Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Samiec
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4287
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    A samochod instalacje ma albo nie, bez wzgledu na to jakie klocki kupisz :lol:
    Jezeli cena jest taka sama za klocek z czujnikiem ,to zawsze mozna kabel odciac ,jezeli sie go nie ma
    Jesli masz czujnik ,to jest on umiejscowiony z przodu przy kole od strony kierowcy. Jak zdejmniesz kolo to kabel idzie od wewnetrznego klocka.
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz


    • MisiekWAW, O1 z tego roku mają instalację (z tego co jest mi znane) do podłączenia klocków z czujnikami.

      Takie klocki są odrobine droższe niż te same ale już bez czujników.

      Teraz juz chyba jasne... :P

      Komentarz

      • Nexus6
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4847
        • Volkswagen

        Zamieszczone przez bezduszny
        O1 z tego roku mają instalację (z tego co jest mi znane) do podłączenia klocków z czujnikami.
        mijasz sie trochę z prawdą, ponieważ z modelu rocznikowego 2002 trafiały się auta nawet w specyfikacji Elagance - BEZ czujnika zużycia klocków
        nie wiem jak później ale MR 2002 to czysta loteria
        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

        Komentarz

        • nico21
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 2640
          • Volkswagen

          No to pierwsze wrażenia z zamontowania tarcz EBC Turbo Groove klocków EBC Green Stuff, wymiany płynu EBC BF 307.

          Nareście nie bije i kierownica !!!
          Predła hamulca stał sie miekki, ale pewnie sie poprawi po ułożeniu sei klocków do tarcz ( jakies 300-500 km). Choć juz przy hamowaniu zauwazyłem lepsze działenie niz w serii. Po ułożeniu to chyba ABS bedzie u mnie nonstp z poczatku działał :P
          DACAR.team

          Komentarz

          • bartolini1978
            Elegance
            • 2006
            • 755

            Zamieszczone przez nico21
            Po ułożeniu to chyba ABS bedzie u mnie nonstp z poczatku działał
            Ta dopóki nie pogniesz tak jak ja :wink:

            Komentarz

            • nico21
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 2640
              • Volkswagen

              Zamieszczone przez bartolini1978
              Ta dopóki nie pogniesz tak jak ja :wink:
              Mama nadzieje ze sie nie pogną Kałuze to bede omijał lukiem
              DACAR.team

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                Zamieszczone przez Samiec
                Zamieszczone przez MisiekWAW
                A samochod instalacje ma albo nie, bez wzgledu na to jakie klocki kupisz :lol:
                Jezeli cena jest taka sama za klocek z czujnikiem ,to zawsze mozna kabel odciac ,jezeli sie go nie ma
                Jesli masz czujnik ,to jest on umiejscowiony z przodu przy kole od strony kierowcy. Jak zdejmniesz kolo to kabel idzie od wewnetrznego klocka.
                ale ja wiem, ze mam czujnik i wiem tez ze gowno daje, bo wczesniej mi sie zuzywaja klocki z drugiej strony :lol: a tam nie ma czujnika :? chodzilo mi o jasnosc wypowiedzi :P
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • Bazyli76
                  Rider
                  • 2006
                  • 487

                  Zamieszczone przez Nexus6
                  modelu rocznikowego 2002 trafiały się auta nawet w specyfikacji Elagance - BEZ czujnika zużycia klocków
                  No właśnie :? jak u mnie :|

                  Komentarz

                  • Nexus6
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4847
                    • Volkswagen

                    Bazyli76, tez tak mam, być może dlatego, że wg VIN został "złożony" w Poznaniu :diabelski_usmiech
                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                    Komentarz

                    • Pulse
                      Rider
                      • 2006
                      • 461

                      czy ja mam mozliwosc podpiecia czujnikow czy nie to sie okaze :diabelski_usmiech klocki mam z mozliwoscia podlaczenia.
                      Mam pytanie bo najprawdopodobniej w srode zakladam klocki i tarcze ATE PD a zaraz potem szykuje sie dluzsza trasa - tego samego dnia auto zrobi jeszcze jakies 800km czy nowe tarcze trzeba traktowac jakos szczegolnie czy nie mam co sie nimi szczegolnie przejmowac?
                      :: O1 AXR Kombi

                      Komentarz

                      • nico21
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 2640
                        • Volkswagen

                        Pulse, no to musze cie pocieszyc ze przez pierwsze 200 km nie bedziesz miał hamulców za dobrych - kwestia ułozenia sie klocków do tarcz Ja mam stuniete po wymianie niecałe 200km i jeszcze sie nie ułożyły, no i pedał hamulca miękki :/ - cięzko sie przyzwyczaić :!:
                        DACAR.team

                        Komentarz

                        • RODROG
                          Drive
                          • 2006
                          • 96
                          • Octavia III (5E3)
                          • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          Naczytałm się i nie wiem jakie tarcze kupić. Chciał bym żeby wytrzymały tyle co seria, przejechałem na oryginałach prawie 150 000 km i teraz od 3000 km zaczęła bić lekko kierownica przy hamowaniu. Jeżeli możecie wskazać coś konkretnie to proszę, nie muszą być sportowe, cena jest dla mnie ważna. Jeżeli konkretnie nie pomożecie to po przeczytaniu 16 stron forum, zdam się na serwis ASO choć moje zaufanie do ich fachowości i uczciwości (co do części jakie wstawiają jest delikatnie mówiąc małe).
                          Proszę o podpowiedz typu:
                          kup tarcze (tu marka i rodzaj).
                          1)1,9 TDI rok 2001
                          333 000 km
                          110 KM seria - prog. na 135KM

                          2)2,0 TD rok 2011 140KM
                          po mod. 187KM

                          3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                          po mod. 225KM

                          Komentarz


                          • Nie ma firmy która zagwarantuje ci przejechanie 150k km. zależy to od tego jak jeździsz i czy masz szczęście... i nie wpadniesz przy ostrym hamowaniu w głęboką kałużę. tego nie wytrzyma żadna tarcza.

                            To co jest sprawdzone to tarcze ATE PD (nacinane) lub ATE płaskie. Te pierwsze są droższe o około 15 plna na sztuce.

                            Klocki ATE odpowiednik serii (ale są zdecydowanie lepsze).

                            Kup coś takiego, bez wymyslania.... i będzie cacy.

                            Komentarz

                            • Nexus6
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4847
                              • Volkswagen

                              RODROG, kup tarcze "by ASO" i do tego jakies lepsze klocki - np ATE lub EBC GS
                              inną opcją są tarcze ATE (gładkie) i klocki ATE - powinno wyjść taniej niż z tarczami z ASO
                              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                              Komentarz

                              • RODROG
                                Drive
                                • 2006
                                • 96
                                • Octavia III (5E3)
                                • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                dzięki za podpowiedz, po przeczytaniu postów to myślałem, że wszystkie tarcze po 10 000 km falują a ja miałem farta i przejechałem na swoich 145 000 zanim zaczeły szarpać kierownicę.
                                1)1,9 TDI rok 2001
                                333 000 km
                                110 KM seria - prog. na 135KM

                                2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                po mod. 187KM

                                3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                po mod. 225KM

                                Komentarz

                                • Techno200
                                  Elegance
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 782
                                  • Tesla

                                  Ja mam Zimmermany nawiercane + Feredo DS , bija jak diabli. A tak pozatym te bicie przy hamowamniu tylko przeszkadza czy ma tez inny wplyw (skutecznosc, bezpieczenstwo, wplyw na zuzycie zawieszenia)?
                                  Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                                  Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                                  Komentarz

                                  • RODROG
                                    Drive
                                    • 2006
                                    • 96
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    ja mam zamiar kupić z allegro tarcze ATE lub BREMBO, koszt jednej sztuki to około 100 zł, będą to gładkie tarcze, nacinane podobno szybko wycierają klocki, a ja nie muszę mieć wyczynowych hamulców, poza oczywiście wystarczającą skutecznością ważna jest la mnie trwałość.
                                    Na allegro mogę kupić komplet ATE tarcze z klockami za 400 zał lub BREMO tarcze za po 100 za szt. i jakieś klocki do nich.
                                    Co radzicie i co myślicie o częściach z allegro, czy podróbki to częsta sprawa?
                                    1)1,9 TDI rok 2001
                                    333 000 km
                                    110 KM seria - prog. na 135KM

                                    2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                    po mod. 187KM

                                    3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                    po mod. 225KM

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez RODROG
                                      ja mam zamiar kupić z allegro tarcze ATE lub BREMBO, koszt jednej sztuki to około 100 zł,
                                      Daj sobie spokój z BREMBO, one są w Polsce robione (te tanie) i są kiepskie...

                                      Komentarz

                                      • nico21
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 2640
                                        • Volkswagen

                                        Brembo - NIE :!:
                                        ATE - mogą być :!:!
                                        EBC - Powinny byc :!:
                                        DACAR.team

                                        Komentarz

                                        • Bazyli76
                                          Rider
                                          • 2006
                                          • 487

                                          Techno200, oczywiście, że ma:
                                          Jak nierówna tarcza to spada skuteczność hamowania -> bezpieczeństwo w PISdu bo droga hamowania Ci sę wydłuża. Zawieszenie też dostaje w dupę zwłaszcza końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy.
                                          Ja bym szybko zmieniał tarcze lub przynajmniej jak się da to przetoczył

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Bazyli76
                                            Ja bym szybko zmieniał tarcze lub przynajmniej jak się da to przetoczył
                                            To tylko lekarstwo doraźnie. U mnie takie przetoczone wytrzymały raptem około 3k i "bicie" się delikatne się pojawiło.

                                            Komentarz

                                            • Bazyli76
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 487

                                              bezduszny, zgadzam się z Tobą w pełni

                                              Komentarz

                                              • Miko
                                                Classic
                                                • 2006
                                                • 31

                                                Witam mam takie pytanie moze głupie ale, co bym musiał zmienić jeśli mam AGR i tam sa tarcze chyba 256mm, a chcial bym miec wieksze 288mm. Dzieki i pozdrawiam

                                                Komentarz

                                                • Nexus6
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 4847
                                                  • Volkswagen

                                                  Miko, sprawdzić w ETCE czy wystarczy wymiana jarzm, czy też konieczna będzie wymiana zacisków
                                                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    IMO to watpie, zeby AGR mial tarcze 256mm z przodu, tam sa 280mm, a co zrobic zeby zmienic na 288 sam pisalem kilka tygodni temu w watku o heblach do RS, odejmiesz tylko jeden punkt w tym wszystkim.

                                                    My z Nexusem wiemy co trzeba miec, co nie Michal :wink:
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...