[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ryba
    odpowiedział(a)
    AE60843F-984A-4E21-A7CB-71A304DECADF.jpeg Tak wygląda tłok

    Zostaw komentarz:


  • robekcool
    odpowiedział(a)
    Czekamy na pozytywne efekty. Pytałem czemu nie wyjmujesz ( widać na wcześniejszym foto), bo to zdecydowanie ułatwiłoby proces.

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    No to na serio można się w....ć , tego właśnie obawiałem się widząc stan moich cylindrów, teraz mnie upewniłeś że dobrym wyborem jest wymiana tłoków.
    Będę pisał jak wszystko przebiega

    Zostaw komentarz:


  • Staszek Alkatras
    odpowiedział(a)
    Honowanie plus obróbka tłoka pod grubsze pierścienie. 1000km i dolalem 400ml i nawet maxa nie ma...

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Problem znika w 100% , silnik praktycznie zaczyna życie od nowa , mam taką nadzieję

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Staszek co takiego robiłeś że się nie udało ?

    Zostaw komentarz:


  • Staszek Alkatras
    odpowiedział(a)
    Ok. Dzięki za info. Daj znać jaki nadwymiar będzie (+0.25 czy 0.5) i jakiej firmy tłoki jak będziesz wiedział.

    Mówili że jakaś konsumpcja oleju będzie czy zapowiedzieli 0 pobór oleju?

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Tłoki chyba kolbenschmidt

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Na Krasnobrodzkiej tylko honowanie i wymiana pierścieni, ale u mnie jak widać na zdjęciu cylindry dostały po doopie.
    W Katowicach Auto Szlif Prause dopasują odpowiednie tłoki z szerszymi pierścieniami i powiększą cylinder, koleś megadoświadczony w tych sprawach ms juz za sobą takie operacje

    Zostaw komentarz:


  • Staszek Alkatras
    odpowiedział(a)
    Ryba, krasobrodzka zasugerowala nadwymiarowe tłoki? Czyli robisz szlif cylindrów tak? W jakiej firmy tłoki idziesz?

    Dopytuje bo jestem po nieudanym remoncie i chyba też pójdę w nadwymiary +0.25 tyle że w 2.0tsi ccza.

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


    Ostatnio edytowany przez Staszek Alkatras; 44949.

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    pisząc normalne miałem na myśli szersze, czyli takie które działają tak jak powinny

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Silnik zdemontowany, pierścienie nowe ( szersze )

    Zostaw komentarz:


  • robekcool
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Ryba Zobacz wpis
    Witam wszystkich
    postanowiłem wybrać opcję z wymianą tłoków na nadwymiarowe z „ normalnymi pierścieniami „
    Jak ktoś ma pytania to chętnie na bierząco będę składał relacje jak to wszystko przebiega
    1. Czemu utrudniasz sobie pracę, nie demontując silnika z auta?
    2. Zakładasz tłoki nad wymiarowe i standardowe pierścienie?

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Tak to umnie wygląda
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Witam wszystkich
    postanowiłem wybrać opcję z wymianą tłoków na nadwymiarowe z „ normalnymi pierścieniami „
    Jak ktoś ma pytania to chętnie na bierząco będę składał relacje jak to wszystko przebiega

    Zostaw komentarz:


  • ma.us
    odpowiedział(a)
    Przed chwilą dzwoniłem. Temat nieaktualny. Właściel już się tym nie zajmuje. Przysłał mi SMS-em nr tel. do swojego kolegi, który temat ponoć przejął. Chyba jednak nie skorzystam, dopóki w jakiś sposób nie potwierdzę umiejętności.

    Zostaw komentarz:


  • kiloscar
    odpowiedział(a)
    U mnie po remoncie 40 tys km zrobione po naprawie i jak na razie OK.Jak masz zamiar tym jeździć dalej to bym sie nie zastanawiał na twoim miejscu.Pamiętam jak pojechałem do Aso napełnić klimę i juz nie wyjechałem od nich bo wyskakiwały błędy (wypadanie zapłonu) co wiązało sie już z koniecznością remontu branie oleju w granicach 1.5 L na 1000km : (

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Czyli nic tylko biore się za rozbieranie serducha Passeratti i na Krasnobrodzką

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    Dwa i pół roku po naprawie i 65 tys. przejechanych km... wszystko OK

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    Nie ma

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Jeszcze jedno pytanie, czy wymiana pierścieni wpływa znacząco na apetyt paliwowy ?

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Brzmi dobrze ;-)

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    Jak silnik będzie dobrze złożony po naprawie to problem zużycia oleju zostaje wyeliminowany w 100%

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Witam wszystkich , czytam od kilku dni te wszystkie opinie i opowieści bo sam mam problem z Passeratti 1,8 tsi 2010 r. auto w świetnym stanie ( gdyby nie motor )
    super mi się nim śmiga ( virus na 203 km ) ale spala ok 1,5 l/ 1000 km oleju, szkoda mi się go pozbywać, nalatane tylko 98 tyś , pytanie do doświadczonej ekipy czy wizyta na Krasnobrodzkiej trwale eliminuje problem bo mam zamiar jeździć tym jeszcze min ok 5 lat

    Zostaw komentarz:


  • Siemin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez tom007 Zobacz wpis
    Szarpanie może być spowodowane nagarem dolocie - po ponad 140kkm na pewno jest tam syf i pewnie przycinają się klapki. Sprawdź czy nie ma błędów z tym związanych.
    Klapki są wymienne? Czy jest to kwestia przeczyszczenia dolotu i kolektora ssącego? Jaki orientacyjnie jest koszt takiej usługi/naprawy?

    Zostaw komentarz:

Pracuję...