RS TDI vs. RS TSI - wasze opinie co lepsze i dlaczego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kolba_leon
    Classic
    • 2013
    • 30

    trochę się bałem tego koloru, ale nie chciałem białego (mimo, że auto ładnie się prezentuje) czarne samochody miałem całe życie. Na żywo wygląda ten kolor mega dobrze.

    Komentarz

    • SS
      RS
      • 2010
      • 16209
      • Superb III (3V3)

      Zamieszczone przez kolba_leon
      Na żywo wygląda ten kolor mega dobrze.
      kolega się ucieszy
      A może się spotkanie w Jaworznie na spocie. Będziesz miał deja vu
      Pisał Sebastian

      Komentarz

      • metrotest
        Rider
        • 2006
        • 506
        • Volkswagen
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

        Zamieszczone przez SS
        kolba_leon, gratki auta. Coś mi się zdaje, że ten kolor już ktoś mi pokazywał dla RS'a
        A jaki to kolor?

        Komentarz

        • SS
          RS
          • 2010
          • 16209
          • Superb III (3V3)

          Zamieszczone przez metrotest
          A jaki to kolor?
          nie wiem bo nie zamawiałem auta :wink:
          W naszym wątku jest kolega który odbiera auto w coś koło 20 stycznia, looknij tutaj
          Pisał Sebastian

          Komentarz

          • kolba_leon
            Classic
            • 2013
            • 30

            szary steel niemetalizowany (jak w myśliwcach ) kolor na żywo naprawdę elegancko a i jestem pod wrażeniem DSG zobaczymy jak długo to pożyje

            Komentarz

            • metrotest
              Rider
              • 2006
              • 506
              • Volkswagen
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

              No to jeszcze proponuje test autostradowy . 160 na licznikprzez pewien czas i jakie spalanie. Dsg pracuje jakkierowca chce? Jak auto sie zatrzyma to trzeba trzymać nogę na hamulcu :? No i jak działa kick down?

              Komentarz

              • wojcian
                Ambiente
                • 2013
                • 149

                No właśnie tak 140/160 sam jestem ciekaw jak to pali.

                Komentarz

                • szplukasz
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 111

                  Przy 130 km/h od 7, 3 do 7, 9, a przy 150 od od 8, 5 do 8, 9. Dane od dwóch kolegów którzy wypowiedzieli się we wcześniejszych postach.

                  Komentarz

                  • kolba_leon
                    Classic
                    • 2013
                    • 30

                    przy 200 pali 12,7 katowanie na autostradzie, więcej mi nie pokazalo

                    i polecam tempomat atywny, świetna sprawa.

                    [ Dodano: Nie 22 Gru, 13 15:44 ]
                    Zamieszczone przez metrotest
                    Dsg pracuje jakkierowca chce? Jak auto sie zatrzyma to trzeba trzymać nogę na hamulcu :? No i jak działa kick down?
                    wcześniej jeździłem automatem w hondzie accorde 2.4 200KM i strasznie się zraziłem do automatów, DSG to przepaść w trybie S jest naprawdę szybka, muszę poczekać też jak będzie sucho i założę letnie gumy bo póki co walczę z trakcją... 4x4 i ten samochód byłby naprawdę dobry

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      Zamieszczone przez metrotest
                      Jak auto sie zatrzyma to trzeba trzymać nogę na hamulcu
                      trzeba.
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      • awfmat
                        Classic
                        • 2013
                        • 6

                        Kontynuując wątek spalania - po zmianie kół z letnich 18'tek na zimowe 17'tki, średnie spalanie w RS TSI z miejsca spadło o około litr, wychodzi teraz w okolicach 9.5 / 100. Szerokość opon ta sama (225), opory toczenia raczej zbliżone, zimówki (Conti TS850) mają klasę oporów E, klasy letnich (Conti SportContact) nie znam ale wątpię by była gorsza.
                        Podejrzewam że główną rolę odgrywa masa koła - na wadze nie kładłem, ale trzymane w rękach koło na 18'tkach było wyraźnie cięższe od zimowej 17'tki.

                        Komentarz

                        • SS
                          RS
                          • 2010
                          • 16209
                          • Superb III (3V3)

                          Zamieszczone przez awfmat
                          18'tkach było wyraźnie cięższe od zimowej 17'tki.
                          potwierdzam. u mnie 16" zima i 17" lato, różnica odczuwalna i spalanie też podobnie spada
                          Pisał Sebastian

                          Komentarz

                          • SilentEmpire
                            Rider
                            • 2009
                            • 304

                            Zamieszczone przez awfmat
                            po zmianie kół z letnich 18'tek na zimowe 17'tki, średnie spalanie w RS TSI z miejsca spadło o około litr
                            Zamieszczone przez awfmat
                            Podejrzewam że główną rolę odgrywa masa koła
                            Panowie, ale to trochę absurdalne jest. Ile % masy spada przy zmianie kół?
                            Chyba Was trochę wyobraźnia poniosła... Może po prostu w zimie jeździcie wolniej
                            SUPERB

                            Komentarz

                            • SS
                              RS
                              • 2010
                              • 16209
                              • Superb III (3V3)

                              Zamieszczone przez SilentEmpire
                              Może po prostu w zimie jeździcie wolniej
                              na 100% to koła. Zimowa mają bardziej ekonomiczny bieżnik :diabelski_usmiech :wink:
                              A tak serio to na pewno jeździ się ostrożniej. Po co cisnąć gaz jak ASR miga na blacie i przełożenia na przyspieszenia nie ma, a w baku widać efekt :szeroki_usmiech
                              Pisał Sebastian

                              Komentarz

                              • Basik_
                                Rider
                                • 2013
                                • 667

                                Zamieszczone przez kolba_leon
                                jak zamawiałem nie wiem czemu nie było możliwości na opcje z dachem szklanym a teraz widzę, że już ktoś tam pozamawiał
                                Po pierwsze gratki auta, czekamy na prezentację w showroom.
                                ZTCW to mieli jakieś problemy z panoramą w kombi na początku produkcji, teraz uporali się z nimi i już da się zamówić, ja jak zamawiałem w październiku to tez nie było takiej opcji, ale czekałem na pakiet challenge i jak on się pojawił to udało się też zamówić panoramę.
                                Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                                Komentarz

                                • awfmat
                                  Classic
                                  • 2013
                                  • 6

                                  Co do przyczyn mniejszego spalania, podejrzewam że masa koła (którą trzeba rozkręcać do dużej prędkości obrotowej) ma inny wpływ niż masa auta, którą "tylko" przesuwamy w poziomie.
                                  Styl jazdy w moim przypadku jest identyczny, te same prędkości, te same trasy (codziennie obwodnica Krakowa do pracy, okazjonalnie też przez miasto), a czasem nawet ostrzej bo mniej wskazania zużycia straszą. ;-)

                                  Komentarz

                                  • szplukasz
                                    Ambiente
                                    • 2013
                                    • 111

                                    awfmat, w Twoim przypadku to myślę że albo nauczyłeś się RS ekonomiczniej jeździć albo się po prostu dopiero dotarł. Jako jedyny miałeś znacznie większe spalanie niż inni i jako jedyny narzekałeś

                                    Komentarz

                                    • lemoncjo
                                      Drive
                                      • 2013
                                      • 78
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      ostre gniecenie po autostradzie, czyli non stop 200+ i trzymanie się praktycznie cały czas w widełkach 210-220 to spalanie ok. 14l. po 310km pojawia się rezerwa :wink:
                                      O3 RS tsi & e92 M3

                                      Komentarz

                                      • SilentEmpire
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 304

                                        Zamieszczone przez lemoncjo
                                        ostre gniecenie po autostradzie, czyli non stop 200+ i trzymanie się praktycznie cały czas w widełkach 210-220 to spalanie ok. 14l. po 310km pojawia się rezerwa :wink:
                                        Pomysłodawcę, który przeforsował projekt wielkości baku, powinni jakoś ukarać...
                                        SUPERB

                                        Komentarz

                                        • SS
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 16209
                                          • Superb III (3V3)

                                          Zamieszczone przez lemoncjo
                                          po 310km pojawia się rezerwa :wink:
                                          a ja narzekam na swoje 56l :szeroki_usmiech
                                          Pisał Sebastian

                                          Komentarz

                                          • metrotest
                                            Rider
                                            • 2006
                                            • 506
                                            • Volkswagen
                                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                            Zamieszczone przez Mateusz_G
                                            To co mnie chwilowo irytuje to dźwięk „silnika” z głośnika – czasami chciałbym to wyłączyć i usłyszeć jak silnik pracuje naprawdę.
                                            Generator dźwięku można wyłączyć:
                                            1/ wyciągając fizycznie wtyczkę od urządzenia /jest pod maską w okolicy wycieraczek/,
                                            2/ dezaktywując w VCDS /opis w linku dla Seata i po niemiecku, ale mechanizm powinien być ten sam/
                                            Opis tu

                                            Komentarz

                                            • kolba_leon
                                              Classic
                                              • 2013
                                              • 30



                                              Uploaded with ImageShack.us

                                              czy ktoś ma podobny problem z domykaniem dysz spryskiwaczy reflektorów? Nie za bardzo wiem co z tym zrobić a do serwisu jeszcze nie chce jechać

                                              Komentarz

                                              • mac_aaron
                                                Elegance
                                                • 2012
                                                • 984
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                                Zamieszczone przez kolba_leon
                                                Obrazek

                                                Uploaded with ImageShack.us

                                                czy ktoś ma podobny problem z domykaniem dysz spryskiwaczy reflektorów? Nie za bardzo wiem co z tym zrobić a do serwisu jeszcze nie chce jechać
                                                Problem znany, jedź do serwisu.

                                                Komentarz

                                                • wojcian
                                                  Ambiente
                                                  • 2013
                                                  • 149

                                                  Co do spryskiwaczy ,u mnie wystarczyło troszke prysnąć sylikonem i problem zginoł.

                                                  Komentarz

                                                  • bubuDE
                                                    Elegance
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 763
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                    Rowniez zauwazylem niechowanie sie spryskiwaczy, gdybym o tym nie przeczytal, nie zwrocilbym na to uwagi.
                                                    Mirek
                                                    PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...