X-lite to już nie ma, zostały jakieś niedobitki na allegro
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez slawek72Ok poszukam tego Lazerway'a a jak nie on to co z tych poniższych byście polecili :
-Fuchs 0W30 Titan Supersyn
- Motul 8100 X-lite 0W30
-Valvoline SynPower 0W-40
, a może jakiś Ravenol ??czarna perła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaX-lite to już nie ma, zostały jakieś niedobitki na allegro
Mobil 1 New Life 0W4
Komentarz
-
-
pedros, kilka dni i po 3 4 litrowych bańkach z Ravenolem SFE nie ma śladu po takim flash poincie i noacku widzę tam trochę PAO, bo Ravenol z syntezy gazu chyba nie robi
Przyznaj się, sam kupiłeś wszystko :szeroki_usmiech
Sam kupiłem tyle Aveno ze DHL musiał na rampę z tyłu podjechac :wink:
Jak analizuje nasze fora olejowa (zarówno gnojówkowe jak i benzynowe) ilość pochelbnych opinii jest baaardzo duża
nawet przekladniowy.
... ja tam nie wchodzę nawet bo nieopatrznie znowu coś zamówię :diabelski_usmiech
[ Dodano: Pią 22 Maj, 15 20:41 ]
Zamieszczone przez slawek72Ok poszukam tego Lazerway'a a jak nie on to co z tych poniższych byście polecili :
-Fuchs 0W30 Titan Supersyn
- Motul 8100 X-lite 0W30
-Valvoline SynPower 0W-40
, a może jakiś Ravenol ??
Po prosu przetestuj każdy . :diabelski_usmiech
Koledze polecił em kiedyś SynPowera 0W40 i juz 80 kkm na nim lata. Silnik bez płukanki czysciutki w środku a zmienia co 15 kkm jest zadowolony!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawciolDlaczego? fajna oliwa, silnik cały czas pracuje miękko, poranny rozruch bajka (zero odzewu łańcucha).
Mam klina bo nie wiem czy pójść w 5W30, gdzie faworytem być może jest Lazerway i mógłbym go użyć na dolewki i wymianę.
Czy pójść w jakiś 0W40+ 1l 5W30 na dolewki (z tego co widzę ciężko o dobry 0W30), w drugim wypadku nie mam swojego faworyta, być może jakiś Valvo ale ten Xmax :?:
Sławek, takiej okazji do testowania normalnie zazdroszczę
Po prosu przetestuj każdy . :diabelski_usmiech
Koledze polecił em kiedyś SynPowera 0W40 i juz 80 kkm na nim lata. Silnik bez płukanki czysciutki w środku a zmienia co 15 kkm jest zadowolony!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawek72Zamieszczone przez slawciolDlaczego? fajna oliwa, silnik cały czas pracuje miękko, poranny rozruch bajka (zero odzewu łańcucha).
Mam klina bo nie wiem czy pójść w 5W30, gdzie faworytem być może jest Lazerway i mógłbym go użyć na dolewki i wymianę.
Czy pójść w jakiś 0W40+ 1l 5W30 na dolewki (z tego co widzę ciężko o dobry 0W30), w drugim wypadku nie mam swojego faworyta, być może jakiś Valvo ale ten Xmax :?:
Sławek, takiej okazji do testowania normalnie zazdroszczę
Po prosu przetestuj każdy . :diabelski_usmiech
Koledze polecił em kiedyś SynPowera 0W40 i juz 80 kkm na nim lata. Silnik bez płukanki czysciutki w środku a zmienia co 15 kkm jest zadowolony!!!czarna perła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawek72powiem szczerze że na papierze ma ciekawy tbn i hths, z jednej strony jestem za, z drugiej straciłem zaufanie do Mobila i sam nie wiem
nie wiem jak można tracić zaufanie, chyba tylko przez zakup podróbki, o które nie trudno, bo to chyba najczęściej podrabaniane oleje z Castrolem
Zamieszczone przez pedrosbo nieopatrznie znowu coś zamówię
[ Dodano: Pią 22 Maj, 15 21:03 ]
Zamieszczone przez slawek72He he spoko, ja już ich trochę przetestowałem, powiem szczerze że chcę wybrać jednego i przy nim zostać i no właśnie...ten Valvo wygląda całkiem ciekawie, to rzeczywiście jest syntetyk czy Hc-ek bo jakiś taniawy , co oczywiście go nie dyskwalifikuje ??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaZamieszczone przez slawek72powiem szczerze że na papierze ma ciekawy tbn i hths, z jednej strony jestem za, z drugiej straciłem zaufanie do Mobila i sam nie wiem
nie wiem jak można tracić zaufanie, chyba tylko przez zakup podróbki, o które nie trudno, bo to chyba najczęściej podrabaniane oleje z Castrolem
Zamieszczone przez pedrosbo nieopatrznie znowu coś zamówię
Ale jak polecacie to zastanowię się nad nim, tym Valvo lub Motulem, ostatnie pytanie macie jakąś ciekawą alternatywę 5W30 dla wyżej wymienionych ??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabawg. mnie PAT+HC
Nie ma się co bać HC jako domieszki, HC należy się bać tylko wtedy kiedy producent nazwie go syntetykiem (oczywiście full) i skolowany użytkownik będzie na nim upalal chipowane silniki :diabelski_usmiech
° tak chciałem sobie blysnac charyzmą; )
Komentarz
-
-
ja bym aż tak do składu przy standardowym używaniu auta nie przywiązywał wagi, a naprawdę do wymiany częstszej i dobrego filtra (najtańsze gówno nawet porządnego zaworu zwrotnego nie ma), materiał filtrujący w Mannie w przypadku zamienników do Toyoty mógłby być lepszej jakości i być go więcej (wiem bo rozcinam, może wrzucę foty jak je znajdę)
u siebie miałem sporo depozytów po SLX zmienianym nie za często, uwalona była nawet szyjka - teraz jeżdżę na spoty i u kolegów w Corollach E11/E12 po tych Castrolach zmienianych co 15-20 kkm czarne to jest, mocno brązowe i jak lakier
jak już wspominałem mega BG doczyścił, ale dalej coś tam zostało
dziś tak stałem, czekałem, z nudów otworzyłem maskę, korek i potraktowałem to palcem i zeszło jak ślad po jogurcie na szkle :wink: jestem pewny, że wcześniej to było zapieczone, a teraz mam szyjkę jak w nowym Qashqaiu rodziców - także dobre płukanki i częste zmiany naprawdę dają skutek
Komentarz
-
-
PAO samo nigdy nie występuje i olej musi miec inna polarną bazę (estry, HC lub GTL) do rozpuszczenia dodatków
Co do Neste , hmm interesująca opcja patrzę na ich karty i wygląda to ciekawie, graniczna temp pompowalności, nie wiem gdzie kupić na ich stacjach ??
Poza tym zgodzę się z Paba co do BG i płukanek, stosuję w 2.0 tfsi kiedyś poleconym mi przez Wylyszkowa z forum Subka, płukałem dwa razy 109 i 44/moa- dół i górę, oprócz tego Millersem L.M i Amsem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawek72nie wiem gdzie kupić na ich stacjach ??
stację Neste z hot dogami i innymi dobrodziejstwami widziałem ostatnio oglądając pierdyliard raz Psy Pasikowskiego, teraz zostały chyba same automaty, które przerabiają na Shelle, a tam jak Pedros wspomniał - 5W40 Ultra stoi po 60,- za litr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaakże dobre płukanki i częste zmiany naprawdę dają skutek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonMoże jednak ważniejsze gdzie i jak się jeździ, a nie tylko mantra "częściej wymieniać"
Zamieszczone przez rezonMoże jednak ważniejsze gdzie i jak się jeździ,
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaZamieszczone przez slawek72nie wiem gdzie kupić na ich stacjach ??
stację Neste z hot dogami i innymi dobrodziejstwami widziałem ostatnio oglądając pierdyliard raz Psy Pasikowskiego, teraz zostały chyba same automaty, które przerabiają na Shelle, a tam jak Pedros wspomniał - 5W40 Ultra stoi po 60,- za litr
Komentarz
-
-
Kurcze, jak to jest, niektórzy koledzy jeżdżąc na 504/507 piszą, że jest winny wszystkich problemów w jeździe przy zmiennych okresach. Teraz, aż się boję. Kupiłem i zalałem MOTULA 8100 X C+. I teraz tak. Ja oczywiście wymieniać będę co 12 - 15 kkm ponieważ jest gaz, a jak wiadomo w VW przy LPG nie zmiennych okresów. W karcie oleju stoi jak wół jak czytałem, że ma w sobie wszystkie normy dla 502/504 VW. Fakt TBD jest napisane 6. I teraz już nie wiem czy go wylać, z miseczki czy. Wszyscy straszą i się boję, że mi silnik stanie. Zrobiłem na nim 500 km. Wcześniej był koledzy zalany TOTAL 5W 30. I co zobaczyłem po wykręceniu korka. A no zobaczyłem na nim rdzawy osad, a TBD wysokie według karty. I co teraz zrobić????
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonNawet głupie QG1 potrafi napisać wymiana za 14kkm tym co głównie po mieście.
Olej i tak mu zmieniam co 15 tys.Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40
Komentarz
-
-
Musi nie musi oto jest pytanie płowa mówi że musi bo jest niskopopiołowy i niby nie zostawia takiego szlamu w silniku a druga że to nie od tego jest szlam i te ekologiczne oleje nie chronią odpowiednio silnika. I każdy ma trochę racji ale co wybrać to nikt jednoznacznie tutaj nie stwierdził więc decyzje podejmij sam.
Ja też mam taki dylemat i stwierdzam, że nie jest tak istotny rodzaj oleju oczywiście musi spełniać norme producenta ale czy to będzie 502 czy 504/507 bardziej istotnym jest aby go regularnie wymieniać i nie co 30kkm tylko co 15kkm.
Takie wyciągnołem wnioski po lektorze tego wątka a czy dobre to ... ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iiii1981I co teraz zrobić????
[ Dodano: Sob 23 Maj, 15 09:22 ]
Zamieszczone przez uli07Jezdze glownie po miescie i zawsze przebieg miedzy serwisami to 30 tys. km. Nigdy nie skrocil. Ja wiem, ze tam jest jakis algorytm zliczajacy starty itd, ale w moim przypadku on po prostu odlicza kilometry od 30 000 w dol.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaW samochodzie marzeń w ostatnim odcinku Adaś Klimek lał do Volvo Petronasa ze ściągniętymi etykietamiOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez r2d5musi mieć acea: c3.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
Komentarz