Może z tą długością trochę przesadziłem hehe :P niech będzie ze 170cm to min. :twisted:
CB mam i ja :)
Zwiń
X
-
a poco taki długi bat jeśli ciągle i tak krzyczą na radiu o szuszarkach. Przecież nie jedzie się po pustej drodze przez 30km a nawet jeśli to raczej tam misiaków nie będzie
Więc taki bat to udręka na parkingach itp. :? a można unidena kupić na necie legalnie ze zgodnością za 230zł paragon także jest
Komentarz
-
-
Dużo jeżdżę i nie znoszę bezsensownych i nic nie wnoszących trzasków, czy pisków. Aby zminimalizować takie "efekty" zamontowałem JFK II i metrowy bacik Sirio na podstawie Presidenta. Antenka jest umocowana w połowie tylnej klapy, nie wystaje więc zbyt dużo ponad auto i nie przeszkadza na podziemnych parkingach. Zestaw zapewnia jednak przynajmniej wystarczający zasięg przy dużej kulturze działania. Kosztuje jednak trochę więcej - ok. 1000, ale moim zdaniem jest wart tych pieniędzy.
Komentarz
-
-
od kilku lat użytkuję Unidena 520XL a od prawie 3 lat to radio razem z Triflexem.
powiedzcie mi, czy opłaca się zmieniać to radio na jakieś inne, oczywiście przy Triflexie chcę zostać, bo sie przyzwyczaiłem i zadowolony jestem.
jednak czy warto zmieniać tego unidena na coś innego ? albo czy lepiej oddac to radio do serwisu cb jakiegoś w celu sprawdzenia i ewentualnego wysterowania, bo nie weim, czy przez te pare lat nie pokiciało sie coś w radiu ... od ok. roku zauwazyłem, tak choćby więcej szumów zbierał i byle jakiego gówna....
Komentarz
-
-
Zwróć uwagę, ilu Twoich znajomych w ciągu oststniego roku kupiło sobie radio w Biedronce ...Zamieszczone przez dylan80... od ok. roku zauwazyłem, tak choćby więcej szumów zbierał i byle jakiego gówna....
Uniden działa lub nie działa, sprawdź ewentualnie zestrojenie anteny i tyle. A jak chcesz coś zmienić, to zmieniaj :wink:
Komentarz
-
-
eh, zapomniałem o najważniejszej rzeczy.... radio zamontowane w miejscu popielniczki w OI, więc wymiarowo musiałoby być takie samo jak U520. myslałem już kiedyś o kupnie presidenta johnny III , ale okazało się że jest troszke większe.. czy ten president jest dużo lepszy od mojego U520 ? i czy opłaca sie zmieniać? czy może uniden to dobre radio i nie ma sensu wydawać kase.... dodam, że CB w samochodzie mam zawsze włączone, ..zawsze...
Komentarz
-
-
Gorsze ? Pod jaki względem Turbo jest gorsze od 120 pro :?: Turbo ma lepsze filtry, lepszy odsłuch, więcej bajerów, większy wyświetlacz, jedyną wadą tego radia jest brak prawdziwego rfgaina co skreśla to radio w przypadku korzystania z anteny większej niż 1m.Zamieszczone przez KarqlErmac, To już lepszy Yosan 120 po tuningu konnektora
Turbo, ma dużo bajerów, ale jak chodzi o samo radio jest gorsze 
Dlatego do takiego małego bacika jakim jest triflex, turbo będzie dużo lepsze niż Yosan 120pro po tuningu. Dodam tylko, że gdyby kolega szukał radia do np: Sirio ML145 to poleciłbym 120pro
Skoro radio ma zmieścić się w popielniczce to Turbo i 120 pro odpadają. Alternatywą pozostaje Yosan CB-300 - jeżeli używasz radia jako antymiśka/dupochronu to sprawdzi się w 100%
Komentarz
-
-
Jeżeli legalnie to pewnie i fakturę na niego wystawi. Więc albo strzela sobie w kolano albo robi klienta w jajo.można unidena kupić na necie legalnie ze zgodnością za 230zł paragon także jest
Zamieszczone przez dylan80od kilku lat użytkuję Unidena 520XLJeżeli jest to kilkuletni uniden to go nie zmieniaj. Szumy i trzaski prawdopodobnie spowodowane są silną propagacją.Zamieszczone przez dylan80powiedzcie mi, czy opłaca się zmieniać to radio na jakieś inneczasami dłubię w CB radiach
Komentarz
-
-
Witam, pytanko szybkie, czy ktoś poda mi jakie radio CB upchną do środkowej popielniczki w OII? Sam będę chciał tam wmontować CB (mam Lafayette Zeus, w któremu zmienię podświetlenie na zielono) i chce dać TRIFLEX, o antenie już odpowiednią wiedzę zdobyłem, trzeba wykombinować wzmacniacz do FM. Wiem, że trzeba ciąć popielniczkę, tylko, że Zeus nie mieści się idealnie we wnęce, ma szerokość ok. 14 cm a popielniczka chyba 13.
Komentarz
-
-
greg44, zobacz mój temat (masz w podpisie) na szerokośc w popielniczke wchodzi uniden 520XL , presidenty johny/ harry w wersji 2 , oczywiście mam na myśli szerokość radia i wysokość , tył popielniczki trzeba wycinać., bez modzenia popielniczki nie zamkniesz.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Ja próbowałem się upchać, ale po cięciu ścianki popielniczki utknąłem na przewodach nawiewowych (mam lekko podniesione w tunelu przez blokadę skrzyni). Musiałbym chlastać same przewody i później je uszczelniać - więc sobie dałem siana. Ostatecznie radio wylądowało w schowku po lewej stronie... Pooglądaj wszystko dokładnie, żebyś się nie zrobił w bambuko. 8)Zamieszczone przez jamesbondziotył popielniczki trzeba wycinać., bez modzenia popielniczki nie zamkniesz.
Komentarz
-
-
Ja raczej o tył i przewody sie nie boję, bo Zeus - to radyjko jest krótkie, ale nad przodem się zastanawiam, bo radyjko jest trochę większe od wnęki, otwory, co tam muszę wyciąć.Zamieszczone przez SP9XWWale po cięciu ścianki popielniczki utknąłem na przewodach nawiewowych
Kolejne pytanie, czy skręcenie przewodu CB na baryłkę, znacznie pogorszy nadawanie i odbiór, czy raczej puścić przewód nie dzieląc go. Chcę sobie zostawić możliwość podpięcia innej anteny niż TRIFLEX, przewód przedzielić gdzieś w bagażniku, jak by odbiór był kiepskawy, np na dłuższe wyjazdy, postawić na dachu MLa. Co wy na to?
Komentarz
-
-
greg44, jaki Trawix ?kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Niezauważalnie, byle by wtyczki były dobrze zalutowane i całość zmontowana porządnie. Generalnie nie zaleca się dzielenia kabla. :diabelski_usmiechZamieszczone przez greg44Kolejne pytanie, czy skręcenie przewodu CB na baryłkę, znacznie pogorszy nadawanie i odbiór, czy raczej puścić przewód nie dzieląc go.
Można tak zrobić. U mnie jest podobne rozwiązanie, beczkę mam w schowku bagażnika (kombi) która posłużyła mi do podpięcia reflektometru i strojenia anteny. Dałem też trochę więcej kabla - jakby trzeba było potestować inne anteny na podstawie magnetycznej. Można dopiąć do istniejącego toru antenowego cokolwiek. :szeroki_usmiechZamieszczone przez greg44Chcę sobie zostawić możliwość podpięcia innej anteny niż TRIFLEX, przewód przedzielić gdzieś w bagażniku, jak by odbiór był kiepskawy, np na dłuższe wyjazdy, postawić na dachu MLa. Co wy na to?
Komentarz
-
-
Forumowicze
chcę kupić jakiś zestawik tak do max 400zł (więcej po prostu nie
). Z radyjek zastanawiam się nad kilkoma:
- president teddy
- m-tech legend II lub ewentualnie III
warte jest któreś z tych radyjek zakupu? I jakie ewentualnie antenki do tego zakupić?Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
W tym budżecie to Yosan PRO 120 po tuningu KONEKTOR + Sirio ML145 na magnesie.Zamieszczone przez lukasz3112Forumowicze
chcę kupić jakiś zestawik tak do max 400zł (więcej po prostu nie
). Z radyjek zastanawiam się nad kilkoma:
- president teddy
- m-tech legend II lub ewentualnie III
warte jest któreś z tych radyjek zakupu? I jakie ewentualnie antenki do tego zakupić?
A zamontować możesz tak jak ja:
Komentarz
-
-
Da się wykonać (przy Yosan pro120), ale musisz tył półki rozpruć.
Ja mam minimalnie głębiej, niż grajewiak i jak odkręcę gruchę to mogę radio przekręcić tak, że go ledwo widać. Jakbym tył wyciął bardziej (mam jedynie otwór na kabel), spokojnie mogłoby się schować, oczywiście bez gruszki. CE jest chyba bardziej pod schowkiem, niż za nim.
Komentarz
-


Komentarz