Zamieszczone przez tadfi
[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez tadfiZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez tadfinowa - ca 1700 z
Ale znalazłem używkę za 100 + 30 (przesyłka), założyłem i działa
bo chyba na łeb upadli z tą ceną 1700...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez szachuprzycisk ogrzewania przedniej szyby
to jest tylko zwiększony nadmuch z uruchomieniem klimy zeby odparowac szyby
Komentarz
-
-
tadfi,
a nie została Ci stara gdzieś?
ja bym sobie ją może przerobił albo naprawił
i gdzie udało ci siękupić dobrą?
[ Dodano: Pon 25 Paź, 10 18:06 ]
może cośtakiego?
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynoltadfi,
a nie została Ci stara gdzieś?
ja bym sobie ją może przerobił albo naprawił
i gdzie udało ci siękupić dobrą?
[ Dodano: Pon 25 Paź, 10 18:06 ]
może cośtakiego?
http://allegro.pl/nagrzewnica-elektr...260188185.html
Ta na zdjęciu, to nie ta, ma inne wejścia na złącza. Musisz szukać z nr: 1K0 963 235 E.
Ja na początku szukałem tej nagrzewniczki jako osobnej części, ale marne szanse. Wtedy wpadł mi do głowy pomysł, aby wysłać zapytania do handlarzy, którzy oferowali na aukcjach kompletne nagrzewnice, np. nagrzewnica . Dostałem kilka odpowiedzi pozytywnych, ceny wahały się od 100 do 200 zł. Wziąłem tę najtańszą i jak na razie wszystko ok.
Komentarz
-
-
W O2 stosowane były dwa rodzaje grzałek PTC:
1K0 963 235 E - O2 przed liftem. Zasilanie doprowadzone dwoma grubymi przewodami. Plus zasilania bezpośrednio ze skrzynki zasilania pod maską przez 100A bezpiecznik. Ma własne wewnętrzne sterowanie mocą poprzez podłączoną bespośrednio magistralę CAN.
1K0 963 235 F - stosowana w O2FL. tańsza wersja od w/w bez wewnętrznego sterowania, zasilanie doprowadzone trzema przewodami poprzez dodatkowe dwa przekaźniki przekaźniki w skrzynce. Plus zasilania podłączony dwoma przewodami do skrzynki pod maską poprzez bezpieczniki 80A i 40A. Sterowanie przekaźnikami chyba bezpośrednio z ECU silnika.
Ta wersja wydaje się być nieco bezpieczniejszym rozwiązaniem od pierwszej gdyż nie doprowadzono do grzałki bezpośredniego napięcia dużej mocy.
Od listopada 2010 w O2FL będzie stosowana kolejna wersja 1K0 963 235 G. Nie mam pojęcia co się zmieni.
Możliwe że doczekamy się jako opcji w słabo grzejących silnikach TSI, a nie tylko w dieslach.
Wieczorkiem wrzuce schematy.
Komentarz
-
-
Witam. Wczoraj postanowiłem sprawdzić jak sprawa wygląda u mnie. Okazało się, że ogrzewanie działa a VCDS pokazał, kiedy się włącza i jak pracuje. W trybie AUTO podgrzewacz włącza się, aby jak najszybciej nagrzać kabinę, po włączeniu ogrzewania szyby też działa. W trybie ECON żadna kombinacja nie włączyła podgrzewacza. Dorzucam screany VCDSa oraz skrzynki bezpieczników do porównania.
Komentarz
-
-
To jak to w końcu jest, wszystkie O2 TDI mają te dodatkowe dogrzewanie czy nie? Bo już zgłupiałem. Mam wersje Elegance z 2006 roku, ale na wlepce nie mam podawanego kody wyposażenia dodatkowego ogrzewania. Dziś rano (było ok. 0 stopni) włączyłem ogrzewanie przedniej szyby i po ok. 100-200 m leciało już ciepłe powietrze z nawiewów. Więc chyba coś pomaga :?:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bolo1Z podłączeniem zasilania ze skrzynki bezpieczników poradzę sobie, z zaprogramowaniem pewnie też, jednak interesuje mnie sprawa sterowania. Czy wtyczkę CAN dostałeś razem z grzejnikiem, a przede wszystkim, gdzie podłączyłeś przewody od tej wtyczki?
do CAN'a można w sumie podpiąć sięgdziekolwiek, np z radia
ale jakby było miejsce oryginalne, od wtyczki do nagrzewnicy to by było miodowo
Zamieszczone przez szachuTo jak to w końcu jest, wszystkie O2 TDI mają te dodatkowe dogrzewanie czy nie? Bo już zgłupiałem. Mam wersje Elegance z 2006 roku, ale na wlepce nie mam podawanego kody wyposażenia dodatkowego ogrzewania. Dziś rano (było ok. 0 stopni) włączyłem ogrzewanie przedniej szyby i po ok. 100-200 m leciało już ciepłe powietrze z nawiewów. Więc chyba coś pomaga
że każdy diesel O2 ma dogrzewanie elektryczne, ale jak widać - nie jest to prawda
trafiłem na wypaśnego scouta z z 2.0 TDi, który nie miał... :shock:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolZamieszczone przez bolo1Z podłączeniem zasilania ze skrzynki bezpieczników poradzę sobie, z zaprogramowaniem pewnie też, jednak interesuje mnie sprawa sterowania. Czy wtyczkę CAN dostałeś razem z grzejnikiem, a przede wszystkim, gdzie podłączyłeś przewody od tej wtyczki?
do CAN'a można w sumie podpiąć sięgdziekolwiek, np z radia
ale jakby było miejsce oryginalne, od wtyczki do nagrzewnicy to by było miodowo
EDIT:
Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolwłaśnie o to chodzi, rozpocząłem wątek, ponieważ w książce do O2 wyczytałem,
że każdy diesel O2 ma dogrzewanie elektryczne, ale jak widać - nie jest to prawda
trafiłem na wypaśnego scouta z z 2.0 TDi, który nie miał... :shock:
Komentarz
-
-
co to za punkt F268?
po czesku to u mnie słabo->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz