Zamieszczone przez SS
[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez SSMój produkowali jakoś w połowie maja 2010r
BTW wczoraj dostałem namiar od kolegi z forum na bdb firmę, która przerabia nasze wadliwe tłoki i montuje pozbawione wad pierścienie tłokowe. Firma doskonale już wie o problemie występujących w jednostkach 1.8 i 2.0 tsi. Koszty będę znał w poniedziałek, ale nie powinny przekroczyć 1000 zł.
Krasnobrodzka Racing Silniki Wyścigowe to jeden z największych zakładów w Polsce zajmujący się obróbką elementów silników spalinowych. Tel.: 22 674 15 11 lub 693 46 32 93
I taka ciekawostka na koniec. W czwartek byłem w ASO, aby wycenić szkodnika, poinformowałem doradcę serwisowego przed wyceną, że mam duże zużycie oleju i jakoś za bardzo tym się nie przejął odpowiadając, że to normalka w tych silnikach Wycenili mi wstępnie szkodnika na 32000 zł.
Komentarz
-
-
klarus, chyba nie, raczej leasingodawca chce mieć pewność, że jak odbierze auto przed końcem umowy to na nim nie straci przy licytowaniu
[ Dodano: Pon 02 Lut, 15 12:19 ]
dobra, skleroza mnie dopadła wczoraj, ale nadrabiam Na obudowie jest napisane 08.05.10. Jeśli jest prawdą, że od maja 2010r to dobrze, jeśli od połowy maja to już nie :szeroki_usmiech Ale sprawdzałem napięcie/wysunięcie napinacza i komputer pokazywał 0°/0mmPisał Sebastian
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SSklarus, chyba nie, raczej leasingodawca chce mieć pewność, że jak odbierze auto przed końcem umowy to na nim nie straci przy licytowaniu
[ Dodano: Pon 02 Lut, 15 12:19 ]
dobra, skleroza mnie dopadła wczoraj, ale nadrabiam Na obudowie jest napisane 08.05.10. Jeśli jest prawdą, że od maja 2010r to dobrze, jeśli od połowy maja to już nie :szeroki_usmiech Ale sprawdzałem napięcie/wysunięcie napinacza i komputer pokazywał 0°/0mm
Komentarz
-
-
Kontrolę przeprowadzamy podczas pierwszego uruchomienia silnika po nocy ( jak jest zimny )
Podpinamy wtyczkę ---> przejdź do bloku - 1 (silnik) ---> grupa mierzona ---> 93 grupa ---> Pozycja Faza
0 - 2 stopni - wartości typowe dla nowych aut lub dla nowego łańcucha, 2 - 4 stopni - zalecana wymiana łańcucha ( można usłyszeć wyraźny metaliczny dźwięk dzwonienia z lewej strony silnika) 4 - 6 stopni - Pilna wymiana.
Komentarz
-
-
ech, ciężko ot tak go zignorować i póki co będę obserwował zużycie oleju. Bo na razie większość jazdy po mieście. A obawiam się że zużycie może się pojawić jeżdżąc z większą prędkością na trasie. Czy to u Was nie ma znaczenia :?:
a poza tym wiem, że to off topic, ale macie czasem delikatne szarpanie silnika (CDAA) np. na 4 biegu w okolicach 1400-1800 obr ?? przy przyspieszaniu??
Komentarz
-
Komentarz