Zamieszczone przez Sebastian_M26
Zobacz wpis


. Faktycznie pierwsze recenzje AR9200V2 są bardzo pochlebne. Też generalnie doradzam stosowanie solo, choć w silnikach diesla i silnikach mogących mieć kłopot z czystością można stosować razem z AR9100 przy czym zaleca się aby AR9100 było w dawce 25ml/litr a AR9200V2 od 20 ml do 40 ml/l.
Była trasa gdzie przez ok. 300km był but w podłodze (taka była potrzeba) i temp. na maxidocie doszły w szczycie do 120C potem juz były mniejsze ale przedział 115-118C był dłuższy czas, to była połowa interwału. Efekt taki, że ubyło ok. 300-400 ml oleju ale do końca był klarowny i o barwie ciemnego miodu. Aha ten test zaliczyła także skrzynia z nowym olejem i mixem. Tak więc same pozytywy, a takie "akcje trasowe" nie były po raz pierwszy więc mam porównanie. Dlatego polecam, jednak z zastrzeżeniem że do spokojnego kręcenia się albo do jazdy po mieście bym się mocno zastanowił, imho albo wtedy mix, albo sam AR.9100. Teraz będzie już FS 0w30 z AR 9100 i to przez dwie zmiany, no chyba że...znowu coś mi wpadnie do głowy


, ale ok więc tym razem zapytałem drugą stronę (Ravenol SU) co się stało i dlaczego, na co otrzymałem odpowiedź, którą jest zawarta pod tym linkiem i każdy może ją przeczytać - przetłumaczyć i wyciągnąć wnioski samemu, bez domysłów i snucia dziwnych teorii...


wolimy tutaj, ale potrzebujemy jedynie prostej i jasnej odpowiedzi od fachowców, czego czasem tu brakuje
... dziękuję
Komentarz