W jednej od lodu urwal sie kawalek gumy z boku, bede musial zrobic zdjecie to przesle Leszkowi do oceny.
W drugiej wyszedl z kordu drut, ale wymienili bez gadania na nowa, wiec tu duzy plus.
Pozostale dwie maja jeszcze bieznik - to tez in + :diabelski_usmiech
leszekmw, kurcze zmartwiłes mnie, w OI miałem UG7 i byłem baardzo zadowolony, fakt, tam z tyłu belka więc problem z ząbkowaniem nie występuje wogóle, natomiast trakcja na sniegu, na mokrym rewelacyjna, przymierzałem się do UG8 do obecnego auta...
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Witam wszystkich szukam opon na zimę do mojego Roomstera z silniczkiem 1.6, dedykowane 195/55/15 dość drogie myślę o 185/60/15 co byście polecili w klasie średniej opon 70% miasto 30% trasa, jazda spokojna swego czasu miałem Sava w Fabii i byłem bardzo zadowolony pozdrawiam
Jeździełm na dunlopach witner 3d (jakoś tak ) przez 3 sezony.
Niski hałas, niezłe w błocie posniegowym, deszczu. Jednak nie jest to dobra opona na śnieg. Takie debica frigo robia z nimi co chcą.
Dzisiaj gdybym kupował zimówki to zakupiłbym oponki sava. W śniegu świetnie się sprawdzają. Będą trochę głosniejsze ale to do przezycia.
Jeździełm na dunlopach witner 3d (jakoś tak ) przez 3 sezony.
Niski hałas, niezłe w błocie posniegowym, deszczu. Jednak nie jest to dobra opona na śnieg.
Ciekawe jak one się mają do Dunlop SP Winter Response, które planuję zakupić na zimę Co prawda ostatecznie jeszcze nie wybrałem.
One na śniegu "robią" z większością opon co chcą :P Nie udało mi się jeszcze na nich zakopać. Niestety tam gdzie nie leży masa śniegu wcale fajnie się na nich nie jeździ.
Jeździełm na dunlopach witner 3d (jakoś tak ) przez 3 sezony.
Niski hałas, niezłe w błocie posniegowym, deszczu. Jednak nie jest to dobra opona na śnieg.
Ciekawe jak one się mają do Dunlop SP Winter Response, które planuję zakupić na zimę Co prawda ostatecznie jeszcze nie wybrałem.
W testach nie brylują... zresztą co Angole mogą wiedzieć o zimie i śniegu? Tam jak spadnie 4 cm śniegu to ogłaszają stan klęski żywiołowej i zamykają szkoły :wink:
Niestety tam gdzie nie leży masa śniegu wcale fajnie się na nich nie jeździ.
:idea: AdamB, na pewno bardziej będziesz zadowolony z conti 810 lub 830P przy przednim napędzie.
Właśnie wszyscy Sprzedawcy i zachwalacze zimowek z marek poniżej tzw. "premium" zawsze skupiają się nad tym jak pięknie gryzą śnieg, a nabierają wody w usta jak kapeć pracuje na zimnym czarnym asfalcie, jak trzyma i hamuje na mokrym, etc. A prawda jest taka, że dla większości z nas zima to 80% jazdy w takich warunkach + błoto, a nie jazda po 10cm świeżego śniegu...
Leszekmw - ja serio pytałem o A4, jestem na nie praktycznie zdecydowany, mają wg Ciebie jakieś wady ?
dato, barumki na suchym asfalcie zimowym też dobrze latają, na mokrym zachowują się też poprawnie. Miałem UG7 wcześniej, były miekkie bardziej, taką różnicę zauważyłem, ale miałem już zjechane mocno (ostatni sezon po poprzednim właścicielu) więc nie mogłem ocenić ich właściwości w pełni, jak zapodałem nowe barumki to różnica była bardzo duża. No ale to kwestia zjechania te różnice. Letnie też mam Barumy - Bravuris 2 w godnym rozmiarze, bardzo wytrzymała i porządna opona, czasem musi niezłe obciążenia znosić pod mym butem i nigdy mnie nie zawiodła. W ogóle uważam, że za te kasę to bardzo dobre opony te Barumy.
Zastanawiam się nad tymi nowymi Continental TS850 (205/55 R16 91 H) i widzę, że mają dwa warianty - zwykłe i z oznaczeniem FR. Różnica w cenie - 45 zł na sztuce. Wyczytałem tyle, że "FR" to ochrona felgi, ale nie znalazłem szczegółów. Czy ktoś ma tu doświadczenie z oponami FR i zwykłymi? Warto FR? Pójdą na ori Craterisy albo coś w rodzaju Dezent RE (jeżeli zdecyduję się na kupno osobnych felg na zimę).
Użytkowanie: w większości miasto (ale sporo mocno dziurawych odcinków), od czasu do czasu drogi krajowe i wojewódzkie.
Komentarz