[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • EŁ
    odpowiedział(a)
    ja już bym dzisiaj odpalał ale czekam na świece rok temu wymieniałem na nowe dokładnie wiem co wkładałem NGK pfr7b ze zrobionym na dodatek regapem, jak mechanik miał teraz wkręcić świece to się okazało że te co wykręcił to beru z czego jedna zupełnie inna ogólnie przeznaczone do lpg....auto od czasu wymiany stało tylko raz w warsztacie w ASO .............świece wymieniałem w tym warsztacie co teraz robię silnik i wymieniali je przy mnie....zresztą im akurat ufam w 100% tym bardziej że to oni zaalarmowali że to nie te świece które wkręcali.....dobrze że ostatnio mocno w palnik nie dawałem.....
    Ostatnio edytowany przez ; 113.

    Zostaw komentarz:


  • krzyw
    odpowiedział(a)
    Koledzy, a znacie może kogoś z Małopolski kto potrafi rozwiązać problem z braniem oleju? Mój 1.8 TSI CDAA zaczął dosyć intensywnie łykać więc muszę się chyba zacząć orientować w temacie remontu. Jakieś polecenia?

    Zostaw komentarz:


  • Staszek Alkatras
    odpowiedział(a)
    Vag bauer w Gdyni robi remonty tsi

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • patryk23
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ROG2 Zobacz wpis
    Witam Wszystkich,
    Czy może ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć temat naprawy problemu olejowego w Szczecinie lub okolicach?
    Moja OIIFL 1,8 TSI ma 80tys km i robi się coraz bardziej łapczywa. Łyka ostatnio prawie 0,5l na 1000km (czyli dochodzi do granicy "normy")
    Jak u większości użytkowników na początku (auto kupiłem z salonu w 2011) nie było większego problemu (dolewałem średnio 1l na 10tys), ale teraz to już zaczyna przesadzać z piciem.
    Widzę że dobra warsztaty znające temat to przede wszystkim okolice Warszawy, Katowice, Wrocław... trochę to dla mnie daleko.
    Pytaj tych z pomorskiego bo chyba w Gdyni ogarniali temat .

    Zostaw komentarz:


  • Staszek Alkatras
    odpowiedział(a)
    Ryba dzięki za info. Czekam na relacje

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Staszek Alkatras my jutro wkładamy motor więc myślę że jeszcze przed świętami będę mógł ocenić czy remont zakończony powodzeniem

    Zostaw komentarz:


  • ROG2
    odpowiedział(a)
    Witam Wszystkich,
    Czy może ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć temat naprawy problemu olejowego w Szczecinie lub okolicach?
    Moja OIIFL 1,8 TSI ma 80tys km i robi się coraz bardziej łapczywa. Łyka ostatnio prawie 0,5l na 1000km (czyli dochodzi do granicy "normy")
    Jak u większości użytkowników na początku (auto kupiłem z salonu w 2011) nie było większego problemu (dolewałem średnio 1l na 10tys), ale teraz to już zaczyna przesadzać z piciem.
    Widzę że dobra warsztaty znające temat to przede wszystkim okolice Warszawy, Katowice, Wrocław... trochę to dla mnie daleko.

    Zostaw komentarz:


  • Staszek Alkatras
    odpowiedział(a)
    Panowie ktoś z was już jeździ na kolbenschmitach nadwymiarowych? Jakieś pierwsze opinie odnośnie brania oleum...

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • EŁ
    odpowiedział(a)
    wcześniej miałem millersa EE ale potem zalałem motula bo trochę mniej go brał silnik......ale teraz właśnie się zastanawiam czy nie wrócić bo ma lepsze opinie....a już brać nie powinien

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    Zdecydowanie Millers, ma lepszą temperaturę odprowadzania, ja na pewno zaleję ten olej

    Zostaw komentarz:


  • EŁ
    odpowiedział(a)
    jaki olej stosujecie po dotarciu silnika? MOTUL? MILLERS? inny?

    Zostaw komentarz:


  • Ttomix
    odpowiedział(a)
    2010 roczek WIELKIE DZIĘKI za namiary Czarnulka odstawiona do @robekcool, i czeka na reanimację :-)

    Zostaw komentarz:


  • konradinio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Ttomix Zobacz wpis
    Cześć, doczekałem się 1 literka na 1000km a jeszcze w wakacje 1 l. na 3000km proszę o pomoc w wyborze dobrego warsztatu W-wie lub okolicy, który ogarnie mi przetoczenie tłoków itd.Moją Czarnulkę L&K planuję wymienić na świeżynkę ale nie mam zamiaru pakować kogoś na minę.W miarę możliwości proszę o podanie oczywiście w przybliżeniu kosztów i zakresu naprawy. Z góry wielkie dzięki !!!
    Z którego roku Szkodnik, jeżeli możesz zdradzić?

    Potwierdzam, pisz do @robekcool, około 65 poprawił :-). Moja dopiero 300 km (odebrałem w tamtym tygodniu) po reanimacji.

    Zostaw komentarz:


  • EŁ
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Ttomix Zobacz wpis
    Cześć, doczekałem się 1 literka na 1000km a jeszcze w wakacje 1 l. na 3000km proszę o pomoc w wyborze dobrego warsztatu W-wie lub okolicy, który ogarnie mi przetoczenie tłoków itd.Moją Czarnulkę L&K planuję wymienić na świeżynkę ale nie mam zamiaru pakować kogoś na minę.W miarę możliwości proszę o podanie oczywiście w przybliżeniu kosztów i zakresu naprawy. Z góry wielkie dzięki !!!
    Auto SOKRATES warszawa Sokratesa 7. 606 242 868 zaraz kończa mój silnik to mogą się z rozpędu od razu zabrać za Twój...zakres prac i tak ustalasz po rozebraniu silnika, wiadomo tłoki , panewki , inspekcja głowicy itp. to standard ale czasami dochodzą inne rzeczy

    Zostaw komentarz:


  • oolsztyniak
    odpowiedział(a)
    A już miałem pisać umowę na FL z takim silnikiem ....
    Widać dobrze, że zakup przesunął się w czasie i padło na klekota.

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    Ttomix, pisz do robekcool, sporo już tych silników ogarnął

    Zostaw komentarz:


  • Ttomix
    odpowiedział(a)
    Cześć, doczekałem się 1 literka na 1000km a jeszcze w wakacje 1 l. na 3000km proszę o pomoc w wyborze dobrego warsztatu W-wie lub okolicy, który ogarnie mi przetoczenie tłoków itd.Moją Czarnulkę L&K planuję wymienić na świeżynkę ale nie mam zamiaru pakować kogoś na minę.W miarę możliwości proszę o podanie oczywiście w przybliżeniu kosztów i zakresu naprawy. Z góry wielkie dzięki !!!

    Zostaw komentarz:


  • EŁ
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez HAKSIU Zobacz wpis

    sprawdzałeś synchronizację w vcds i wyszła Ci na 0,0...? mimo to łańcuch był rozciągnięty?
    dokładnie tak , pojawił się hałas przy zimnym silniku przy ok 2-2,5 tys obr.....nauczony doswiadczeniem z poprzednim łańcuchem wstawiłem autko do serwisu i rano po odpaleniu zrobilismy test wyszło ZERO, pojeździełem jeszcze trochę ( strzeliłem 4 tysia km w te i z powrotem do Bułgarii) i wstawiłem autko w końcu do warsztatu żeby sprawdzili co i jak......napinacz wywalony na maxa ( dobrze że nowy typ z zawleczką) i rozciągnięty łańcuch walący o obudowę.....po 60 tys km ....łańcuch był najnowszy typ taki sam jak teraz montują w nowych 2.0 tsi..dlatego teraz wymeniam przy okazji ten po 20 tys..jedyny pozytyw .....nowy napinacz kutasy zrobili tak że za chiny wam ne pusci łancucha prędzej przetrze obudowe...heheeh
    Ostatnio edytowany przez ; 113.

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    na LCT podobny temat

    Zostaw komentarz:


  • HAKSIU
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Zobacz wpis
    dokładnie nie pamiętam bo łańcuchy wymieniałem 20 tys km temu ale razem z robota wtedy wyszło mi ok 3 tys zł...teraz wymieniam tylko profilaktycznie sam łańcuch rozrządu.....niby to chore żeby wyieniać po 20 tys ale jest na wierzchu to wymienię......resztę zostawiam.....mirek_p11 wróci wróci ale reszta łańcuchów jest bardziej wytrzymała albo mniej obciążona....a sam łańcuch rozrządu u mnie wrócił po 60 tys km pomimo tego że był to już ten "nowy" niby poprawiony...ale dzięki lepszemu napinaczowi nie przeskoczył chociaż tłukł się po obudowie jak stara k...wa...aha na teście vagiem łańcucha pokazywało wtedy 0czyli niby ok
    sprawdzałeś synchronizację w vcds i wyszła Ci na 0,0...? mimo to łańcuch był rozciągnięty?

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    Wywali błąd po diagnozie vcds. Z tego co pamiętam to tom007 miał awarie związaną z tym zaworem.

    Zostaw komentarz:


  • EŁ
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mirek_p11 Zobacz wpis
    wymieńcie jeszcze zawór sterujący 06H109257C
    czy ten zawór pada po cichu? tzn nie daje żadnego błędu na komputer?

    Zostaw komentarz:


  • EŁ
    odpowiedział(a)
    dokładnie nie pamiętam bo łańcuchy wymieniałem 20 tys km temu ale razem z robota wtedy wyszło mi ok 3 tys zł...teraz wymieniam tylko profilaktycznie sam łańcuch rozrządu.....niby to chore żeby wyieniać po 20 tys ale jest na wierzchu to wymienię......resztę zostawiam.....mirek_p11 wróci wróci ale reszta łańcuchów jest bardziej wytrzymała albo mniej obciążona....a sam łańcuch rozrządu u mnie wrócił po 60 tys km pomimo tego że był to już ten "nowy" niby poprawiony...ale dzięki lepszemu napinaczowi nie przeskoczył chociaż tłukł się po obudowie jak stara k...wa...aha na teście vagiem łańcucha pokazywało wtedy 0czyli niby ok

    Zostaw komentarz:


  • Ryba
    odpowiedział(a)
    EŁ ile płaciłeś za cały rozrząd z wszystkimi łańcuchami i resztą tego dziadostwa ?

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    i tak wróci za 100 tys. km

    Zostaw komentarz:

Pracuję...