Panowie,
Jestem na etapie poszukiwań OII (2009-2013) w benzynie i choć bardziej nastawiony jestem na jednostkę 1,4 TSI - to mam pytanie, gdyby trafiło mi się auto z silnikiem 1,8 TSI, jak można "organoleptycznie" sprawdzić, czy dany egzemplarz "łyka" olej? Sprzedający raczej takie rzeczy przemilczy :twisted: z wiadomych względów... Czy objawia się to w jakiś szczególny sposób? np. auto przy odpalaniu "kopci"? może są inne objawy? na co zwrócić szczególną uwagę? w ostateczności z jakimi kosztami należy się liczyć, aby wyeliminować tą przypadłość? (remont) :evil:
Wszelkie rady/porady mile widziane
Dzięki!
Jestem na etapie poszukiwań OII (2009-2013) w benzynie i choć bardziej nastawiony jestem na jednostkę 1,4 TSI - to mam pytanie, gdyby trafiło mi się auto z silnikiem 1,8 TSI, jak można "organoleptycznie" sprawdzić, czy dany egzemplarz "łyka" olej? Sprzedający raczej takie rzeczy przemilczy :twisted: z wiadomych względów... Czy objawia się to w jakiś szczególny sposób? np. auto przy odpalaniu "kopci"? może są inne objawy? na co zwrócić szczególną uwagę? w ostateczności z jakimi kosztami należy się liczyć, aby wyeliminować tą przypadłość? (remont) :evil:
Wszelkie rady/porady mile widziane
Dzięki!
Komentarz