[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • SS
    RS
    • 2010
    • 16209
    • Superb III (3V3)

    Zamieszczone przez klarus
    i to jest słuszna koncepcja
    i na rozkręcenie walnę tę 100 oleju :diabelski_usmiech
    Pisał Sebastian

    Komentarz

    • youszi
      Classic
      • 2013
      • 13

      Trochę poza tematem, ale czy ktoś z innych miejsc w kraju ogarnął temat przeróbek tloków (poza Wa-wa)?

      Komentarz

      • klarus
        RS
        ModeratoRS
        • 2013
        • 5394
        • Octavia III combi (5E5)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        youszi, kolega amipio wie coś na ten temat, napisz do niego...
        Zamieszczone przez amipio
        Dla zainteresowanych z południa kraju w Niepołomicach koszt przeróbki tłoków ok 500 zł. Oczywiście jak już założyłem tłoki z Warszawy trafiłem do gościa który robi to seryjnie od kilku lat :|
        Pierścienie poszerzane są wszystkie, jak dobrze zapamiętałem z 2.0 TSI. ( upewnie się jeszcze )
        Ale co najważniejsze widziałem Seata 200 kkm po przeróbce od wymiany do wymiany w tej chwili spala 1l oleju. Ciekawe jakie przebiegi będą na pierścieniach z Warszawy.

        Komentarz

        • voltar
          L&K
          • 2009
          • 1107
          • Octavia II (1Z3)
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          Zamieszczone przez klarus
          Ale co najważniejsze widziałem Seata 200 kkm po przeróbce od wymiany do wymiany w tej chwili spala 1l oleju
          a nie da się tak przerobić żeby wogóle nie brał oleju jak to było pierwotnie w 1.8 TSI ?


          O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

          Komentarz

          • SS
            RS
            • 2010
            • 16209
            • Superb III (3V3)

            Zamieszczone przez voltar
            a nie da się tak przerobić żeby wogóle nie brał oleju jak to było pierwotnie w 1.8 TSI ?
            możesz trochę jaśniej bo się pogubiłem :shock: U mnie od początku brał
            Pisał Sebastian

            Komentarz

            • mirek_p11
              RS
              • 2010
              • 6630
              • Volkswagen
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              Zamieszczone przez voltar
              klarus napisał/a:
              Ale co najważniejsze widziałem Seata 200 kkm po przeróbce od wymiany do wymiany w tej chwili spala 1l oleju


              a nie da się tak przerobić żeby wogóle nie brał oleju jak to było pierwotnie w 1.8 TSI ?
              przy przebiegu 200 tys. km turbinka może już pobierać spore ilości oleju

              Dzisiaj u mnie 8000 km od remontu i dolałem tylko 100 ml oleju na samym początku

              Seat Leon ST FR by mirek_p11

              Fotki
              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
              Fotki

              Komentarz

              • klarus
                RS
                ModeratoRS
                • 2013
                • 5394
                • Octavia III combi (5E5)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                Zamieszczone przez voltar
                Zamieszczone przez klarus
                Ale co najważniejsze widziałem Seata 200 kkm po przeróbce od wymiany do wymiany w tej chwili spala 1l oleju
                a nie da się tak przerobić żeby wogóle nie brał oleju jak to było pierwotnie w 1.8 TSI ?
                voltar, ja nic nie widziałem, tego seata też nie... :diabelski_usmiech Cytuj dokładnie... :!: To amipio widział :szeroki_usmiech
                A swoją drogą to wydaje mi się, że zużycie oleju w ilości 1l od wymiany do wymiany (czyli mniej niż 100 ml/1000 km) 200 000 km po remoncie to pikuś...

                Komentarz

                • SS
                  RS
                  • 2010
                  • 16209
                  • Superb III (3V3)

                  chciałbym dolewać 100ml/1000km
                  Pisał Sebastian

                  Komentarz

                  • voltar
                    L&K
                    • 2009
                    • 1107
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    Zamieszczone przez SS
                    możesz trochę jaśniej bo się pogubiłem :shock: U mnie od początku brał
                    U mnie nic nie bierze od początku więc uznałem to za stan normalny ....albo idealny do którego trzeba dążyć

                    [ Dodano: Czw 02 Lip, 15 01:13 ]
                    Zamieszczone przez klarus
                    voltar, ja nic nie widziałem, tego seata też nie... :diabelski_usmiech Cytuj dokładnie... :!: To amipio widział :szeroki_usmiech
                    Ja nic nie wiem - użyłem przycisku cytuj nie moja wina że kradnie tożsamość


                    O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                    Komentarz

                    • SS
                      RS
                      • 2010
                      • 16209
                      • Superb III (3V3)

                      voltar, to zazdroszczę. Lepsze jest wrogiem dobrego
                      Pisał Sebastian

                      Komentarz

                      • voltar
                        L&K
                        • 2009
                        • 1107
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        Zamieszczone przez SS
                        voltar, to zazdroszczę. Lepsze jest wrogiem dobrego
                        By nie być gołosłownym robię teraz trasę pare tys km i sprawdzę dokładnie czy i ile spalił i danymi się oczywiście podzielę.


                        O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                        Komentarz

                        • klarus
                          RS
                          ModeratoRS
                          • 2013
                          • 5394
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                          voltar, ale ty masz stare, dobre BZB... one nie biorą

                          Komentarz

                          • SS
                            RS
                            • 2010
                            • 16209
                            • Superb III (3V3)

                            voltar, szerokości, niech Ciebie BZB nie zawiedzie :szeroki_usmiech
                            Pisał Sebastian

                            Komentarz

                            • youszi
                              Classic
                              • 2013
                              • 13

                              Trochę wgryzłem się w temat modyfikacji i nasuneły mi się pewne przemyślenia którymi nie będę Was zanudzał. W skrócie jeżeli ktoś z centralnej Polski potrzebuje taki zabieg to polecam udać się w Łodzi na ul. Bystrzycka po pierścienie i z nimi na Kilińskiego gdzie ładnie dopasowują tłok. Cena w Wa-wie zrozumiałe że wygórowana ale żeby w Łodzi ktoś jeszcze więcej brał to trochę przesada (sprawdźcie portal aukcyjny ????. Realny koszt zabiegu to ok. 100zł za tłok. P.S tłoki po pełnej modyfikacji mają 1mm 1,5mm 2mm.
                              P.S2 temat modyfikacji tych tloków był znany od dość dawna. ...

                              Komentarz

                              • klarus
                                RS
                                ModeratoRS
                                • 2013
                                • 5394
                                • Octavia III combi (5E5)
                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                youszi, stówka w tą... stówka w tamtą... można szukać, porównywać, a i tak to niewielki koszt w porównaniu do całkowitego kosztu remontu, który idzie w tysiące PLN.
                                Mało tego, to koszt symboliczny w porównaniu do 7-8 tys. zł, które w ASO trzeba zostawić za nowe tłoki wraz z korbowodami. A biorąc pod uwagę fakt, że trzeba zapłacić za wadę fabryczną, to dopiero jest wygórowana cena. Przy tym warszawska cena za przeróbkę tłoków i nowe pierścienie to pikuś...

                                Komentarz

                                • Tippo
                                  L&K
                                  • 2009
                                  • 1349
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                  Zamieszczone przez klarus
                                  . Przy tym warszawska cena za przeróbkę tłoków i nowe pierścienie to pikuś...
                                  Zawsze mozna kupic kute z APR , pono pasuja pod stare korby, niby do 2.0tsi ale 1.8 od 2.0 rozni sie skokiem tloka, nie srednica , tako prawili niedawno w motorze, z reszta Krasnobrodzka tez tam byla i wogole jakby czytali nasze forum ten tekst wygladal

                                  Komentarz

                                  • Marceliannn
                                    Classic
                                    • 2015
                                    • 22

                                    voytek, Witam, borykam się z problemami z 1.8 TSI Skoda Yeti 2010, wszystkie objawy opisane w wątku duże spalanie oleju, 2l/850 km itd, prosze jak możesz prześlij mi info gdzie w Warszawie wykonywałem kompletny remont czyszczenie itd, będę bardzo wdzięczny
                                    Pozdrawiam

                                    Komentarz

                                    • Grzegorz56
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 266
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                      Marceliannn, przeróbka tłoków http://krasnobrodzka-racing.com/
                                      Warsztaty zajmujące się demontażem jak również złożeniem :diabelski_usmiech to:
                                      http://www.dsize.pl - DGW
                                      http://www.k-mot.pl - Robert z Mińska Maz.

                                      Ostatnio byłem na ustawieniu zbieżności w http://www.dobrucki.com.pl/kontakt.php gdzie również chcą się zająć tym problemem.
                                      Rozważ również dodatkowo wymianę rozrządu (napinacz + łańcuch - to podstawa)

                                      Komentarz

                                      • Marceliannn
                                        Classic
                                        • 2015
                                        • 22

                                        Grzegorz56, Dziękuję Ci bardzo, pierwsze co zrobiłem po zakupie rok temu/30k wstecz to wymieniełem komplet rozrząd, napinacze itd profilaktyka, dzisiaj wyłączył się jeden tłok, kontrolki silnika i EPC, na komputerze wyszło że chyba świece do wymiany, więc jutro to ogarniam, ale olej spala mi 2l/ok 850 km więc dramat, nic nie cieknie pod silnikiem, generalnie po zakupie włożyłem w auto ok 6-7 tysięcy, wymiana miski, dodatkowej pompki chłodzenia, a ostatnio przewodu oleju do turbiny, a zaczął spalac więcej, więc zacząłem szukać no i niestety znalazłem to forum Dzięki za pomoc

                                        [ Dodano: Wto 07 Lip, 15 12:52 ]
                                        Grzegorz56, Czy Ty wykonywałeś taki remont silnika? Pytam o szacunkowe koszty.

                                        Komentarz

                                        • Grzegorz56
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 266
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                          mirek_p11, pokazał jak wygłądają świece przed przeróbką http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=675
                                          może wystarczy je przeczyścić - i tak do puki nie przerobisz tłoków to świece będą się brudzić :diabelski_usmiech

                                          Przerabiałem tłoki oraz głowicę - 1800 (w głowicy miałem wymieniane wszystkie prowadnice)
                                          + robota 4500 zł
                                          na cenę miała wpływ wymiana rozrządu, pompy wodnej oraz chłodnica.

                                          Komentarz

                                          • Marceliannn
                                            Classic
                                            • 2015
                                            • 22

                                            Grzegorz56, Ufff to poniżej trójki powinienem zejść a gdzie robiłeś? W którymś z tych warsztatów do których linki przesłałeś?

                                            Komentarz

                                            • Grzegorz56
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 266
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                              Ja robiłem u http://www.k-mot.pl - Robert z Mińska Maz.

                                              Komentarz

                                              • mirek_p11
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 6630
                                                • Volkswagen
                                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                Marceliannn, poszedł mail

                                                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                                Fotki
                                                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                                Fotki

                                                Komentarz

                                                • Marceliannn
                                                  Classic
                                                  • 2015
                                                  • 22

                                                  mirek_p11, Dziękuję

                                                  [ Dodano: Wto 07 Lip, 15 19:23 ]
                                                  Grzegorz56, ile trwał remont?

                                                  [ Dodano: Wto 07 Lip, 15 19:45 ]
                                                  Grzegorz56, Sorry za ilość pytań napisz mi ile już przejechałeś po remoncie i jak ze zużyciem i ogólną pracą silnika?

                                                  Komentarz

                                                  • Grzegorz56
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 266
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                                    Marceliannn, remont trwał 2 tyg. Po remoncie przejechałem ponad 3 tys. km i jeszcze nie dolewałem oleju, co przed remontem musiłbym już dolać 3l oleju.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...