voltar, szczerze nie wiem.. bez skóry, ale elektryczne fotele.. koszt 121 albo 5 KPLN silnik 1,4TSI..
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez perfexZamieszczone przez andriu21tgvoltar, szczerze nie wiem.. bez skóry, ale elektryczne fotele.. koszt 121 albo 5 KPLN silnik 1,4TSI..
Komentarz
-
-
Miałem przyjemność zasiąść we wszystko mającym L&K i powiem wam skoda zrobiła kawał dobrej roboty. Komfortowo, wygodnie i full miejsca. Auto z DSG 4x4, 190KM za 155 tys, przy czym sądzę można zejść z ceną niżej to naprawde warta zastanowienia opcja.
A narazie tylko siedziałem w tym i oglądałem "na sucho" i wybieram się na jazdę tym dieslem 190KM zobaczymy jak to się toczy.
Komentarz
-
-
Ponieważ temat żywy, pozwoliłem i ja zasiąść sobie dzisiaj w limuzynie pt. SIII L&K... i o ile na targach zrobiła na mnie piorunujące wrażenie o tyle w salonie mocno mnie rozczarowała - jako przyczynę niestety wskazuje czas (2 miechy ~7,5k km) spędzony za kierownicą w B8.
Wybaczcie to nie jest ta jakość/materiały, wykonanie... rozumiem, że wszyscy posiadacze VW na tym forum są na cenzurowanym i może nie jestem do końca obiektywny ale zdanie swoje wypowiadam
PS No i "obrazek" z salonu taki jak SIII Style 1.4 TSI z paroma drobnymi dodatkami wystawiona za ~129k powoduje mocne rumieńce na twarzy, nie wiem czy się śmiać czy płakać....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Prim
Wybaczcie to nie jest ta jakość/materiały, wykonanie... rozumiem, że wszyscy posiadacze VW na tym forum są na cenzurowanym i może nie jestem do końca obiektywny ale zdanie swoje wypowiadam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez feels3Ponieważ temat żywy, pozwoliłem i ja zasiąść sobie dzisiaj w limuzynie pt. SIII L&K... i o ile na targach zrobiła na mnie piorunujące wrażenie o tyle w salonie mocno mnie rozczarowała - jako przyczynę niestety wskazuje czas (2 miechy ~7,5k km) spędzony za kierownicą w B8.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrimWybaczcie to nie jest ta jakość/materiały, wykonanie... rozumiem, że wszyscy posiadacze VW na tym forum są na cenzurowanym i może nie jestem do końca obiektywny ale zdanie swoje wypowiadam
PS No i "obrazek" z salonu taki jak SIII Style 1.4 TSI z paroma drobnymi dodatkami wystawiona za ~129k powoduje mocne rumieńce na twarzy, nie wiem czy się śmiać czy płakać....
[ Dodano: Wto 14 Lip, 15 16:25 ]
Zamieszczone przez tomekjmoplPewnie wcześniej bym w tę, aż tak znaczącą przewagę jakościową VW w stosunku do Skody nie uwierzył, jednak od kiedy równolegle jeżdżę OII i Golfem 6 dostrzegam te różnice na korzyść VW nader wyraźnie
Komentarz
-
-
voltar, to znaczy nic innego jak to ze nigdy nie zapłaciłbym za TAKĄ Skodę 129k pln. Miałem chwile temu (która chwaliłem i nadal chwale) O3 1.4 Tsi Elegance + Amazing za która zapłaciłem 71 pln po rabatach i to dla mnie była granica (podkreśla dla mnie) zdrowego rozsądku - wiec pytam co w tym SIII jest takiego za co muszę doplacic 50k pln (nie łudź sie ze teraz dostaniesz na SIII spektakularne rabaty).
SPecjalnie podkreśliłem wyraz TAKĄ bo jestem w stanie zrozumieć wydatki przekraczająca rozsądna cenę za Skodę w wersjach specjalnych RS, SCOUT za którymi stoi konkretne przeznaczenie.
SIII na pewno sie obroni - to pokazały poprzednie wcielenia i na pewno bedzie to dobry i bardzo praktyczny samochód ale z perspektywy (jasne ze lekko spaczonej) B8 uwazam ze jest "piętro niżej" i to sie czuje - zapewniam ze nie da sie tego "wyczuć" po macankach w salonie obu aut nawet tego samego dnia.
Poza tym tak jak ktos juz na tym forum napisał pojazdy w grupie VAG sie uzupełniają a nie wykluczają - i te dwa modele (b8 i SIII) sa wg mnie tego świetnym przykładem.
Ale chce zdecydowanie podkreślić ze to nie znaczy ze SIII wg innych preferencji, wrażliwości i potrzeb nie bedzie pozycjonowane ponad B8...
Dodam na konic ze sam czekałem z niecierpliwoscią na ta premierę - śledziłem ten wątek, informacje prasie, YouTube, motorshow Poznań i prosiłem Zachara o zdjecia i opinie z Genewy pod jego relacjami - podoba mi sie to auto, jest olbrzymie, ultra praktyczne i super przemyślane....
Komentarz
-
-
Ja również byłem bardzo napalony na SIII, samochodem interesowałem się od pierwszych zdjęć w sieci, śledziłem wszystkie testy i recenzje w każdym języku, aż w końcu nawet wstępnie zamówiłem.
Ostatecznie jednak, po dzisiejszej samodzielnej jeździe testowej zrezygnowałem z auta. Ma ono sporo atutów, jest naprawdę udane, ładne, dobrze wykończone, ale pewne rzeczy irytują mnie na tyle, że nie chcę pakować tylu pieniędzy w samochód, do którego nie mam przekonania.
Skoda wykonała duży krok naprzód, ale to jeszcze nie do końca "premium"
Komentarz
-
-
O kurde, nieszczesliwie sie zlozylo, ze juz jeden focwageniarz sie wypowiedzial i to niezbyt pochlebnie... Bedzie zaraz, ze jakas akcja hejtu...
...Ale i ja zasiadlem dzisiaj do stacjonarnego S3. Nie wiem jaka wersja, ale miala pikowane materialowe fotele
Samochod z zewnatrz baaardzo ladny, kawal wielkiego eleganckiego auta.
A co do wnetrza to moze od myslnikow bo na tym sie skupilem i mam kilka wnioskow.
- i tu hmm, moze nie rozczarowanie ale jakis taki niedosyt. Tzn. podoba mi sie dodatkowa przestrzen na szerokosc (chociaz jakiejs przepasci o dziwo nie ma), prosta deska jest fajna i nieosaczajaca (nie przepadam za tym zwroceniem do kierowcy w Golfie)...
- ale mimo wszystko po wyjsciu z Golfa i wejsciu do S3 poczulem sie jak w jakims innym Golfie... ale dalej Golfie (dziwne uczucie), w dodatku jakby troche mniej premiumowym. Wizualnie nie podobal mi sie srodkowy tunel, jest jakis taki toporny, plaski, kwadratowy i tanio-blyszczacy.
- tyl... o tu duuuuuuzo miejsca na nogi, ze 2x tyle co w Golfie, a moze i 3x? I tutaj nie wyolbrzymiam roznicy... na prawde jest tak duzo miejsca.
- panele drzwiowe - przod i tyl jest jednakowo dobrze wykonczony (nie jak w golfie gdzie z tylu parapet jest twardy). Parapety sa leciutko miekkie, a caly panel drzwiowy jest obciagniety jakby mocno gumowa derma z minimalna iloscia pianki pod spodem. Wolalbym normlana tkanine, ale i tak na pewno 10x lepsze to niz ordynarny plasticzor jak w O3.
- ciekawostka, z tylu, na podsufitce jest zamontowana w 100% identyczna lampka co w Golfie kombi... tylko w S3 niemilosiernie trzeszczala jak ja macalem.
- bagaznik... hmm nie widze roznicy w porownaniu z OIII, wydawal sie nawet nie za szeroki...
- "ala" pikowane, materialowe fotele byly ladne, choc material z ktorego byly wykonane mial troche plastikowy blask. Byly tez chyba troche bardziej komfortowe od Golfowskich z Comfortline, mimo ze w pierwszej chwili poczulem jakbym klapnal u siebie ale chyba jednak trzymanie boczne na wysokosci plecow bedzie lepsze w S3.
- zaskoczyla mnie jedna rzecz, a konkretnie... gdy siedzialem zamkniety w srodku auta to dosyc wyraznie slyszalem jak osoby bedace w salonie rozmawialy... Ciekawe jak to sie przeklada na wyciszenie podczas jazdy...? W golfie tez slysze takie rzeczy glosniej niz w moim poprzednim aucie i rzeczywiscie, przeklada sie to np. na wyrazniejsze slyszenie warczacych autobusow czy mijajacych aut... Myslalem, ze tu - w klasie sredniej bedzie lepiej... Niestety zapomnialem sprawdzic, czy w s3 szyby tez sa takie cieniutkie jak w o3 i golfie.
Podsumowujac - generalnie samochod chyba lepszy od Golfa, ale nie moge powiedziec zebym sie zakochal - raczej to pierwsze spotkanie mnie troche ostudzilo. Musze jednak zaznaczyc, ze ogladalem superba w mega ciemnym salonie, bylo doslownie czarno - i tak mysle, ze po czesci z tego moze sie brac moje wrazenie mniejszej "premiumowosci" w s3... moze detale poginely, materialy wygladaly gorzej, a wnetrze sprawialo wrazenie smutniejszego...
Tak czy tak, samochod na co najmniej 4+ / 5- (na tyle na ile moge powiedziec bez jazdy) i moglbym taki miec w przeciwienstwie do O3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukuk- zaskoczyla mnie jedna rzecz, a konkretnie... gdy siedzialem zamkniety w srodku auta to dosyc wyraznie slyszalem jak osoby bedace w salonie rozmawialy... Ciekawe jak to sie przeklada na wyciszenie podczas jazdy...? W golfie tez slysze takie rzeczy glosniej niz w moim poprzednim aucie i rzeczywiscie, przeklada sie to np. na wyrazniejsze slyszenie warczacych autobusow czy mijajacych aut... Myslalem, ze tu - w klasie sredniej bedzie lepiej... Niestety zapomnialem sprawdzic, czy w s3 szyby tez sa takie cieniutkie jak w o3 i golfie.
Tak czy tak, samochod na co najmniej 4+ / 5- (na tyle na ile moge powiedziec bez jazdy) i moglbym taki miec w przeciwienstwie do O3
Komentarz
-
Komentarz