Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • barteka3
    Classic
    • 2014
    • 32

    Prawda jest taka ze niby 4x4, a:
    1. w ekstremalnych warunkach i tak trzeba zakładać łańcuchy
    2. jak jest znak - koniecznosc stosowania łańcuchów - 4x4 to tez dotyczy
    3. od 60km/H jest wolniejsze i więcej pali

    A zatem plusy/minusy trzeba zauważyć i uzasadnić swój wybór!

    Komentarz

    • rezon
      RS
      • 2006
      • 1894
      • Volvo
      • AKL 1.6 MPI 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Zamieszczone przez barteka3
      2. jak jest znak - koniecznosc stosowania łańcuchów - 4x4 to tez dotyczy
      bardzo często w Austrii zobaczysz taki znak z tabliczką - "Nie dotyczy 4x4"

      [ Dodano: Nie 19 Lip, 15 12:56 ]
      Zamieszczone przez barteka3
      3. od 60km/H jest wolniejsze i więcej pali
      czyli ośka jedzie 80km/h a 4x4 jedzie 80km/h tylko wolniej? Ma nieco mniejszą dynamikę - jestem ciekaw kto wyczuje różnicę 0,2s 0-100, ale nie jest wolniejsze. A co do większego spalania - to przecież pisałem wcześniej coś o 0,8-1l/100km. To w przeciwieństwie do "wolniejszej jazdy od 60km/h" jest ewidentnie widoczne i każdy z posiadaczy czterołapa to potwierdzi. W dieslach może być to 0,5l, ale różnica zawsze jest. W końcu i masa i opory napędu są.

      Komentarz

      • ryjeks
        Rider
        • 2010
        • 488
        • Octavia III combi (5E5)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        Mam prośbę
        Jeśli zaczynacie pisać o awd/4x4 wstawcie na początku: [T] lub [P]
        T: teoria
        P: praktyka

        Łatwiej będzie sortować ten teoretyczny bełkot

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          Zamieszczone przez rezon
          Maicroft, podobno jesteś adminem - to co robią osobiste wycieczki pod marleja?
          Chyba za duzy upal dzis panuje, ze wysnuwasz takie wnioski :idea:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • marlej108
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 4976
            • Octavia III (5E3)
            • CJZB 1.2 TSI 86 KM

            Zamieszczone przez blackrs
            jak marlej będzie prezesem to będzie dostępny tylko jeden silnik 1.4 mpi :P
            za to będą boczki wypchane gąbką i pluszem :diabelski_usmiech
            hehe,

            jak ja bede Prezesem Skody, to Skoda Superb bedzie miala w kazdej wersji wyposazenia mozliwy wybor kolorow tapicerek - czarny, brazowy, bezowy, niebieski (granatowy) i ciemno zielony.

            Do kazdego silnika bedzie mozna dokupic skrzynie biegow. I beda skrzynie automatyczne - klasyczne automaty oraz dsg do wyboru. Lakier bialy i czerwony bedzie bez doplaty, a metaliki doplata 1200 zlotych. Nie bedzie tego koszmarnego lakieru milicyjny niebieski, zamiast niego bedzie jak w VW czarny niemetalik, tyle ze za darmo.

            Oprocz silnikow tsi i tdi bedzie jeden silnik 2.0 mpi do wyboru z mozliwoscia fabrycznego lpg.

            Bedzie hybryda.

            Bedzie Superb RS z silnikiem V6 dla sportowcow.

            Bedzie Superb coupe - a la Mercedes 124 Coupe.

            Gwarancja bedzie na 5 lat z limitem 200.000 km.

            Ps. po tej deklaracji czekam na oferte od VAG...
            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz

            • Enriquez
              RS
              • 2009
              • 7685
              • Superb III (3V3)

              Zamieszczone przez marlej108
              jak ja bede Prezesem Skody, to Skoda Superb bedzie miala w kazdej wersji wyposazenia mozliwy wybor kolorow tapicerek - czarny, brazowy, bezowy, niebieski (granatowy) i ciemno zielony.
              Aha, a sprzedaż tego, co jest najbardziej dochodowe spadnie na Twarz. A wraz z nią pożegnasz się ze stanowiskiem.
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz

              • pstryczek
                RS
                • 2009
                • 10778
                • Superb III (3V3)

                A będą też 1,2 TSI i 1,4 MPI w S III, dla oszczędnych, niekoniecznie szybko jeżdżących, oczywiście w niskich cenach. :P
                Marek

                Komentarz

                • marlej108
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 4976
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                  Zamieszczone przez Enriquez
                  Zamieszczone przez marlej108
                  jak ja bede Prezesem Skody, to Skoda Superb bedzie miala w kazdej wersji wyposazenia mozliwy wybor kolorow tapicerek - czarny, brazowy, bezowy, niebieski (granatowy) i ciemno zielony.
                  Aha, a sprzedaż tego, co jest najbardziej dochodowe spadnie na Twarz. A wraz z nią pożegnasz się ze stanowiskiem.
                  Trudno. To przejde do Audi... :diabelski_usmiech

                  ps. poza tym niby co jest najbardziej dochodowe??? Przeciez ja bym z niczego teraz nie zrezygnowal co Skoda sprzedaje tylko zwiekszyl mozliwosc wyboru jak napisalem :-) Czemu nie moze byc 2.0 MPI z lpg... albo szerszy wybor kolorow tapicerek, albo wybor dokupienia (czyli zaplacenia!) skrzyni automatycznej do kazdego silnika... A czemu nie moze byc wybor tapicerek szerszy? Bo co? Skoro np. w VW Jetta w wersji najtanszej trendline mozna wybrac z trzech dostepnych tapicerek bez zadnych doplat... to czemu by nie mozna bylo tego zrobic w Superbie...

                  nawet ten naped 4x4 niech bedzie w wersji jakiej sie da. Czemu nie przy 1.4 tsi 150 koni.. jak ktos chce placic - niech placi.
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz

                  • pstryczek
                    RS
                    • 2009
                    • 10778
                    • Superb III (3V3)

                    Ale 2.0 MPI to nienajlepszy silnik, ma też za dużą pojemność :|
                    Marek

                    Komentarz

                    • marlej108
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 4976
                      • Octavia III (5E3)
                      • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                      Zamieszczone przez pstryczek
                      Ale 2.0 MPI to nienajlepszy silnik, ma też za dużą pojemność :|
                      Nie wiem nawet czy VAG mialby silnik jakis 2.0 MPI prosty technicznie ale jak nie ma to moglby wymyslec (przeciez poza Europa sprzedaja nie tylko silniki tsi). Bo glowna zaleta tego mpi byloby to ze ma prosta budowe i sie nie psuje, a przede wszystkim - ze mozna zalozyc do takiego silnika gaz.

                      za bardzo nie zwracalem dotychczas uwagi na ceny lpg, ale ostatnio zaczalem to robic.

                      Dzis np. w Gdansku - 1 litr benzyny = 5,06 zl, a lpg = 1,88 zl.... Jak ktos duzo jezdzi to prawde mowiac na lpg moze zaoszczedzic mnostwo pieniedzy. Ale niestety producenci wyraznie lpg w wiekszosci nie lubia...

                      Dlatego gdyby to ode mnie zalezalo to bym wsadzil do S3 silnik benzynowy 2.0 mpi, 150konny i dal mozliwosc instalowania fabrycznego lpg.

                      "wspaniale" polskie przepisy dot. akcyzy na silniki ponad 2 litra sa bezsensowne niestety.

                      Ps. a co do silnika 1.4 tsi act 150 koni, to po jezdzie probnej mam wrazenie, ze ani nie jest on taki oszczedny w miescie jak zachwala producent ( 6 litrow to niezly dowcip...) ani nie jest wcale jakos bardziej dynamiczne (przynajmniej w miescie) od swojej slabszej 125konnej wersji.
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                      Spalanie - Motostat.pl

                      Komentarz

                      • pstryczek
                        RS
                        • 2009
                        • 10778
                        • Superb III (3V3)

                        Kiedyś był silniczek 2,0, jeszcze z S I znany, ale on miał tylko 115 KM, był dobry pod LPG, ale ogólnie mało ceniony. Ja kupiłem Golfa z 1,4MPI i mam z nim sporo problemów. Olej żre nawet lepiej jak 1,8TSI, czasami klekocze jak diesel. Oczywiście wiek robi swoje, ale silniki 1,4MPI były niestety felerne :|
                        Marek

                        Komentarz

                        • marlej108
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 4976
                          • Octavia III (5E3)
                          • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                          Zamieszczone przez pstryczek
                          Kiedyś był silniczek 2,0, jeszcze z S I znany, ale on miał tylko 115 KM, był dobry pod LPG, ale ogólnie mało ceniony. Ja kupiłem Golfa z 1,4MPI i mam z nim sporo problemów. Olej żre nawet lepiej jak 1,8TSI, czasami klekocze jak diesel. Oczywiście wiek robi swoje, ale silniki 1,4MPI były niestety felerne :|
                          w 1.4 mpi byl bodajze problem ze slynna odma co to potrafila zrobic psikusa w zimie.

                          ale niby to poprawili.

                          Ja przejechalem w Golfie 6 ponad 50.000 km i nie dolalem nigdy ani kropli oleju w silniku 1.4 mpi i moge sie o nim wypowiadac jedynie w superlatywach. Kolega ma go w Fabce - tez zero problemow.

                          Zreszta ci co maja 1.4 mpi w Octaviach (glownie O2 Tour) to tez chyba nikt nie narzekal.

                          ps. moze z tym autem co kupiles po prostu zle trafiles... (z uwagi na zaniedbania poprzedniego wlasciciela?).

                          Szkoda ze producenci ogolnie niestety paliwo lpg traktuja jakby go nie bylo. Czy w jakimkolwiek aucie klasy Passata/Superba jest jeszcze silnik ktory nadaje sie do gazu i ma prosta budowe? Czy juz w UE zaden producent nic takiego nie oferuje? Ciekawe...

                          Dobra, ale robi sie OT...

                          to moze dla powrotu do tematu - dluuuugi test po niemiecku.. .tfu angielsku (ale zobaczcie jaki to angielski hehe) Superba kombi III

                          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                          Spalanie - Motostat.pl

                          Komentarz

                          • janusz101
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 196
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            marlej108, zakładaj gaz do VW Up'a

                            Komentarz

                            • marlej108
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 4976
                              • Octavia III (5E3)
                              • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                              Zamieszczone przez janusz101
                              marlej108, zakładaj gaz do VW Up'a
                              Przyznam sie, ze przechodzac obok stacji paliw zaczalem sie nad tym zastanawiac widzac ceny lpg... haha ;-)

                              ale to juz byloby chyba przegiecie...
                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                              Spalanie - Motostat.pl

                              Komentarz

                              • gebek
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 1214

                                Zamieszczone przez marlej108
                                Zamieszczone przez janusz101
                                marlej108, zakładaj gaz do VW Up'a
                                Przyznam sie, ze przechodzac obok stacji paliw zaczalem sie nad tym zastanawiac widzac ceny lpg... haha ;-)

                                ale to juz byloby chyba przegiecie...
                                Dlaczego przegiecie :?: W KIA Picanto 1.0 mpi mozna zamowic fabryczny LPG.
                                I jest drei zylinder na podtlenek LPG :szeroki_usmiech
                                Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                Nie synku...to diesel PD.

                                Honda...the power of dreams.
                                Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                Komentarz

                                • perfex
                                  L&K
                                  • 2005
                                  • 1117

                                  Zamieszczone przez marlej108
                                  Ja przejechalem w Golfie 6 ponad 50.000 km i nie dolalem nigdy ani kropli oleju w silniku 1.4 mpi i moge sie o nim wypowiadac jedynie w superlatywach. Kolega ma go w Fabce - tez zero problemow.
                                  Nie wiem czy golferskie 1.4mpi to mniej więcej to samo co 1.4 16v w fabii 1. Ujeżdżałem kiedyś służbowo taką 1.4 16v bodajże 75 czy 80km. Wg mnie ten silnik zasługiwał wyłącznie na określenie Gówniany :szeroki_usmiech Nie posiadał jak dla mnie Żadnych osiągów i palił jak wściekły (spokojnie 10l/100 w mieście). Szajs.
                                  Pozdrawiam
                                  perfex

                                  Octavia HTP

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    marlej108, Nie przedstawiles jakie postulaty zwiazkow zawodowych zaakceptujesz, tak wiec nie ma szans na takie stanowisko :diabelski_usmiech

                                    No i "sportowe" auto Skody moze miec V8 TFSI :twisted: Oczywiscie fabrycznie z automatem, a skrzynia manualna za doplata :twisted:

                                    Z tym gazem to jak rynek tego nie wymaga, bo auta i tak sie sprzedaja, albo zaczeli oferowac instalacje dotryskowe do bezposredniego wtrysku to nie spodziewalbym sie ze wroci silnik MPI.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • pstryczek
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 10778
                                      • Superb III (3V3)

                                      1,4 MPI w Golfie IV jest z leksza szajsowaty, ciągnie olej, pierścienie padają, potrzebny będzie remont, a to się nie opłaca :|

                                      A MPI to już nie będą montować ze względu na EURO6 :|
                                      Marek

                                      Komentarz

                                      • marlej108
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 4976
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        marlej108, Nie przedstawiles jakie postulaty zwiazkow zawodowych zaakceptujesz, tak wiec nie ma szans na takie stanowisko :diabelski_usmiech
                                        Maicroft - na dyrektora wykonawczego ds. zwiazkow zawodowych Ciebie zatrudnie. Na pewno sobie poradzisz. Obiecaj wszystko, najwyzej zwalimy na zlych Niemcow z centrali... :P

                                        Ps. ale do zalogi nie bierzemy zadnych muzulmanow... to moj warunek (tak bedziemy stosowac polityke dyskryminacyjna :P ale czytalem w zeszlym tygodniu, ze fabryka Jaguara ma tam problem wlasnie z muzulmanami biedulkamim bo mdleli i musieli zlamac zasady ramadanu...)



                                        ps. a tradycyjnie na koniec wypowiedzi wracajac do S3 - fajna opcja jest ten system dcc - moj ulubiony tryb komfortowy - przyjemnie tlumil dziury w jezdni, za to sportowy nieco wytrzasl.

                                        [ Dodano: Nie 19 Lip, 15 21:40 ]
                                        Zamieszczone przez pstryczek
                                        A MPI to już nie będą montować ze względu na EURO6 :|
                                        mam przeczucie ze w nastepnej O3 bedzie 1.0 tsi, a w S4 1.2 tsi... tylko oczywiscie mocniejsze, np. 1.0 tsi - 90 albo 110 KM, a 1.2 tsi - 125 albo i 140 KM....

                                        oczywiscie im bardziej wysilone, tym pewnie krotsza zywotnosc... no ale pewnie o to wszystkim producentom chodzi - samochod produkt jednorazowego uzytku niestety.

                                        Ps. potem niech jeszcze do kazdego diesla dowala ten system scr, a do benzyn tez filtr czastek stalych... i po 200k km na smietnik bo koszty napraw przekrocza sens uzytkowania... oczywiscie gdybym zarabial po niemiecku to moge miec takie wynalazki, ale z zarobkami krajowymi to kiepski interes.

                                        PS. ciekawe kiedy na OCP pojawi sie pierwszy S3...
                                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                        Spalanie - Motostat.pl

                                        Komentarz

                                        • dudek_t
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1421

                                          Zamieszczone przez blackrs
                                          black - po uj Ci te 4x4 - tak szczerze… po co?
                                          np na wyjazd w góry na narty. fakt to tylko raz w roku. ale kiedys byłem ośką i zazdrościłem tym po mając 4x4 pod sam stok podjeżdżali.
                                          oczywiście to 4x4 to kilka razy w roku moze się przyda a może i nie
                                          Black, błagam Cię :diabelski_usmiech Byłem w górach ośką, zimą, jakieś 40-50 razy i nigdy nie miałem problemu. Tak gdzie takowy był (dosłownie na palcach jednej ręki) problem rozwiązywały łańcuchy.
                                          W przypadku okazjonalnego odwiedzania terenów górskich jedyne uzasadnienie dla 4x4 na asfaltowych duktach jest holowanie ciężkiej przyczepy.
                                          Oczywiście to Twoja kasa ale może lepiej kupić coś Synkowi albo nawet odłożyć tą dychę na konto dla Młodego niż użyć 4x4 raz do roku… poddaje pod rozwagę :twisted:

                                          Komentarz

                                          • rezon
                                            RS
                                            • 2006
                                            • 1894
                                            • Volvo
                                            • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                            Kolejny teoretyk 4x4 :lol:

                                            Komentarz

                                            • Garret
                                              L&K
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 1196
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                              Zamieszczone przez dudek_t
                                              Zamieszczone przez blackrs
                                              black - po uj Ci te 4x4 - tak szczerze… po co?
                                              np na wyjazd w góry na narty. fakt to tylko raz w roku. ale kiedys byłem ośką i zazdrościłem tym po mając 4x4 pod sam stok podjeżdżali.
                                              oczywiście to 4x4 to kilka razy w roku moze się przyda a może i nie
                                              Black, błagam Cię :diabelski_usmiech Byłem w górach ośką, zimą, jakieś 40-50 razy i nigdy nie miałem problemu. Tak gdzie takowy był (dosłownie na palcach jednej ręki) problem rozwiązywały łańcuchy.
                                              W przypadku okazjonalnego odwiedzania terenów górskich jedyne uzasadnienie dla 4x4 na asfaltowych duktach jest holowanie ciężkiej przyczepy.
                                              Oczywiście to Twoja kasa ale może lepiej kupić coś Synkowi albo nawet odłożyć tą dychę na konto dla Młodego niż użyć 4x4 raz do roku… poddaje pod rozwagę :twisted:
                                              ehh panowie, wszystko zależy od tego jak często jeździcie zimą w górzystym rejonie. Był czas, że jeździło się praktycznie non-stop (domek w okolicach Krynicy (Górskiej! :diabelski_usmiech) Obecnie 2-3 razy w tygodniu w sezonie na narty + codziennie podjazd 200m szutrem pod górę do asfaltu. Pierwsza zimą poprzednią OI TDI- walka o poranku z łopatą, podsypywanie piaskiem, wysiadanie i pchanie auta za słupek A przy zapiętym I biegu :lol: , łańcuchy, skrzykiwanie sąsiadów, oczywiście nie codziennie, ale jak dowaliło w nocy śniegiem to poranek tak wyglądał. To fajne by nawet było ale nie w sytuacji gdy się człowiek śpieszy do fabryki;-) 4x4 to naprawdę zajefajna sprawa. Np podjazd na górny parking w Kasinie niezależnie od tego czy posypane czy nie- wiele razy widziałem w lusterku ośki które próbowały tam za mną się pchać- ja zakładałem już buty narciarsksie a kolesie wciąż podejmowali próby. Czy to oznacza, ze ośką się nie da pojechać na narty? Oczywiście, ze nie! Ale lepsze jest wrogiem dobrego - po co się bawić z łańcuchami jak można po prostu jechać? Jeszcze raz powtarzam- wszystko kwestia warunków ukształtowania terenu i aury, choć i na mokrym przy ruszaniu, dynamicznym włączaniu się do ruchu jest różnica, im mocniejsze auto tym większa;-) Ja wiem, że już nie wrócę do ośki.. no chyba, żeby mnie sytuacja materialna zmusiła :wink: heh nie myslałem, że takie oczywistości będę tu wypisywał :lol:
                                              Garret

                                              -----------
                                              Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                              Komentarz

                                              • blackrs
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 4826
                                                • Superb II combi (3T5)
                                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                Zamieszczone przez dudek_t
                                                Black, błagam Cię :diabelski_usmiech Byłem w górach ośką, zimą, jakieś 40-50 razy i nigdy nie miałem problemu. Tak gdzie takowy był (dosłownie na palcach jednej ręki) problem rozwiązywały łańcuchy.
                                                W przypadku okazjonalnego odwiedzania terenów górskich jedyne uzasadnienie dla 4x4 na asfaltowych duktach jest holowanie ciężkiej przyczepy.
                                                Oczywiście to Twoja kasa ale może lepiej kupić coś Synkowi albo nawet odłożyć tą dychę na konto dla Młodego niż użyć 4x4 raz do roku… poddaje pod rozwagę :twisted:
                                                spoko narazie nie kupuję. tylko tak kiedyś sobie obiecałem że kolejne to będzie z 4x4. ale i tak nic z tego raczej nie bedzie. są czasami rzeczy których posiadanie cięzko do konca sensownie wytłumaczyć. po prostu chce się je mieć i tyle.
                                                myślę ze rozważań na temat 4x4 już powinien być koniec bo się śmietnik w temacie robi.

                                                ps. ktoś wie ile będzie kosztował 1.8 tsi? w passacie jest 3 tys droższy od 1.4 tsi.
                                                w czechach na stronie skoday jest droższy od 2.0 tdi 150 km.
                                                BYŁA o1 rs
                                                BYŁA o2 1.6
                                                JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                                Komentarz

                                                • perfex
                                                  L&K
                                                  • 2005
                                                  • 1117

                                                  Zamieszczone przez Garret
                                                  ehh panowie, wszystko zależy od tego jak często jeździcie zimą w górzystym rejonie. Był czas, że jeździło się praktycznie non-stop (domek w okolicach Krynicy (Górskiej! :diabelski_usmiech) Obecnie 2-3 razy w tygodniu w sezonie na narty + codziennie podjazd 200m szutrem pod górę do asfaltu. Pierwsza zimą poprzednią OI TDI- walka o poranku z łopatą, podsypywanie piaskiem, wysiadanie i pchanie auta za słupek A przy zapiętym I biegu :lol: , łańcuchy, skrzykiwanie sąsiadów
                                                  I w porządku, wtedy 4x4 się jak najbardziej przydaje. Ale jest też trochę kierowców (większość) nie mieszkających w górach i nie jeżdżących zimą w te tereny. Wtedy wydatek ładnych kilku tys zł można głębiej przemyśleć...
                                                  Pozdrawiam
                                                  perfex

                                                  Octavia HTP

                                                  Komentarz

                                                  • klarus
                                                    RS
                                                    ModeratoRS
                                                    • 2013
                                                    • 5391
                                                    • Octavia III combi (5E5)
                                                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                    Oczywiście to Twoja kasa ale może lepiej kupić coś Synkowi albo nawet odłożyć tą dychę na konto dla Młodego niż użyć 4x4 raz do roku… poddaje pod rozwagę
                                                    Zamieszczone przez rezon
                                                    Kolejny teoretyk 4x4 :lol:
                                                    No, i jeszcze do cudzego portfela zagląda, na co ktoś ma wydawać pieniądze :diabelski_usmiech
                                                    Nikt nikomu nie nakazuje kupować auta z napędem 4x4.
                                                    W związku z tym nie rozumiem maniakalnego uporu :!: , z jakim miłośnicy jednej osi, próbują przekonać siebie i innych, że napęd ten jest niepotrzebny
                                                    Nie chcą go, to nie muszą go mieć...
                                                    A jak jeszcze zaczynają zaglądać innym do portfela, na co powinni wydawać pieniądze, bo rozsądek... terefere
                                                    Stać mnie, lubię... to mam
                                                    Nie stać mnie, nie lubię... to nie mam
                                                    A wnikanie na co komu potrzebny i na co ma swoje pieniądze wydawać... brrr :evil:
                                                    Bez klimy, webasto, radia, nawigacji, xenonów, czujników parkowania, grzanych stołków, kierownicy multifunkcyjnej, lakieru metalizowanego itp. również można jeździć... Ale czy o to chodzi?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...