o prosze cenna uwaga o której nie widziałem odnośnie ych hałasów. to faktycznie mocno słychać? a jakies przecieki czy inne nieszczelności tego bajeru.
Takie trzaski jak ze źle spasowanych plastików, z radiem praktycznie niesłyszalne, bez radia irytujące. Przecieków, nieszczelności, itp. nie ma, no co Ty . Zapewne aso poprawiłoby ten dach, ale nie mam czasu jechać. No i kwestia - na ile.
Jechałem dzisiaj SIII w najbogatszej wersji L&K 2.0TDI 190KM.
Takiej kakafonii dźwięków z wnętrza to nie słyszałem nawet w 10. letnim Polo.
Dźwięki wydobywały się z kolumny kierownicy przy przejeździe nawet przez najmniejsze nierówności oraz najprawdopodobniej z okolic szyberdachu, chociaż nie wykluczam też deski rozdzielczej.
Wyłamanej sprężyny schowka w konsoli nie liczę, bo to zapewne wina nieumiejętnego użytkowania przez testujących.
Ogólnie, o ile wizualnie wygląda rewelacyjnie, to te odgłosy pozostawiają po sobie mega rozczarowanie. Trzeba poczekać z zakupem aż się ogarną z chorobami wieku dziecięcego.
Chris11, wczoraj też siedziałem w superbie, nie pamiętam jaka to była wersja ale szłu na mnie ten samochód nie zrobił, oczywiście jest duży, zgrabny i ładny, wnętrze poprawne i tyle bez polotu czy fajerwerków.
Musze się przejść i looknąć na nowe mondeo :szeroki_usmiech
Co do haka za 3,5tyś to grubo przesadzili. Jesli ma służyć jako mocowanie dla rowerów parę razy w roku to imo nie warto tyle bulić, można dołożyć potem taki za tysiaka odkrecany co by nie szpecił gdy nie jest używany, ale jesli ktoś zamierza ciągać przyczepy np.kempingowe to warto wziąć ten fabryczny ponieważ jest kilka elementów różniących się w aucie z hakiem np. wydajniejszy układ chłodzenia, zwłaszcza warto to uwzględnić gdy bierzemy skrzynię automatyczną jest inne oprogramowanie gdy mamy podpiętą przyczepę, układ ESP też dostaje informacje o przypiętej przyczepie.
Było szybkie
2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
163HDI HYDRACTIVE 3+
Jest wycieczkowóz
VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG
Kazdy odkrecany bedzie szpecil, bo one sa ponizej zderzaka. Sa nawet takie odpinane automaty, ktore zapina sie w poziomie, a nie w pionie i tez to szpeci dol zderzaka bo wystaje spod auta.
Ale hak za rok bedzie mozna z uzywki wyrwac i zalozyc. Pozostaje wiazka z modulem i ochrona komponentu, ale to pewnie za rok tez bedzie do obejscia.
Zamieszczone przez lukasiasty
np.kempingowe to warto wziąć ten fabryczny ponieważ jest kilka elementów różniących się w aucie z hakiem np. wydajniejszy układ chłodzenia, zwłaszcza warto to uwzględnić gdy bierzemy skrzynię automatyczną jest inne oprogramowanie gdy mamy podpiętą przyczepę, układ ESP też dostaje informacje o przypiętej przyczepie.
Tylko uklad parkowania i ABS/ESP wie o haku. Reszta jest taka sama, ba nawet sprezyny byly w O2FL tak samo lipne jak w zwyklej wersji i dupa wisiala. Soft czy inna skrzynia bez szans, bo tez sie poddaly, a do tego czasu nic na haku nie widzialy.
A hak tyle kosztuje, bo to chyba teraz jest polautomat. Naciskamy guzik i kula wyskakuje spod auta i dopinamy ja reka.
Maicroft, no to skoda jest kiepska pod tym względem, np. w MB czy Volvo fabryczny hak to była różnica np. w chłodnicach i sofcie asb, no ale te auta to inna półka, cenowa też
Było szybkie
2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
163HDI HYDRACTIVE 3+
Jest wycieczkowóz
VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG
Maicroft, no to skoda jest kiepska pod tym względem, np. w MB czy Volvo fabryczny hak to była różnica np. w chłodnicach i sofcie asb, no ale te auta to inna półka, cenowa też
Inna ? No wiesz ?! E-klasa przegrywa z Superbem każdy test :szeroki_usmiech
perfex, tylko Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) DSG 4x4 SCR kosztuje katalogowo 155.600 zł a E-Klasa w podstawie 174.500 zł, największa przewaga S3 jest właśnie tutaj :szeroki_usmiech
perfex, tylko Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) DSG 4x4 SCR kosztuje katalogowo 155.600 zł a E-Klasa w podstawie 174.500 zł, największa przewaga S3 jest właśnie tutaj :szeroki_usmiech
pstryczek, to oświeć mnie w czym niby jest największa skoro AŚ uważa cenę za najmniejszą przewagę? :shock: W ogóle co to za moda porównywanie między sobą aut z różnych segmentów :? to, że Skody są przestronne jeszcze nie powoduje przeskoku o "klasę" wyżej :|
Poczytaj sobie test z przed paru tygodni, sam się oświecisz. Klasy to rzecz sztuczna, wielkościowo to podobne samochody. Prestiż mają bardzo różny :P Wyposażenie podobne ze wskazaniem na Skodę jeżeli jest w wersji L@K. Cena Skody - wiadomo - mniejsza
Musze się przejść i looknąć na nowe mondeo :szeroki_usmiech
Sprawdz czy nie ma rdzy :lol:
W zeszlym tygodniu moja luba miala odebrac nowiutka fieste, nie odebrala bo byly purchle na drzwiach pasazera. Po tygodniu zrobili, ale wstawili drzwi innego koloru (biale, ale nie perla) :shock: .
Wczoraj znalazlem rdzawa kropke na klapie bagaznika :shock:
jestem i ja po teście S3 2.0 TDI 190KM L&K. W porównaniu do S2:
+ zdecydowanie lepsze audio
+ znacznie większy ekran navi
+ bezpłatna aktualizacja navi
+ wygląd
+ wentylowane fotele
+ gniazdko 230V i USB w podłokietniku przednim
+ wyciszenie kół i wiatru
+ nieco wygodniejsze fotele
+ adaptacyjne zawieszenie
+ ładne LED'y
+/- dużo dodatkowej elektroniki - line assist, aktywny tempomat, czujnik martwego pola, .... (-) bo jak wiadomo, każda dodatkowa pierdółka to potencjalny powód do wizyty w ASO
- mniej miejsca z tyłu
- start&stop
- tendencja do zrywania trakcji przy dodaniu gazu na skrzyżowaniu (nie mam tego w S2 4x4)
Ogólnie - fajne autko i warte uwagi, ale nie ma szału w porównaniu do poprzednika.
Powiem tak, co do mniej miejsca z tyłu to nawet dobrze bo w S II jest go za dużo, wozi się niepotrzebnie tyle powietrza. Oczywiście mówię o miejscu na nogi. Mało jest natomiast w S II miejsca na szerokość, w S III jest go trochę więcej
Koledzy podrzuci ktoś gdzie warto wysłać zapytanie ofertowe na 3 superby III kombi? Gdzie udzielane są sensowne rabaty i jest przyzwoity serwis? W grę wchodzi śląsk lub warszawa.
Z góry dziękuję.
To miejsce na tylnej kanapie jest moim zdaniem ok, nawet jak przedni fotel jest cofniety maksymalnie do tylu.
Kosztem tych kilku cm bagaznik stal sie dluzszy, ale tak zastanawiam sie czy on nie jest plytszy teraz, a moze to zludzenie, przez ta lamana deske bagaznika.
Komentarz