Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jaro4444
    Rider
    • 2006
    • 508

    Zamieszczone przez rk86
    Rzeczywiscie róznica w hamowaniu miedzy tarczami 280 a 288 mm jest az tak duza?
    Robił ktos moze u siebie taki upgrade? Jest sens czy lepiej od razu 312 zapodawac?
    Ja robiłem. Róznica w sile hamowania nie jest porażająca przy przejściu z 280 na 288 mm, ale odmienna konstrukcja zacisku i grubsze tarcze powodują, że znacznie trwalsze są hamulce 288 mm. Po prostu i po ludzku mówiąc 288 nie gną się tak jak 280. Jednak jeśli robić przeróbkę to osobiście polecam 312mm przód i 256 mm tył (z RS I). Jak hamujecie na tym secie to samochód nie dość, że znacznie mniej nurkuje to staje w miejscu jak wryty. :diabelski_usmiech
    Wady tego rozwiązania - konieczność stosowania min. 16"(na zimę też), większa masa nieresorowana, większy moment osiowy bezwładności.

    [ Dodano: Sro 12 Wrz, 07 22:19 ]
    Zamieszczone przez Jabar1975
    gdzie jest fabryka klockow hamulcowych Boscha, a gdzie fabryka (odlewnia) tarcz hamulcowych Boscha?
    Odpowiem szczerze, że nie wiem i jakoś mnie to zbytnio nie interesuje. Wystarczy, że Brembo robi w Kutnie :szeroki_usmiech .

    Wiem, za to jak się sprawują i jakie mają ceny. Sam jeżdzę na klockach Boscha. W wielu samochodach u mnie w firmie, przeszliśmy z ATE na Boscha i okazuje się, że jest znacznie mniej pokrzywionych tarcz. Uwierz mi, że kierowcy nie szanują tych służbowych wozów :zastrzelic
    To jest dla mnie najlepsza rekomendacja co do jakości wyrobu.
    Poza tym gdzie napisałem, że bezwględnie trzeba kupić Boscha? Można zawsze Taroxa albo Brembo Oro :diabelski_usmiech
    Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      Zamieszczone przez jaro4444
      Odpowiem szczerze, że nie wiem i jakoś mnie to zbytnio nie interesuje. :szeroki_usmiech .
      no wlasnie nie wiesz a piszesz i oskarzasz o cfaniakowanie.

      ze strony Boscha:
      Niezawodne działanie hamulców Bosch jest gwarantowane przez najwyższej jakości układ i komponenty pochodzące z fabryk największego europejskiego producenata systemów hamulcowych. Świadomość tego mają liczni producenci samochodów, którzy stosują kompletne systemy hamulcowe Bosch na wyposażeniu fabrycznym.
      Pytanie tylko czy biora od Jurida, Ate czy Brembo (glowni dostawcy tarcz i klockow)
      A to ze firmuja to wszystko jako swoje to ich brocha. Podobnie jak mistrzowie z Taroxa ktorzy kupuja klocki od Ferodo


      Zamieszczone przez jaro4444
      Wystarczy, że Brembo robi w Kutnie :szeroki_usmiech
      ponadto w Czestochowie i chyba nie dawno otworzyli fabryke w DG
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz

      • jaro4444
        Rider
        • 2006
        • 508

        Zamieszczone przez Jabar1975
        no wlasnie nie wiesz a piszesz i oskarzasz o cfaniakowanie.
        Cwaniakowanie dotyczyło tylko i wyłącznie tego zdania:

        Zamieszczone przez Jabar1975
        rozumiem ze wg Ciebie wyznacznikiem jakosci okladziny jest ciezar auta do krorego go wsadzasz - czyt. jest dedykowany?
        Jest w nim przekąs i ironia spod wąsa

        A tak poważnie to za cenę jaką chce Bosch za swoje wyroby nie znam lepszych wyrobów w wersji standard.

        Jedna jeszcze rzecz - nie ważne kto produkuje ale jakiemu reżimowi kontrolnemu poddawany jest produkt. Jak na tą chwilę nawet w Chinach, Brazylii i Indiach produkowane są bardzo dobre części. Kolega, który importuje z Chin części do produkcji sprzętu audio powiedział mi "Jak zapłacisz 0.50 $ za sztukę to dostaniesz g.... , jak 5 $ to będzie najwyższy poziom światowy". Coś w tym jest...
        Janbar zakończmy przerzucanie się argumentami.
        Każdy i tak dokona wyboru wg własnego uznania.
        Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

        Komentarz

        • Jabar1975
          RS
          • 2006
          • 3331

          Zamieszczone przez jaro4444
          Jest w nim przekąs i ironia spod wąsa
          caly ja

          Zamieszczone przez jaro4444
          A tak poważnie to za cenę jaką chce Bosch za swoje wyroby nie znam lepszych wyrobów w wersji standard.
          dokladnie jesli dziala jak oryginal a kosztuje mniej to nie ma dwoch zdan ze to dobry wybor - w koncu ilu potrzebuje hiper mega zyliontloczkowe zaciski, tarcze 335mm i klocki ktore zaczynaja lapac po kilku mocnych hamowaniach zwlaszcza w Skodzie (bez urazy) - bedacej autem o troche innym przeznaczeniu niz np. Dodge Viper
          nasza droga: www.wpzs.pl

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            Mam taką małą obserwację - nie wiem czy jest sens wstawiania zbyt dobrych hamulców na przód bez istotnego poprawienia tyłu...

            Zwlaszcza jesli jest to auto z seryjnym, nieobnizonym zawieszeniem.

            Po prostu auta z dobrym heblem z przodu lecą na twarz przy hamowaniu.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • Jabar1975
              RS
              • 2006
              • 3331

              Zamieszczone przez MiKruS
              Mam taką małą obserwację - nie wiem czy jest sens wstawiania zbyt dobrych hamulców na przód bez istotnego poprawienia tyłu...
              trzeba by zaczac od utwardzenia zawiasu lub/i zmiany nastaw korektora sily hamowania (to drugie dla Umiejacych Jezdzic),
              druga rzecz to to ze zbyt mocne wspomaganie ukladu hamulcowego (ech te francuskie samochody) wywoluje uczucie posiadania hamulca o nieskonczonej sprawnosci, podczas gdy rzeczywiste pomiary drogi hamowania wychodza juz inne (przyklad Octavia ver. Laguna ver. STI) - po pierwszym hamowaniu w Imprezie mialem wrazenie ze to auto wogole nie hamuje - wystrczylo uzyc wiecej sily Podobnie przy Lagunie wydawalo sie ze O2 slabo hamuje - do czasu az zrobilismy probe hamowania ze 120km/h - O2 stanelo ponad 6m szybciej (Laguna 1.9dci z roku 2003)
              nasza droga: www.wpzs.pl

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                Zamieszczone przez Jabar1975
                druga rzecz to to ze zbyt mocne wspomaganie ukladu hamulcowego (ech te francuskie samochody) wywoluje uczucie posiadania hamulca o nieskonczonej sprawnosci, podczas gdy rzeczywiste pomiary drogi hamowania wychodza juz inne (przyklad Octavia ver. Laguna ver. STI) - po pierwszym hamowaniu w Imprezie mialem wrazenie ze to auto wogole nie hamuje - wystrczylo uzyc wiecej sily Podobnie przy Lagunie wydawalo sie ze O2 slabo hamuje - do czasu az zrobilismy probe hamowania ze 120km/h - O2 stanelo ponad 6m szybciej (Laguna 1.9dci z roku 2003)
                To samo mam jak przesiadam sie z Octavii do Corsy. Corsa sprawia wrazenie, ze hamuje 10 razy lepiej od Octavii. Ale to tylko wrazenie...
                TDI 205PS

                Komentarz

                • jaro4444
                  Rider
                  • 2006
                  • 508

                  Zamieszczone przez MiKruS
                  Mam taką małą obserwację - nie wiem czy jest sens wstawiania zbyt dobrych hamulców na przód bez istotnego poprawienia tyłu...
                  "Jednak jeśli robić przeróbkę to osobiście polecam 312mm przód i 256 mm tył (z RS I). Jak hamujecie na tym secie to samochód nie dość, że znacznie mniej nurkuje to staje w miejscu jak wryty."

                  Kiedyś zrobiłem moda z 280 na 288mm przód i tył miałem seryjne tarcze 232 mm. Działało to całkiem ok, ale szału nie było. Po tym założyłem set od Octy RS i całość dopiero jako zestaw daje poczucie sensownego działania i stabilności auta. Poza tym siła hamownia daje się doskonale dozować i auto nie leci na ryj do przodu. Szczerze polecam zestaw z Octy RS :diabelski_usmiech

                  P.S. Amory i sprężyny mam z Top Sporta ARL :twisted:
                  Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                  Komentarz

                  • Jabar1975
                    RS
                    • 2006
                    • 3331

                    Zamieszczone przez jaro4444
                    Poza tym siła hamownia daje się doskonale dozować i auto nie leci na ryj do przodu
                    moim zdaniem to zasluga zawiasu z Top sporta a nie hamulca - fizyka jest jedna dla wszystkich gdzies ten "virtualny" srodek ciezkosci musi sie przesunac. Dlatago tez wydaje mi sie ze "nurkujace" auta sprawiaja zludne wrazenie lepszej skutecznosci hamowania. (poldek to mial heble )
                    nasza droga: www.wpzs.pl

                    Komentarz

                    • jaro4444
                      Rider
                      • 2006
                      • 508

                      Zamieszczone przez Jabar1975
                      fizyka jest jedna dla wszystkich gdzies ten "virtualny" srodek ciezkosci musi sie przesunac.
                      Rozrysuj sobie równanie sił i momentów obrotowych dla całego samochodu w dwóch przypadkach:
                      - 80% siły hamownia na przód,
                      - 65% siły hamowania na przód

                      Układ odniesienia przyjmij najlepiej z przecięciem osi w punkcie styku przedniego koła z podłożem. Nie pomyl tylko zwrotów wektorów. Taki rysunek da trochę do myślenia...

                      Suma sił hamowania (przeciążenie) przyjmij takie same...

                      Zawias oczywiście pomaga (większa stała "k" sprężyny, mocniejsze tłumienie amorów, obniżenie środka ciężkości), ale mocniejsze heble z tyłu i tak zmniejszają efekt "nurkowania".
                      Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                      Komentarz

                      • Jabar1975
                        RS
                        • 2006
                        • 3331

                        jaro4444, oczywiscie ze tak - wystarczy podczas hamowania autem o miekkim zawiasie i mocnym przodzie (zakladam standardowy rozklad sil hamowania - ktory czesto daje wiecej niz 90% na przod - wielu zna problemy VAGow z rdzewiejacymi tarczami z tylu) zaciagnac reczny (na prostej nie w zakrecie ) wyraznie dociazymy tyl

                        masz zmienione nastawy korektora sily hamowania? To chyba nie takie proste z tym EBD czy jak sie to zwie.

                        Ja bym bardziej obstawial ze jak mocne by tyly nie byly (rym :szeroki_usmiech ) to bez korekcji hamowania (ktora przy przechyle w przod zmniejsza cisnienie w tylnich cylinderkach hamulcowych) nie beda za bardzo chcialy hamowac.
                        Oczywiscie to wszystko moje wlasne wydumki - nie poparte badaniami. Jednym zdaniem zawias i hamulce to zespol naczyn polaczonych i ich wzajemna wspolpraca bezposrednio wplywa na skutecznosc, jakies polwiczne zmiany nie zapewnia oczekiwanego rezultatu.

                        Myle sie?
                        nasza droga: www.wpzs.pl

                        Komentarz

                        • jaro4444
                          Rider
                          • 2006
                          • 508

                          Zamieszczone przez Jabar1975
                          masz zmienione nastawy korektora sily hamowania?
                          Mam tarcze z tyłu i ABS więc o którym korektorze mówimy? 8)
                          Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                          Komentarz

                          • Jabar1975
                            RS
                            • 2006
                            • 3331

                            jest takie ustrojstwo (w VAGu to juz chyba elektronicznie serowane - EBD) co zmienia cisnienie w ukladzie hamulcowym w zaleznosci od przechylu. Nie mam pojecia jak mozna zmienic nastawy tego EBD - stare mechaniczne dalo rade "podkrecic", wszystkie rajdowki jezdza z manualnym koretkorem ustawianym w zaleznosci od nawierzchni po jakiej jada
                            nasza droga: www.wpzs.pl

                            Komentarz

                            • Jacek Nowak
                              Rider
                              • 2005
                              • 390

                              Mialem dylemat jakie tarcze kupic po przeczytaniu tego postu,ale moj wybor padl na ATE power disc. Na poczatku slabo hamowaly ale to skutek docierania tarczy do klocka. Przejechalem jakies 300 km i hamulce zrobily sie juz duzo ostrzejsze. Nie ma roznicy jesli chodzi o chalas pomiedzy nimi a seria(ktos pisal ze na power dyskach jest jakis minimalny chalas przy hamowaniu ,nic takiego nie zauwazylem)Pozdrowienia :wink:
                              Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                              Komentarz

                              • RomanS
                                Elegance
                                • 2004
                                • 804

                                Zamieszczone przez Jacek Nowak
                                Mialem dylemat jakie tarcze kupic po przeczytaniu tego postu,ale moj wybor padl na ATE power disc. Na poczatku slabo hamowaly ale to skutek docierania tarczy do klocka. Przejechalem jakies 300 km i hamulce zrobily sie juz duzo ostrzejsze. Nie ma roznicy jesli chodzi o chalas pomiedzy nimi a seria(ktos pisal ze na power dyskach jest jakis minimalny chalas przy hamowaniu ,nic takiego nie zauwazylem)Pozdrowienia
                                Ja robiłem przejście z tarcz seria 288 mm i klocków Lucas na ATE PD+ klocki ATE. Po zamontowaniu hamulce nie hamowały w ogóle ! Zastosowałem się do zalecenia, które było w pudełku z tarczami aby z tarcz nie usuwać powłoki ochronnej. Drugi raz nie dam się nabrać. Aby Octa mogła hamować jeździłem najpierw naokoło osiedla na przyciśniętym hamulcu, bo bez tego strach było wyjechać na ulicę.

                                Obecnie wg moich odczuć nie ma specjalnej różnicy na plus względem serii, gorzej na pewno nie jest - to jeśli chodzi o skuteczność hamowania.

                                Natomiast co do hałasu to nie wiem doprawdy jak można nie słyszeć "siekania" klocków przez tarcze :?: Może moje radio gra za cicho ? :szeroki_usmiech

                                Nie żebym nie mógł z tym żyć, to nawet można się było spodziewać, no ale ja na pewno słyszę to wyraźnie. Może na innych średnicach tarcz to jest inaczej ? W końcu na każdej średnicy te nacięcia tworzą mniejsze lub większe te pętle....

                                Zamieszczone przez Jabar1975
                                wielu zna problemy VAGow z rdzewiejacymi tarczami z tylu)
                                A tu bym się chętnie dowiedział czy można zmienić nastawy rozdziału sił hamowania. Jak na razie tarcze z tyłu wymieniłem z powodu korozji a nie zużycia. Nowe ATE po roku (przebieg nieduży ok. 12 000 km) mają naokoło ok. 1 cm korozji a w centralnej części też nie są błyszczące tylko wyglądają jak czarny chrom z naciekami.
                                Mam porównanie z Passatem B5 gdzie tylne tarcze są błyszczące tak jak przednie, może z powodu, że Passat ma ESP? W każdym razie Octa przy hamowaniu nurkuje przodem a Passat siada również tyłem (fakt, że inne zawieszenie z przodu, z tyłu to samo).

                                Ma ktoś wiedzę, czy można zmieniać nastawy sił hamowania przód/tył :?:
                                Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  Zamieszczone przez Jacek Nowak
                                  Nie ma roznicy jesli chodzi o chalas pomiedzy nimi a seria(ktos pisal ze na power dyskach jest jakis minimalny chalas przy hamowaniu
                                  Pojezdzij jeszcze troche rozpedz sie do 130 nacisnij hamulec do konca i trzymaj, do zatrzymania auta pojawi sie pewien charakterystyczny dzwiek
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • Jabar1975
                                    RS
                                    • 2006
                                    • 3331

                                    Zamieszczone przez RomanS
                                    Mam porównanie z Passatem B5 gdzie tylne tarcze są błyszczące tak jak przednie, może z powodu, że Passat ma ESP?
                                    tak mi sie wlasnie wydaje ze to interweniujacy czasami ESP pomagal przyszlifowac tarcze - w moim B5 bez ESP rdzewialy jak cholera.
                                    Zamieszczone przez RomanS
                                    Ma ktoś wiedzę, czy można zmieniać nastawy sił hamowania przód/tył :?:
                                    przy EBD chyba nie ma szans - moze wymiana tego ustrojstwa na klasyczny korektor sily hamowania??? - tyle ze to juz rzezba ..
                                    nasza droga: www.wpzs.pl

                                    Komentarz

                                    • jaro4444
                                      Rider
                                      • 2006
                                      • 508

                                      Zamieszczone przez RomanS
                                      Jak na razie tarcze z tyłu wymieniłem z powodu korozji a nie zużycia. Nowe ATE po roku (przebieg nieduży ok. 12 000 km) mają naokoło ok. 1 cm korozji a w centralnej części też nie są błyszczące tylko wyglądają jak czarny chrom z naciekami.
                                      Pisałem gdzieś już kiedyś o tym - dokładnie odpowietrzyć układ, przesmarować prowadnice klocków smarem miedzianym, a prowadnice zacisku specjalnym smarem ATE, pilnować stanu osłonem gumowych prowadnic i tłoczka.
                                      Poza tym raz na jakiś czas, przy ok 50-60 km/h zaciągnąć ręczny do połowy (nie za mocno !!!), przejechać tak z 50 m, odpuścić, jechać dalej ok 500 m, przestudzić tarcze, powtórzyć manewr ok 3 - 4 razy. Ważne szczególnie zimą, to to rdza się spieka i tworzy tą ciemną powłokę :evil:
                                      Po wymianie tyłu na 256 mm z RS I mam tarcze jak lustro, bez hamowania ręcznym. Kolejny plus tych hebli :diabelski_usmiech
                                      Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                                      Komentarz


                                      • pozostaje przy serii ..... jednak :P

                                        Komentarz

                                        • RomanS
                                          Elegance
                                          • 2004
                                          • 804

                                          Zamieszczone przez jaro4444
                                          RomanS napisał/a:
                                          Jak na razie tarcze z tyłu wymieniłem z powodu korozji a nie zużycia. Nowe ATE po roku (przebieg nieduży ok. 12 000 km) mają naokoło ok. 1 cm korozji a w centralnej części też nie są błyszczące tylko wyglądają jak czarny chrom z naciekami.


                                          Pisałem gdzieś już kiedyś o tym - dokładnie odpowietrzyć układ, przesmarować prowadnice klocków smarem miedzianym, a prowadnice zacisku specjalnym smarem ATE, pilnować stanu osłonem gumowych prowadnic i tłoczka.
                                          Wszystkie te czynności, które wymieniłeś robię sam regularnie. Mam wiedzę jak to robić, doświadczenia również nie brakuje. Zaciski sprawne w 100 %. Bardziej sprawne od strony "mechanicznej" to już być nie może.

                                          Zamieszczone przez jaro4444
                                          Poza tym raz na jakiś czas, przy ok 50-60 km/h zaciągnąć ręczny do połowy (nie za mocno !!!), przejechać tak z 50 m, odpuścić, jechać dalej ok 500 m, przestudzić tarcze, powtórzyć manewr ok 3 - 4 razy. Ważne szczególnie zimą, to to rdza się spieka i tworzy tą ciemną powłokę
                                          To robiłem również sporadycznie, no ale chyba nie tędy droga....Może robić to codziennie ? Byłaby to już paranoja. Takie leczenie syfa aspiryną :szeroki_usmiech .
                                          Równie dobrze można by przyjąć, że raz w roku wymieniam tylne tarcze i klocki (mimo mizernych przebiegów), wtedy może nie zdążą skorodować ?

                                          Miałem nadzieję, że istnieje jakaś możliwość wprowadzania zmian programowych w ABS. Czy to jest układ zaprogramowany raz na zawsze ? Pozwala się tylko diagnozować, czy też zmieniać ustawienia ? A może możliwe jet wgranie jakiegoś innego softu ?
                                          Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                          Komentarz

                                          • Jacek Nowak
                                            Rider
                                            • 2005
                                            • 390

                                            Zamieszczone przez RomanS
                                            ATE. Po zamontowaniu hamulce nie hamowały w ogóle ! Zastosowałem się do zalecenia, które było w pudełku z tarczami aby z tarcz nie usuwać powłoki ochronnej.


                                            Jak ja kupowalem caly zestaw to koles powiedzial zeby przed montazem dokladnie przemyc cale tarcze benzyna ekstrakcyjna. :roll: Co do halasu to naprawde nie slysze zadnej roznicy, moze dlatego ze srednica tarcz to 280 mm.
                                            Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                            Komentarz

                                            • Samiec
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 4287
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                              Zamieszczone przez Jacek Nowak
                                              Zamieszczone przez RomanS
                                              ATE. Po zamontowaniu hamulce nie hamowały w ogóle ! Zastosowałem się do zalecenia, które było w pudełku z tarczami aby z tarcz nie usuwać powłoki ochronnej.
                                              Jak ja kupowalem caly zestaw to koles powiedzial zeby przed montazem dokladnie przemyc cale tarcze benzyna ekstrakcyjna. :roll: Co do halasu to naprawde nie slysze zadnej roznicy, moze dlatego ze srednica tarcz to 280 mm.
                                              U mnie z ATE PD z poczatku tez byl problem przy hamowaniu, tzn. hamowaly gorzej od zluzytej serii. Nie oddluscilem ich przed zalozeniem. Pozniej sie wszystko dotarlo i jest lepiej
                                              Teraz montowalem tyl i odtluscilem tarcze
                                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                              Komentarz

                                              • Jacek Nowak
                                                Rider
                                                • 2005
                                                • 390

                                                Samiec co zamontowales na tyl bo u mnie juz prawie 90 kkm i tez niedlugo heble sie tam skoncza :wink:
                                                Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                                Komentarz

                                                • Samiec
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 4287
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                  Zamieszczone przez Jacek Nowak
                                                  Samiec co zamontowales na tyl bo u mnie juz prawie 90 kkm i tez niedlugo heble sie tam skoncza :wink:
                                                  U mnie tarcze ori wytrzymaly 162kkm poniewaz zapiekly sie klocki. Pewno do 200kkm by wytrzymaly :wink: Zalozylem zwykle EBC plus klocki EBC GS.
                                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                  Komentarz

                                                  • pawlo188
                                                    Classic
                                                    • 2007
                                                    • 5

                                                    Witam. Mam pewien problem. Nie bede ukrywal ze walcze z nim od dlugiego czasu. Chodzi o tarcze. Mniej wiecej co 5-7 tys. padaja tarcze. I tak byly juz oryginaly, byly i Lukasy komplecik i teraz ATE komplecik i niestety ATE wytrzymaly tylko 2 tys. i juz po nich. Fakt ze troszke sie jezdzi i szybko ale znam ludzi co szybciej smigaja i tarcze 20 - 30 tys wytrzymaly. Prosba jakie tarcze sa wytrzymale i co moze byc przyczyna ich giecia za wyjatkiem wjazdu w wode gdy gorace ??

                                                    [ Dodano: Pon 26 Lis, 07 11:51 ]
                                                    Witam. Mam prosbe. Szukam dobrych tarcz ale na prawde dobry i odpornych. Mialem oryginaly i po 6 tys. zlom, mialem Lukasa i po 4 tys. zlom. mialem ATE i po 3 tys. zlom. Niech mi ktos doradzi jakie wytrzymaja moja jazde. A moze przyczyne ich pokrzywienia z wyjatkiem wjazdu w wode.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...