Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andriu21tg
    L&K
    S_OCP Member
    • 2008
    • 1499

    voltar, szczerze nie wiem.. bez skóry, ale elektryczne fotele.. koszt 121 albo 5 KPLN silnik 1,4TSI..

    Komentarz

    • voltar
      L&K
      • 2009
      • 1107
      • Octavia II (1Z3)
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      andriu21tg : Chodziło mi głównie o silnik ... czyli rozumiem że mają 1.4 150 KM ?
      Mają tylko ten jeden czy też coś w dieslu ?


      O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

      Komentarz

      • andriu21tg
        L&K
        S_OCP Member
        • 2008
        • 1499

        nie mam pojęcia musisz dzwonić i pytać

        Komentarz

        • bzyq_74
          RS
          • 2008
          • 3467
          • Volkswagen
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
          • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

          Zamieszczone przez voltar
          andriu21tg : Jaką wersję mają w Rudzie Śląskiej ?
          W Zabrzu u Śliwki mają 150-konną benzynę.
          Właśnie mi zadzwoniła miła Pani i w czwartek będę ujeżdżał kuraka
          MARCIN
          Mój szkodnik

          Komentarz

          • perfex
            L&K
            • 2005
            • 1117

            Zamieszczone przez andriu21tg
            voltar, szczerze nie wiem.. bez skóry, ale elektryczne fotele.. koszt 121 albo 5 KPLN silnik 1,4TSI..
            ponad 120 tys za 1.4t... no no :roll:
            Pozdrawiam
            perfex

            Octavia HTP

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              Zamieszczone przez perfex
              Zamieszczone przez andriu21tg
              voltar, szczerze nie wiem.. bez skóry, ale elektryczne fotele.. koszt 121 albo 5 KPLN silnik 1,4TSI..
              ponad 120 tys za 1.4t... no no :roll:
              Zaraz 180tys za 2.0TSI 280KM DSG 4x4 w pelnej opcji wyglada duzo lepiej :lol: Tylko ten pewnie za 160tys bedzie do wziecia, a tamten dalej ~110
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Enriquez
                RS
                • 2009
                • 7685
                • Superb III (3V3)

                Ciekawe ile to rzekome 280KM w serii ma kunia na hamowni.
                Obstawiam 300 lekko w serii,. Stage 0,5 na 350.
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz

                • OrsonTSI
                  Rider
                  • 2010
                  • 715
                  • Volkswagen
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  OII 1,4 TSI Elegance

                  KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                  Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    Enriquez, Trzeba sprawdzic ile maja Leony, bo to sa te same silniki i w zasadzie te same co S3, Golf R
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Yarwa
                      Elegance
                      • 2010
                      • 915
                      • BMW

                      Miałem przyjemność zasiąść we wszystko mającym L&K i powiem wam skoda zrobiła kawał dobrej roboty. Komfortowo, wygodnie i full miejsca. Auto z DSG 4x4, 190KM za 155 tys, przy czym sądzę można zejść z ceną niżej to naprawde warta zastanowienia opcja.
                      A narazie tylko siedziałem w tym i oglądałem "na sucho" i wybieram się na jazdę tym dieslem 190KM zobaczymy jak to się toczy.

                      Komentarz

                      • marlej108
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 4976
                        • Octavia III (5E3)
                        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                        dzis mialem solidna jazde probna S3 style 1.4 tsi 150 kucy.

                        Wrazenia wkrotce.

                        Ps. spalanie wcale malutkie nie bylo... mimo ze co chwile wylaczaly mi sie dwa cylindry.
                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz

                        • Prim
                          L&K
                          • 2013
                          • 1040
                          • Audi

                          Ponieważ temat żywy, pozwoliłem i ja zasiąść sobie dzisiaj w limuzynie pt. SIII L&K... i o ile na targach zrobiła na mnie piorunujące wrażenie o tyle w salonie mocno mnie rozczarowała - jako przyczynę niestety wskazuje czas (2 miechy ~7,5k km) spędzony za kierownicą w B8.

                          Wybaczcie to nie jest ta jakość/materiały, wykonanie... rozumiem, że wszyscy posiadacze VW na tym forum są na cenzurowanym i może nie jestem do końca obiektywny ale zdanie swoje wypowiadam

                          PS No i "obrazek" z salonu taki jak SIII Style 1.4 TSI z paroma drobnymi dodatkami wystawiona za ~129k powoduje mocne rumieńce na twarzy, nie wiem czy się śmiać czy płakać....
                          Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                          VW Jetta 1.2 TSI

                          Komentarz

                          • feels3
                            Rider
                            • 2013
                            • 348

                            Zamieszczone przez Prim

                            Wybaczcie to nie jest ta jakość/materiały, wykonanie... rozumiem, że wszyscy posiadacze VW na tym forum są na cenzurowanym i może nie jestem do końca obiektywny ale zdanie swoje wypowiadam
                            Mam Skode, ale to nie przeszkadza mi sie z Toba zgadzac. Duze pieniadze sobie krzycza za Octavie po liftingu, tfu...za nowego Superba.

                            Komentarz

                            • tomekjmopl
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 1187
                              • Opel
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              Zamieszczone przez feels3
                              Ponieważ temat żywy, pozwoliłem i ja zasiąść sobie dzisiaj w limuzynie pt. SIII L&K... i o ile na targach zrobiła na mnie piorunujące wrażenie o tyle w salonie mocno mnie rozczarowała - jako przyczynę niestety wskazuje czas (2 miechy ~7,5k km) spędzony za kierownicą w B8.
                              Pewnie wcześniej bym w tę, aż tak znaczącą przewagę jakościową VW w stosunku do Skody nie uwierzył, jednak od kiedy równolegle jeżdżę OII i Golfem 6 dostrzegam te różnice na korzyść VW nader wyraźnie (tam nawet głupie manetki są milsze w dotyku i pracują bardziej miękko, to samo przykładowo silnik tylnej wycieraczki chodzi inaczej, czyli odczuwalnie "lepiej", bardziej miękko, praktycznie bezgłośnie, gdzie w Octavii najpierw słychać "cyk" przekaźnika a po chwili ostry dźwięk jego pracy A tych różnic jest znacznie, znacznie więcej ... I dopiero można je wychwycić podczas normalnej eksploatacji, a nie podczas macanek salonowych. Jednak cały czas w ogólnym odczuciu "jakości" Skoda to nie VW, a VW to nie Audi i tak już pewnie pozostanie

                              Komentarz

                              • AdamB
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 8030
                                • Octavia IV (NX3)
                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                tomekjmopl, pozycjonowanie w szeregu musi być
                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                Komentarz

                                • tomekjmopl
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 1187
                                  • Opel
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  AdamB, i na to wygląda, że tak jest faktycznie

                                  Komentarz

                                  • blackrs
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 4826
                                    • Superb II combi (3T5)
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                    ma to tez swoje odbicie w cenie. mimo wszystko vw z takim samy wyposażeniem zawsze będzie droższy od skody
                                    nie zapominajmy tez o tym że w vw az takich zniżek jak w skodzie nie da się wynegocjować
                                    BYŁA o1 rs
                                    BYŁA o2 1.6
                                    JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                    Komentarz

                                    • voltar
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1107
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                      Zamieszczone przez Prim
                                      Wybaczcie to nie jest ta jakość/materiały, wykonanie... rozumiem, że wszyscy posiadacze VW na tym forum są na cenzurowanym i może nie jestem do końca obiektywny ale zdanie swoje wypowiadam
                                      Spoko - sam będę to testował bo porównanie B8 i S3 z tym samym silnikiem jest bardzo interesujące dla mnie ...

                                      PS No i "obrazek" z salonu taki jak SIII Style 1.4 TSI z paroma drobnymi dodatkami wystawiona za ~129k powoduje mocne rumieńce na twarzy, nie wiem czy się śmiać czy płakać....
                                      No rumieńce ok tylko co to znaczy ? Domyślam się że to auto wystawione w jakiejś konfiguracji cennikowej bez żadngo upusti. VW robi tak samo .... Więc co to znaczy ? Ze S3 w takiej samej cenie co B8 ? czy może droższy ? Jak to porównać jak niewiadomo jakie to dodatki ... ? Jak weźmiesz B8 14 TSI Highline i dodasz lakier i pakiet bussiness to masz cene 121 tys ...

                                      [ Dodano: Wto 14 Lip, 15 16:25 ]
                                      Zamieszczone przez tomekjmopl
                                      Pewnie wcześniej bym w tę, aż tak znaczącą przewagę jakościową VW w stosunku do Skody nie uwierzył, jednak od kiedy równolegle jeżdżę OII i Golfem 6 dostrzegam te różnice na korzyść VW nader wyraźnie
                                      Tylko że OII to powinna być porównywana do Golfa V generacji a nie VI ... a wtedy to już nie jest tak jak piszesz tylko często odwrotnie ...


                                      O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                      Komentarz

                                      • andriu21tg
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2008
                                        • 1499

                                        Prim, miałem G7 i ciężko wg. mnie porównać go do O3.. to samo tyczy się Paska.. zgadzam się z tobą w całej rozciągłości. .

                                        Komentarz

                                        • Prim
                                          L&K
                                          • 2013
                                          • 1040
                                          • Audi

                                          voltar, to znaczy nic innego jak to ze nigdy nie zapłaciłbym za TAKĄ Skodę 129k pln. Miałem chwile temu (która chwaliłem i nadal chwale) O3 1.4 Tsi Elegance + Amazing za która zapłaciłem 71 pln po rabatach i to dla mnie była granica (podkreśla dla mnie) zdrowego rozsądku - wiec pytam co w tym SIII jest takiego za co muszę doplacic 50k pln (nie łudź sie ze teraz dostaniesz na SIII spektakularne rabaty).

                                          SPecjalnie podkreśliłem wyraz TAKĄ bo jestem w stanie zrozumieć wydatki przekraczająca rozsądna cenę za Skodę w wersjach specjalnych RS, SCOUT za którymi stoi konkretne przeznaczenie.

                                          SIII na pewno sie obroni - to pokazały poprzednie wcielenia i na pewno bedzie to dobry i bardzo praktyczny samochód ale z perspektywy (jasne ze lekko spaczonej) B8 uwazam ze jest "piętro niżej" i to sie czuje - zapewniam ze nie da sie tego "wyczuć" po macankach w salonie obu aut nawet tego samego dnia.

                                          Poza tym tak jak ktos juz na tym forum napisał pojazdy w grupie VAG sie uzupełniają a nie wykluczają - i te dwa modele (b8 i SIII) sa wg mnie tego świetnym przykładem.

                                          Ale chce zdecydowanie podkreślić ze to nie znaczy ze SIII wg innych preferencji, wrażliwości i potrzeb nie bedzie pozycjonowane ponad B8...

                                          Dodam na konic ze sam czekałem z niecierpliwoscią na ta premierę - śledziłem ten wątek, informacje prasie, YouTube, motorshow Poznań i prosiłem Zachara o zdjecia i opinie z Genewy pod jego relacjami - podoba mi sie to auto, jest olbrzymie, ultra praktyczne i super przemyślane....
                                          Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                                          VW Jetta 1.2 TSI

                                          Komentarz

                                          • tadziak
                                            Ambiente
                                            • 2015
                                            • 116

                                            Ja również byłem bardzo napalony na SIII, samochodem interesowałem się od pierwszych zdjęć w sieci, śledziłem wszystkie testy i recenzje w każdym języku, aż w końcu nawet wstępnie zamówiłem.

                                            Ostatecznie jednak, po dzisiejszej samodzielnej jeździe testowej zrezygnowałem z auta. Ma ono sporo atutów, jest naprawdę udane, ładne, dobrze wykończone, ale pewne rzeczy irytują mnie na tyle, że nie chcę pakować tylu pieniędzy w samochód, do którego nie mam przekonania.

                                            Skoda wykonała duży krok naprzód, ale to jeszcze nie do końca "premium"

                                            Komentarz

                                            • ukuk
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 699

                                              O kurde, nieszczesliwie sie zlozylo, ze juz jeden focwageniarz sie wypowiedzial i to niezbyt pochlebnie... Bedzie zaraz, ze jakas akcja hejtu...
                                              ...Ale i ja zasiadlem dzisiaj do stacjonarnego S3. Nie wiem jaka wersja, ale miala pikowane materialowe fotele
                                              Samochod z zewnatrz baaardzo ladny, kawal wielkiego eleganckiego auta.
                                              A co do wnetrza to moze od myslnikow bo na tym sie skupilem i mam kilka wnioskow.

                                              - i tu hmm, moze nie rozczarowanie ale jakis taki niedosyt. Tzn. podoba mi sie dodatkowa przestrzen na szerokosc (chociaz jakiejs przepasci o dziwo nie ma), prosta deska jest fajna i nieosaczajaca (nie przepadam za tym zwroceniem do kierowcy w Golfie)...

                                              - ale mimo wszystko po wyjsciu z Golfa i wejsciu do S3 poczulem sie jak w jakims innym Golfie... ale dalej Golfie (dziwne uczucie), w dodatku jakby troche mniej premiumowym. Wizualnie nie podobal mi sie srodkowy tunel, jest jakis taki toporny, plaski, kwadratowy i tanio-blyszczacy.

                                              - tyl... o tu duuuuuuzo miejsca na nogi, ze 2x tyle co w Golfie, a moze i 3x? I tutaj nie wyolbrzymiam roznicy... na prawde jest tak duzo miejsca.

                                              - panele drzwiowe - przod i tyl jest jednakowo dobrze wykonczony (nie jak w golfie gdzie z tylu parapet jest twardy). Parapety sa leciutko miekkie, a caly panel drzwiowy jest obciagniety jakby mocno gumowa derma z minimalna iloscia pianki pod spodem. Wolalbym normlana tkanine, ale i tak na pewno 10x lepsze to niz ordynarny plasticzor jak w O3.

                                              - ciekawostka, z tylu, na podsufitce jest zamontowana w 100% identyczna lampka co w Golfie kombi... tylko w S3 niemilosiernie trzeszczala jak ja macalem.

                                              - bagaznik... hmm nie widze roznicy w porownaniu z OIII, wydawal sie nawet nie za szeroki...

                                              - "ala" pikowane, materialowe fotele byly ladne, choc material z ktorego byly wykonane mial troche plastikowy blask. Byly tez chyba troche bardziej komfortowe od Golfowskich z Comfortline, mimo ze w pierwszej chwili poczulem jakbym klapnal u siebie ale chyba jednak trzymanie boczne na wysokosci plecow bedzie lepsze w S3.

                                              - zaskoczyla mnie jedna rzecz, a konkretnie... gdy siedzialem zamkniety w srodku auta to dosyc wyraznie slyszalem jak osoby bedace w salonie rozmawialy... Ciekawe jak to sie przeklada na wyciszenie podczas jazdy...? W golfie tez slysze takie rzeczy glosniej niz w moim poprzednim aucie i rzeczywiscie, przeklada sie to np. na wyrazniejsze slyszenie warczacych autobusow czy mijajacych aut... Myslalem, ze tu - w klasie sredniej bedzie lepiej... Niestety zapomnialem sprawdzic, czy w s3 szyby tez sa takie cieniutkie jak w o3 i golfie.

                                              Podsumowujac - generalnie samochod chyba lepszy od Golfa, ale nie moge powiedziec zebym sie zakochal - raczej to pierwsze spotkanie mnie troche ostudzilo. Musze jednak zaznaczyc, ze ogladalem superba w mega ciemnym salonie, bylo doslownie czarno - i tak mysle, ze po czesci z tego moze sie brac moje wrazenie mniejszej "premiumowosci" w s3... moze detale poginely, materialy wygladaly gorzej, a wnetrze sprawialo wrazenie smutniejszego...

                                              Tak czy tak, samochod na co najmniej 4+ / 5- (na tyle na ile moge powiedziec bez jazdy) i moglbym taki miec w przeciwienstwie do O3

                                              Komentarz

                                              • tadziak
                                                Ambiente
                                                • 2015
                                                • 116

                                                Zamieszczone przez ukuk
                                                - zaskoczyla mnie jedna rzecz, a konkretnie... gdy siedzialem zamkniety w srodku auta to dosyc wyraznie slyszalem jak osoby bedace w salonie rozmawialy... Ciekawe jak to sie przeklada na wyciszenie podczas jazdy...? W golfie tez slysze takie rzeczy glosniej niz w moim poprzednim aucie i rzeczywiscie, przeklada sie to np. na wyrazniejsze slyszenie warczacych autobusow czy mijajacych aut... Myslalem, ze tu - w klasie sredniej bedzie lepiej... Niestety zapomnialem sprawdzic, czy w s3 szyby tez sa takie cieniutkie jak w o3 i golfie.

                                                Tak czy tak, samochod na co najmniej 4+ / 5- (na tyle na ile moge powiedziec bez jazdy) i moglbym taki miec w przeciwienstwie do O3
                                                Akurat szyby S3 ma fajne, grube - grubsze niż Passat B8 w standardzie. Wyciszenie też niezłe - porównując do Audi A6 i Passata to dźwięki przejeżdzających aut, ruchu ulicznego jakby lepiej wytłumione, chociaż i tak oczywiście jak tir przejedzie czy motocykl to słychać. Mam wrażenie, że to jest cecha współczesnych, odchudzonych aut, bo nawet w BMW 5, które testowałem słychać było wszystko z zewnątrz (ruch uliczny, melodyjkę świateł, świst samochodów z pasa obok).

                                                Komentarz

                                                • Wosho
                                                  Rider
                                                  • 2012
                                                  • 328

                                                  Za Skode 129 bys nie dal ale sam kupiles karawan za pewnie grubo wiecej :roll:

                                                  Komentarz

                                                  • OrsonTSI
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 715
                                                    • Volkswagen
                                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                    mozna juz konfigurować SIII w kombi

                                                    OII 1,4 TSI Elegance

                                                    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                                    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...