no wagę zbijam ops:
budżet max 1500 na wszystkie mody tj:
-koło (w poniedziałek jadę z polecenia kolegi do rowerowego może coś się uda złożyć na maszynach mocniejszego)
-ostatecznie wybrane hamulce shimano br m596 (209+219+tarcze 150 ~ 600zł)
-amor suntour epicon lod (550zł) albo rock shox xc30 (650) - załamka wiem ale zawsze lepszy niż ten co mam obecnie a widzę że łapie już mały luz więc wymiana konieczna
tak więc na koła niewiele zostaje a budzet i tak przekrocze (kobieta mnie ukatrupi jak się o wszystkim dowie).
Ja wiem że strasznie trudno z takim budżetem coś zawalczyć bo to by nie starczyło na porządny amor a co dopiero takie wymiany :roll: no ale chce się choć trochę zmienić na lepsze
Mr0czny, no odległość trochę jest niestety. abstinent, popytam w poniedziałek w sklepie o te piasty co zaproponowałeś czy mają i czy dadzą radę złożyć w dobrej cenie.
Jeżeli chodzi o amor to używki odpadają, początkowo chciałem wziąć lepszą używkę (jakąś rebe) ale jak czytam opisy to chce się lacze Amortyzator używany przez kilka miesięcy w jeździe miejskiej, jak nówka a qżwa wygląda jakby zaliczył niejeden DH z nosorożcem na ramie, masakra
Myślę o tym reconie. Wybrałem epicona bo czytając porównania i charakterystyki pracy. Wypadał bardzo podobnie do recona a jest trochę lżejszy. We wtorek mam dostać odp jakie mogę uzyskać rabaty :wink: no i jaki sprzęt mają i mogą ściągnąć. Jutro rozkręcę kozę i pomierzę jeszcze dł. rury sterowej, bo na małą nie wygląda.
Dzięki za propozycję hebli, poczytałem, listę zrobiłem i dam do wyceny też.
zwolin, kurde przeglądałem ich oferty z 10x a to koło mi jakoś umknęło, pewnie źle przeczytałem i pomyślałem że to za 1szt.
Dodane do ulubionych
Jak qpa wyjdzie z cenami w sklepie to ściągam sprzęt z neta.
a ja powiem że o sklepie zapomnij, bo ceny zabiją
amor używany ale z pewnego źródła
miałem okazje kupić recona tego najlepszego, jakieś ok 100g cięższy od reby za 400zł i nie kupiłem
amor kupiony z nowym rowerem, 500km przebiegu, po 2-3mies kupił coś lepszego a ten ożenić chciał
ćwok ze mnie ops:
a te piasty znam, żona ma u siebie takie i na razie spoko, ale malutki przebieg (może z tysiąc) no i waga ok 50kg :szeroki_usmiech
Ja co prawda maniakiem rowerowym nie jestem, ale chciałabym zrobić prezent moim rodzicom i wymienić im rowerki. Myślę, że najlepszym wyborem będzie rower miejski lub turystyczny. Tak wspomniałam nie są maniakami rowerowymi, ale nie chciałabym kupić czegoś co za rok się rozpadnie, nie chcę też rowerków droższych niż 1200 zł. Krótko mówiąc potrzebuję poradę odnośnie kupna jednego roweru męskiego jednego damskiego.
Liczę Panowie na waszą pomoc
Romet w tym roku zaszalał z cenami i wychodzi chyba najkorzystniej cena/jakość (ceny z allegro). Za cały rower zapłacisz mniej, niż gdybyś miał te części kupować osobno. Jedyny minus to brak rowerów szosowych (tylko na zamówienie i w jakichś kosmicznych cenach).
Gdyby ktoś był zainteresowany rowerkiem wielozadaniowym, który masakrycznie zaje*iście zjeżdża i całkiem nieźle podjeżdża, to jestem na etapie rozstawania się z moim sprzętem:
Mało jeżdżony, może z 1k km łącznie zrobiono. Rozmiar S - na moje 172cm jest ok. W sumie unikat - mała szansa spotkać drugi taki na trasie, w Polsce jest ich może kilka sztuk.
mac_aaron, ile za sprzet, cały rower czy sama rama
Startujemy od 5k, cały rower ale inne podzespoły niż fabrycznie:
Rama: Tomac Snyper 140 size S
czyli ta ciekawsza, bo 2010 nie ma już carbonowej dupy
Tłumik: Fox RP23
Amortyzator: Fox 32 Talas RL 100-120-140
Kokpit: Gravity Lite 90mm + Gravity Light 680mm, oversized ofc, gripy LS Moab
Stery: FSA
Hamulce: Magura Marta SL, 180+160
Napęd: przód XTR, tył XT, manety LX, korba XT
Pedały: Time Z Control
Koła: Piasty DT Swiss Onyx, szprychy jakieś i obręcze xtreme m-17o
Opony: Conti Vertical 2,3
Sztyca: Thomson Elite Layback
Siodło: Fizik Nisene
A jakby ktoś chciał się pozbyć szosy na ca 178-180 cm, to przygarnę i pokocham jak swoją.
Osprzęt generalnie nie istotny, byleby był sprawny. To ma być pierwszy taki rower i ma posłużyć do sprawdzenia, "czy mnie to na pewno kręci", docelowego będę szukał, jak się upewnię, że na pewno chcę utopić w to kasę
Aha, wylajtowane kółka odpadają. Po 3 latach robienia masy nie udało się tego zrzucić w 3 m-ce :szeroki_usmiech
Aha budżet, żeby było wiadomo o co chodzi 1,5-2kpln.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Hehehehe, zajrzałem sobie na stronę rometa, patrzę sobie na rowery szosowe a tu 20kPln :shock: Życzę powodzenia. Ja rozumiem, że Sram Red itp, ale taka cenę to można powiesić na ramie z napisem Colnago, a nie na rowerze marki, która przez x lat de facto nie istniała.
Za to Romet Jolene, hmmm fajny, za te pieniądze bardzo fajny, tylko jak oni to zrobili, że waży 13 kg :shock:
A tak na marginesie już zupełnie, to nieźli idioci tam pracują jeśli ich zdaniem dla wzrostu 182 cm ich zdaniem pasuje rama 21" Aż mnie zabolało na samą myśl :lol:
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Mr0czny, ja pokazałem żonie ile kosztuje szosa moich marzeń Coś o lekarzach mówiła, dalej tylko potakiwałem.....tak jej szybciej przechodzi :szeroki_usmiech
Jedno co mnie autentycznie wq.... w mentalności ludzi w tym kraju, to że jak ktoś wydaje na fajki 3-4 stówy miesiecznie to jest ok, jak przepuszcza tyle samo na balety co weekend to też jest ok, ale jak za kilka tys kupuje rower, to się większość patrzy jak na nienormalnego.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Jedno co mnie autentycznie wq.... w mentalności ludzi w tym kraju, to że jak ktoś wydaje na fajki 3-4 stówy miesiecznie to jest ok, jak przepuszcza tyle samo na balety co weekend to też jest ok, ale jak za kilka tys kupuje rower, to się większość patrzy jak na nienormalnego
abstinent, ja się właśnie z niego przesiadłem na rohloffa. Spróbuj, ja nie żałuję. Duuuuużo mniej brudzi, a moim zdaniem jeszcze lepiej "trzyma" się łańcucha.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz