A samochod instalacje ma albo nie, bez wzgledu na to jakie klocki kupisz :lol:
Jezeli cena jest taka sama za klocek z czujnikiem ,to zawsze mozna kabel odciac ,jezeli sie go nie ma
Jesli masz czujnik ,to jest on umiejscowiony z przodu przy kole od strony kierowcy. Jak zdejmniesz kolo to kabel idzie od wewnetrznego klocka.
O1 z tego roku mają instalację (z tego co jest mi znane) do podłączenia klocków z czujnikami.
mijasz sie trochę z prawdą, ponieważ z modelu rocznikowego 2002 trafiały się auta nawet w specyfikacji Elagance - BEZ czujnika zużycia klocków
nie wiem jak później ale MR 2002 to czysta loteria
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
No to pierwsze wrażenia z zamontowania tarcz EBC Turbo Groove klocków EBC Green Stuff, wymiany płynu EBC BF 307.
Nareście nie bije i kierownica !!!
Predła hamulca stał sie miekki, ale pewnie sie poprawi po ułożeniu sei klocków do tarcz ( jakies 300-500 km). Choć juz przy hamowaniu zauwazyłem lepsze działenie niz w serii. Po ułożeniu to chyba ABS bedzie u mnie nonstp z poczatku działał :P
A samochod instalacje ma albo nie, bez wzgledu na to jakie klocki kupisz :lol:
Jezeli cena jest taka sama za klocek z czujnikiem ,to zawsze mozna kabel odciac ,jezeli sie go nie ma
Jesli masz czujnik ,to jest on umiejscowiony z przodu przy kole od strony kierowcy. Jak zdejmniesz kolo to kabel idzie od wewnetrznego klocka.
ale ja wiem, ze mam czujnik i wiem tez ze gowno daje, bo wczesniej mi sie zuzywaja klocki z drugiej strony :lol: a tam nie ma czujnika :? chodzilo mi o jasnosc wypowiedzi :P
czy ja mam mozliwosc podpiecia czujnikow czy nie to sie okaze :diabelski_usmiech klocki mam z mozliwoscia podlaczenia.
Mam pytanie bo najprawdopodobniej w srode zakladam klocki i tarcze ATE PD a zaraz potem szykuje sie dluzsza trasa - tego samego dnia auto zrobi jeszcze jakies 800km czy nowe tarcze trzeba traktowac jakos szczegolnie czy nie mam co sie nimi szczegolnie przejmowac?
Pulse, no to musze cie pocieszyc ze przez pierwsze 200 km nie bedziesz miał hamulców za dobrych - kwestia ułozenia sie klocków do tarcz Ja mam stuniete po wymianie niecałe 200km i jeszcze sie nie ułożyły, no i pedał hamulca miękki :/ - cięzko sie przyzwyczaić :!:
Naczytałm się i nie wiem jakie tarcze kupić. Chciał bym żeby wytrzymały tyle co seria, przejechałem na oryginałach prawie 150 000 km i teraz od 3000 km zaczęła bić lekko kierownica przy hamowaniu. Jeżeli możecie wskazać coś konkretnie to proszę, nie muszą być sportowe, cena jest dla mnie ważna. Jeżeli konkretnie nie pomożecie to po przeczytaniu 16 stron forum, zdam się na serwis ASO choć moje zaufanie do ich fachowości i uczciwości (co do części jakie wstawiają jest delikatnie mówiąc małe).
Proszę o podpowiedz typu:
kup tarcze (tu marka i rodzaj).
1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
Nie ma firmy która zagwarantuje ci przejechanie 150k km. zależy to od tego jak jeździsz i czy masz szczęście... i nie wpadniesz przy ostrym hamowaniu w głęboką kałużę. tego nie wytrzyma żadna tarcza.
To co jest sprawdzone to tarcze ATE PD (nacinane) lub ATE płaskie. Te pierwsze są droższe o około 15 plna na sztuce.
Klocki ATE odpowiednik serii (ale są zdecydowanie lepsze).
Kup coś takiego, bez wymyslania.... i będzie cacy.
RODROG, kup tarcze "by ASO" i do tego jakies lepsze klocki - np ATE lub EBC GS
inną opcją są tarcze ATE (gładkie) i klocki ATE - powinno wyjść taniej niż z tarczami z ASO
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
dzięki za podpowiedz, po przeczytaniu postów to myślałem, że wszystkie tarcze po 10 000 km falują a ja miałem farta i przejechałem na swoich 145 000 zanim zaczeły szarpać kierownicę.
1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
Ja mam Zimmermany nawiercane + Feredo DS , bija jak diabli. A tak pozatym te bicie przy hamowamniu tylko przeszkadza czy ma tez inny wplyw (skutecznosc, bezpieczenstwo, wplyw na zuzycie zawieszenia)?
Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
ja mam zamiar kupić z allegro tarcze ATE lub BREMBO, koszt jednej sztuki to około 100 zł, będą to gładkie tarcze, nacinane podobno szybko wycierają klocki, a ja nie muszę mieć wyczynowych hamulców, poza oczywiście wystarczającą skutecznością ważna jest la mnie trwałość.
Na allegro mogę kupić komplet ATE tarcze z klockami za 400 zał lub BREMO tarcze za po 100 za szt. i jakieś klocki do nich.
Co radzicie i co myślicie o częściach z allegro, czy podróbki to częsta sprawa?
1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
Techno200, oczywiście, że ma:
Jak nierówna tarcza to spada skuteczność hamowania -> bezpieczeństwo w PISdu bo droga hamowania Ci sę wydłuża. Zawieszenie też dostaje w dupę zwłaszcza końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy.
Ja bym szybko zmieniał tarcze lub przynajmniej jak się da to przetoczył
Witam mam takie pytanie moze głupie ale, co bym musiał zmienić jeśli mam AGR i tam sa tarcze chyba 256mm, a chcial bym miec wieksze 288mm. Dzieki i pozdrawiam
IMO to watpie, zeby AGR mial tarcze 256mm z przodu, tam sa 280mm, a co zrobic zeby zmienic na 288 sam pisalem kilka tygodni temu w watku o heblach do RS, odejmiesz tylko jeden punkt w tym wszystkim.
My z Nexusem wiemy co trzeba miec, co nie Michal :wink:
Komentarz