CirixX tak, w salonie powiedzieli, że póki co nie mogą nic z tym zrobić...
RS TDI vs. RS TSI - wasze opinie co lepsze i dlaczego
Zwiń
X
-
Nie no dokładnie, ładne auto ale to jest dla mnie szok że coś takiego się dzieje a jeszcze bardziej, że jest taka bezradność serwisu. Najgorsze, że robi się z tego globalny problem w tym momencie nie wiadomo kto na to trafi i ile osób jeszcze. W żadnym aucie tego nie miałem do tej pory i nie przyjmuję, że TTTM.
Sam zresztą wstrzymam się chyba z zamówieniem przez to do czasu aż coś się wyjaśni.
Komentarz
-
-
Tylko mnie martwi co innego. Czy od tego pojawiania i znikania z czasem się jakiś brud/osad na "szkle" nie zrobi bo jednak jest to prawdopodobne.
[ Dodano: Sob 07 Gru, 13 11:50 ]
Może by do Auto-Świata napisać żeby rozdmuchali sprawę i uzyskali odpowiedź od Skody oficjalną?
Możnaby załączyć zdjęcia na dowód -powinni się zainteresować tym bardziej że te auta będą u nas bardzo popularne.
Komentarz
-
-
W moim egzemplarzu było dobrze przez prawie pól roku a z 2 tygodnie temu zaparowały obie lampy. Było tak przez 2 dni i teraz jest już ok. Na razie obserwuje co będzie dalej. Dodam również że widziałem nowego SIIFL w którym też taki efekty zaparowania występowała. Jego właściciel stwierdził że w modelu przed liftem też tak miał po odbiorze ale później wszystko było ok.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
no to super OT się robi...
czy leci z nami moderator :?: :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Wrażenia z jazdy testowej O3 RS TDI manual kombi 8) . Jazda w 3 osoby.
Nota bene w drodze na testy na A4 wyprzedził mnie biały RS kombi z tablicą DW - czyżby jakiś forumowicz? :wink:
Wygląd
Auto ładnie się prezentuje z przodu, z tyłu tak sobie /kolor niemetalik ala popiel/.
W środku b. fajna czarna podsufitka, ładne zegary, fotele dobrze wyglądają ale siedzi się tak normalnie, bardziej wyglądają niż są sportowe. Twarde boczki :lol: na drzwiach. Kierownica trochę za duża jak na RS-a, ale w obsłudze się sprawdza dobrze.
Generalnie przyjemniej niż w standardowej Octavii.
Jazda
Auto słucha się kierowcy. Jest zwarte - nie czuje się rozmiarów. Układ kierowniczy dość bezpośredni. Jeździłem nowym Passatem i tam było to trochę jak kierowanie okrętem /nie wiem jak w CC/. Zawieszenie w miarę twarde ale bez przesady.
Na zakrętach jest przyjemnie - raz mi nawet opony lekko zapiszczały :szeroki_usmiech .
Generalnie jak na obciążone kombi w dieslu to jestem zadowolony.
Praca skrzyni biegów poprawna, biegi dość krótkie ale o żadnym klikaniu czy przełączaniu palcem nie ma mowy. Mały problem z włączaniem szóstki.
Hamulce biorą jak w volkswagenach od razu, z góry. Mnie to odpowiada.
Osiągi Do 3-ki włącznie jest ok. Bardzo w porządku choć jak na usportowiony model to oczekiwałem trochę więcej. Na 4-ce i 5-ce jeszcze coś tam przyśpiesza. 6-ka to klasyczny nadbieg - tu już auto praktycznie nie przyśpiesza za to przy ok. 140 km/h /na liczniku/ jest niewiele ponad 2.000 obrotów.
Brzmienie silnika dość przyjemne.
Ze zdziwieniem zauważyłem, że charakterystyka pracy diesla była podobna do benzyny. Na biegu można trochę pokręcić, przyśpieszenie jest raczej liniowe i nie ma mocnego kopnięcia - jeżdżę "nieśmiertelnym" 1.9 TDI /AHF/.
Spalanie z testu po trasie wioska, niezabudowany, wioska ... /bez dróg szybkiego ruchu/ ok. 25 min, 9 l/100 km.
Podsumowując Wersja TDI jest to raczej mocniejszy diesel niż RS. Dobre ale nie znakomite osiągi na niskich biegach, na wyższych biegach za bardzo "ekologicznie" /starałem się włączać max. 4-kę :evil: /. Przyjemne prowadzenie, w miarę bezpośredni układ kierowniczy, zwarty samochód aż się prosi o mocniejszy silnik.
Jeśli kupować 2.0 TDI 150km to moim zdaniem warto dopłacić do RS TDI ze względu na sposób prowadzenia, design i trochę lepsze osiągi. Jest to przyjemny samochód do jazdy /zwłaszcza jeśli miałby DSG/, ale trochę za mało w nim RS-a. Jeśli ktoś nie oczekuje silniejszych wrażeń a chce mieć auto "na trasę" to czemu nie.
Wiem jednak, że chciałbym się jeszcze przejechać RS TSI :diabelski_usmiech. Co ciekawe salon ma więcej zamówień na wersję RS TSI.
Jazdę odbyłem w salonie Lellek k. Opola i jestem z niej zadowolony. Trwała ok. 25 min, można było trochę popróbować auta, pogadać na różne tematy. Tu duży plus .
P.s. Columbus wygląda obłędnie :P , szkoda że nie jest tańszy
Komentarz
-
-
Trochę pytanie z innej beczki. W innym wątku sucha nitka nie została na skrzyni DSG, a tu bezstresowo każdy zachwyca się osiągami, poleca się 150 konnego diesla z DSG albo 4x4 i ani słowa o tym, żeby nie brać z DSG itp. To jak to w końcu jest z tym DSG, poprawili, czy każdy liczy, że jego problemy z DSG nie dotknie. ??
RS fajny sprzęt, ale jak ma się skrzynia DSG tak piep...... w innych wątkach ??
Dlaczego w innych wersjach silnikowych skrzynia DSG zwalnia auto o 0,1 sekundy powodując oszczędności w spalaniu, a w RS zwalnia więcej + rośnie spalanie paliwa. Czy DSG w RS nie ogarnia silnika ??Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestWrażenia z jazdy testowej O3 RS TDI manual kombi 8) . Jazda w 3 osoby.
Nota bene w drodze na testy na A4 wyprzedził mnie biały RS kombi z tablicą DW - czyżby jakiś forumowicz? :wink:
Wygląd
Auto ładnie się prezentuje z przodu, z tyłu tak sobie /kolor niemetalik ala popiel/.
W środku b. fajna czarna podsufitka, ładne zegary, fotele dobrze wyglądają ale siedzi się tak normalnie, bardziej wyglądają niż są sportowe. Twarde boczki :lol: na drzwiach. Kierownica trochę za duża jak na RS-a, ale w obsłudze się sprawdza dobrze.
Generalnie przyjemniej niż w standardowej Octavii.
Jazda
Auto słucha się kierowcy. Jest zwarte - nie czuje się rozmiarów. Układ kierowniczy dość bezpośredni. Jeździłem nowym Passatem i tam było to trochę jak kierowanie okrętem /nie wiem jak w CC/. Zawieszenie w miarę twarde ale bez przesady.
Na zakrętach jest przyjemnie - raz mi nawet opony lekko zapiszczały :szeroki_usmiech .
Generalnie jak na obciążone kombi w dieslu to jestem zadowolony.
Praca skrzyni biegów poprawna, biegi dość krótkie ale o żadnym klikaniu czy przełączaniu palcem nie ma mowy. Mały problem z włączaniem szóstki.
Hamulce biorą jak w volkswagenach od razu, z góry. Mnie to odpowiada.
Osiągi Do 3-ki włącznie jest ok. Bardzo w porządku choć jak na usportowiony model to oczekiwałem trochę więcej. Na 4-ce i 5-ce jeszcze coś tam przyśpiesza. 6-ka to klasyczny nadbieg - tu już auto praktycznie nie przyśpiesza za to przy ok. 140 km/h /na liczniku/ jest niewiele ponad 2.000 obrotów.
Brzmienie silnika dość przyjemne.
Ze zdziwieniem zauważyłem, że charakterystyka pracy diesla była podobna do benzyny. Na biegu można trochę pokręcić, przyśpieszenie jest raczej liniowe i nie ma mocnego kopnięcia - jeżdżę "nieśmiertelnym" 1.9 TDI /AHF/.
Spalanie z testu po trasie wioska, niezabudowany, wioska ... /bez dróg szybkiego ruchu/ ok. 25 min, 9 l/100 km.
Podsumowując Wersja TDI jest to raczej mocniejszy diesel niż RS. Dobre ale nie znakomite osiągi na niskich biegach, na wyższych biegach za bardzo "ekologicznie" /starałem się włączać max. 4-kę :evil: /. Przyjemne prowadzenie, w miarę bezpośredni układ kierowniczy, zwarty samochód aż się prosi o mocniejszy silnik.
Jeśli kupować 2.0 TDI 150km to moim zdaniem warto dopłacić do RS TDI ze względu na sposób prowadzenia, design i trochę lepsze osiągi. Jest to przyjemny samochód do jazdy /zwłaszcza jeśli miałby DSG/, ale trochę za mało w nim RS-a. Jeśli ktoś nie oczekuje silniejszych wrażeń a chce mieć auto "na trasę" to czemu nie.
Wiem jednak, że chciałbym się jeszcze przejechać RS TSI :diabelski_usmiech. Co ciekawe salon ma więcej zamówień na wersję RS TSI.
Jazdę odbyłem w salonie Lellek k. Opola i jestem z niej zadowolony. Trwała ok. 25 min, można było trochę popróbować auta, pogadać na różne tematy. Tu duży plus .
P.s. Columbus wygląda obłędnie :P , szkoda że nie jest tańszyOctavia III RS 2.0 TDI CUPA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dig DugTo jak to w końcu jest z tym DSG, poprawili, czy każdy liczy, że jego problemy z DSG nie dotknie. ??
Dlaczego w innych wersjach silnikowych skrzynia DSG zwalnia auto o 0,1 sekundy powodując oszczędności w spalaniu, a w RS zwalnia więcej + rośnie spalanie paliwa. Czy DSG w RS nie ogarnia silnika ??
Osobiście szykuję się na zakup RS w przyszłym roku i będzie to na pewno 2.0 TSI z DSG :!:
Komentarz
-
-
Nie wiem jakim TDI Ty jechałeś ale no ja takich wrażeń z jazdy nie mam a tez się przesiadłem na nią z nieśmiertelnego 1.9 TDI. Ta rwie jak głupia z każdego biegu i nie zauważyłem tego żeby na wyższych biegach była przesadnie "ekologiczna" rwie z każdego biegu. Może i fakt że TSI może lepiej brac na tych biegach ale TDI też nie jest tragiczne i wcale nie brakuje jej tego sportowego charakteru z tym silnikiem. Mówie co wiem bo zrobiłem już 6 tys Swoim więc przedstawiam Swoje wrażenia z jazdy nią.
Jaro102 jak tam test spalania? Mamy już dane dwóch rs tsi i czekamy na Twoje tdi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jaro102A2 pierwszy pomiar przy 130 drugi przy 150:Pisał Sebastian
Komentarz
-
-
wiesz A2 nie jest równa na tym odnicku sa wzniesienia spadki i jechałem cały czas 150 może po prostu za krótki odcinek bo tylko 14 km
[ Dodano: Nie 08 Gru, 13 13:27 ]
no i hehe może jeszcze wpływ miało to że przez jakieś 4 km jechałem :P na 5 biegu nie na 6 :P :P czasami jeszcze zapominam że mam 6 biegów :wink:Octavia III RS 2.0 TDI CUPA
Komentarz
-
-
więcej było pod górkę i pod wiatr jeszcze a wiało dziś nieźle zwlaszcza w tą drugą strone jak wracałem no i tak z 5 km zrobiłem na 5 biegu :P
[ Dodano: Nie 08 Gru, 13 19:01 ]
Teraz wracałem z wawy obwodnicą i autostradą średnia 150 znowu przez jakieś 25 km i spalanie było teraz 7 a nawet potem pokazało 6.9 litra. :wink:Octavia III RS 2.0 TDI CUPA
Komentarz
-
-
leszekmw dzięki Jedni lubią blodnynki inni brunetki - gdyby wszystkim się to samo podobało wiało by nudą :szeroki_usmiech
Mi się wydaje, że super pasuje do RSki dodaje trochę charakteru. Gdyby w założeniu to miała być wersja bardziej elegancka niż usportowiona to oczywiście pasowałyby chromy
Komentarz
-
Komentarz