U mnie 20900 km i raz tylko dolałem 0,2 l żeby mieć równo z kreską max a nie pamiętam, jak było po odbiorze. Trzyma poziom cały czas.
Poziom płynu chłodniczego
Zwiń
X
-
K..., mnie też dopadło. Autko ma naśmigane 4100 km.
W piątek wychodząc z pracy coś mnie tkneło i zaglądnąłem pod maskę, a tam poziom płynu poniżej min. Zajechałem po drodze do ASO, kupiłem płyn a przy okazji zagadnąłem doradcę. Trochę pogaworzyliśmy, delikatnie odkręcił korek na chwilę i kazał obserwować. Wieczorem na zimnym poziom ok. Dziś rano na zimnym poziom ok. Nic z tego nie kumam. :evil:2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
czto, u mnie było tak, że od ok. 2-3 kkm płyn spadał gdzieś do granic minimum, ale jak odkręcałem zbiorniczek to wracał na swój poziom. Tak po którymś tam razie nie wrócił, więc zakupiłem w aso płyn i dolałem coś ok. 200-300 ml. Od tamtej pory (ok. 20 kkm) nic się nie dzieje, poziom w normie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sobol1500 Zobacz wpis"... 2k zł w plecy.."
Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis89kkm - pompa zdechła - wymiana w ASO 1100PLN brutto na gotowo, sama pompa coś 550-600PLN.Zamieszczone przez sobol1500 Zobacz wpisPrzebieg 44k km. Dobra wola producenta - odrzucona. 2k zł w plecypozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
25 tys . 10 mies.
Podczas serwisu olejowego stwierdzono regulator płynu do wymiany. Jakiś miesiąc temu dolałem ok. 200ml płynu po sygnalizacji niskiego stanu. W zbiorniczku wyrównawczym nic nie było.
W ciągu kolejnego miesiąca poziom spadł do min.
Samochód odstawiony do serwisu we wtorek. Ze względu na brak części odebrany po wymianie regulatora w sobotę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sobol1500 Zobacz wpis1.4 tsi 140km
Komentarz
-
-
U mnie też pompa do wymiany w 2.0 TDI. Wcześniej dolewałem płynu ok 200ml na rok i ASO sprawdzało układ chłodzenia kilka razy- było ok. Teraz pompa padła przy 75 tyś km i silnik zaczął się przegrzewać. Serwis powiedział, że VW wymyślił taki patent - na niskich obrotach do 2000obr/min przepływ płynu chłodniczego jest ograniczony przez jakąś przysłonę, żeby silnik miał optymalną temp.i u mnie ta przesłona czasem się zacina, a wtedy temp. skacze na czerwone pole przy dłuższej jeździe na wyższych obrotach. Jutro czeka mnie wymiana pompy w Gall ICM niestety po gwarancji.
Komentarz
-
-
U mnie szlag trafił już czwartą pompę, przebieg 64 tys. km, zakwalifikowana do wymiany na nową. Coś kręcą nosem, bo auto już po gwarancji, ale od ostatniej wymiany minęło dopiero 15 miesięcy (wymieniana jeszcze w ramach gwarancji). Nie mam zamiaru za to płacić, czekam na decyzję. Nie kupię już więcej Skody, akumulator padł po trzech latach, wymieniona tapicerka tylnych foteli, bo się pruła, wymienione wkłady lusterek, bo wydawały dźwięki jak z zaświatów przy składaniu, padł czujnik położenia klap wirowych, przetarte plastiki od pasów, szyba przednia cała w kropkach jakby była wykonana z cukru (w poprzedniej Skodzie po 200 tys. km wyglądała lepiej) itd. Masakra...
Komentarz
-
Komentarz