Zamieszczone przez AdamB
Wyjazdy w rejon Chorwacji - PODPOWIEDZI od tych co byli
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroJa jechalem na raz ( z zamiarem :P ) w strone do CRO, wyjechalismy tak kolo 20, kolo 6 juz zmiennik siadl za kolko, bo ja czulem ze bede przysypial, a przerwa nic nie dala
Misiek bez urazy, ale nie dziwne, że zasypiałeś jak jechałeś 100-110km/h po autostradach... Taka prędkość na autostradzie jest mega usypiająca, koncentracja bardzo spada i przez co bardzo niebezpieczna IMO. Ja jak latam czasami z Wawy do Wyszkowa maks 100km/h (zmuszony jestem) to już mi się oczy zamykają, a to ledwie kilkadziesiąt km.
Ja na autostradach utrzymuję zawsze ok. 150km/h ostatnimi czasy - i to mi się wydaje wolno, bo kiedyś jeździłem trochę szybciej.
Komentarz
-
-
Ja właśnie wróciłem z Cro tydzień temu - 4 raz byłem.
Dwa razy jeździłem przez SK (Zwardoń lub Leszna Górna - kawałek przez CZ) - H - HR. Wracałem przez A - SLO - SK. W drodze powrotnej jechałem za pierwszym razem zwykłą droga przez Maribor. Za drugim razem wracałem autostradą w SLO. dwa pierwsze wyjazdy w stronę Cro były z noclegiem, powrót na raz. Najdłuższy powrót był za piwerszym razem - 24 h. Cały dzien i noc - nad ranem juz za Częstochowa mnie zmogło.
Następne dwa razy jechałem w obie strony przez SK - A - SLO. Trzeci raz w stronę Cro z noclegiem, powrót tradycyjnie na raz - 18 h i bez problemu.
W tym roku (czwarty raz) jechałem w obie strony na raz. Z Karczewa k. Wa - wy wyjechałem około 12 00 i zatrzymałem się u rodzinki w Tomaszowie Maz. na kawkę. O 17 00 ruszyłem. O 8 00 rano wjechałem do cro. Na spokojnie jechałem od Karlovaca starą drogą "1" i zwiedziłem muzeum wojny domowej pod Karlovacem, i Raztoke w Slunj. Do hotelu koło Zadaru (Sv. Filip i Jakov) przyjechaliśmy około 18 00. Powrót na raz (znowu z wizyta w Tomaszowie i w domu byłem o 1 00 w nocy. Jak bym nie zajeżdżał do Tomaszowa - domek by był o 23 00. W tym roku także ominąłem autostrade w SLO objazdem Mureck - Lenart - Ptuj. Do Cro wjechałem w Dobovcu, a wracałem przez Cvetlin (omijając słynny zakorkowany Macelj). I ten tegoroczny wariant najbardziej mi odpowiada. Zero zmęczenia. Chyba się wprawiłem
najwięcej info na cro.pl.
[ Dodano: Nie 28 Sie, 11 00:06 ]
Zamieszczone przez krz_pAdamB, a tym objazdem nie wjedzie czasem na końcówkę płatnego odcinka?
[ Dodano: Nie 28 Sie, 11 00:10 ]
Zamieszczone przez Arti_r1AdamB czy omijając słoweńską autostradę przez zjazd na mureck jest wszystko oznaczone gdzie jechać?jakiego kierunku się trzymać?
Objazd autostrady wjeżdżając z Austrii Objazd 1 Wjeżdżamy do Słowenii i zaraz za mostem granicznym skręcamy w prawo w drogę 438/433 kierunek Trate, Lenart w ...
http://rejsychorwacja.com/rejsy.php?id=153.
Ja w tym roku z tego skorzystałem i bez mapy na czuja poszło
[ Dodano: Nie 28 Sie, 11 00:14 ]
Zamieszczone przez Arti_r1a jak z drogą powrotną? jakiego kierunku się trzymać, będzie jakiś zjazd oznaczony na ptuj czy jak?pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
alo, ja właśnie po
Pakostane-Wrocław 11godzin z kilkoma postojami, dwie baby na pokładzie. Mi by raz na siku starczyło :P
Poleciałem na skróty
Jak dla nie to tylko jedna uwaga na trasę... uważać na bramki, lecisz lewym pasem 170 a tam info o bramkach i logo karty płatniczej, po kilometrze stajesz w mega długim korku i za autostradę można zapłacić jedynie gotówką, totalne nieporozumienie. U mnie akurat fartownie dziewczyna znalazła stówę w spodniach i przyjęli złotówki, ale po minie kolesia na widok karty nie wyglądało na to, że da się to załatwić :PSprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBZamieszczone przez leszekmwkorki na bramkach są zazwyczaj w łikendy , a po sezonie niema ich wogóle.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWmy jeździmy przed sezonem w połowie czerwca i widzieliśmy juz kolejki na kilka kilometrówOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
ok, nie mówię nie, ale to nie znaczy że nie można się w takie coś w... ten tegowaćTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWok, nie mówię nie, ale to nie znaczy że nie można się w takie coś w... ten tegowaćOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBW drodze powrotnej jeżeli ktoś wyjedzie rano, lub w południe to korki i kolejki murowane. Osobiście wyjeżdżam w nocy o 3 z Chorwacji i wtedy przelatuje się również bez kolejek i korków.
Można rzec - luzik był - zero korków.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
No ja też już po urlopie, przejazd Kraków, Chałpki, Wiedeń, Słowenia, Wyspa Pag, czas przejazdu 11.5h plus 1.5h na przerwy, pojebał mi sie zjazd przed wjazdem na Słoweńską autostradę więc przejechałem ją bez winiety :P natomiast wracając do Polski wpakowałem się do Ptuja a następnie w kierunku Lenarta ale "Hołek" coś namieszał z lokalnymi drogami a burza godnie napierała więc chcąc uniknac uszkodzenia auta poprzez leżące konary drzew na drodzę wróciłem na autostradę i w klasycznym stylu znowu bez winiety dobrnąłem do Austrii.
Średnie spalanie z ostatniego odcinka 630km wyszło 6.3 a prędkości przelotowe to 130-180 :szeroki_usmiech
W sumie zrobiłem 2800km, auto bez najmniejszego bąka pokonało trasę więc ciesze sie podwójnie z udanego urlopu i szczęśliwego przejazdusuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Arti_r1no to masz szczęście że nie trafiłeś na słoweńską policję z lornetką, która przeważnie stoi na końcu autostrady i obserwują :P
Jadąc z Polski, na bramkach trafiłem na gości ale akurat byli zajęci rozmową, w drodzę powrotnej tak napierdalało deszczem że nie było nikogo, dodam że przejazd przez Słowenię odbywał sie około 3 w nocy i 22 wieczorem.
Więcej razy takich manewrów nie będe wykonywał :szeroki_usmiech
P.S. jakiej wysokości jest mandat za brak winiety?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaK2xcena winiety dla Twojego auta + obowiązek wykupienia.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, trochę cię Hołek wyprowadził. Ale następnym razem będzie lepiej
[ Dodano: Sob 03 Wrz, 11 20:56 ]
Zamieszczone przez piramidaŚrednie spalanie z ostatniego odcinka 630km wyszło 6.3 a prędkości przelotowe to 130-180 :szeroki_usmiechOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBpiramida, trochę cię Hołek wyprowadził. Ale następnym razem będzie lepiej
[ Dodano: Sob 03 Wrz, 11 20:56 ]
Zamieszczone przez piramidaŚrednie spalanie z ostatniego odcinka 630km wyszło 6.3 a prędkości przelotowe to 130-180 :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zeb5Zamieszczone przez piramidaSłoweńską autostradę więc przejechałem ją bez winiety
W tym roku nie popełniłem tego błędu zaraz kupiłem winietę na cały miesiąc i spokojna głowa.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Wróciłem z Pagu (Novalja) w Niedzielę . To była pierwsza tak daleka podróż mojej O2. Wyjazd zaliczam do udanych. Autko zrobiło kawał dobrej roboty :lol: . Nie zawiodło, a zaskoczyło swoją elastycznością i osiągami po mimo 3 pasażerów na pokładzie, bagażów ważących ponad 250 kg i pełnego zbiornika paliwa. Auto tak siadło, że ledwo palec wszedł mi w tylne nadkole . Dzięki temu mogłem zobaczyć jak auto będzie wyglądało po zrobieniu gleby :lol:
Jechałem z Warszawy przez Katowice, Rybnik, Wodzisław Śląski, Chałupki > Ostrave, Olomouc, Brno > Wien, Graz > Maribor > Zagreb, Karlovac, Ogulin, Senj. Wracałem tą samą drogą. Winiety kupowałem na stajach paliwowych. W Czechach za 10 dniową zapłaciłem 12 Euro, w Austrii za taką samą 10 Euro, a w Słowenii za 7 dniową 15 Euro x2 (przyjazd+powrót).
Najszybciej udało mi się przejechać Czechy, gdzie prawie non stop miałem pedał wciśnięty do oporu (160-217 km/h). Drogi dobre, świetna pogoda, a policji brak. 150 km odcinek autostrady zrobiłem w godzinę. Tak się przyzwyczaiłem do wysokich prędkości, że jadąc 140 km/h miałem wrażenie jakbym jechał 80 km/h . Przejeżdżając Czechy, Austrię, Słowenię i Chorwację spotkałem tylko dwóch kierowców którzy cisnęli swoje auta do oporu. Kultura na drogach i przestrzeganie przepisów jest na najwyższym poziomie . W <CZ > pierwsze auto, które zmusiło mnie do zjazdu na prawy pas przy 190 km/h, to Audi RS6 (C7-Avant) wersja standardowa (580KM) i Audi A4 (B7-Avant) 2.0 T (200KM) które goniło cały czas RS6. Przez chwilę na autostradzie zrobiło się tłoczno na lewym pasie i przez 2-3 min jechałem równo 170-180 km/h (10m) za A4 które jechało 10m za RS6. Po chwili było już pusto i kierowca RS6 na łuku wcisnął pedał do oporu i wystrzelił jak rakieta z 220 km/h!. Po ok. 10 sekundach nie było go już nigdzie widać :lol: .
Średnie max. spalanie 7.9L /100km. Średnie min. spalanie 7.7L /100km. Chwilowe spalanie przy 200 km/h 15L /100km. Auto było cały czas ciśnięte. Po przejechaniu ok. 2.5 tys. km ubyło mi 0,5L oleju którego dolałem przed wyjazdem.* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
Komentarz
-
Komentarz