowodowane nagarem dolocie - po ponad 140kkm na pewno jest tam syf i pewnie przycinają się klapki. Sprawdź czy nie ma błędów z tym związanych.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: