looker, tego jest mnooooostwo w intermetach. Po wkrótce to jest tak : duże koło to duży moment zarówno przy rozpędzaniu jak i hamowaniu, dlatego bardziej odczuwa się zarówno masę opon i obręczy jak i zbyt małe tarcze przy hamowaniu.
Co do geometrii, im krótsza rama i wyższa główka ramy tym bardziej wyprostowana pozycja czyli większy opór powietrza, trudniejszy balans ciałem, ale pozornie przyjemniej dla osób które mało jeżdżą. Z kątami to upraszczając maksymalnie duże kąty rury podsiodłowej wymuszają wyższą kadencję, a w przypadku widelca ułatwiają podjazdy i skręcanie. Niestety powodują, że rower mniej wybacza.
Odnośnie widelcy, to dobry widelec kosztuje tyle co tani rower. Sprężynowe uginacze tylko przeszkadzają. Osobiście nie widzę potrzeby posiadania amortyzatora przy lajtowych wycieczkach. A do sportu to ci co się bawią to wiedzą co kupić albo na ile ich nie stać
[ Dodano: Czw 14 Maj, 15 22:36 ]
bws34, kellys bardziej mi się podoba. Ile masz wzrostu, na pewno 29 "?
Co do osprzętu to moim zdaniem to deore jest optymalnym wyborem do cywilnej jazdy. Alivo nadaje się tylko do sporadycznych wycieczek, albo do szybkiej wymiany.
Co do geometrii, im krótsza rama i wyższa główka ramy tym bardziej wyprostowana pozycja czyli większy opór powietrza, trudniejszy balans ciałem, ale pozornie przyjemniej dla osób które mało jeżdżą. Z kątami to upraszczając maksymalnie duże kąty rury podsiodłowej wymuszają wyższą kadencję, a w przypadku widelca ułatwiają podjazdy i skręcanie. Niestety powodują, że rower mniej wybacza.
Odnośnie widelcy, to dobry widelec kosztuje tyle co tani rower. Sprężynowe uginacze tylko przeszkadzają. Osobiście nie widzę potrzeby posiadania amortyzatora przy lajtowych wycieczkach. A do sportu to ci co się bawią to wiedzą co kupić albo na ile ich nie stać

[ Dodano: Czw 14 Maj, 15 22:36 ]
bws34, kellys bardziej mi się podoba. Ile masz wzrostu, na pewno 29 "?
Co do osprzętu to moim zdaniem to deore jest optymalnym wyborem do cywilnej jazdy. Alivo nadaje się tylko do sporadycznych wycieczek, albo do szybkiej wymiany.
Komentarz