dla bojących się nagaru i depozytów są oleje Low Saps z VW 502 np. Aral Super Tronic 0W40
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Na podanej stronie pokazuje tylko nową kartę. Karty były wklejane jako "linki" - te co sprawdziłem nie działają.Zamieszczone przez pabamożna poszukać sobieZamieszczone przez degeneratJaką lepkość HTHS ma Statoil LazerWay V 0w30 (z 2014 r. z dopuszczeniem VW 502.00).
押球手机站·官方版在线(熊二2025年好运推荐)公司创设于2007年09月,注册资金2000万,总资产5888万元,(证券代码:880088)。押球手机站·官方版在线下设冷作、金工、钣金、装配、电气五大车间及售后服务中心,公司拥有较先进的生产设备。如:大型板材、型材预处理线,对钢材进行抛丸、喷漆、烘干处理后,能使其表面质量达到标准要求;交直流弧焊机、自动焊等焊接设备;一大批通用或专用机床、工装及数控切割机、钢板弯折机、大型平板机、大型镗、铣、刨床和大直径、超长度卷筒加工车床等先进设备。
karty tego oleju w wątku były też wklejane kilka razy spokojnie
Znalezione karty w necie nie zawierają interesującej mnie informacji.
Ponawiam pytanie - Jaką lepkość HTHS ma Statoil LazerWay V 0w30 (z 2014 r. z dopuszczeniem VW 502.00)?
Komentarz
-
-
eeee, hmmm wg sprzedającego (pidzieka nota bene) "Millers Oils XFS 0W40 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy LOW SAPS"Zamieszczone przez micrusecA Ty się nie boisz w CBZ* ? Stosujesz MillersaOils 0W40 a to jest FULL SAPS jak dobrze kojarzę ?
profilaktycznie raz na rok stosuję oczyszczacz LM do wtrysków i usuwania nagarów, jaki to ma efekt nie wiem, bo silnika jeszcze nie rozbierałem, tylko pokrywę rozrządu ale tam nic nie da się zobaczyć
ogólnie korci mnie żeby wypróbować jakiś inny olej np. tego Wolfa (Championa) z kilku postów wyżej, Arala czy coś innego spoza mainstreamu, który jest podrabiany na potęgę i rozlewany w Polsce
Komentarz
-
-
karta z 2014 (najnowsza) nie zawiera dopuszczenia VW 502 w przypadku tego oleju i posiada informację o HTHS=2,9 i jest na tej stronceZamieszczone przez degeneratJaką lepkość HTHS ma Statoil LazerWay V 0w30 (z 2014 r. z dopuszczeniem VW 502.00)?
wcześniej w wątku można znaleźć opis oleju we wcześniejszych wersjach (linki kart nie działają na google), koledzy spisali
LazerWay V 0W/30
Lepkość kinematyczna 40 C - 72
Lepkość kinematyczna 100 C - 12,2
HTHS 3,5
Wskaźnik lepkości 170
Temperatura płynięcia -51°C
Temperatura zapłonu 230°C
TBN 11.2 mg KOH/g
strona 239 wątku, wystarczyło poszukać
Komentarz
-
-
Dziękuję.Zamieszczone przez pabakarta z 2014 (najnowsza) nie zawiera dopuszczenia VW 502 w przypadku tego oleju i posiada informację o HTHS=2,9 i jest na tej stronceZamieszczone przez degeneratJaką lepkość HTHS ma Statoil LazerWay V 0w30 (z 2014 r. z dopuszczeniem VW 502.00)?
wcześniej w wątku można znaleźć opis oleju we wcześniejszych wersjach (linki kart nie działają na google), koledzy spisali
LazerWay V 0W/30
Lepkość kinematyczna 40 C - 72
Lepkość kinematyczna 100 C - 12,2
HTHS 3,5
Wskaźnik lepkości 170
Temperatura płynięcia -51°C
Temperatura zapłonu 230°C
TBN 11.2 mg KOH/g
strona 239 wątku, wystarczyło poszukać
Im bardziej szukałem, tym bardziej nie było
Komentarz
-
-
Ciekawa sprawa, ja też go chciałem do swojego tfsi i otrzymałem odpowiedź, że 0W40 to jest "Full Saps" , specyfikacja na millersie nic nie podaje w specyfikacji oleju.Zamieszczone przez vesatiseeee, hmmm wg sprzedającego (pidzieka nota bene) "Millers Oils XFS 0W40 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy LOW SAPS"Zamieszczone przez micrusecA Ty się nie boisz w CBZ* ? Stosujesz MillersaOils 0W40 a to jest FULL SAPS jak dobrze kojarzę ?
profilaktycznie raz na rok stosuję oczyszczacz LM do wtrysków i usuwania nagarów, jaki to ma efekt nie wiem, bo silnika jeszcze nie rozbierałem, tylko pokrywę rozrządu ale tam nic nie da się zobaczyć
ogólnie korci mnie żeby wypróbować jakiś inny olej np. tego Wolfa (Championa) z kilku postów wyżej, Arala czy coś innego spoza mainstreamu, który jest podrabiany na potęgę i rozlewany w Polsce
Komentarz
-
-

kupuj, moim zdaniem najlepiej jest się przekonać osobiścieZamieszczone przez vesatisogólnie korci mnie żeby wypróbować jakiś inny olej np. tego Wolfa (Championa) z kilku postów wyżej, Arala czy coś innego spoza mainstreamu, który jest podrabiany na potęgę i rozlewany w Polsce
ceny ma rozsądne, kupowałem tutaj swój 5W30 Asia/US, to spora hurtownia ( Alcor) i bez zastrzeżeń:
Komentarz
-
-
jest już nowa karta zaktualizowana - poprawiona z 11-grudnia-2014 wykazuje HTHS 2,9 jak dla ACEA A5B5, zniknęła też specyfikacja VW 502.00/505.00 - gdyby była to zgodnie z OEM wymogami oleju dla tej specyfikacji VW ten olej musiałby mieć HTHS min. 3,5.Zamieszczone przez pabastrona 239 wątku, wystarczyło poszukać
[ Dodano: Nie 26 Kwi, 15 16:41 ]
dokładnie tak jak piszesz - powtórzyłem się :wink:Zamieszczone przez pabakarta z 2014 (najnowsza) nie zawiera dopuszczenia VW 502 w przypadku tego oleju i posiada informację o HTHS=2,9
[ Dodano: Nie 26 Kwi, 15 16:42 ]
ze specyfikacją VW 502.00/505/00 ma (bo musi mieć) HTHS minimum 3,5 - można jeszcze kupić na stacjach lub u dostawców olej z tą specyfikacją.Zamieszczone przez degeneratJaką lepkość HTHS ma Statoil LazerWay V 0w30 (z 2014 r. z dopuszczeniem VW 502.00)?Załączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
W postaci czego to jest ? Dodatku do paliwa czy atomizera aplikowanego w dolot ?Zamieszczone przez vesatisoczyszczacz LM do wtrysków i usuwania nagarów
To ciekawe ponieważ stare MO XFS faktycznie było C3 co wskazuje karta : http://www.millersoils.pl/wp-content...1-XFS-0W40.pdfZamieszczone przez sw29lCiekawa sprawa, ja też go chciałem do swojego tfsi i otrzymałem odpowiedź, że 0W40 to jest "Full Saps" , specyfikacja na millersie nic nie podaje w specyfikacji oleju.
natomiast nowa takiej adnotacji nie zawiera : http://www.millersoils.pl/wp-content...GLIFE-0w40.pdf
Kurcze nie pamiętam tej informacji nt. LM 0W40, jaka kategoria, gdzie to jest
Gdzie tam jest napisane że ten Wolf jest LOW SAPS ??Zamieszczone przez pabaObrazek
kupuj, moim zdaniem najlepiej jest się przekonać osobiścieZamieszczone przez vesatisogólnie korci mnie żeby wypróbować jakiś inny olej np. tego Wolfa (Championa) z kilku postów wyżej, Arala czy coś innego spoza mainstreamu, który jest podrabiany na potęgę i rozlewany w Polsce
ceny ma rozsądne, kupowałem tutaj swój 5W30 Asia/US, to spora hurtownia ( Alcor) i bez zastrzeżeń:
http://www.olejedosilnikow.pl/produk...e-5l,9242.html
Komentarz
-
-
Nie wiem gdzie padło stwierdzenie ze strony vesatis że jego CBZ* pije olej w jakiejkolwiek ilości.Zamieszczone przez pabaale jak mu wpierdziela i tak sporo oleju to nic to nie zmieniJak to nie, zachęcasz go aby kupił, na jakiej podstawie ?Zamieszczone przez pabanie polecam go w tym konkretnym zastosowaniuTwoje zdanie jak pokazuje rozmowa nie wnosi nic "budującego" ani ZA ani PRZECIW.Zamieszczone przez pabaże naleje full zamiast low albo mid moim zdaniemPrzyczyna czego ?Zamieszczone przez pababo przyczyna nie jest w oleju na tym już etapie
paba, jaki masz silnik co ? Udzielasz się a w zasadzie nie wiem czy wiesz o jakim silniku mowa ?
Komentarz
-
-
pomylił mi się nick kolegi vesatis z kolegą Hołowczyc20Zamieszczone przez micrusecNie wiem gdzie padło stwierdzenie ze strony vesatis że jego CBZ* pije olej w jakiejkolwiek ilości.
zachęcam go na podstawie takiej:Zamieszczone przez micrusecJak to nie, zachęcasz go aby kupił, na jakiej podstawie ?
uważam, że doświadczenie własne z różnymi olejami jest kluczowe, a nie opinie, że szwagier leje Motula i Motul najlepszy, czy jakaś inna markaZamieszczone przez vesatisgólnie korci mnie żeby wypróbować jakiś inny olej np. tego Wolfa (Championa)
sam u siebie lałem kilkanaście firm i różnych lepkości, nie zawsze preferowanych i wyrobiłem sobie zdanie
to Twoja opinia, którą notabene nie zamierzam się przejmowaćZamieszczone przez micrusecTwoje zdanie jak pokazuje rozmowa nie wnosi nic "budującego" ani ZA ani PRZECIW.
przyczyna dużego poboru oleju, patrz na początek tej wiadomościZamieszczone przez micrusecPrzyczyna czego ?
mam silnik 1SZFEZamieszczone przez micrusecpaba, jaki masz silnik co ?
tak i dopóki mi się podoba będę się udzielał, możesz sobie dodać mnie do ignorowanych i obawiam się, że to wszystkoZamieszczone przez micrusecUdzielasz się
Komentarz
-
-
Pax między chrześcijany... Co do meritum odpowiadam zbiorczo, bo mam kłopot wielokrotnymi cytatami.
Mój CBZA nie pobiera właściwie wcale oleju, od nowości nie było konieczności ani jednej dolewki, do tej pory przejechałem 45 tys za 4 lata. Jazda prawie wyłącznie miejska na krótkich i bardzo krótkich dystansach stąd też obawy przed depozytami, auto nie ma się po prostu gdzie przedmuchać i przepalić tego dziadostwa. Profilaktycznie raz na sezon stosuję to http://liquimoly.pl/produkty/dodatki...zy-1971-detail
Jeśli chodzi o Millers XF 0W40 to jak widać stracił LOW SAPS (XFS miał LOW SAPS), wcześniej jeździłem na M1, XFS a teraz na XF. Błędy w opisie u sprzedawców autoryzowanych to jak widać norma i dlatego trzeba być czujnym, to forum bardzo mi pomaga tę czujność zachować.
Co do tego Wolfa/Championa to wszystko wskazuje na to, że też jest FULL SAPS, ogólnie parametrami bardzo podobny do Millersa XF, tylko o stówkę tańszy. Szukając oleju kieruję się następującymi kryteriami idąc od najważniejszych; 1. VW 502 2. 0W40 3. baza wyłącznie syntetyczna 4. Jak najniższe SAPS 5. Cena 6. Spełnianie MB 229.5
PS. Nie sądzicie, że warto byłoby napisać jakiś almanach tłumaczący dane z kart olejów? To by szalenie pomogło mniej rozgarniętym w temacie userom jak ja. Ideałem byłaby tez lista jak na forach komputerowych pt. "co kupić". I tak np. do silnika CDDA przy takim a śmiakim sposobie jazdy i interwale wymian forumowi spece polecają to i to. Tabelka w pierwszym poście i finał. Co to byłaby za ulga dla setek osób szukających tu informacji o olejach.
Komentarz
-
-
Pojawiła się aktualna na dzień 20 kwiecień 2015 r. nowa karta dla LM Synthoil Energy 0W-40 ponieważ produkt prawie zgodny z megol Motorenoel Super Leichtlauf Driver SAE 0W-40 to zmiany są identyczne.
Na minus - całkowita liczba zasadowa w skrócie TBN spadek z 9,6 na 8,6. Chyba mam kopię starej karty (obu produktów) ale mam na innym kompie.
Aktualna :
Komentarz
-
-
tu taki poradnik od kolegów alfistów, bardzo ciekawy bo większość danych na tależu
dzięki niemu znalazłem chyba moje następne olej
jedyne 300 zł za 5l
Komentarz
-
-
Penrite 0W40 - 30% - 60% PAO 5cSt wg Mobila (ale Penrite podaje że to grupa 4 PAO) i < 1.3% estrów + duży pakiet cynku i boru ... ale z tą ceną hmmm nawet ja bym się na ten olej "nie porywał" mając do wyboru Silkolene za 200 zł 5L. :P ... ale "kto bogatemu zabroni"Zamieszczone przez vesatisdzięki niemu znalazłem chyba moje następne olej jedyne 300 zł za 5l
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
vesatis, w sob podczas NMC w Zatorze gadałem z autoryzowanym przedstawicielem (http://oryginalneoleje.pl) tej firmy na Małopolskę i pytałem o olej 0W40, niestety nie jest dostępny, jedynie 0W50.
Czekałem kiedy to napiszesz, Ja tak po cichu myślałem.Zamieszczone przez PAOLO ESCOPenrite 0W40 - 30% - 60% PAO 5cSt wg Mobila (ale Penrite podaje że to grupa 4 PAO) i < 1.3% estrów + duży pakiet cynku i boru ... ale z tą ceną hmmm nawet ja bym się na ten olej "nie porywał" mając do wyboru Silkolene za 200 zł 5L. :PZamieszczone przez vesatisdzięki niemu znalazłem chyba moje następne olej jedyne 300 zł za 5l
Komentarz
-
-
Penrite od dawna miałem "na oku" ...ale cena hmmm mając do wyboru porządny olej - Silkoelne Pro S 5W30 też oparty o bazę estrową w cenie 200 zł za 5L ... to chyba jasne że wybiorę Silkolene (zresztą miałem ten olej i super mi na nim silnik pracował - świetny produkt). No i jest jeszcze Synthoil 0W40 i 5W40 w cenie 150 zł za 5L ... więc jest w czym wybierać. Sam muszę dziś usiąść i pomyśleć co wlać na "przepłukanie" silnika ... mam Xado 5W50 na trasę do Włoch do sprawdzenia - startuję 12 czerwca ale chcę zlać teraz Neste i zalać czymś innym ...może LOTOS SYNTHETIC PLUS z Formułą Thermal Control 5W/40 :shock: - mam ochotę sprawdzić przez miesiąc ten olej ...PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Czekam z niecierpliwością. Zalewalem go nieraz do tdi raz chyba do kury i mam wyrobione zdanie (pozytywne ).LOTOS SYNTHETIC PLUS z Formułą Thermal Control 5W/40 - mam ochotę sprawdzić przez miesiąc ten olej ...
Ciekawe jak dzisiejsza formulacja, ponieważ z pewnością skład uległ zmianie na przestrzeni kilku lat.
Komentarz
-
-
no i fajnie, to przeglądam szybko neta a potem dzwonię do naszych forumowych sprzedawców :diabelski_usmiech ... w piątek jadę na majówkę do Czech, więc zobaczymy jak na tym oleju bedzie silnik pracował :wink:Zamieszczone przez pedrosZalewalem go nieraz do tdi raz chyba do kury i mam wyrobione zdanie (pozytywne )PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Potwierdzam. W 2 autach 2 lepkości. Jeden szczęśliwy kierowca. Obowiązkowa pozycja dla osób chcących zgłębiać różnice pomiędzy bazami jak i charakterystyką olejów.Silkoelne Pro S 5W30 też oparty o bazę estrową w cenie 200 zł za 5L ... to chyba jasne że wybiorę Silkolene (zresztą miałem ten olej i super mi na nim silnik pracował - świetny produkt
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO, a może zarzuć ten wynalazek Specol 5W-40?
Niby też pełny syntetyk 
Mi jeżeli pozwolą fundusze to wrzucę pod koniec maja do swojej Lagi Silkolene 5W-40 i zobaczymy jak będzie w porównaniu do Ravenol 0W-40
Śmierć na drodze pędzi jak szalona, więc nigdy nie daj się jej dogonić... ];->
Renault Talisman 1.6 TcE 200 KM Initiale Paris
Komentarz
-
Komentarz