Tylko, że te oleje z USA to zupełnie inne formuły niż w Europie. Mimo że ten Castrol nazywa się podobnie do europejskiego i ma w składzie tytan (w EU Castrol FST chyba nie może się nazywać titanium z powodu patentów) to jednak coś innego niż jest u nas, spójrzcie np. na wysokie TBN pod zasiarczone paliwa z USA. Poza tym takie testy producentów można traktować wg mnie jak każdy kit z reklamy, ja tego nie kupuję.
Prawie wszystkie oleje 5w30 dostępne w Europie to niestety ACEA C1-C4...
Wg mnie zamiast kombinować ze sprowadzanym 5w30 full SAPS z USA, lepiej wlać 0w40 albo dobry 5w40.
Prawie wszystkie oleje 5w30 dostępne w Europie to niestety ACEA C1-C4...
Wg mnie zamiast kombinować ze sprowadzanym 5w30 full SAPS z USA, lepiej wlać 0w40 albo dobry 5w40.
Komentarz