Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jarekkas, a gdzie robiłeś remont? Może pierścienie są źle osadzone lub problem tkwi w głowicy ( uszczelniacze zaworowe, prowadnice )

    Mam nadzieję, że nie kupiłeś w ASO nowych oryginalnych pierścieni do zmodyfikowanych tłoków.

    Seat Leon ST FR by mirek_p11

    Fotki
    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
    Fotki

    Komentarz


    • jarekkas, ile ci zużywa oleju po remoncie?
      Maciek
      terminarz trójmiejskich spotów klubowych
      Zapraszamy....

      Komentarz


      • około 1-1.5L na 1000km

        [ Dodano: Pon 19 Paź, 15 21:10 ]
        mirek_p11 remont robiłem u VAG Kolasiński w Gliwicach. Głowica była regenerowana. Pierścienie w/g zapewnień serwisu są oryginalne jak przy tłokach już poprawionych.

        Komentarz


        • Nawet się nie zastanawiaj tylko reklamuj i twardo dochodź swoich praw. Takie zużycie jest Niedopuszczalne. Niektóre silniki przed remontem zużywają mniejsze ilości oleju...
          Moja FLka:

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

          Komentarz


          • xcracer tak też robię - tylko po mału zaczyna mi brakować cierpliwości do auta i serwisu!!!

            Komentarz


            • Jakiś czas temu było takie info w tym wątku o Kolasińskim:

              Zamieszczone przez misiek180601
              Bliżej są Kolasinski tylko naprawia skody w Gliwicach zawsze to bliżej niż Katowice. Ja ma podobny problem pajac jakoś miesiąc temu powiedział koszt rzędu 4 tys z rozrzadem potem wyślę linka z ich strony Facebooka trochę się tego ponaprawial

              można poczytać

              Facebook | Error
              Jeżeli rzeczywiście tylko tyle biorą za remont wraz z rozrządem, to moim zdaniem cena trochę podejrzana... i jakość usługi może też...
              Maciek
              terminarz trójmiejskich spotów klubowych
              Zapraszamy....

              Komentarz


              • klarus troszkę więcej wyszło. ceny w/g rozpiski się zgadzają - tylko nie wiem czemu przeróbka im wyszła tak tanio - 250zł. Muszę się dowiedzieć gdzie to robili... i czy prowadnice wymienili.

                Komentarz


                • Jakiś czas tu nie zaglądałem, ale że właśnie mam mały jubileusz, bo od remontu minęło 50 kkm, to postanowiłem zaraportować, że w tym czasie dolewek brak. Poza wykonaniem jednego przeglądu, oczywiście

                  A przy okazji - jarekkas - IMO nawet jeśli był jakiś mały fakap z głowicą, to tyle oleju by Ci nie zniknęło. Takie ubytki raczej jednak na pierścieniach.

                  Komentarz


                  • Przebieg CDAA bez awarii

                    witam,
                    pochwalcie się proszę Ci co ich ominęła choroba olejowa w 1.8 tsi cdaa. Jak możecie dajcie przebieg, rocznik Pozdrawiam

                    Komentarz


                    • Fran, co znaczy ominęła? U mnie 82kkm i zużycie bez zmian.
                      Pisał Sebastian

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez SS
                        Fran, co znaczy ominęła? U mnie 82kkm i zużycie bez zmian.
                        tacy którzy szczęśliwie pomykają CDAA bez konsumpcji oleju, i bez konieczności remontu...
                        przebiłem się przez cały wątek...i nie wiem jednego - czy każde CDAA zachoruje, czy też niektóre chorują. Dlatego zadałem to pytanie.

                        Komentarz


                        • Fran, tutaj raczej piszą osoby "dotknięte" problemem. Jak silnik nie spala oleju to pewnie nawet nie czytają wątku
                          Pisał Sebastian

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez SS
                            Fran, tutaj raczej piszą osoby "dotknięte" problemem. Jak silnik nie spala oleju to pewnie nawet nie czytają wątku
                            No, może nie do końca.

                            U mnie: CDAA na pokładzie, około 243.000 km przebiegu, ale przy 167.000 była wymiana silnika (stracił kompresję). Od wymiany silnika niecałe 80.000 przebiegu, od tej pory cały czas lany Amsoil (choć nie wiem czy to akurat ma znaczenie). Nowy silnik miał zerowy przebieg (jego rocznik wskazuje, że jest z partii objętej problemem pierścienia, ale póki co oleju nie bierze). Auto w 99% lata trasy, styl jazdy bliżej emeryta niż wariata drogowego (choć ECU dostał program na 216 KM). W tym momencie od ostatniej wymiany oleju "przypadkowo" zrobiłem 19.000 km, ale to jednorazowy wyjątek - olej staram się zmienić co 15.000 km.
                            Octavia 2 FL, 2009 - 1.8 TSI CDAA 216KM/350Nm

                            Komentarz


                            • beerkoff, u mnie na trasie prawie nie widać spalania.
                              Pisał Sebastian

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez SS
                                beerkoff, u mnie na trasie prawie nie widać spalania.
                                OK, to by się zgadzało z tym o czym pisaliśmy "kilka" postów wyżej.
                                Octavia 2 FL, 2009 - 1.8 TSI CDAA 216KM/350Nm

                                Komentarz


                                • beerkoff, dlatego pisałęm, że tutaj zaglądają tylko osoby "dotknięte"
                                  Pisał Sebastian

                                  Komentarz




                                  • OK, to przyjmijmy, że jestem tym "wyjątkiem stanowiącym regułę" i już kończmy tę dyskusję zanim nas moderator odpowiednio nagrodzi za OT
                                    Octavia 2 FL, 2009 - 1.8 TSI CDAA 216KM/350Nm

                                    Komentarz


                                    • Witam ponownie,
                                      zużycie oleju skoczyło do 1,8 l na 1000 km.
                                      Start rozbiórki silnika zaplanowany na 12.11.2015.
                                      Warsztat chce, żebym sam wysyłał do Krasnobrodzka Racing potrzebne części.
                                      Teraz pytanie: w jaki sposób zabezpieczaliście części na czas wysyłki? Wysyłaliście w kartonie, skrzynce, na palecie? Proszę o radę

                                      Komentarz


                                      • Reptal, mały kartonik, każdy tłok zapakowany w folie bąbelkową i najlepiej wyślij firmą ups. Z firmy Krasnobradzka wysyłają tłoki po 2 dniach roboczych też UPS-em. Możesz zadzwonić i się przyponmnieć. Głowice możesz zrobić w innym miejscu i najlepiej abyś zawiózł ją sam i poprosił o sprawdzenie szczelności, wymianę prowadnic, uszczelniaczy zaworowych i splanowanie.

                                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                        Fotki
                                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                        Fotki

                                        Komentarz


                                        • Re: Przebieg CDAA bez awarii

                                          Zamieszczone przez Fran
                                          pochwalcie się proszę Ci co ich ominęła choroba olejowa w 1.8 tsi cdaa.
                                          Już się chwaliłem, ale mogę znowu: CDAA z początku 2012, 60 kkm (2/3 miasto w korkach, reszta autostrady, w tym góry i upał z klimą i pełnym ładunkiem), zużycie oleju zaniedbywalne (od wymiany do wymiany tyle, ile po wymianie zostaje z 5L bańki, czyli niecały litr). Dolewki głównie po wakacyjnych przelotach autostradami na południe. Olej 504/507 (obecnie Millers) ale zmieniany nie rzadziej, niż co 15 kkm.

                                          Komentarz


                                          • pgolik, masz silnik z 2012 roku, a więc masz już nowe, poprawione pieścienie...
                                            Dziwne to by było, gdybyś zatem miał problem olejowy...
                                            Niech się chwalą ci, którzy mają silniki z lat 2009 - 2011 i choroba olejowa ich ominęła :!: , ale przy okazji niech podają przebieg...
                                            Maciek
                                            terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                            Zapraszamy....

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez mirek_p11
                                              Głowice możesz zrobić w innym miejscu i najlepiej abyś zawiózł ją sam i poprosił o sprawdzenie szczelności, wymianę prowadnic, uszczelniaczy zaworowych i splanowanie.
                                              Wysyłam im komplet czyli: tłoki, korbowody i głowicę z zaworami - tak sugeruje Krasnobrodzka, żeby robić.
                                              Zakładam, że zrobią co trzeba także z głowicą.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez pgolik
                                                Już się chwaliłem, ale mogę znowu: CDAA z początku 2012, 60 kkm (2/3 miasto w korkach, reszta autostrady, w tym góry i upał z klimą i pełnym ładunkiem), zużycie oleju zaniedbywalne (od wymiany do wymiany tyle, ile po wymianie zostaje z 5L bańki, czyli niecały litr). Dolewki głównie po wakacyjnych przelotach autostradami na południe. Olej 504/507 (obecnie Millers) ale zmieniany nie rzadziej, niż co 15 kkm.
                                                U mnie dokladnie to samo, auto luty 2012. Z tym, ze oleje 0w40 kiedys 0w30

                                                Zamieszczone przez klarus
                                                pgolik, masz silnik z 2012 roku, a więc masz już nowe, poprawione pieścienie...
                                                Dziwne to by było, gdybyś zatem miał problem olejowy...
                                                Ale ktos tam prosil, bv odezwal sie ktos bez problemow.

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Tippo
                                                  Ale ktos tam prosil, bv odezwal sie ktos bez problemow.
                                                  Zgadza się, ale to że silniki od 2012 oleju nie biorą, bez względu na to czym są zalewane, bo mają poprawone pierścienie, to w tym wątku już wiele razy padało... Nic nowego...
                                                  Ciekawe byłyby natomiast wypowiedzi tych, którzy mają silniki z lat wcześniejszych i problemu olejowego nie mają...
                                                  Maciek
                                                  terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                                  Zapraszamy....

                                                  Komentarz


                                                  • Pisałem już chyba wcześniej. Produkcja silnika bodajże 30.11.10, aktualnie 156kkm, coś tam ciągnie, ale w zakresie akceptowalnym dla silnika z turbiną. Nigdy nie doświadczyłem kontrolki na szafie. Jazda raczej lokalna, 2 razy w miesiącu nieco dłuższy wypad (~200km).

                                                    Swego czasu rozmawiałem o przypadku z szefem jednego z zakładów specjalizujących się w Skodzie, mieli ponoć przypadki dwóch CDAA ze zbliżonym przebiegiem z tego samego dnia (!) produkcji, gdzie jeden pił 2L/1000 a drugi delikatnie sobie ciągnął. Jak to określił: loteria, a ja dodałbym, że z większym prawdopodobieństwem zonka.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X