Im wiecej czytam to forum tym bardziej zaczynam sie bac wlasnego auta zartuje. Poza wkurwiajacym przyciskiem start-stop, ktory czasem musze nacisnac kilka razy, zeby wylaczyc, nie mam zadnych usterek
Poziom płynu chłodniczego
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez maro rsJa będę znów cisnął na przeglądzie za 2 kkm. Na razie zapisałem datę dolania idealnie do maksa i obserwuję wielkość ubytków. Też właśnie ostatnio nie jeżdzę jakoś szybko, a jednak powoli ubywa. Dziwne to.
Komentarz
-
-
Tyle, że mi już raz wymienili ten regulator z pompą wody... ale możliwe (a właściwie, jak widać po problemach licznych użytkowników, raczej pewne jest), że mają jakiś problem z tym badziewiem i znów trafił mi się wadliwy egzemplarz. Zobaczymy. Dobrze, że w sumie nie jest to uciążliwe, a płyn tani
Zbiornik jest dokładnie taki jak piszesz."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Czyli jak pierwsze 30tys km dojezdzilem w polowie "min", teraz znowu do niego dobilem po 15kkm to nie jest tak zle
Nie mniej bede gnebil ich i meczyl..
Przy okazji - ktos sie orientuje dokladnie jak wyglada kwestia gwarancji w innych krajach EU? W teorii tak samo, ale w praktyce to moze byc roznie...
Komentarz
-
-
Gość
u mnie minęło ok 1,5 miesiąca od wymiany uszczelki pod głowicą. W tym czasie zrobiłem ok 3,5kkm. Przed wymianą uszczelki po przejechaniu 3,5kkm płyn miałem na minimum. Obecnie poziom płynu nawet nie drgnął.
Komentarz
-
krzyzakp jak masz ubytki płynu to męcz - po to jest gwarancja. Ja sobie nie wyobrażam żeby w nowym aucie płynu ubywało. Raz można dolać na początku i tyle. Jak ubywa to coś jest nie halo. Mi w serwisie mówili, że nie są w 100% pewni że to pompa, ale są takie przypadki to wymienili.
Dam znać po jakiś 3-5tys km jak sytuacja wygląda.
Komentarz
-
-
Gość
W moim przypadku za pierwszym razem poleciała pompa (jak weszli pod auto było widać, że to ewidentnie pompa bo była mokra z płynu) za drugim razem pod autem zawsze było sucho i finalnie okazało się że uszczelka.
Komentarz
-
No mi ubywa cały czas odkąd wystąpił mi problem z temperaturą silnika, mam RS TDI przejechane już prawie 120 tys km. Wcześniej miałem problem z przegrzewaniem się silnika wyeminiłem termostat i po jakimś czasie mu przeszło ale płyn zaczął własnie wtedy ubywac jeszcze przed wymianą termostatu ale dokłądnie wtedy jak pojawił się problem z temperaturą silnika. Teraz będąc na przeglądzie u DGW znowu było za mało płyto i Grzesiek jeszcze zauważył że cały ten zbiorniczek na płyn robi się taki jakby brudny od środka. Wiec tak się zastanawiam czy to nie będzie jednak niestety ta uszczelka. Tylko zaczynam się obawiać bo u mnie już okres gwarancji minał jakiś czas temuOctavia III RS 2.0 TDI CUPA
Komentarz
-
-
Jaro102, daj znac jak wyniki po tescie. Jak nie jakis super drogi, to moze tez tuz przed wielkanoca go zrobie u siebi ei bede wiedzial czy to nie ten sam problem... Bo skoro wyciekow podobno nie widac, to jedyna opcja, poza "parowaniem", o ktorym drugi serwis juz sie tlumaczył.. Tylko ciekawe czemu w O2 nie parował jakos przez 100tys...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpJak nie jakis super drogi
Z jednej strony wiem, że czasami się nie chce walczyć o swoje, bo szkoda czasu i zdrowia.
Ale z drugiej, po coś tą gwarancję mamy."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kapitan SnujaZ czystej ciekawości - czy takie badanie można wykonać poza ASO? Jakiego kosztu można się spodziewać?
Czy wymiana uszczelki nie jest ingerencją w samą głowicę?Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Komentarz
-
Komentarz